Kakskymppiset yrittäjät 2012

Hurjan paljon onnea pikkumyy! :) Toivottavasti tullaan pian perästä isoin joukoin!

Mulla ei oo tuntemuksia vielä suuntaan tai toiseen, taas on vaan vahva tunne, että ei oo tullut tärppiä.. Oviksen aikaan/jälkeen oli jäätävät nännikivut, mutta ne loppu kun seinään jokusen päivän päästä. Kesti ehkä about 5 päivää, joten en yhtään osaa arvioida koska oli ovis. Lopetettiin kuitenkin varmaan taas liian aikasin yritys, samantien kun nännit kipeyty. Sen takia taas vähän huono fiilis tästä kierrosta.. Aina ei vaan jaksa!! Oon nyt tehny kuutta päivää viikossa töitä ja meillä menee vielä vuorot ristiin, eli pahimpina päivinä mä nukun kun mies lähtee töihin ja se on jo sängyssä kun mä tuun töistä :/ Ja mun mielestä siinä ei oo mitään järkee, että puoliväkisin pimeessä peiton alla, kummatkin silmät ristissä ajatellen vaan, et koska tää loppuu :D

Auttakaahan ihanaiset mua. Meidän luokse on huomenna tulossa kyläileen yks mun ystävä, jota en oo nähny reiluun vuoteen, kunnes eilen käytiin syömässä. Sovittiin sit, et se tulee iltaa istuun niin saadaan kunnolla juteltua ja puitua asiat, minkä takia tässä on ollu niin pitkä tauko. Ennen oltiin kun paita ja peppu. Nyt mietin, että uskallanko juoda? Kun hän ehdotti, että vähän siinä otettais, tehtäis hyvää sapuskaa ja saunottais.. Ois ehkä helpompi olla näinpitkän ajan jälkeen kun sais vähän rohkasua? Eilen jo porattiin hulluna kun oltiin syömässä, joten siltä osin varmaan tulossa erittäin kostea ilta :D Vaikka en usko, että raskaana olisin, niin silti mietityttää.. Eikä tarkotus ryypätä aivoja narikkaan, vaan muutama siideri ottaa. Max. 4 varmaankin koko illan aikana..

Pahoittelut omanapailusta, mun pää on nyt jotenkin ihan tyhjä(taas:/)..
 
  • Tykkää
Reactions: pikkumyy1
Tänne ei erikoista. Aamu meni maatessa, nyt illalla ei oo ollu kamalampaa oloa, oon kyl syönnytkin kokoajan. Nukuin pikku päikkärit ja sit tekasin sämpylöitä, tein myös mokkapiirakan joka on päin PIIP! Mulla meni leivinjauho klimpiks vaikka sekotin jauhoihin eka. Kuorutetta tein, keitin 4kuppia kahvia ja tarvi 5rkl, no sit sulatin margariinin ja katoin.. Ei oo tomusokeria ku 2rkl ja ois tarvinu 4dl! No yritetään huomenna uudestaan..

Miramei onnea testailuun!

Tääl räppii valot, liekkö sähköt menossa. Asutaan rivarissa ja toisen talon katolta tippu lunta melkeen naapurin lapsen niskaan, onneks tajus seistä seinää vasten eikä lähteny pakoon. Joku naapurin ukko lumia tiputteli katolta, talohuolto ei niihin kuulemma koske. Naapurit meitä varotteli et meijän kohalta lähtee aina lumiesteetki mukana kun tippuu lumet.. HipHei.. Toivotaan ettei kukaan loukkaannu!

Lisäile:

Unohin lukia toisen sivun jutut!

Nemppis ite testasin viimeviikon la koska tiesin polttareissa olevan juominkia, uskalsin juoda kun /todennäkösesti) testi oli nega. Suosittelen siis testaan jos miettii asiaa. En muista sun kiertoja just nyt.
Toivotaan että saatte asiat puhuttua ja sopuun :)
 
Viimeksi muokattu:
Olipa komea viivat testissä, onnea pikkumyy!

ON: Huomenna sit ohjelmassa; aamulla raskaustesti (turhaa, mutta tehdään nyt varmuuden vuoksu), sitten apteekkiin primolutien ostoon (taas). Sit alan varmaan popsimaankin niitä huomenna (taas) ja sit miehen pitäskin varata aika sinne sperma-analyysiin..Ihan tavallinen perjantai siis..Not.
Tänään tuli postissa ohjeet sen spermanäytteen ottoon, niitä lukiessa tuli molemmille niin epätodellinen olo, et miten me ollaan oikeesti tähän päädytty..Mä sain kans ohjeita tulevan kierron labrakokeisiin, mm. ei rintojen koskettelua, ei stressiä ja oli siinä muitakin mut nuo oli jotenkin jänniä.
 
  • Tykkää
Reactions: pikkumyy1
Kiitokset kaikille onnittelijoille :) !!!!
Miramei siitä on nyt aikaa 2 viikkoa kun viimeksi testasin ja silloin näytti negaa vielä. Tänään kun tein sitten myös sen glearbluen digitaalisen viikkonäyttötestin, niin se näytti että raskaana 2-3. Eli varmaan olisi näkynyt ehkä jo testissä viikko sitten. Ja pakko sanoa, että tuli kyllä niin puun takaa, että en olisi uskonut. Meillä on ollu niin paljo muuttohässäkkää täs pari viikkoa, että ei oo kyllä kerinny yhtään kuuntelee omaa kehoaan :)
Toivotaan, että saatais muiltakin lisää plussia helmikuulle =) !!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miramei
Nemppis: Itse painiskelin saman ongelman kanssa tuossa muutama kiertoa sitten ja silloin minua tosiaan neuvottiin testaamaan, jos se on ajankohtaista ja myös joku sanoi (en enää yhtään muista kuka), että 6 vkoa hedelmöittymisestä pitäisi vielä olla ihan "turvallista" aikaa, koska alkio ei ole vielä liittynyt sinun verenkiertoon. Sillä onhan näitäkin tapauksia, kun ei oikeasti edes tiedä että on raskaana. :)

Amalia: Tsempit testailuun! =) Eihän sitä koskaan tiedä...
 
Huomenta! Näin aamu tuimaan pikaisesti selasin mtv3:n etusivun ja silmiin osui todella mielenkiintoinen juttu, mikä oli nyt pakko tulla tänne linkittämään. :)

Syöpää ja sikiövaurioita - voiko kodin siivous olla näin vaarallista?

Eli onneksi mulla ei oo varaa, en ole mikään kovin himosiivoaja ja kaikista aineista pysyn aika pitkälti erossa! ;) Imuri ja pölyrätti riittävät hyvin.

Mutta menen varmaan vielä hetkeksi nukkumaan ja palaan sitten asiaan! :)
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 24.2

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Miramei............kp38/33-41.......... 24v........yk6..................1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp35/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
Anlii................kp34/26-73...........22v.........yk6.................1.lapsi

Kp 21-30


Amalia89..........kp30/46-160........22v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy.kp30/?..................22v........yk1.................2.lapsi
Annie24...........kp30/27-28............25v........yk10...............1.lapsi
neonroze.........kp28/27.................22v........yk10...............1.lapsi
Nemppis..........kp26/28-34...........20v........yk8................1.lapsi
Sunflower11.....kp22/24-35..........23v........yk15...............3.lapsi
Grill................kp21/26-35............21v........yk5.................1.lapsi
JeNski91..........kp21/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi

Kp 11->20


lumihiutale92.....kp18/??...............19v........yk2.................1.lapsi
Hopeakissa......kp15/28-32............23v.........yk4.................1.lapsi

Kp 1-10


Jnni................kp10/29-30............23v..........yk6................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp10/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Iippari.............kp10/26-28............20v..........yk9.................1.lapsi
Pamsku............kp6/28-52...........21v.........yk4..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Grill Huh, minä oon jo pitkään miettinyt, että on varmasti parempi pysyä erossa kaikkein voimakkaimmista kemikaaleista. Oon pyrkinyt aina vanhan aineen loppuessa ostamaan luonnonmukaisemman vaihtoehdon, mutta ikävää, jos siitäkään ei ole apua. Meillä kyllä siivotaan säännöllisesti, mutta tosiaan mikrokuituliinojen ansiosta ei joka viikko tarvitse käyttää pölyjen pyyhkimiseen mitään muuta kuin vettä.

Amalia Toivon kovasti, että saisit ylläplussan tänään!=)

Nemppis Juo ihan rauhassa! Sua harmittaa kovasti, jos turhaan elät niin kuin olisit raskaana ja tosiaan niin kauan kun testissä ei näy mitään, pitäs olla turvallista elää normaalisti.

Joko Kyyneltenhymy ja Miramei testasivat? :)

Oma avautuminen: TÄÄLLÄ VIELÄKIN ODOTELLAAN!:O Oli pakko ettiä vanha ketju ja tarkistaa, kuinka pitkäksi kierto venyi syksyllä, kun menkat ei alkanutkaan ajallaan ja tosiaan, ne olikin alkanut vasta kp30 aamuna. Tänään on kp30, eikä vielä mitään.. Nyt alko jo jännittään ja oon jo menny selaileen raskausoireketjuja.:headwall:
Mitään raskausoireita ei edelleenkään ole, ainoastaan viikko sitten paleli kauheasti yhden päivän. Vielä ei oo menkkoihin liittyviä mahakramppeja, vaan nippailut on keskittynyt pääasiassa nivusiin. Koska olo ei kuitenkaan ole mitenkään erityisen poikkeava ja tää muutenkin oli semmonen "lomailu" kierto, odottelen vielä menkkoja, sillä en halua nähdä sitä "ei-raskaana"-tekstiä ja tiiän, että ne menkat kuitenkin kohta alkaa ja sitten itkettää, kun toivoi niin kovasti muuta. :'(
 
Viimeksi muokattu:
Grill ja Annie kiitos tsempeistä, mutta kyllä se testi vaan näytti juurikin sitä mitä odotinkin :(

Viime yö meni kyllä hyvin pitkälti valvoessa. Mulle se ensimmäisen askeleen ottaminen (hoitoihin hakeutuminen alunperinkin) ei ollut ehkä niin iso juttu kuin joillekin, mut nyt on todellisuus iskenyt vasten kasvoja ja kovaa. Tottakai aion tehdä ja käydä läpi kaiken mitä pitääkin, mut jännittää ja ahdistaa ihan hemmetin paljon, hyvä etten oksentanut yöllä kun mietin kaikki asiat läpi. En ees yhtään tiedä et mitä mä varsinaisesti jännitän eniten, varmaan kaikkea tasapuolisesti.

Täytyy kyllä nostaa hattua kaikille miehille, jotka sinne simppatestiin joutuu. Ite en pystynyt tänä aamuna edes kusemaan purkkiin kun tiesin et mies odottelee toisessa huoneessa vessaan pääsyä..!

Mut hei, kiitos Grill tuosta linkistä, täällä kanssa yks epä-siivousintoilija :D
 
Viimeksi muokattu:
Annie kiitos :hug: Pidän kyllä sen päämäärän koko ajan mielessä ja haluaisin uskoa et meillä se vika on noissa mun myöhäisissä ovulaatioissa, niin ehkäpä sit jos/kun ne saadaan korjattua niiiin..!
Mut toivon todella et sä plussaisit nyt, ainakin vaikuttaa lupaavalta :)
 
Viimeksi muokattu:
Annie, eilenillalla testasin roskishaamun esi-isän, elikkä negan pregcheckillä.. Tätiä ei näy ja toivo on melkein kuollu. Nyt dpo 17, ei mitään merkkejä mistään!
Kuulostaa, että sulla saattas olla plussa tuloillaan! :heart:
 
Täältä tuoreen sämpylän tuoksuiset huomenet! :)

Tulin antamaan ison :hug: Mirameille.

Annie nyt mua jännittää sun puolesta! :)

Nyt lähen viettämään romanttista laatuaikaa miehen kanssa kahden katsastuskonttorille :LOL: Pitkästä aikaan mennään kahestaan johonkin :)
Aihei, tänään miehen kanssa tuumailtiin "joo-o, taitaa nuo nännit olla pikkasen tummemmat kun ennen".. :whistle: Mutta rätti pysyy housussa, ikkään ei tiä koska tulva alkaa!
Ja eilen ei tullu viel postissa testit, jos ne tänään ois tullu.. ;)
 
Nyt on semmonen ikävä "kutina" vatsassa, et menkat alkais. :mad: En kyllä kestä, jos ne taas alkaa!

Toivotaan, et kyyneltenhymy pääsis tänään testaan sen plussan!

Miramei
:hug: Ehkä oot myöhäinen plussaaja? Kyllähän sun menkkojen ois pitänyt jo alkaa, jos ne ois tulossa.. Joku tais täällä joskus kertoa, et vasta verikoe näytti plussaa, niin ehkä sunki kannattaa kohta teettää veritesti. :)
 
Annie Tietenkin toivon sitä, että plussa tulisi.. Ehkä pitäis hakeutua yksityiselle, nimittäin täällä on hankala saada ko testiä terveyskeskuksessa... Lähipäivät näyttänee mitä tapahtuu!
Tilasin tämän kierron aikana ihka ekan kuukupin. Jännä nähdä saako sen jättää kaappiin 9kk :)
 
Viimeksi muokattu:
Annie, oon kyllä kuullu, et joillaki oireena on nimenomaan oireettomuus. Eli ei tule mitään erityistä ja on varma, ettei ole raskaana, kun ei ole oireen oiretta ja aikaisemmin on joka kierto erehtynyt luulemaan pms-oireita raskausoireiksi.
Toivotaan, että tuo oireettomuus olisi juurikin sinun oireesi!! ++++:whistle:
Ootko lämpöjä seuraillut?

Kaikille kiitoksia tsempaistä! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Onpas täällä jännää taas monilla! Niin kovasti toivon plussia teille ihan jokaiselle :)

Tein nyt varoiks aamulla ton viimeisen testin kaapista kummittelemasta. Puhdas nega niinkun arvelinkin.. Uskallan siis muutaman illalla ottaa, tekee varmaan hyvää muutenkin tässä stressihelvetissä! Seuraavan testin ostan vasta kun on menkat myöhässä. En enää tuhlaa niihin rahojani, kun aina joutuu pettymään.

Mukavaa viikonloppua kaikille! :)
 
KyyneltenHymy: Toivottavasti oli edes hyvä katsastusreissu! ;) Eiköhän ne testit jo tänään saapuis, niin pääsisit testaamaan. :)

Miramei, Annie: Kaikesta huolimatta hyvältä näyttää! :heart:

Amalia: Toivottavasti kaikki menisi kuitenkin parhaalla mahdollisella tavalla! :)
 
Huoh, mä olen poissa kotoa, oikeestaan töissä yhdessä koirapaikassa huolehtimassa noista. Ja voitteko kuvitella, mun selkä on venähtänyt, yskä on pahentunut, nenä vähä vuotaa ja mulla on kamala kuume. Siis nyt repee hermot. :D Lasken jo tunteja maanantaihin kun pääsee kotiin. Ja sitte pitää mennä lääkäriin, tää yskä on jatkunut 6 viikkoa ja lääkäri lupas et sitte ku yskä menee toista kuukautta niin mä pääsen uudelleen lääkäriin. Ja ei tässä vielä kaikki mutt yskä laukasee mulla jumalattoman oksennusrefleksin ja sitä mä VIHAAN.

Mutta jostain syystä mua vähän oudoksuttaa kun mulla on siis ollut järkyttävän huono olla, siis oksettaa. Keskiviikkoiltana en voinut mennä keittiöön kun poikaystävä lämmitti itselleen pizzaa, siis se kylmän pizzan haju sai mulle aikaan niin suuren kuvotuksen et juoksin vessaan oksentamaan. Sama kun tänään avasin jääkaapin ja siel oli mun mun lempilihapullia, siis oli pakko pistää se ovi pikkasen reippaasti kiinni ku meinas taas nousta ylös.

Ei pitäisi olla mahdollista, et olisin raskaana kun lääkäri sano et se mun vuoto oli merkki siitä et kesken meni, mutta sitten taas kun se vuoto kesti 1 päivän puoli kunnollisena ja toisen päivän puoleen väliin tooosi niukkana ja sit loppu kun seinään. Viime viikollahan mä tein sen CB digin ja se oli negatiivinen. Ja kun tää kuvotus vaan jatkuu. :( Hankala kuvitella mut mä olen yleensä tosi terve ihminen, mä en ollut kokenut huonoa oloa vuosiin ja oksentelusta sama aika. Kuumettakin mulla ollut oikeesti super harvoin, jos nyt kerran 2:ssa vuodessa. Yskästä aikaa kans pari vuotta. Ja sitte nyt olen super kipeä. Mutta kun ei oksentelun ja kuvotuksen pitäis kyllä kuumeesta tai yskästä johtua (paitsi siis yskiessä se oksennusrefleksi on joillain ihan normaalia)...

Ja jessus ku taas itkettää. :D Se voi tosin johtua siitä et mulla on kamala olo. :D
 
Onnea kovasti Pikkumyy1! Toivottavasti myös Anniella ja Kyyneltenhymyllä lykästäis :) Itellä menossa nyt kp 47, mahaa koskee joka päivä mutta menkkoja ei näy missään. Huoh, kauankohan niitä saa vielä oottaa. Miulla tais mennä toinenkin ovis tossa välissä tissien arkuudesta ja eritteistä päätellen. Kaikille nyt super-plussatuulet, työ jos ketkä ootte sen ansainnu :)
 
Olen viihdyttänyt itseäni lukemalla odotus- ja vauvablogeja. Yhteen blogiin oli viimeisimmän tekstin kommentteihin bloginpitäjän äiti kertonut, että terve poika on syntynyt mutta äiti on teholla. Tänä aamulla oli tullut viesti, että hän on kuollut. Itkin ja edelleen on järjettömän iso pala kurkussa. Miten sitä voikaan täysin vieraan ihmisen kohtalo koskettaa niin paljon. :'(
 
Hui hai! Tällä kertaa ei listan päivitystä ;) Ei siis ole nyt alkanut päivälleen menkat, kuten yleensä (ja ukko yrittää patistaa tekemään testin, älyttömän sulosta, mutta odotan nyt rauhassa noin viikon ennen kuin testaan :D ) ollu pientä nipistelyä alavatsassa pitemmän aikaa, kaikki haisee jotenki omituiselle ja tänään töissä suuhun tuli yhtäkkiä metallin/veren maku suuhun (sekin kai jokin raskauden merkki muistaakseni on?). Piti nyt vaan päästä pitkästä aikaa omanapaileen kun tässä nyt taas pitkästä aikaa saa jännittää :) Nyt ei ole aikaa lukea sen kummemmin muiden kuulumisia, mutta plussanneille iso riemun kiljahdus ja aivan hirveen, hirrrveeen isot plussatuuli puhurit kaikille muille :)
 
Pikanen päivitys!

Ihanaa oli olla miehen kanssa kahden :)
Kannatti tehä valitus testistä, tuli kaks pussia apteekin salmiakkia, käsidesiä ja kosteuspyyhkeitä + testipaketin.
Testi anto haaleen roskishaamun!
Luovun toivosta tältä kiertoon. Menkkakivut kamalat ja pahoinvointi kadonnu!

Nyt sohvalle ja poika nukkumaan!
 

Yhteistyössä