Kakskymppiset yrittäjät 2012

Grill en tosiaan tarkottanut että lapsitoiveet olisivat turhia, vaan taitaa olla turha toivoa enää mitään tältä kierrolta! Ilmeä?

Kiitoksia tsempeistä! Eiköhän tää tästä taas.. jos kiertoa ei tällä viikolla kuulu niin teen sitten uuden testin.

Toivotaan ainakin, että Kyyneltenhymyllä on tärppi käynyt!:popcorn:

Tässähän vallan masentuis, jos joutuis pelkästään omaa napaa jännitteleen..se mahdollisuus on kuitenkin vain kerran kuussa. Onneksi on muitakin jännitettäviä ja aina välistä tulee lisää toivoa, kun joku meistä plussaa :)
 
Miramei: Juu siis, tuli pari kirjoitusvirhettä ja muutenkin vähän muokkasin tuota tekstiä, kun en oikein saa sitä kirjoitettua niin kuin tarkoitan sen. :D Olisi varmaan ollut parempi kun olisin jättänyt kirjoittamatta......
 
Pidemmittä puheitta omanapailuun: Jälleen pyydän anteeksi ainaista valitustani, mutta nyt on pakko avautua..Tää yrittäminen on ihan perseestä! Mitä mieltä tässä koko hommassa on kun jo pelkkää ovistakin saa odotella viikkotolkulla (ei oo siis näkynyt vieläkään).
Sentään se lääkäri soitti tänään ja antoi ohjeista et miten toimitaan; nyt loppuviikosta hakemaan jälleen kerran primolutit et saadan uusi kierto alkamaan, sitten labraan testeihin kierron alku- ja loppupuolella, sitten polille johonkin todella kivalta kuullostaneeseen tutkimukseen. Ja mies spermanäytteeseen 160km päähän..Joo kyllä, olen oikeesti iloinen et tätä asiaa viedään eteenpäin, mut kun just pari tuntia sitten on saanut kuulla jälleen yhdestä vahinkolapsesta, niin ei paljon naurata. Vaikka oli miten pitkä ja monivaiheinen puhelu lääkärin kanssa mulle ihan vieraista asioista, niin silti mielessä on vain yksi kysymys: Miksi!? Miks meidän pitää tehdä tää kaikki (ja huonossa lykyssä tää matka on vasta alussa) ja sit eräät tulee raskaaksi, mut miettii et pitäiskö ees sitä kun onhan noita penskoja jo ennestäänkin niin monta.:headwall:
Huoh. kiitoksia että sain avautua, kyllä helpotti!

Mutta erittäin paljon plussatuulia teille kenellä testaus on ajankohtaista ja tietty muillekin! +++:whistle:
 
Voi teitä ihanaiset naiset! :) Miehelle sanoin, että mulla on lukijoita kaksplussan kautta ja oon ollu nyt niin hyvällä tuulella, kun tiedän ainahin teidän lukevan blogiani! :heart:
Siitä puheenollen; en tiedä mitä kummaa tänään on tapahtunut, mutta yleensä mun blogia lukee semmonen 20-30 lukijaa päivässä, tänään lukijoita on ollu jo 80!!

Amalia: On tosi hyvä, että teidän yritystä on alettu tutkimaan ja asiaan viety etenpäin. Mutta ymmärrän kyllä, mltä susta tuntuu.
Oon itse painiskellut paljonkin tämän ajatuksen kanssa, miks just me ei saada sitä vauvaa sillon, kun halutaan ja niinku destellokin sanoi aikoinaan mulle, että joku tuolla yläilmoissa vaan tietää, että oon kova luu, siksi testaa mua tässäkin asiassa.
Eilen kuuntelin jälleen kerran: Jason Mraz - I Won't Give Up (Official Lyric Video) - YouTube
Siinä on kauniit sanat; kertosäe kertoo jo paljon! I WONT GIVE UP!
ja niinhän se on! Me naiset ei hevillä luovuteta! :)
 
Joo Amalialle vaan kovasti jaksamisia! :heart: Ja edelleenkään tuo omanapailu ei haittaa. ;)

Tässä vähän lisää mun omanapailua (kun toi aikaisempi ei nyt vaan riitä):
Elikkäs mun usko tähän kiertoon meni lopullisesti just äsken, kun tein ovistestin! Tässä on nää viimeiset 4 päivää kun oon testannut, se viiva pikkuhiljaa vahvistunut ja sitten tänään oli just sellanen viiva, että hyvä jos sitä voi edes viivaksi sanoa (ja tein kaksi testiä)! Tästä päätellen: Mä en ovuloi ja tuskin siis olen vielä kertaakaan ovuloinut... Voi prkl olis pitänyt aloittaa toi tikutus jo aikaisemmin! No hyvä puoli tässä ovuloimattomuudessa on se, että tuskin tulee loppuvuoden lasta, mitä tuo mies ei siis haluaisikaan. :( Kaipa minä huomenna vielä viimeisen testin käytän ja katson mitä vastaukseksi tulee. Taidan pistää myös uudet ovistestit tilaukseen ja odottamaan seuraavaa kiertoa...
 
No okei, tossa myös mun blogi jos jotain kiinnostaa: Life Is Like This

Ei oo tosin paljookaan samaa mitä Pamskulla, joten voi olla ettei teitä edes tuollainen kiinnosta. Mutta ajattelin, että ei tätä mun vitutusta enää ainakaan pahenna se, jos ette siitä pidäkään. :D Mutta sanokaa ihmeessä silti mielipiteenne! Osaan ottaa myös kritiikin vastaan. Ja tosiaan, kirjoitan sitä ihan "itsenäni" joten eipä jää enää nimimerkin taa paljon salaperäisyyttä. ;)
 
Pamsku niinhän ne väittää ettei kenellekään anneta sen painavampaa taakkaa kun mitä ne jaksaa kantaa :)

Niin ja Pamsku ja Grill te ootte kyllä tosi rohkeita kun ootte uskaltaneet paljastaa (hienot!) bloginne tänne meille! Ite oon just ja just uskaltanut tänne kirjoittaa jotain pieniä tietoja itsestäni, ei liikaa ettei kukaan pääse jäljille :D Vaikka kun oikein miettii, niin en tiedä miksi se ois niin paha ajatus et joku sais tietää tästä kirjoittelusta/kuumeilusta ylipäätään..
 
Mä tykkään lukea Grill sun blogia :) Namin näkösiä leivoksia! :p ...mut sisustusihmisenä tykkäisin katsella lisääkin kuvia teidän kodista! ;)

Amalia hih, kiitoksia! Mä kyllä mietiskelin tuossa vähän aikaa sitten, että pirulainen, googleen, kun kirjottaa mun blogin nimen, niin se antaa vaihtoehtona kaksplussan :D Mutta sitten ajattelin, että mitä siitä, jos porukka tietää, että me yritetään lasta? Ja tuskin kauheen moni edes tajuaa.....
 
Ihmeellisiä tuntemuksia ollut koko illan. Ensin menkkamaisia kipuja alamahassa, jos odottelisin menkkoja, niin olisin ollut satavarma, että nyt alkaa! vaan kun en oota. Tissejäkin aristaa. Mitään tällaista ei oo ennen ollut. :O Kummalista!
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 22.2

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1........kp47/129..............24v.........yk2..................1.lapsi
Miramei............kp36/33-41.......... 24v........yk6..................1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp33/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
Anlii................kp32/26-73...........22v.........yk6.................1.lapsi

Kp 21-30


Amalia89..........kp28/46-160........22v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy.kp28/?..................22v........yk1.................2.lapsi
Annie24...........kp28/27-28............25v........yk10...............1.lapsi
neonroze.........kp26/27.................22v........yk10...............1.lapsi
Nemppis..........kp24/28-34...........20v........yk8................1.lapsi

Kp 11->20


Sunflower11.....kp20/24-35..........23v........yk15...............3.lapsi
Grill................kp19/26-35............21v........yk5.................1.lapsi
JeNski91..........kp19/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp16/??...............19v........yk2.................1.lapsi
Hopeakissa......kp13/28-32............23v.........yk4.................1.lapsi

Kp 1-10


Jnni................kp8/29-30............23v..........yk6................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp8/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Iippari.............kp8/26-28............20v..........yk9.................1.lapsi
Pamsku............kp4/28-52...........21v.........yk4..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Lumihiutale Oisko sulla ovis? Kuulostaa ainakin ihan ovisoireilta. :)

Pamsku Täällä ilmoittautuu yksi lukija!:) Ja minusta sulla on mielenkiintoinen blogi. Just tuommoset blogit on parhaita, toisin kuin semmoiset blogit, missä aina vaan esitellään, millaisia vaatteita on tänään tullut ostettua. :rolleyes:

Grill
Minäkin oon jo joskus aiemmin eksynyt sun blogiin Pamskun blogin kautta. Sun blogissa vierailussa on vaan se huono puoli, että innostun vaan selaileen kaikkia leivontaohjeita ja sit on pakko päästä leipomaan itekin jotain!:p:D

Ootko muuten varma, ettei ovis oo vaan mennyt ohi? Mitä testejä käytät? Kannattaa ens kerralla tehdä testi pari kertaa päivässä, sillä voi olla, että et vain ole oikeaan aikaan testannut. Mulle kävi kesällä ovistestien kanssa niin, että tein aina aamupäivästä testin ja se alko tietty vahvistuun. Yks ilta tuli hassu olo, niin testasin kaiken varalta ja se viiva oli tosi paljon vahvempi kuin samana aamuna. Eli jos oisin vain aamuisin testannut, ois mulleki voinu käydä niinku sulle.

Amalia :hug: Edelleenkin saa avautua ja valittaa aivan rauhassa! Minusta ei kyllä taida olla lohduttajaksi, kun oon kans miettinyt samaa, et miksi toiset raskautuu tahtomattaankin ja itse saa kauan yrittää aivan turhaan. :( Onneksi te nyt saatte apua yritykseen! :)

ON: Tänään tai huomenna oiskin sitten jo menkkojen alkamispäivä. Vielä ei oo merkkejä niistä ja toivon nyt niiiiiiiiin kovasti, ettei ne alkaiskaan.
 
lumihiutale mullekin tuli mieleen et vois olla ovisoireita :) Ainakin mulla on vaan kaks kertaa ollut tuota rintojen aristusta ja silloin se johtu oviksesta.

Annie pidän kovasti peukkuja et teillä ois nyt tärpännyt!

ON: Meillä mies otti eilen ihailtavan hyvin nää kaikki uutiset, kun kerroin et lääkäri soitti. Olin kyllä sille jo kertonut aiemmin asiasta, et ehtii henkisesti varautua niihin testeihin. Silti olin varautunut et joudun hirveesti tsemppaamaan sitä ja korostamaan et miten tärkeestä asiasta on kyse, mut se oli tosi rauhallinen ja sano itekin et se miesten osuushan näissä on yleensä se pienin/helpoin.
Meillä kun on tosiaan sitä matkaa sinne missä se sperma-analyysi voidaan tehdä niin sitä varten pitää melkein ottaa töistä vapaapäivä..Et sitä nyt pitää vielä miettiä et minkä selityksen keksii (miehen ehdottama "runkkuvapaa" herättäs varmaan liikaa kysymyksiä :D).
 
Pikainen omanapa päivitys. Tänä aamuna testattu nega, mutta tädistä ei oo tietoakaan, ei oo ollu nyt sitä tissi kipua mitä tähän asti on ollu joka kierto, ainoostaan nännit ja tissin sivut kipeät, ja joo eilen kaupassa kala osastolla oksennukset tuli suuhun.. Mutta kai sitä pitäs jo plussan näkyä jos on näkyäkseen.?
Plussa tuulia ja pahoittelut omanapaisuudestani!
 
Tulin myös omanapaileen..EN TAJUA kroppaani. Tänään mennään dpo15 ja aina jos oviksen oon bongannu niin dpo14 alkaa menkat. Mahaa on vihlonut monta päivää ja edelleen lämmöt siellä 37.1-37-5. Maanantaina testasin ohuen viivan apteekin omalla testiajan puitteissa ja keskiviikkona roskishaamun samalla testillä. Usko ja toivo tosissaan koetuksella tämän kierron kanssa!!! Kyllähän sitä luulis jo näkyvän jos jotain tapahtuu. Tässä on alkanut pelkäämään kohdun ulkopuolista ja vaikka mitä käynyt mielessä.. :( :headwall: Kiitos ja anteeksi! On todella piinallista kun ei tiedä.
 
Pamsku: Meillä ei ole koskaan niin "siistiä" että kehtaisin ottaa mitään kuvia ja julkaista niitä. :D Kyllä meidän koti kalpenee noiden oikeiden sisustusten rinnalla. Mutta tässä olis tarkoitus pikkuhiljaa siistiä meidän kodinhoitohuone/pukeitumistila, niin josko vaikka siitä sitten saisin kuvan otettua. ;)

Annie: Käytän pregcheckin ovistestejä joita sain kaveriltani 8. Mutta siis en ole tiennytkään, että ovisplussa voi mennä noin nopeesti ohi! :O Olen testaillut kerran päivässä ja aina siihen aikaan päivästä kun vaan muistan. Eli joskus aamupäivällä, joskus vasta ihan illalla. Mutta jos se ovis sitten onkin mennyt jo maanantai iltana, niin melko hyvin se ollaan saatu hyödynnettyä ja vielä tänäänkin ehtii. :)

Niin tietenkin toivon ihan sydämeni pohjasta sinulle ja myös Mirameille sekä Anliille (ja kaikille muille! ;)) nyt sitä plussaa! :heart:

Ja Anlii: Eihän sitä koskaan tiedä milloin sun keho suostuu sen plussan antamaan sinne testiin vaikka raskaana olisit! ;)

ON: Eilen oli kyllä oikein kunnon masis-ilta! Ei riittänyt se että sain koko päivän pyöriä kaupungilla koulu projektini merkeissä, vaan sitten se ovis testikin teki temput! Ja teitty miehenkin kommentit ovistestiin oli taas todella "hienovaraiset". Ja yöllä heräsin kahdeksi tunniksi vielä stressamaan vähän lisää! Noh, tänään on jo parempi fiilis... =)
 
Sunflower11
¨Tsempit jännäilijöille!

Mulla dpo 2.. jännä kun oli sen yhden päivän kuivaa ja limailut jatkuu taas, toiveet nousee.. liikaa..

Puntarilla taas kävin 7,7kg lähteny ny 7vkossa :)
 

Yhteistyössä