Kakskymppiset yrittäjät 2012

Sunflower hieno pudotus! :flower:

Miramei ootko aatellu tehä uutta testiä koska?

Mua rasittaa tää mun kierto! Kaupassa käytiin ja nieleskelin kokomatkan oksennuksia koska ei näkyny roskistakaan, siis pariin otteeseen tuli ihan suuhun asti. Nyt on vaan etova olo. Kaupasta päästyä päätin, nää on vaan vale oireita koska muuta ei ole!
Ja tein valituksen siit testistä, lähettävät mulle uuden paketin. Jahka paketti tulee pääsen testaileen.
Ainii, mietin kans et oiskos ovisoireita, ennen aina pahoinvointia (oletetun)oviksen aikaan, mutta tää jatkuu jo toista viikkoa :stick: Viime viikol tais tulla hieman valkkaria, nyt sitä tulee taas ja on pitkää liisteriä!
Kai teit kiinostaa mitä mulla vuotaa :LOL:

Muoks:

Miramei pitää siis kurkkia edelliselle sivulle
 
Viimeksi muokattu:
Tulin myös omanapaileen..EN TAJUA kroppaani. Tänään mennään dpo15 ja aina jos oviksen oon bongannu niin dpo14 alkaa menkat. Mahaa on vihlonut monta päivää ja edelleen lämmöt siellä 37.1-37-5. Maanantaina testasin ohuen viivan apteekin omalla testiajan puitteissa ja keskiviikkona roskishaamun samalla testillä. Usko ja toivo tosissaan koetuksella tämän kierron kanssa!!! Kyllähän sitä luulis jo näkyvän jos jotain tapahtuu. Tässä on alkanut pelkäämään kohdun ulkopuolista ja vaikka mitä käynyt mielessä.. :( :headwall: Kiitos ja anteeksi! On todella piinallista kun ei tiedä.
Tässä tämä sepostus :D

Muoks: Korjattakoon, että tein testit siis dpo12 sunnuntaina ja dpo14 tiistaina^^
 
Viimeksi muokattu:
Miramei mulla tuli ulkosen aikaan veristä vuotoa enemmän ja vähemmän, raskaustestit näytti vahvaa plussaa-haaleeta-vahvaa-haaleeta ja niin etiäspäin. Suosittelen tekeen uusia testejä vaan! Ite ostan aina kaupasta kun on halvempia :D
Toivotaan et siel oo hätiämitiä ja kuulut kastiin "myöhään plussanneet"
 
Mää voisin syödä vaikka ihteni, kamala nälkä! Ja ulkona mietin et mihinhän sitä siivois omat ryynät jos oksentas... Joo, olo on ihan kamala! Ja tää mun vale oireet vaan lisääntyy.. Mukamaste repäsykipu kun nousin ripeesti ylös! Ja PAH! :D En usko asiaa ennenku mulla on tissit kipeet.. Tuliskohan ne kipeeks jos oikeen ajattelisin asiaa!? :LOL:

ValiVali täällä kuittaa :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Pamsku
Kiitos tsempeistä kaikille!=) Vielä ei oo menkat alkanut ja pitkästä aikaa oon toiveikkaana vielä tässä vaiheessa kiertoa. Huomenna siis pudotaan kovaa ja korkealta.

Miramei Jatkahan vain testailua joka toinen päivä! Kyllä se plussa sieltä tulee, oon varma!:)

Samoin Kyyneltenhymy on kans niin raskaana! Pakko sinunkin on nyt plussata, että saadaan plussanneita helmikuulle. :)

Sunflower
Eikö tuo ois aika perinteistä plussata tuossa vaiheessa, kun on lääkärissä kävästy?! ;)

Anlii Pidän peukkuja, että parin päivän päästä tulis jo plussa! Ainakin kuulostaa lupaavalta!:)
 
Annietuntuu, että muissakin kierroissa on ollut jos jonkinlaista oiretta. Eniten toivoa on nyt herättänyt nuo lämmöt (niitä ei sentään voi kuvitella) ja sitten se, että nuoruusvuosilta tuttu huimaus on palannut voimakkaana. Ja tietenkin se, ettei kuukautisia näy vieläkään. Kohdunnupukkaakin olen tutkinut ja muutaman päivän on ollut piilossa ja kovana. Onko muut tehneet tutkimusta kohdunnupukan vaiheista kierron eri aikoina??

Kiitos tsempeistä Annie ja Sunflower! Jotenkin niin toivoton olo, vaikka tietysti joka hetki toivon plussaa. Onneksi te kaikki olette täällä jakamassa näitä asioita ja valamassa toivoa. Vuorotellen toisillemme :hug:
 
Grillille täältäkin vaan huutelen, että ei tosiaankaan tarkoita että ei ovuloisi ollenkaan, vaikka ei ikinä saisi kunnon ovisplussaa! Se ovis tosiaan voi hyvin mennä ohi jos vaan kerran vuorokaudessa testaa (ja sä vielä sanoit että joskus testaat harvemminkin?). Nimim. kokemusta on (raskaana kahdesti, vaikka koskaan en ole saanut ovisplussaa ja testkiertoja kuitenkin aika monta).

Ja muille myös toivon plussaonnea! (Käyn vieläkin välillä kurkkaamassa teidän kuulumisia :)).
 
Tytsyt hei, löysin mielenkiintoisen linkin:
Pregnancy Test Results for 14 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy

voi katsoa mikä määrä on plussannut mihinkin aikaan, dpo:n voi valita numeroista ja sivun alalaidasta saa avattua kuvia kyseisen dpo:n raskaustesteistä! Ja huomiona, että tuossa näkyy VAIN raskaana olevien tekemät testit. Huojetavaa ettei monellakaan ole kovin vahvoja viivasia dpo 14.. tosin kyllä mietin, onko niillä epätarkemmat testit :ashamed: ainaki clearbluen testejä näkkyy.

Muoks: Täällä jopa laskuri, koska kannattee testata:
Pregnancy Test Timing Calculator - When Should I Test? | Countdown to Pregnancy
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 23.2

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Miramei............kp37/33-41.......... 24v........yk6..................1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp34/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
Anlii................kp33/26-73...........22v.........yk6.................1.lapsi

Kp 21-30


Amalia89..........kp29/46-160........22v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy.kp29/?..................22v........yk1.................2.lapsi
Annie24...........kp29/27-28............25v........yk10...............1.lapsi
neonroze.........kp27/27.................22v........yk10...............1.lapsi
Nemppis..........kp25/28-34...........20v........yk8................1.lapsi
Sunflower11.....kp21/24-35..........23v........yk15...............3.lapsi

Kp 11->20


Grill................kp20/26-35............21v........yk5.................1.lapsi
JeNski91..........kp20/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp17/??...............19v........yk2.................1.lapsi
Hopeakissa......kp14/28-32............23v.........yk4.................1.lapsi

Kp 1-10


Jnni................kp9/29-30............23v..........yk6................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp9/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Iippari.............kp9/26-28............20v..........yk9.................1.lapsi
Pamsku............kp5/28-52...........21v.........yk4..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Miramei Ootko jo testannut uudestaan? Nythän on kai pari päivää sun viime testistä niin tulos voi olla jo eri. :) Minä en oo ainakaan koskaan tutkinut kohdunnupukkaa..

ON: Taitaa tänään alkaa uusi kierto. On ihan semmoinen olo. :'( Masentaa tosi paljon ja tekis mieli luovuttaa, mutta koitan muistaa, että vielä ei oo vuotta kulunut..
 
SeInka: Kiitos sullekin tiedosta! =) En oikeesti tiennyt tälläisestä mahdollisuudesta, koska tuntuu että kaikki täällä tällä hetkellä pyörivät saavat sen ovisplussan siihen testiin. Eli jälleen kerran, luojan kiitos tästä palstasta! :)

Annie: Voi ei! :( Mä vaan niin jaksaisin toivoa sun puolesta! (toivon enemmän plussaa sulle, kun itselleni!)

Miramein tilannetta myös minä täällä kyselen?

Mutta siltikin kaiken kaikkiaan näyttäis todella hyvältä, et saataiskin monta plussaa vielä helmikuulle! =) Huono puoli on se, että mä jään tänne sit yksin! :D No en nyt sentään ihan, mut aika hiljaista tulee jos moni lähtee...

ON: Mulla on alkanut ne "normaalit" maha nippailut ja vihlaisut, mitä on aina oviksen jäljistä tullut... Tuo mahdollinen ovis tuli ainakin ihan hyvin hyvödynnettyä, eli nyt sitten taas odotellaan. Mutta, mä sopinut tänään "leivontatreffit" veljeni kanssa eli varmaan voisin nostaa perseeni tästä tuolilta ja lähteä kauppaan! ;)
 
Heissan Naiset :wave: En ole vähään aikaan ehtinyt käydä täällä, kun meillä oli muuttorumba. Nyt onneksi se on ohi, asutaan uudessa kodissa ja kaikki tavaratkin on jo purettu pahvilaatikoista :) Jos joku muistaa niin kerroin n.3 viikkoa sitten, että sain vahvan plussan ovistestissä. Tänään aamulla sitten rupesin ajattelemaan, että täytyyköhän hakea terolut kuuri apteekista, kun ei ala menkkoja vieläkään kuulumaan, vaikka on menkkakipuja ollut jonkun verran. No sitten ajattelin, että teenpä nyt sitten vielä raskaustestin varmuuden vuoksi. Yllätyksekseni mun piti katsoa monen monta kertaa testiä ja räpytellä silmiäni, että näenkö nyt oikein. Plussaviiva pärähti testiin jo muutamien sekunttien kuluttua ja vahvistui vaan loppua kohden :) Sitten oli pakko tehdä toinen testi heti perään ja se näytti ihan samaa :) Vielä apteekista glearbluen viikkonäyttötesti, ni alan uskoa tätä todeksi :) Toivotaan, että kaikki sujuu hyvin :) En uskalla vielä tän enempää hehkuttaa ;)
Mutta tässä vielä kuva : Aijaa.com - kaksiviivaa - 9625249.jpg
 
Pikkumyy ONNEA! :hug: Toivotaan et pikkunen pysyy mukana :flower:

Annie voimia sinne, toivotaan ettei uusi kierto alkaisi ja tulis plussa :hug:

Meijän piti pojan kanssa mennä kaverille tänään aamukahville, mutta yöllä tuli viesti et oli lähteny synnyttään :) Aamusella oli tyttö tullu maailmaan :)

Nyt alan epäileen et oksetus (kahen viikon) onkin enteilevää mahatautia. Okei, kerran ollu maha sekasin tänään! Eikä se tissikivun ajattelu saannu tissejä kipeäks :LOL:

Lisäilen: Laitoin valitusta siit raskaustestistä, eilen sain sähköpostia et laittovat postiin sen jo. Oiskohan se jo tänään, viimestään huomennahan sen on pakko olla laatikossa? Tulis jo tänää nii sais huomen aamulla testailla :whistle: Kai sitä vois lauantai aamunakin testailla.. Ai miten niin hätähousu? :LOL: En ymmärrä miten joillakin on malttia testailussa, saapi lähettää malttia tännekkin päin! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: pikkumyy1
Jee, vihdoinkin plussa tälle kuulle! Oikein paljon onnea Pikkumyy!:flower:

Kiitos taas kerran tsempityksistä! Varsinkin Grill:heart:! En kyllä tiiä, mitä tekisin ilman tätä ketjua. Välillä oon miettinyt, aiheuttaako tää stressiä ja pahaa mieltä, kun itse ei plussaa mut muut plussaa, mutta kyllähän täältä saa niin paljon tukea ja toivoa, ja on lisäksi kiva jännäillä muiden puolesta, että pakkohan täällä on käydä!:heart:

Vielä ei oo menkat alkanut, mutta olon perusteella en vielä tuuleta. Katsellaan..
 
  • Tykkää
Reactions: pikkumyy1
Pakko tulla TAAS omanapaileen...anteeksi jo valmiiksi.
Tulin juuri työpaikan koulutuksesta ja kauhea "kuuma-aalto" tuli.. aattelin et nyt lämmöt laskee niin 37.88!! eikä kipeä olokaan, hieman huimailee.. Oon jo melko varma, että jotain voipi olla tekeillä tai sitte oon ihan riks-raks-poks -rikki. Hain tulomatkalla myös precheckin liusktestejä 2 kpl.. saa nähä maltanko huomiseen ;D

Annie
mie niiiiin toivon, että tämä ois Sinun kierto. Oot ansainnut sen onnen! Niin ootte te muutkin :heart: Laitetaan plussa-aalto käyntiin!!
 
Aivan mahtavaa, onnea Pikkumyy! :flower: Nyt vain vedät niin monta mukanasi sinne plussaneiden puolelle, kuin vain suinkin pystyt! ;)

KyyneltenHymy: No eipä oo kyllä minuakaan tuolla maltilla (testien suhteen) siunattu! :D On kyllä monta testiä mennyt hukkaan vaikka oon tiennyt, että turhaan testaan!
 
  • Tykkää
Reactions: pikkumyy1

Yhteistyössä