Kakskymppiset yrittäjät 2012

Lumihiutale eikös tuo oo ovisplussa? Muistanahan käyttää hyöjyks ;)

Poika nukkuu, ite nukuin jo, kämppä siivottu, pyykit ja tiskit pesty.. Äiti siis istuu koneella ja oottaa et äijä heräis ja ois ruoka-aika ja jos menis lumipyryyn lenkille!

Muoks! Äidinkieli mitä parhain, yritin korjata mut aina tulee virhe.. Kestäkee!
 
Viimeksi muokattu:
Lumihiutale: Joo, kyllä tuo ainakin mun silmään on ovisplussa. :) Sitten vain hyötykäyttöön!

ON: Voi juma kun ottaa päähän meidän toinen kissa! Otin tuossa puolen päivän aikaan possunfileen pakkasesta sulamaan ja ajattelin että teenkin oikein pitkän kaavan mukaan possupataa. N. tunti sitten päätin paloitella, vielä hieman kohmeisen lihan "pihveiksi", jotta se sitten myös sulaa loppuun nopeammin. Jätin pihvit sitten leikkuulaudalle pöydälle. Kun tulin pistämään vaatteita päälle (joo, oon ollut tänään vähän laiska :D) kuulin vain kun puukko ja leikkuulauta tippuvat lattialle ja kissa maukaisee. No kaikki pihvit lattialla ja puolia oli herra sitten päättänyt myös jyrsiä. *tauko* Itse kun alunperin keittiöihminen olen koulutukselta, en mielellään enää käytä ruokaa mikäli se on raakana käynyt lattialla. Jätin nyt kuitenkin kaikki "ei järsityt lihat" vielä pöydälle odottamaan lopullista tuomiota.

Ja tuossa kun lukee tauko, kuulin keittiöstä mauskutusta ja kävin kurkkaamassa, niin eikös herra ole taas hakenut lihan palan pöydältä! Ja juoksee mua mua karkuun! Ihan kun pitäisin häntä nälässä.... :LOL:
 
Kyllä otettiin äsken jo hyötykäyttöön ;)

Grill Hah, sulla on ihana kissa! :D Kaikkea ne keksiikin. Mulla ei tulis ees mieleen jättää mitään pöydälle, mun koirat on niin persoja, että ne sais varmana jonkun lihaköntin pöydältä, oli se sitten kuinka korkealla vaan :D
 
Grill:LOL: Lemmikit on kyllä välillä niin :heart:... :D

Pamsku
Tekee kyllä sulle varmasti hyvää päästä juttelemaan sellasen kanssa, joka tietää, miltä tuntuu, kun ei tärppää. Itsellä ei valitettavasti oo mahdollisuutta jutella tästä yrityksestä (muuten kuin täällä!) kenenkään kanssa. Joskus oon yrittänyt, mutta ei semmoset voi ymmärtää, miten raskasta tää on, jotka ei itse oo yrittänyt lasta kauan.

Miramei Tuo on kyllä hyvä idea pitää päiväkirjaa oviksen jälkeen!:) Tuuhan heti kertoon tulos, kun sorrut testaamaan! Jos ois itellä testejä valmiina, niin voisin iteki taas vaihteeksi testailla, mutta en oo muistanut hankkia niitä. Tai no olishan mulla yks CB, mutta sitä en raaski huvin vuoksi tuhlata, kun ei siis oo mitään epäilystä, et oisin raskaana.

Oli tylsää, niin surffailin vähä netissä: Aurinkoloma voi korvata lapsettomuushoidon | Raskaus ja lapset | Iltalehti.fi Eli nyt kaikki rantalomalle! :LOL:
 
Annie, me käytiin lokakuussa ja ei toiminu ainakaan meillä..ehkä ajoitus oli väärä! Kauhea väsy ja mahaa ja selkää nipistelee..lämpöä 37.48 tällä kertaa jopa, muttei kuumeinen olo. Jos menkat ei viimeistään huomisen aikana ala niin sitten saatan alkaa epäillä, että jotain on tekeillä! Ihmeen kuivana oon, normaalisti enemmän valkovuotoa.
Oispa ihanaa plussailla sun kanssa yhtäaikaa! :heart: Plussapuhureita sinulle lähettelen!
Muille toivottelen pitkää pinnaa piinapäiville ja oikein hedelmällisiä oviksen aikoja ovisplussanneille ja tietysti myös plussatuulia!
 
Grill ihana kissa teillä! :LOL: Meil kissat varastaa aina makkaran kuoret taikka makkara paketin roskiksesta ja sit sitä nestettä on ympäri kämppää! Nii ja kerran ne oli syönny lihamurekkeen! Tein 800g jauhelihasta murekkeen, ajattelin et moneks päiväks ja ukkolle olin sanonu ettei rosvoa sitä. No aamulla nousin ylös ja huomasin et olin unohtanu murekkeen pöydälle, ei siin mitään... Mutta kun huomasin et se oli teurastettu koko matkalta, yhtään kohtaa ei ollu johon ei ois koskettu. Soitin ja haukuin miehen et miten se kehtaa sillain rääpiä ja olin kieltäny, se syytti mua ja sit tajuttiin KISSAT! Ei ne ennen oo kyl syönny.
Tulipas sepostus :D
 
KyyneltenHymy: Eikäää?!?! :LOL: Meidän tämä samainen herra on myös kerran yrittänyt "raahata" sellaista kypsää possun fileepötköä uunivuuasta pois ja fiksuna sitten, kun homma ei ollutkaan ihan helppo, alkoi maukumaan (kai sille fileelle :D) ja näin ollen paljastin itsensä, kun minä menin keittiöön ihmettelemään että mitä se katti nyt maukuu. :LOL: Meidän ei kyllä ehtinyt sen enempää sitä sitten syödä. ;)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 21.2

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1........kp46/129..............24v.........yk2..................1.lapsi
Miramei............kp35/33-41.......... 24v........yk6..................1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp32/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
Anlii................kp31/26-73...........22v.........yk6.................1.lapsi

Kp 21-30


Amalia89..........kp27/46-160........22v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy.kp27/?..................22v........yk1.................2.lapsi
Annie24...........kp27/27-28............25v........yk10...............1.lapsi
neonroze.........kp25/27.................22v........yk10...............1.lapsi
Nemppis..........kp23/28-34...........20v........yk8................1.lapsi

Kp 11->20


Sunflower11.....kp19/24-35..........23v........yk15...............3.lapsi
Grill................kp18/26-35............21v........yk5.................1.lapsi
JeNski91..........kp18/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp15/??...............19v........yk2.................1.lapsi
Hopeakissa......kp12/28-32............23v.........yk4.................1.lapsi

Kp 1-10


Jnni................kp7/29-30............23v..........yk6................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp7/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Iippari.............kp7/26-28............20v..........yk9.................1.lapsi
Pamsku............kp3/28-52...........21v.........yk4..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Grill ja Kyyneltenhymy:LOL: Ihania kissoja!

Miramei Oon kyllä varma, että plussaat! :) Ja ois kyllä kiva plussata yhtäaikaa! Vielä en oo toivoa menettänyt, sillä vaikka menkkaoloja jo on, ne on jotenkin tosi vaisuja. Ei tosin oo semmostakaan tunnetta, ettei ne menkat vois sieltä tulla. Pian se selviää...
 
Annie, testasin tänä aamuna apteekin omalla negan : / kyllä kai sen pitäis jo selkeästi näkyä. Lämmöt on edelleen korkeana ja tädin pitäis tänään tulla. Alkaa kyllä epäilyttään ovuloinko ollenkaan..kävinhän siellä lääkärissä viime kuussa mut ei kuulema saa edes verikokeita jos ei oo vuotta yritetty. Nyt on mieli maassa :( pakko varmaan kohta mennä yksityiselle..
 
Miramei Ei saa luovuttaa! :hug: Ei se välttis vielä näy.
"Luotettavimman tuloksen raskaustestillä saa kun tekee sen noin viikko kuukautisten poisjäännistä. Aikaisessa vaiheessa raskautta testit eivät ole niin luotettavia, sillä hormonitaso ei välttämättä ehtinyt nousta niin, että sen havaitsisi raskaustestillä luotettavasti. HCG:n nousu on kaikilla yksilöllistä, toisilla taso nousee hitaammin ja toisilla nopeammin, joten testit eivät anna kaikille oikeita tuloksia samoihin aikoihin.Testi kannattaa tehdä aikaisintaan kuukautisten jäätyä pois " Lähde: Raskaustesti.info - "Raskaustestit; kysymyksiä ja vastauksia"

Ootko tehnyt ovulaatiotestejä? Nyt en muista, kun meitä on täällä niin monta... Niillä sen ovuloimisen voisi helposti selvittää.
Pää pystyyn nyt! Kyllä se vauva teillekin tulee! Just eilen luin, että (muistaakseni) 80-90% 25-vuotiaista raskautuu vuoden sisällä. Lopuista noin puolet raskautuu toisen yritysvuoden aikana. Eli on todella epätodennäköistä, ettet saa lasta ilman hoitoja. :)
 
Kiva linkki..
"Yksi negatiivinen tulos, varsinkin pian kuukautisten jäätyä pois ei aina tarkoita, että ei olisi raskaana vaan HCG:n määrä ei ole vielä noussut tarpeeksi."
Nyt taas elättelen toiveita.. Huuuuoooh! Huomennahan ne kuukautiset on pois jääneet, vaikka kyllä sen tuloksen luulis jo näkyvän.

Ja sitten vielä kun löysin tämän HCG-taulukon:
Beta values main chart

Taidan elätellä turhaan toiveita, jälleen...
 
Nyt on lainahommat nimiä ja taloa vaille valmiit :) Ja ostin tänään testin, tai testipaketn s-marketista... Siel oli vaan yks testi! Pitää varmaan valmistajalle laittaa viestiä!? Jos sielt sais "lohdutus palkinnon" :whistle: Testistä ei ottanu selvää oisko punertavaa vaiko viivanpaikka, luokittelin negaks. Tänäänki meinasin pankissa kysyä mihin voi oksentaa :D Kamala oksetus öksötys kokoajan päällä :x

Miramei plussa tuulia sinne! Ja jotkuthan plussaa tosi aikasin ja joillakin menee kauan ennenku plussa näkyy testissä :)

Jahas, pitää mennä pusu antaan isännälle ku lähtee töihin ja poika kippaamas sänkyyn et alkais nukkuun päikkäreitä :)


Lisäilen:
Lähetin palautetta Pregcheck testistä, saa nähdä mitä sanovat asiaan!
Ja ei ois kannattanu mennä kattoon mitä poika pinniksessä teki, tai ois pitäny aikasemmin kurkata. Siel se seiso alasti, vaatteet, petivaatteet ja vaipat lattialla, kaiken kukuraks häkkisänky, koko poika ja lattia oli kakassa! Siin vasta siivoomista riitti! Onneks oli huomannu heittää patjan pois ettei se TAAS likaantunu..
 
Viimeksi muokattu:
Oii, kyyneltenhymy laita kuvaa tulemaan? :)

Sovittiin miehen kanssa eilen, että tää kierto yritetään vähän enemmän. Ostetaan ovistikkuja ja juon sitä greippimehua vaikka koko kierron ajan! :)

Mirkku oottele vielä muutama päivä ja tee testi sitte? Ja jos menkkoja ei ala kuulumaan, niin soittele sitten lääkäriin? Tai jos et sitte ovuloinutkaan? Ootko tehny uusia ovistestejä?
 
Pamsku en voi laittaa kuvaa 1. Kamera on kadonnut 2. kännykällä ei saa kunnon kuvaa ja 3. heitin testin roskiin heti ku aika oli ummessa etten tiiraile sitä koko päivää :D
Jos seuraavas näkyis oikeesti jotain, voin kännykällä koitaa tihrustaa kuvaa..
Mutta positiivista täs on se, et mieskin tais huomata jotain siin testissä!
Aijoo, musta on tullu sun blogin holisti :D Ootan aina innolla että oot päivittäny :)
 
Oi voi Miramei! :hug: Ja tuo termi "turhat toiveet" on mielestäni aika "ilkeä". Tai tarkoitan siis, että meidän toiveet täällä ei ole oikeasti turhia, koska suurin osa on jo lasta yrittänyt kauan eli niitä toiveita ja halua ei pysty todellakaan enää peittämään! En tiedä tuliko tämä minun ajatus nyt yhtään selväsit esiin, mutta toivotaan... :) Eli eli, pointtina: Älä lakkaa toivomasta! =)

KyyneltenHymy: No aika hyvältä vaikuttaisi vaikka et vielä mitään selvää testistä olekaan saanut! :)

Annie: Jälleen kerran hyvä linkki! =) En vaan viitsi sitä kovasti lueskella, jotten ala vielä kuvittelemaan kaikkea. :D

Ja vielä lisään...

Omaanapaa: Mun usko tähän kiertoon on aika nollassa, johtuen mun stressitasosta! Mulla koulussa yksi tosi iso projekti menossa jonko "d-day" on vajaan parin viikon päästä eli hommaa on päivä päivältä enemmän. Ja mullahan PITÄISI olla loma viikko, mutta silti on pakko tehdä projektihommia jonkun verran... Ja sitä ovistakaan en vielä ole bongannut, tänään en ole vielä testaillut. :|
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä