Kakskymppiset yrittäjät 2012

Iippari Pahoittelut ! :hug:

Galluppiin Mulla on ollut todella kova vauvakuume ehkä noin vuoden, vähän reilu. valmistuin nyt kesällä, joten ei voinut koulun ohella alkaa edes suunnittelemaan raskautta. Monet kerrat miehelle sanoin, että eikö voitaisi jo alkaa yrittämään? Mutta mies sanoi vaan, että ei oo vielä sen aika. Yhdesti se sitten yllätti mut ja mentiin loppuun asti ilman mitään ehkäisyä. Sillon meinasin seota :D Eli siitä lähtien (viime joulukuusta) ollaan vakavasti harkittu asiaa :)
 
Gallup vastaus: Toisaalta mä aina mietin etten edes koskaan tekisi lapsia kun epäilin uskaltaa haaveilla ja sitä kykeneekö huolehtimaan. No tavallaan kuitenkin taustalla on ollut aina sellanen "voi kun mustakin tulis joskus äiti". No oikeestaan mehän ollaan edetty koko tää parisuhde super vauhtia, siis tapailtiin 2 viikkoa ennenku seurusteltiin, seurusteltiin 3 päivää ennen kun muutettiin yhteen, mentiin kihloihin kun oltiin seurusteltu joku 4kk, ja oisko ollu vähän reilu puol vuotta seurustelua kun päätettiin jättää ehkäsy pois.

Mun poikaystävän exät on aina haaveillut lapsista ja kuulemma toivoneet lasta, mutta tää ei oo koskaan kokenu olevansa niiden kans valmis, ja mä muistan kun me oltiin 2kk seurusteltu niin tää sano mulle et mä olen se jonka kanssa hän tahtoo tehdä lapsen ja olla loppuelämän. :D No joo voitte kuvitella kuinka jäihin mä menin. :D No mutta siitä se ajatus vähän jäi muhimaan, ja siitä sitten keskusteltiin ja mietittiin tulevaisuutta ja mietittiin kaikki kauhuskenaariot. Ja noin 4kk siitä jätettiin pillerit kokonaan pois. :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 17.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1........kp42/129..............24v.........yk2..................1.lapsi
Pamsku............kp33/28-52.............21v........yk3.................1.lapsi
Miramei............kp31/33-42.............24v.........yk6................1.lapsi

Kp 21-30


ikuinenkuumeilija..kp28/?.............22v.........yk1???...........4.lapsi
Anlii................kp27/26-73...........22v.........yk6...............1.lapsi
Amalia89..........kp23/46-160...........22v........yk7.............1.lapsi
KyyneltenHymy.kp23/?...................22v.........yk1..............2.lapsi
Annie24...........kp23/27-28............25v........yk10.............1.lapsi
neonroze.........kp21/27.................22v........yk10..............1.lapsi

Kp 11->20


Nemppis..........kp19/28-34.............20v........yk8.................1.lapsi
Sunflower11.....kp15/24-35...........23v.........yk15................3.lapsi
Grill................kp14/26-35.............21v........yk5..................1.lapsi
lumihiutale92.....kp11/??..................19v........yk2...............1.lapsi

Kp 1-10


Hopeakissa......kp8/28-32.............23v........yk4.................1.lapsi
Jnni................kp3/29-30..............23v.........yk6................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp3/28-32..............20v........yk8.................1.lapsi
Iippari.............kp3/26-28..............20v.........yk9.................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Iippari:hug: Pahoittelut! Koitahan jaksella! :(

Maija-tyttö Pahoittelut sinullekin ja mukavaa hermolomaa!:hug:

Nemppis No ehkä kannattaa suhtautua niin, että kipuilu merkkaa oviksen tuloa, ihan vaan kaiken varalta!;) Ovistestit on kyllä kannattavia, jos on vähänkin epäsäännöllinen kierto. Ja onhan se kiva saada plussa edes johonkin testiin!:D

Amalia Tsemppiä kesäkuntoon-projektin kanssa! Itsellä on vähän samat suunnitelmat, vaikka paino onkin pysynyt samana pari vuotta. Vaikka oiskin normaalipainoinen, ei se tarkoita, ettei tarvisi mitään tehdä. Kaikkienhan pitäisi pyrkiä syömään terveellisesti ja liikkua tarpeeksi.
Mulla on kyllä viime aikoina liikkuminen jäänyt ja oon vaan maannut sohvalla herkkujen kanssa, kun on ollut niin kylmä, ettei oo muka tarennut salille lähtä. Tällä viikolla on kuitenkin jo saanut itseäni niskasta kiinni ja päässyt useampana päivänä treenaan. Vieläkö sais vähennettyä sitä herkuttelua... :)

Gallup Vauvakuume on ollut niin kauan kuin muistan, mutta eka piti asua yhdessä useampi vuosi ja valmistua yliopistosta, että oikeasti olin varma, että on oikea hetki. Pari kuukautta taidettiin puhua asiasta, enneku aloitettiin yritys. Lapsien hankkimisesta tosin ollaan puhuttu lähes alusta asti.

ON: Taas on "valeraskaus" iskenyt! On muka kummia tuntemuksia vatsassa ja tänään on ollut ihan tokkura olo ja koko aamun on palellut kovasti samalla tavalla kuin kuumeessa. Tiiän kyllä kokemuksesta, että nämä olot loppuu pari päivää ennen kuin menkat alkaa. On tullut tässä yrityksen aikana kokemusta vaikka minkälaisista oloista, ja aina ne kummat olot iskee tähän aikaan kierrosta, joten en tällä kertaa jaksa kyllä innostua.
 
Gallup Nyt alettiin kuumeilemaan ennenku poika täytti vuoden. Olin jo miehelle tehny selväks et haluun pienellä ikäerolla kaks lasta, mutta mieshän sen kuumeilun tosisaan alotti! Mut en muista nyt kyllä yhtään koska alettiin yrittämällä yrittään.

Tääl kans yks face riippuvainen :LOL: Tulee sinne päiviteltyä ja paljon siel istuttua. Mun melkeen koko suku on siellä, sielt on hyvä pitää yhteyttä :)

Eilen oli kamala päivä, liekkö mahatauti tulossa! :x Laitoin pojan nukkumaan, hörpin kahvia ja kävin tupakalla, sitten tulin takasin koneelle. Alko hieman etova olo tulla joka paheni, äkkiä ravia vessaan, ei sielt mitään tullu vaan kamalaa yökkimistä. No toinen kerta kävi ku oltiin syöty ja menin ruokasavuille, pääsin sit sänkyyn pitkälleen ja taas ravia yökkimään vessaan! Tää varmaan meinaa et mun pitää alottaa tupakka lakko!
Ainii, kamala nälkä! En muistanukkaa miltä kamala nälkä tuntuu ja kun ei oo mitään syötävää.. Teki mieli itkeä!
Ja tulihan se pojallekkin kutsu sydäntuimuksiin, itkuhan siin äitillä pääs!

Mutta nyt aamupalalle! :wave:
 
Annie: Jos se tällä kertaa ei oliskaan valeraskaus. ;)

Miramei: Sen verran pitää kommentoida tuota kun kirjoitit, että monet on painostaneet miestään. En minä ainakaan saa kenenkään kirjoituksista sellaista käsitystä, että olisi painostusta ollut? :) Voin olla väärässäkin...

KyyneltenHymy: Oi voi... : / No jos on taudista kyse, niin pikaiset paranemiset! Ja tsempit sinne sydäntutkimuksiin, ainakin sitten saatte selville mikä siellä on aiheuttajana...

Minä taas en ymmärrä miksi sinne Facebookiin täytyy kirjoittaa kaikki ja koko ajan! :D Tokihan se on jokaisen oma asia, miten ja milloin sinne kirjoittaa... Ja sen myönnän juu, että tiettyihin ihmisiin yhteydenpito on naamakirjan kautta helpompaa! :)

No minä tein radikaalin päätöksen ja poistin kavereistani, tämän kuka minua ärsyttää. Puhuin tuossa aamulla kaverilleni (joka on myös ollut aikoinaan samalla luokalla) ja hän kertoi että tämä henkilö ei ole enää aikoihin ollut hänenkään kavereissa. :)

Jaahas, mutta nyt minä lähden taas tutkimaan mitäs se ovis-tikku mulle tänään kertoo. ;)
 
Grill, en tarkoittanut, että painostamalla painostanut vaan, että idea on heistä lähtösin. Enkä muotoilin vähän väärin..
Hyvä, että poistit, kun kerran aiheuttaa mielipahaa, miksipä sitä väkisin katselemaan..

Annie, mulla sama homma kuin sulla, eli olen täysin normaalipainoinen, muttei se tarkoita, etteikö itsest pitäisi huolta pitää ja minulla myös kylminä pakkaspäivinä lipsunut tuohon sohvalla herkutteluun.. Liikkuminen parantaa huomattavasti mieltä ja auttaa jaksamaan ketä tahansa! Muista herkuista voin tinkiä, mutta irtokarkit on minun paheeni..
 
Miramei: Aaa, okei. :D Joo no ymmärsin väärin. :)

Kerran kun poistin yhden naispuolisen entisen luokkakaverin facesta, niin se helkkari pisti yhden toisen ihmisen kyselemään minulta, että miksi olen hänet poistanut! :LOL: Ihan kun kaikkien tarvitsisi olla hänen kavereina...
 
Ai niin, pitää nyt täälläkin hehkuttaa. Paras kaverini soitti tuossa aamupäivällä ja kertoi, että he ovat menneet kihloihin!!!! :heart: Olen vain niiiiin onnellinen heidän puolestaan! Olemme olleet kavereita ihan pikkutytöistä asti (1v ja 2v). :saint: Menen pian ostamaan jotain kivaa heille lahjaksi. =)
 
Mäkin poistin nyt hiljattain jonkun parisenkymmentä ihmistä fb:stä. Jotenkin turha pitää siellä sellaisia joiden päivitykset vaan ärsyttää ja jotka ei ees moikkaa jos tulee kadulla vastaan.

Annie kiitos tsemppauksesta! Kyllä tää näinkin aikaisessa vaiheessa tuntuu jo olevan ihan hyvällä mallilla kun oon saanut tällä kertaa miehenkin uskomaan et oon tosissani (se ei sit ostele mitään herkkuja) ja ostin salille sarjalippuja :) Niin ja toivotaan et nyt olis sun kohdalla ihan oikeasta raskaudesta kyse!

Grill te ootte selvästi tosi hyviä ystäviä, huomaa vaan tuosta miten onnelliselta vaikutat, etkä päinvastoin kateelliselta, vaikka oot kihloista haaveillut itsekin :) Mulla kanssa vaikka nää kaikki vauvoihin liittyvät asiat on kuinka arkoja aiheita, niin parhaan kaverin kanssa kyllä heitetään läppää, mm. et hän voi tehdä meillekin yhden, kun ei ole ainakaan aiemmin tuottanut ongelmaa tuo lastensaanti. Ja en siis jotenkin hänelle osaa olla kateellinen vaikka onkin äiti, varmaan kun ollaan tuntettu jo ennen kuin alettiin yrittämään niin sitä on niin tottunut ajatukseen.
Ja on maailmassa yks toinenkin (viiden lapsen) äiti, jolle en sitten millään osaa olla kateellinen, vaikka on sen onnen kokenut niin monta kertaa; meidän äiti :LOL: Noh, nyt meni taas vähän ohi aiheen..Mut hei, tässä ois nyt 12 päivää jollain plussata et saadan joku merkitä tuonne helmikuun kohdalle, hopi hopi! :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Iippari voimia ja jaksamista! Tervetuloa kuitenkin takaisin!

lumihiutale, oireet on samanlaiset joo mitä raskaudessakin voi olla, mut kun ne tulee kierron puolivälin aikoihin ja joka kierto, niin oon jo hyväksyny, et oviksesta ne johtuu :D

Annie24 aivan, niinhän se varmin on :) Mulla tosiaan alkaa aina vähän kipuileen jo onkin sit melkein tädin tuloon asti kipeenä ja oon aina jotenkin kuvitellu, et se alkais oviksen jälkeen, kun laskurit väittää oviksen aina muutama päivä ennen kuin ne alkaa.. Ens kierrossa sitten selviää kun tikuttelu alotetaan :)

Facebookista, mä oon kyllä niin koukussa että!! En silti päivitä jatkuvasti mitä teen ja syön ja koska saunon ja lenkkeilen ja lähen töihin. Joskus kerran päivässä, joskus kerran viikossa ja joskus kerran kuussa. Riippuu kuinka paljon mulla on asiaa :D Sen takia mulla on siä vaan ihmiset kenen kanssa oikeesti oon yhteyksissä tai juttelen kun nähdään. Oon rajannu pois kaikki ns. ylimääräset ja sellaset kenen en muutenkaan halua tietävän mun asioista..

Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä, palasin takas ruotuun loman jälkeen ja nyt 5kiloo pudonnu yhteensä siitä kun alottelin elämäntaparemppaa.. Eli joskus tammikuun alkupuolella muistaakseni :D Oon oppinu sen, että mulle ei sovi liian tiukka tahti tai kaikki tulee samantien takas, oon kyl tähänkin jo tosi tyytyväinen :) Vielä olis AINAKIN 10kiloo pudotettavaa ja siitäkin on varaa mennä vielä reilusti alaspäin. Mä vaan en halua olla mikään ihan riuku, tykkään kun on vähän muotoja!
 
Tääl yks hätähousu ei malttanu oottaa aamuun ja testas het! Onneks on kaksin kipalein testejä paketis, aamul pitää tehä uus! Joku viiva siihen tuli, omat silmät näkee väriä (varmaa harottaa nii paljon) ja mies näki selkeen viivapaikan.. Hmm.. Huomisiin siis se asia!

Eipäs muuta nyt, meen väsään polttareihin lippulappusia.
 
  • Tykkää
Reactions: Miramei
KyyneltenHymy: Jeijei! :) Viivan vahvistumisia! =)

Amalia: Juu, siis hän on ihan mun "ykkös-paraskaveri" (eli jos joku kavereistani olisi valittava, niin hänet valitsisin ;) En tosiaan kavereitani mitenkään "luokittele", vaan kaikki ovat yhtä tärkeitä). Ja hekin ovat jo useamman vuoden seurustelleet ja asuneet yhdessä eli mulla ei ole oikeasti mitään katellisuuden tunteita vaan täysin pelkkää iloa heidän puolestaan! =)

Nemppis: Sullekin kertynyt jo hyvät pudotus luvut! =) Tsempit vaan jatkoon.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 18.2

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1........kp43/129..............24v.........yk2..................1.lapsi
Pamsku............kp34/28-52...........21v.........yk3.................1.lapsi
Miramei............kp32/33-42.......... 24v........yk6..................1.lapsi

Kp 21-30


ikuinenkuumeilija..kp29/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
Anlii................kp28/26-73...........22v.........yk6.................1.lapsi
Amalia89..........kp24/46-160........22v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy.kp24/?..................22v........yk1.................2.lapsi
Annie24...........kp24/27-28............25v........yk10...............1.lapsi
neonroze.........kp22/27.................22v........yk10...............1.lapsi

Kp 11->20


Nemppis..........kp20/28-34...........20v........yk8................1.lapsi
Sunflower11.....kp16/24-35..........23v........yk15...............3.lapsi
Grill................kp15/26-35............21v........yk5.................1.lapsi
JeNski91..........kp15/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp12/??...............19v........yk2.................1.lapsi

Kp 1-10


Hopeakissa......kp9/28-32............23v.........yk4.................1.lapsi
Jnni................kp4/29-30............23v..........yk6................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp4/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Iippari.............kp4/26-28............20v..........yk9.................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille! :)

Kyyneltenhymy Testasitko tänään? miltäs näytti? :)

Sunflower11 Onnea melkein ovisplussasta :D Eiköhän se sitten oo huomenna jo ihan ovisplussa :)

ON: Täällä miehen kanssa kärvistellään viimeisiä pupuilukieltopäiviä. Molemmat on ku tulisilla hiilillä :D Ja ovis on varmasti ovella, halut on ainaki sen mukaiset. :D Onneks maanantaina loppuu toi kielto
Mulla oli äsken hoidossa yks tuttavan lapsi, 3 kk :) Maailman suloisin tapaus! Sai vähän vauvantuoksuja tuoksutella. Ja tulihan tuota muutamat kakkavaipat vaihdettua :D Olis niin ihana se oma nyytti <3
 

Yhteistyössä