Kakskymppiset yrittäjät 2012

Destello
Kiitoksia kaikille jotka tuon vuodatuksen jaksoivat lukea, ja vielä vastatakin. Ihanaa kun olette niin positiivisia (tahi romantikkoja, outo käsite meikäläiselle :D)!

Mutta siis, tarkoituksenahan tässä ei olekaan mitään perhettä perustaa heti, tai alkaa lähettelemään hääkutsuja, vaan teoreettisesti jatkaa siitä mihin jäi. Katsoo sitten myöhemmin, että miltä elämä alkaa näyttään ja tekee sitten paremmat suunnitelmat sen perusteella. Suurin muutos tässä asiassa tulisi olemaan se, että mulle tulis muutto eteen täältä länsirannikolta keskemmälle Suomea, tarkemmin sanottuna JKL:ään. Pelkästään tämä ajatus saa uutta virtaa sielulle, kun olen niin korviani myöden täynnä nykyistä kotipaikkakuntaa ja tämän sisäänpäinkääntyneitä, katkeria ja kateellisia ihmisiä. En mie sieltä kettää tunne, mut mitäpä tuosta, eiköhän sitä johonkin sosiaalistu sitten aikanaan. Eikä täälläpäin ole ketään kavereita, jotain voi jo ehkä kertoa sekin että tulin kysymään teidän mielipidettänne asiasta, koska muitakaan mielipiteitä ei lähipiireissä ole :) Mutta kiitos ihanat, saitte ihan mielettömän upean alun mun aamulle kommenteillanne! :heart:

Johannalla oli mainio runo, millä olitte ilmoittaneet pikkusesta, ja ajatus oli muutenkin todella kiva :)

KyyneltenHymy Tosiaankin, eron syy oli nimenomaan kommunikaatio-ongelmat. Käytännössä tämä tarkoitti sitä, että jos halusin vaikka tehdä jotain erityistä miehen kanssa, en osannut sitä hänelle kertoa, tai jos mies yritti kertoa jostain, meni se yleensä ihan päin honkia, jonka jälkeen molemmat olivat hoomoilasena ja miettivät, että parempi olla hiljaa. Näin jälkikäteen ajateltuna aika mitätön ongelma, joka oltaisiin voitu hoitaa jo silloin alta pois... jos oltaisiin osattu tarttua siihen.

Hopeakissa Hyvin kirjoitettu, onko mulla mitään menetettävää? Ei, eipä ole. Kaikessa kyynisyydessäni oon onnistunu luomaan itselle oman maailman, missä elää. Siitäkin huolimatta joku hyväksyy mut sellaisena kuin olen, niine virheineni mitä mussa on, ja tulee olemaan. Sun teksti sai aikaan ajatuksen, että olisin täydellinen idiootti jossen käyttäisi tätä tilaisuutta hyväkseni, ja katsoisi kortteja. (ja yrittäisi olla ensimmäistä kertaa elämässäni "spontaani romantikko") Kiitos tästä valaistumisen hetkestä :)

Amalia Ei niitä vauvamahoja, äitejä, tai lapsista puhuvia ole varmastikaan yhtään enempää kuin ennen. Uskon, että itse yrittäjätilanteessa sitä vain tiedostaa paremmin ne äidit, ja heidän puheenaiheet, mitä silloin kun itse ei edes ajattele koko vauvakuumetta :) Koita jaksella :heart:

Pamsku No eee, oli melekosen kätevä kalenteri! Ja kaikista kivoin oli toi, ku siinä saa kierroista analyysit ja kaikki, ja jos joskus tarvii jotain aineistoa omasta kierrosta, niin nuo saa kätevästi tulostettua kaikki sieltä ulos. Mikä parasta, lääkäritkin käyttää tuota joten he kyllä osaavat varmasti lukea niitä tietoja :) Ja pitänee käydä taas piipahtamassa sun blogissa, jahka kerkeää. Sitä on niin kiva lukea :)

Maija-tyttö Tsemppiä, toivottavasti pupuilut riittäis plussaan asti! :)

Että hyvää huomenta täältä listan ulkopuolelta kaikille, ja nyt kunnon plussa-aalto pystyyn, hop hop hop! :kiss:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 14.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1........kp39/129..............24v.........yk2..................1.lapsi

Kp 21-30


Pamsku............kp30/28-52.............21v........yk3.................1.lapsi
Miramei............kp28/33-42.............24v.........yk6................1.lapsi
Jnni................kp28/30-33..............23v.........yk5................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp28/28-32..............20v........yk7.................1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp25/?.............22v.........yk1???...........4.lapsi
Anlii................kp24/26-73...........22v.........yk6...............1.lapsi

Kp 11->20


Amalia89..........kp20/46-160...........22v........yk7.............1.lapsi
KyyneltenHymy.kp20/?...................22v.........yk1..............2.lapsi
Annie24...........kp20/27-28............25v........yk10.............1.lapsi
neonroze.........kp18/27.................22v........yk10..............1.lapsi
Nemppis..........kp16/28-34.............20v........yk8.................1.lapsi
Sunflower11.....kp12/24-35...........23v.........yk15................3.lapsi
Grill................kp11/26-35.............21v........yk5..................1.lapsi

Kp 1-10


lumihiutale92.....kp8/??..................19v........yk2...............1.lapsi
Hopeakissa......kp5/28-32.............23v........yk4.................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
Iippari


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Destello: Voi kiitokseja! tulee niiiiin hyvälle tuulelle, jos joku kehuu blogia - mun omaa tekstiä ja kuvia! VAU! :)
Mites sun täällä käyminen? Saammehan nauttia seurastasi vielä jatkossakin? :)

ON: Mulla iski nyt sitten se flunssa.. Kauanhan se teki tuloaan - nyt aamulla naama niin turvoksissa ja pää täynnä räkää. Aamullakin pääsi oksennus yskiessä ja köhiessä ja monta kertaa yököttelin... YÖH.
Hirrrrven nopeesti mennyt tämä kierto. Nyt jo kp 30!!! :popcorn: Mun "bongaamasta" oviksesta on nyt 4päivää.. Eli onks se sitten vasta dpo 3?
Ja tuon Destellon antaman linkin kalenteri sanoi, että ovis olis vasta 19-21 päivä tätä kuuta...
No oli miten oli, yritän olla ajattelematta koko asiaa ja katsotaan, milloin löydän itseni apteekista ostamssa testiä :LOL:
 
Täällähän on taas tapahtunut kaikkea, kun en oo useampaan päivään käynyt! :)

Ihan ensiksi, oikein mukavaa ystävänpäivää kaikille! :heart:

Ja perään ajankohtainen gallup: vietättekö ystävänpäivää? :)
Minulla ei oo ollut tapana muuta kuin esim. tekstarilla muistaa ystäviä, vaikka oishan se kiva, jos joskus ois jotain romanttisia yllätyksiä tai jos ite jaksais järjestää jotain. Ehkä tänään pitäs keksiä jotain.. hmm..'

Destello Kiva kuulla, että sulla menee noin hyvin! =)
Minäkin kannustan katsomaan, jos se parisuhde tällä kertaa onnistuisi, kun kerta eron syynä on ollut "vain" kommunikaatio-ongelmat, eikä esim. pettäminen, väkivalta tms. Jokin aika sitten taisin lukea jostain lehdestä pariskunnista, jotka olivat eronneet jopa useammaksi vuodeksi ja sitten palanneet yhteen ja perustaneet perheen. Eli kyllä siinä voi onnistua! Varsinkin nyt kun tiedostatte suhteenne ongelman, niin teillä on hyvät edellytykset saada suhde toimimaan.

Oon myös sitä mieltä, ettei ole ihan hullua edetä suhteessa nopeampaa kuin jos vasta tutustuisitte, kunhan ette liian nopeaa etene. Tuo kuulostaa hyvältä, että ensin muutaisitte yhteen (näin käsitin) ja sitten vasta miettisitte lapsia ja häitä. Eihän siinä voi menettää mitään, jos vain kokee olevansa valmis "uuteen" suhteeseen!:) Lisäksi oot täällä puhunut kotipaikkakunnastasi melko negatiiviseen sävyyn, joten sulle tekee varmasti hyvää vaihtaa maisemaa! :D

minssu Ootko lopettanut pillerit täsä vuoden sisään? Ne saattaa vielä puolenkin vuoden jälkeen myöhästyttää menkkoja. Mutta toivotaan, että olet myöhäinen plussaaja! Onko sulla mitään mahdollisia oireita? =)

Jnni Elä vielä menetä toivoa, sillä se on reippaasti alle 100% mahdollisuus, että testi näyttää noilla päivillä oikein. Osa plussaa vasta sitten, kun menkat on selvästi myöhässä! :)

Iippari Oikein paljon onnea!:flower:

Gallup
: Perheille kerrotaan varmasti noin viikon kuluessa plussauksesta. Pari kaveria tietää yrityksestä, joten vaikka en heti plussattuani ilmota asiasta, kerron heille, jos he arvaavat tai muuten tulee asiasta puhe. En varmasti osaa valehdella, jos joku arvaa.

Sunflower Toi on kyllä hyvä blogi ja tuo on yks mun lempparistripeistä! :LOL: Tuollakin tarinalla on onneksi onnellinen loppu. :)
 
Ihan alkuun paljon onnea Iippari! :) Toivottavasti tullaan perässä pian koko porukka!

Gallupeihin: Kertoisin heti muutamalle ystävälle, ketkä tietää yrityksestä. Ihan jo siitä syystä, että ovat mua tukeneet tässä asiassa ja tsempannu sillon kun tuntuu, että maailmaa romahtaa ja seinät kaatuu päälle.. Vanhemmille myös varmaan aika pian tulis kerrottua, ainakin mun äidille, se kun tietää yrityksestä myös. Muille sitten ultran jälkeen..
Ystävänpäivää vietän muutaman ystävän kanssa meillä. Katotaan joku hömppäleffa ja syödään ittemme ähkyyn :) Jahka ensin selviän tästä tylsästä työpäivästä!

ON: sekavaa :D Mä oon taas sortunu ovislaskureihin ja sen pitäis olla aikalailla näihin aikoihin, mutta tuntemuksia suuntaan tai toiseen ei ole. Jatketaan nyt jokatoinen päivä taktiikkaa hetkonen vielä...
 
Hei vaa!

Oon käyny välillä lukemassa teidän kuulumisia tuolta elokuisista 2012. Lohikäärme vuoteen mahtuu vielä muutama kierto, joten toivottavasti kaikki sais toivomansa plussas pikimiten. :heart:

Tulin kommentoimaa tosta ovulaatiosta. Meillä kävi tärppi siinä kierros, missä vähiten ois uskonu. Oltasko to viimeks puputeltu ja seuraava kerta oliki seuraavan vk maanantaina. Vkl olin tuntevinani ovulaation ja niin vaa ne kaks viiva piirty testiin.

Taikauskosta sen verran, että meillähä oli varattu se ulkomaanmatka ja pelkäsin jo sitä mahdollista pahoinvointia mitä siel vois olla. Tärppi tuli ja se matka meniki aivan kamalan pahoinvoinnin kourissa. Makasin siellä vaa koomas ja menomatkalla oksensin varmaa 20 kertaa. Ennen matkaa ei ollut mitään. En usko, että tolla oli vaikutusta, mutta "pahimmalla" hetkellä se plussa tuli matkan kannalta. :D

Plussatuulia kaikille. :heart: Eritoten teille, joilla kiertoja on kertynyt enemmän.

Jaanel ja pikkuinen 15+5
 
Huh huh, minä myös oon ollut täältä muutaman päivän "lomalla" ja nyt menikin mukavasti tässä aikaa, että sain kaiken luetuksi. No tässä on hyvin aikaa, kun sain rakkaan kummipoikani päikkäreille. :heart: Varmaan herää jo pian, niin saapa nähdä paljonko ehdin kirjoittamaan. :D

Noh ensinnäkin, Iipparille suuren suuret onnittelut! :heart: Luot toivoa meille kaikille. :)

Galluppi1: Raskaudesta olisi meidän tarkoitus kertoa kaikille sitten ekan ultran jälkeen. Facebookissa en yleensäkkään mitään kovin henkilökohtaisia asioita kirjoittele (no ehkä vähän kierrellen...), joten päätelkööt ne ihan itse jotka eivät ole tarpeeksi tärkeitä, että henk. koht. kertoisin. :)

Galluppi2: Vietän melko vaihtelevasti ystävänpäivää. Tänä vuonna lähetin parit kortit ja muutamalle kaverille annoin pienet lahjat. Miehelle ehkä ostan myös vielä tänään jotain pientä ja samalla kun käyn kaupassa, ostan jotain pientä iltapalaa, mitä voimme syödä kahdestaan, sikäli mikäli olemme tänään kotona kahdestaan. :D En edellytä sitä, mutta tietty se olisi mukavaa kun melko harvoin vietämme mitään kahdenkeskeisiä koti-iltoja. :)

Destello: Ihanaa, että sullakin menee hyvin! =) Olin jo valmis kirjoittamaan tooosi suoraa teksitä, mutta kun luin nuo muiden neuvot ja kommentit, en kirjoitakaan niin tiukkaan kuin ajattelin. Elikkäs, ehkä olen vain tullut todella kyyniseksi, (enkä omaksi onnekseni omasta kokemuksetani vaan kavereideni) mutta jostain syystä en vain usko että hirmu nopea toiminta olisi fiksua VAIKKA olette jo ennen olleet vakavassa suhteessa. Toisaalta taas, uskon että ihmiset kasvavat juurikin henkisesti ja varsinkin kommunikaatio ongelmat on helppo ratkaista, nyt kun ne on tunnistettu. Joten... Tietenkin tilanteet ovat aina erilaisia ja koska itsekin sanoit että sinulla ei länsirannikolla ole mitään minkä vuoksi jäädä, niin kaipa minäkin sitten suosittelisin sinua muuttamaan tämän miehen kanssa saman katon alle. :)

Onpas nopeesti jo edennyt tämä mun kierto, varmaankin kiitokset menee tuolle viikonlopulle mikä meni oikeastaan vain juhlien, enkä paljoa ehtinyt ajatella muuta. :) Pian pääsen sitten jo ovistakin tikuttelemaan, saapa nähdä miten käy. Mutta, mutta... Eipäs sitten muuta kuin

Oikein mukavaa ystävänpäivää kaikille! :flower:
 
Hyvää Ystävänpäivää :heart:

Tänne ei mitään, väsyttää.. Eilen tein sydämen mallisia herkkuja tällepäivälle, jotku onnistu ja jotku ei :)

Gallupiinvastaan, etten vietä ystävänpäivää ihmeellisemmin, parille laitan kortin ja loput saa tekstaria. Tänä vuonna leivoin vaan sen takia herkkuja kun sain sydämen muotosia muffinsi muotteja :D Miehelle oisin ostanu jotain "tarpeellista" jos tili ois näyttänyt että se on mahollista :LOL: Ajattelin antaa miehelle tänään "omaa rauhaa" max. tunnin verran meistä :D

Kerroin jo polttareista, nyt tuleva morsian kyselee meikäläistäkin hörppimään viiniä, yritin luistaa tilanteesta olemalla kuski! Joten, teen varmaan la aamuna testin varuiks, jos on nega nii heitän ukot iltasella mihin haluavat mennä ja sit naukkailen muutaman lasin ite, jos plussa nii sanon et mies haluaa et noudan ne yöllä kotia, ei oo varaa taksiin :D Täähän toimis? :D
 
Sunflower11
Hyvää ystävänpäivää!!

oon koko aamun leiponut ;) Miehelle teen ylläriksi vaniljatäytteisiä sydänmunkkeja vaaleanpunaisella kuorrutteella + tuplasuklaatäytteisen kakun :)

Itsehän en syö, olenhan jo ollut 6vkoa ilman sokeria ja sama meno jatkuu :D
 
Sunflower: En tajuu, miten sun itsehillintä riittää!? :D Tai itse jos leivon, haluan myös sitä syödä. :)

ON: Pitikin jo tossa aikaisemmin kirjoitella tästä, mut unohdin. Mua ahdistaa tällä hetkellä ihan hirveesti! Idioottina taas odotan tolta mieheltä tänään sitä kosintaa, mutta kun tiedän että sitä ei tule! Oon aivan 100% varma siitä, niin miks ihmeessä mun pitää elätellä turhia toiveita? Ottaa päähän! :headwall:
 
Amalia Ei ole vielä tiedossa, kun olen aiemmat harjoittelut käynyt opiskelupaikkakunnalla. Tällä viikolla pitäis se harjoittelupaikka bongata ja nyt siis täältä kotipaikkakunnalta. :)

Destello Hienoa, että sanat selkeyttivät. :) nimim. neljän ja puolen vuoden *skasta suhteesta lähtenyt ja muuton toiselle paikkakunnalle hyvin pian toteuttava elämänsä miehen löytänyt nainen.

Meillä oli vaan tilanne, että ollaan oltu samassa tarhassa, minä 4-5v ja mies 3-4v sekä samalla ala-asteella muutama vuosi. Oltiin tuolloin jo leikeissä (esim. kotiksessa) aina äiti jä isä. :D Pussailtiin ja oltiin niin söpöjä. <3 Maailma kuljetti mut toisaalle ja about 15 vuoden jälkeen tavattiin uudestaan (thank you facebook) kun olin vasta eronnut. Ihan vaan kaveri-mielessä siis nähtiin, mies matkusti luokseni. Eipä mennyt viikkoa kauempaa, kun tajusin rakastuneeni ja tunne oli molemminpuolinen! Se oli siis lähestulkoon sitä kuuluisaa ensisilmäyksen rakkautta. Hauskaa vielä se, että oltiin molemmat yritetty etsiä toisiamme ylä-asteella netin avustuksella, mutta tuloksetta. Ja hauska lisä on myös se, että kun Suomi voitti maailmanmestaruuden jääkiekossa -95, aika pian sen jälkeen muutin pois, mutta viime vuonna kun tavattiin taas, saatiin mestaruusjuhlia viettää jälleen! :D Kesällä tulikin sitten kosinta ja siihen kysymykseen minulla ei ollutkaan kuin yksi vastaus. :heart:
Pakko vielä yksi sattumus mainita; mieheni vanhempien luona on suuri omenapuu, joka ei ole tehnyt omenoita melkeen kahteenkymmeneen vuoteen. Viime kevät-talvena sitten kun vierailin pitkästä aikaa tuossa pihapiirissä, taisi olla taikaa. Nimittäin kesällä puu kukki kauniisti ja teki viimein niitä omenoita ja olihan ne hyviä! Hassuja sattumuksia. :)

Meni lörpöttelyksi vaihteeksi.. :snotty: Mutta pointtina, onnellisuus lähtee itsestä ja omilla valinnoillaan rakentaa tulevaisuutensa! :heart:

Galluppiin; Ostetaan luultavimmin punkkua ja suklaata onkin jo varastossa. Pelaillaan erilaisia pelejä ja katsellaan joku leffa sylikkäin. Siinä oli meidän eiliset suunnitelmat. Nyt vain odotan ukon kotiin ja kokkaan meille herkkuaterian ja romanttinen illanvietto voi alkaa. :)

Ihanaa ystävänpäivää kaikille! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miramei
Sunflower11
Grill, kannattaa karpata :D
Mulla ei tee mieli yhtään syödä mitään tommosia herkkuja :) Ja sit ku pitää ruoka-ajat ni ei tuu sit sitä himoakaan saada _jotain_.

Musta vaan on kiva leipoo :D
 
Minpäs käyn välillä täälläkin lueskelemassa juttuja! :)

Täällähän on tälle kuulle plussattu! IIPPARI onnittelut! :heart:

Ja teille muille, oikein paljon plussatuulia!!! :heart: :)


ps. Oikein mukavaa ystävänpäivää! :) :flower:
 
Ystävänpäivägalluppiin; me ei vietetä sitä millään tavalla, ei olla ees toivotettu toisillemme hyvää ystävänpäivää. Mun mielestä tää on ehkä maailman turhin rahastuspäivä, tiesti tässä nyt tulee pieni ristiriita siihen et joulusta mä pidän :D Jotenkin vaan tyhmää et muistettas niitä ystäviä vaan yhtenä päivänä vuodessa..Mut toki oon vastannut, jos kaverit on viestejä laittaneet.

Sunflower en mäkään voi muuta kuin ihmetellä ja ihailla sun itsehillintää :O

Voi Grill toivottavasti se sun mies nyt tajuis lähitulevaisuudessa kosia, sä oot sitä niin pitkään jo odottanut tai siis mitä oot täällä asiasta pariin otteeseen puhunut :)

ON: Mun niin sanottu karppaus silloin tässä taannoin meni niin penkin alle kun voi mennä, niin ajattelin nyt yrittää uudestaan. Käviin piiiitkästä aikaa salilla ja lenkillä ja kaupassa ostin korin täyteen karppiruokaa :D Ajattelin et tällainen "kesäkuntoon 2012"-projekti veis hyvin ajatuksia muualle, kun tähän mennessä oon vaan keskittynyt siihen et ei viiti laihduttaa kun kohta ne kilot tulee kuitenkin takas :headwall:

Mut hei, vaikka tyrmäsinkin koko ystävänpäivän tuossa aiemmin, niin sanotaan nyt ihan muodon vuoksi että hyvää ystävänpäivää naiset! :)
 
Sunflower11
Ei mekään vietetä, mä vaan haluan tekosyitä tehdä kakkuja :D
Ja hyvä sanoo ettei vietetä, mies tuli kotiin kaulakorun kans, voi sitä :heart:

Kyl täs karpatessa on hyvä itsehillintä ku ei tee ees mieli hyvää :)
 
Amalia: Kiitos, tää alkaa olee kyl jo mun kannalta aika säälittävää! :LOL:

Joo noh, ostin mä sitten miehelle hanskat lahjaks (oikeestaan siks et sil on ne yhdet tai kahdet mitkä omistaa, aina hukas) ja tuo rakas mieheni ei varmaan edes tiedä mikä päivä on! :D Noo kuten sanoin, en nyt niin välitä miten tämä päivä vietetään. :)
 
Galluppiin Meillä ei mitenkään kummallisesti juhlita. Ostin meille ystävänpäiväleivokset, syödään ne ja nautitaan kuppi kuumaa teetä. :) Mies oli ostanut mulle lahjaksi pikkumyy avaimenperän, jota oon jo pitkään kattonu kaupassa :D

Laitanpas tännekin: Siskolle oli sen työkaveri sanonut, että ystävänpäivänä kun lohkaisee omenan ja laskee siementen määrän, niin saa tietää montako lasta tulee saamaan ;) En ole taikauskoinen, mutta mun mielestä hauska ajatus, joten taidanpas syödä omenaa tänään :D
 
Galluppiin Ei meilläkään ystävänpäivää vietetty mitenkään, olin itse iltavuorossa ja pääsin 10 kotiin, niin se siitä päivästä :)
Mies oli kukkia ostanut kimpullisen, tuolla ne koreilivat keittiön pöydällä kun töistä tulin kotiin :heart:

Hyvää ystävänpäivää kaikille !! :flower:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 15.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1........kp40/129..............24v.........yk2..................1.lapsi
Pamsku............kp31/28-52.............21v........yk3.................1.lapsi

Kp 21-30


Miramei............kp29/33-42.............24v.........yk6................1.lapsi
Jnni................kp29/30-33..............23v.........yk5................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp29/28-32..............20v........yk7.................1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp26/?.............22v.........yk1???...........4.lapsi
Anlii................kp25/26-73...........22v.........yk6...............1.lapsi
Amalia89..........kp21/46-160...........22v........yk7.............1.lapsi
KyyneltenHymy.kp21/?...................22v.........yk1..............2.lapsi
Annie24...........kp21/27-28............25v........yk10.............1.lapsi

Kp 11->20


neonroze.........kp19/27.................22v........yk10..............1.lapsi
Nemppis..........kp17/28-34.............20v........yk8.................1.lapsi
Sunflower11.....kp13/24-35...........23v.........yk15................3.lapsi
Grill................kp12/26-35.............21v........yk5..................1.lapsi

Kp 1-10


lumihiutale92.....kp9/??..................19v........yk2...............1.lapsi
Hopeakissa......kp6/28-32.............23v........yk4.................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
Iippari


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Onnittelut plussista! :) Itseppä olen taas yrittänyt hiljais eloa pitää.. Jännää nähdä miten kierto menee nyt ilman teroja, ainakin perus tissijomotukset on tullu eli viikon sisään saa tätiä odottaa tulevaksi! Galluppiin ystävän päivästä : ei mitään erityistä, muutamille tärkeimmille ystäville vietin laitoin, oikeen ikinä ei olla muuten vietetty tai muistettu ketään erikseen.. ja toinen galluppi: ekaa ultraa oon pitäny vanhemmille kertomisessa rajana mutta saas nähdä miten sitä onnistuu, yhdelle ystävälle varmaankin kerron heti plussattuani :D

Ei oikeen osaa kirjoitella mitään, hirveä hinku olis ostaa jo testi ku viime kiertohan oli sen 26pv :D mutta eipä taida kannatusta olla... hiljais eloni jatkukoon kierron katkeamiseen asti (tai ihanaan plussa uutiseen) Plussa tsemppi kaikille! :)

Hiljaa toivotut tuli kyynelten kera katsottua, ei ehkä olisi kannattanut.
 
Viimeksi muokattu:
Niinhän siinä kävi, että täti saapui tänään kylään. Ei sinänsä ollut yllätys. Puoli vuotta yritystä rupeaa lähenemään. Olisin niin toivonut, että tämä kierto olisi ollut se plussakierto, mutta ei. Nyt vaan täytyy yrittää asennoitua uuteen kiertoon. Ei ollut mun kohdalla apua greippimehusta ja vehnänalkioöljystä, ainakaan nyt.
Eli mulle saa päivittää kp1/29-30 yk6

Kiitos kuitenkin kannustuksista Amalia89 ja Annie24!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä