Amalia89 Tuttuja tunteita.. Mullakin nyt facebookissa yks yliyli ärsyttävä ihminen kaverina. Muutamista syistä en oo kehannu poistaa listalta, kun tekemisissä ollaan muiden ihmisten kautta. Pari päivää sitte hehkutti lähestyvästä mammalomasta. Kivasti tuli puun takaa, kun kyseinen henkilö kailotti raskauden alkaessa, ettei penikkaa (
) aio pitää ja juoksi vaan baareissa ja lykkäs aborttiin menoa, ko oli kuulemma siitä kokemusta jo aiemmin.. :headwall: Ei sitte ilmeisesti saanu mentyä, ja nyt semmosella hohhoijaa-asenteella puhuu raskaudesta.. Voi että ottaa päähän. Olis nyt ees
halunnu pitää pikkuisen, mutta ei. Pitää vaan yrittää pitää mielessä, että monet kauan haaveilleet ja yrittäneet oikeasti ovat hehkutuksensa ansainneet. Vaikea vaan välillä jaksaa katsella vieressä, syli tyhjänä.. Mutta meidän aika koittaa vielä, sen uskon! :hug:
Sunflower Kiitos piristyksestä.
Joku vaan osaa pukea kuviksi tunteet ja vieläpä loistavalla menestyksellä.
Pamsku Toivotaan parasta, että simpat olis ollu just eikä melkeen oikiaan aikaan oikiassa paikassa. Tsempit ja plussa-puhurit!
Miramei Kuulostaapa jännältä.. voishan se merkitä jotain muutakin.
Kaikille tasapuolisesti plussa-tuulia! Nyt joku kyllä plussaa, että saadaan tällekkin kuulle punaistakin punaisempia viivasia kaksin kappalein testeihin. :heart:
ON: Täällä on vuodettu ku seula. Huhhuu, että saanu rampata vessassa. :kieh: Punaviiniä meniki sitte samaa vauhtia perjantaina ja olihan se hyvää! Rommikolakin maistui ja ei edes oloja ollut. Kiva ilta tuli vietettyä ja naurettua monet murheet huspois.
Viime kierrossa se macan ottaminen
vähän jäi ja oonki päättäny tässä kierrossa yrittää ihan tosissaan maksimoida mahdollisuudet ihan kunnolla! Halpa-hallissa oli Valion greippimehutkin euron purkki, unohin vaan napata mukaan. Jospa olis vielä huomennakin, niin ottais senkin avuksi. Lisäksi ovistesti-paketti lähtee mukaan huomenna kaupasta. Oon kylläkin vähän pihalla, että miten osaan ajoittaa niiden tikuttelun oikeaan aikaan kiertoa.. Vaikea nyt arvioida, kun tuo edellinen venähti niin, mutta jospa en ota sitä nyt huomioon ja arvioin tuon 28 päivän mukaan ja jos plussaa ei näy, niin uusi paketti käyttöön? Olisko niin hyvä?
Ja se macan pirulainen. Lupaan kautta kiven ja kannon syyä sitä tällä kertaa. Koska tästä kierrosta oon päättäny plussata vaikka se vaatis paljas peppana eellä kiipeämisen palmupuuhun. Ei ehkä paras kuvaus
mutta etteköpähän te tyäret mua ymmärrä! :kieh: En nimittäin pääsis puuhun edes normaalilla tyylillä, oon sen verta kömpelö.
Toivottavasti muillakin oli yhtä kiva viikonloppu, mitä mulla!