Kakskymppiset yrittäjät 2012

Annie: vauvan tekeminen vai miehen saaminen vällyihin? :LOL:
Nojuu, olimpa sitten kuitenkin niiiiin väsynyt illalla, että simahdin samantien, kun sain pään tyynyyn.. Eli se siitä sitten.

Jos se ovis ihan oikeasti oli nyt eilen tms, niin mun kiertohan on lyhentynyt! Nooh, se jää nähtäväksi. :)
 
JES! Mulle saa päivittää Kp 1 :)

Annie Oikeassa olet. Söin niitä vain niin "vähän" aikaa, että toivoin, ettei vaikuttaisi kovasti kiertoihin. Mutta nyt on voittaja-fiilis. Onneksi ei venyny yhtään enempää.

Uudella innolla uuteen kiertoon, joka on mun onnennumero 4! Jospa sillä olis taikaa. :heart:
 
Hopeakissa: Hyvä että edes jotain tapahtui! :) Tietty se plussa olis ollut parempi vaihtoehto, mutta ei sitten muuta kun tsempit tähän kiertoon!

Pamsku: Hyvä, hyvä! :) Eikös ne mahdollisuudet vielä tänäänkin oo aika hyvät.

Tarttis varmaan itsekin tarkistaa, koska mun kuuluis sitä ovista sit alkaa bongaa... Eli kunhan jaksais kaivaa sen paketin kaapista. :D Tai sitten käytän ystävääni Googlea. ;)
 
Hopeakissa onneks kierto ei venynyt pitemmäks! :)

Käytin poikaa lääkärillä ja lääkäri kuuli sydämestä lisälyöntejä. Nyt vaan ootellaan et saadaan kunnon tutkimuksiin aikaa. Onneks sattu hyvä lääkäri joka otti asian vakavasti! Onhan sielt ennenki kuultu suhinoita sun muuta, mut aina sanottu et johtuu kuumeesta. Nyt on kyl mieli maassa ja pelko persiessä! Toivotaan et päästään tutkimuksiin.
 
Sunflower11
Kyyneltenhymy: Toivottavasit kaikki on hyvin ja johtuis vaan kipeänä olosta, mut jos esim. reikä tai jotain ni ne onneks pieniltä korjaantuu helposti ilman ylimääräisiä toimenpiteitä!

Postista tulikin sit jo eka poliaika :O ens kuun loppuun menee.. Iiks.
 
Grill Plussahan toki olis ollu paras vaihtoehto, mutta hyvä näin kuitenki, ettei venyny enempää. :)

KyyneltenHymy Voi ei. :( Kamalasti tsemppiä ja urheutta sinne suuntaan.. Toivottavasti johtuu tosiaan flunssasta, eikä olis vakavampaa. :hug:
 
Hopeakissa hyvä että pystyt suhtautumaan uuden kierron alkuun noin positiivisesti :)

KyyneltenHymy jaksamisia!

Sunflower Hyvä että sais poliajan selville! Itekin ootan omaa kirjettäni kuin kuuta nousevaa..

ON: Se siitä stressittömyydestä mitä kerkesin just hehkuttamaan..Tai lähinnä mua on nyt masentanut nää pari päivää, kun eilen eräs tuttu sai lapsen. Jännä miten voikaan vaikuttaa se lapsen syntymä niin voimakkaasti, kuitenkin oon jo pitkään tiennyt että tää ihminen on raskaana mut sit kun se lapsi syntyy ja sitä facebookissa hehkutetaan, niin olo on ihan hirveä. Ja joo, ei oo multa pois, mut silti itkiessähän se ilta sit menikin, oon niiiin kateellinen kaikille raskaina oleville ja kaikille äideille ja niiiin turhautunut tähän odotuksen odottamiseen.
Lisäksi ärsyttää kun mun entiset koulukiusaajatkin saa lapsia ennen mua ja sit niiden pitää muutta niiden pentujensa kanssa melkein mun naapuriin, ei paljoa huvita enää liikkua kohta mihinkään :(

No mut nyt pitääkin alkaa pikkuhiljaa järjestämään miehelle synttärijuhlia, saa vähän ajatuksia toisaalle.
 
Hopeakissa Sulla tosiaan on asennetta uuteen kiertoon :) Tuolla asenteella on hyvä jatkaa!

ON: Täällä ei mitään kovin ihmeellisiä tuntemuksia ole havaittavissa, nyt taitaa olla noin dpo 9. Kuivaa kautta tosiaan tässä kierrossa ei ole oviksen jälkeen ollut ja eilen illalla oli kovia alavatsakipuja. Mutta siinä ne. On vaan jotenkin sellanen tunne, että ei tainnut tärpätä...
 
Hip hei kaikki!! Mä otin vähän lomaa tähän ja kaikkeen muuhunkin ja lähdin viime viikolla ex tempore reissuun lappiin :) Veljen perhe meni sinne ja lähdin sitten junalla perässä kun sain vapaat sun muut sumplittua. Teki kyllä niin terää ja unohtui kaikenmaan murheet. Paras tunne silti oli kun palattiin toissayönä ja kömmin kullan kainaloon nukkuun <3 Tajusin juuri, että sillon oli vielä täti kylässä kun läksin ja nyt alkaa oleen jo päivät kun voi odotella ovista, alkukierto siis meni ihan ohi, jospa siitä oltais saatu uutta puhtia ja jotain alkais tapahtuun!

Joku oli kirjottanut siitä dokumentista, hiljaa toivotut? tms.. Kävin tänään porukoilla ja äiti oli sattumalta sen tallentanut. Katsoin sen sitten yksinäni ja voin sanoa, että vaikka itkin melkein koko ajan, niin kannatti katsoa! :) Se antoi taas voimaa ja myöskin auttoi ymmärtämään, että se lapsikaan ei ole itsestäänselvyys. No joo oonhan mä sen jo tässä oppinut kun yritystä takana, mutta jotenkin se kolahti!

Mä en nyt osaa taas sanoa oikein mitään mihinkään kun olin niin monta sivua jäljessä, että pikaisesti vaan selailin kuulumiset. Kaikille kuitenkin kovasti tsemppiä ja toivottavasti tulee paljon plussia kierroista mitä nyt on meneillää! Ei menetetä toivoamme! :)
 
Amalia: Hmmm, ikävää. : / Välillä vaan on noita kausia et noi tuoreet äidit ja raskaana olevat ottaa päähän. Se facebook-hehkutus! Mua yleensäkin ottaa päähän jos hehkutetaan jostain "itsestään selvästä" asiasta, niin tollanen vasta ottaakin...

Nemppis: Kuulostaa kivalta tauolta arkeen. :)

ON: Mulla myös menee tässä viikonloppu juhlien ja niitä järjestäen, mutta järjestän vain synttärit parille kaverillemme joilla on tässä kolmen päivän erolla synttärit. Ja sovimme että me "tarjoamme" tilat ja ruuat niin kuin lahjaksi heille, kun tässä kuitenkin ainoina omakotitalossa asustellaan. :) Eli siinä menee mulla nämä pari päivää. ;)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 11.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1........kp36/129..............24v.........yk2..................1.lapsi

Kp 21-30


Iippari..............kp30/26-28............20v.........yk8.................1.lapsi
Pamsku............kp27/28-52.............21v........yk3.................1.lapsi
Miramei............kp25/33-42.............24v.........yk6................1.lapsi
Jnni................kp25/30-33..............23v.........yk5................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp25/??...................20v........yk?.................1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp22/?.............22v.........yk1???...........4.lapsi
Anlii................kp21/26-73...........22v.........yk6...............1.lapsi

Kp 11->20


Amalia89..........kp17/46-160...........22v........yk7.............1.lapsi
KyyneltenHymy.kp17/?...................22v.........yk1..............2.lapsi
Annie24...........kp17/27-28............25v........yk10.............1.lapsi
neonroze.........kp15/27.................22v........yk10..............1.lapsi
Nemppis..........kp13/28-34.............20v........yk8.................1.lapsi

Kp 1-10


Sunflower11.....kp9/24-35...........23v.........yk15................3.lapsi
Grill................kp8/26-35.............21v........yk5..................1.lapsi
lumihiutale92.....kp5/??..................19v........yk2...............1.lapsi
Hopeakissa......kp2/28-32.............23v........yk4.................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Kp17 ja ei oviksesta tietoakaan..Oiskohan se taas yks pitkä kierto meneillään, se oiskin todella yllättävää :headwall:

Grill, niin ja mikähän siinäkin on et välillä on pakko oikein kiusata itseään, ei kukaan kuitenkaan käske mennä koko facebookiin saatika vielä niiden paksuna olevien kirjoituksia lukemaan..Ja sullakin on sit kivat viikonloppusuunnitelmat :D
 
Kolmas tulossa = Citykani :LOL:

ON: Ihmettelen noita ovistestejä (juu, tiedän, ekaan plussaan pitäs lopettaa), mutta nyt 5-6 päivää ovisplussasta saan lähes tasavahvaa viivaa :O En kuitenkaan yhtä tasavahvaa kuin se, jonka tulkitsin ovisplussaksi hmmm..eikö LH:n pitäis olla jo laskenut?
 
Pitääkin perehtyä tuohon enemmänkin, vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta. Mä en lue yleensä mitään lapsettomuusblogeja, (enkä varsinkaan "lapsellisten"/raskaana olevien blogeja), mut tää jotenkin kolahti noiden kuvien ansiosta, ainakin tälleen nopeella vilkaisulla.
 
Mirkku: mikä dpo menossa? Mitäs rtesti näyttää? ;)

Täällä ei sitten eilenkään hyödynnetty ovista. PLAAH. Mut, jos pupuiltiin päivää ennen ovista, ni eiks ne kaverit olis hyvässä lykyssä selvinny hengissä siiheks, et tapaavat munasolun?
 
Amalia89 Tuttuja tunteita.. Mullakin nyt facebookissa yks yliyli ärsyttävä ihminen kaverina. Muutamista syistä en oo kehannu poistaa listalta, kun tekemisissä ollaan muiden ihmisten kautta. Pari päivää sitte hehkutti lähestyvästä mammalomasta. Kivasti tuli puun takaa, kun kyseinen henkilö kailotti raskauden alkaessa, ettei penikkaa ( :( ) aio pitää ja juoksi vaan baareissa ja lykkäs aborttiin menoa, ko oli kuulemma siitä kokemusta jo aiemmin.. :headwall: Ei sitte ilmeisesti saanu mentyä, ja nyt semmosella hohhoijaa-asenteella puhuu raskaudesta.. Voi että ottaa päähän. Olis nyt ees halunnu pitää pikkuisen, mutta ei. Pitää vaan yrittää pitää mielessä, että monet kauan haaveilleet ja yrittäneet oikeasti ovat hehkutuksensa ansainneet. Vaikea vaan välillä jaksaa katsella vieressä, syli tyhjänä.. Mutta meidän aika koittaa vielä, sen uskon! :hug:

Sunflower Kiitos piristyksestä. :LOL: Joku vaan osaa pukea kuviksi tunteet ja vieläpä loistavalla menestyksellä. :D

Pamsku Toivotaan parasta, että simpat olis ollu just eikä melkeen oikiaan aikaan oikiassa paikassa. Tsempit ja plussa-puhurit! :)

Miramei Kuulostaapa jännältä.. voishan se merkitä jotain muutakin. ;)

Kaikille tasapuolisesti plussa-tuulia! Nyt joku kyllä plussaa, että saadaan tällekkin kuulle punaistakin punaisempia viivasia kaksin kappalein testeihin. :heart:

ON: Täällä on vuodettu ku seula. Huhhuu, että saanu rampata vessassa. :kieh: Punaviiniä meniki sitte samaa vauhtia perjantaina ja olihan se hyvää! Rommikolakin maistui ja ei edes oloja ollut. Kiva ilta tuli vietettyä ja naurettua monet murheet huspois. :)

Viime kierrossa se macan ottaminen vähän jäi ja oonki päättäny tässä kierrossa yrittää ihan tosissaan maksimoida mahdollisuudet ihan kunnolla! Halpa-hallissa oli Valion greippimehutkin euron purkki, unohin vaan napata mukaan. Jospa olis vielä huomennakin, niin ottais senkin avuksi. Lisäksi ovistesti-paketti lähtee mukaan huomenna kaupasta. Oon kylläkin vähän pihalla, että miten osaan ajoittaa niiden tikuttelun oikeaan aikaan kiertoa.. Vaikea nyt arvioida, kun tuo edellinen venähti niin, mutta jospa en ota sitä nyt huomioon ja arvioin tuon 28 päivän mukaan ja jos plussaa ei näy, niin uusi paketti käyttöön? Olisko niin hyvä?

Ja se macan pirulainen. Lupaan kautta kiven ja kannon syyä sitä tällä kertaa. Koska tästä kierrosta oon päättäny plussata vaikka se vaatis paljas peppana eellä kiipeämisen palmupuuhun. Ei ehkä paras kuvaus :D mutta etteköpähän te tyäret mua ymmärrä! :kieh: En nimittäin pääsis puuhun edes normaalilla tyylillä, oon sen verta kömpelö. :D

Toivottavasti muillakin oli yhtä kiva viikonloppu, mitä mulla!
 
Nonni. 9kk takana ja hitusen vähemmän edessä. :)

Tääl on tänään plussattu, ostettiin clearblue plus ja first signal kasetti ja sitte kokelin samaan aikaan ovistestiin saada väriä. Ja ei haamuja vaan vahvat plussat. :) Laskureiden mukaan nyt olis rv 4+5. Mä olen itkenyt tänään silmät päästäni ilosta.

En uskaltanut toivoa mitään koska olen hieman pessimisti mutta ihmettelin kun on tullut rampattua vessassa aivan järkysti, oksentelun olen laittanut yskän piikkiin. Ja tupakanpoltto loppui noin viikko sitten kun seinään ja ihan jotenkin vahingossa.

En osaa sanoa mitään. Toivotaan et pieni jaksaa loppuun saakka ja on oikein terve. :) Harmittaa kun netti meiltä nyt pois käytöstä ja siis ainoostaan tablet ja mun kännykkä nettinä ja tää foorumi on liian "tuhti" pyörittää puhelimella. Olisin tahtonut testeistä kuvat mutta ei oo nyt kameraa kotona, ja piti muutenkin piilottaa ne testit roskikseen kun meillä vieras eli hetkellinen kämppis taas palasi. :D

Kiitos, olette olleet äärettömän suuri voimavara, älkää koskaan lopettako uskomasta! Mä tulen vielä sitteb paremmin kirjottamaan teille heipat kun ens viikolla pitäs saapua uus läppäri postissa niinkirjotus helpompaa.

Sitä ennen yksi gallup milloin te aiotte kertoa kenellekkään? Esim. Koska kavereille koska vanhemmillenne yms?
 
Iippari onnea! :flower:

Gallupiin vastaan notta, äidille kerron varmaan aika alussa (iso tuki oli ulkosenki kohalla) ja tietenki siskolle kerron ja yhelle hyvälle ystävälle. Muut saa varmaan odottaa, kait!? :D

Mulle iski paniikki! Tää kierto on nyt perseellään, joo kuten tiedätte! Mutta meillä on "polttarit" tutuille lauantaina ja en tiä tekiskö mieli maistella. Mulla on sillon kp 24. Voinko juoda suruta..Vai pitäskö testata jos aijon maistella.. Miks tän kierron pitää olla päin persettä :headwall:
 
gallup lisäys onko joku tarkempimääritelmä kuinka alussa? :D siis kertooko kukaan ennen ultraa jollekkin ja kenelle sitten ultran jälkeen jne? Mä olen kertonut kahdelle rakkaalle kaveille josta kummastakin on ollut tosi paljon tukea, mutta ajateltiin et meidän vanhemmille kerrotaan vasts ultran jälkeen kai. Ja siitähän se viidakkorumpu sitten lähtee, tuskin ehtii itse muille kertoa kun he ovat aikas nopeita liikkeissään. :D

Ja toki täytyy keksiä joku keino kuinka kertoa mun isälle, varsinkin kun tahtoisin samalla kysyä mun pikku veljeäni kummiksi kun pääsi viime kesänä ripille. :)
 
Ilppari: voi ihanaa! :heart: Mä itken täällä ja oon onnellinen sun puolestas! :flower: JEI! Tulehan käymään täällä vielä!

Galluppiin: oon sellanen hölösuu, että varmaan kerrotaan kaikille ihan hetki oikean plussan jälkeen! Siis tarkoitan äitiä, anoppia, siskoa ja lähesiä ystäviä. En siis ajatellut ilmoitella heti faceen! :LOL:
 

Yhteistyössä