Grill: teillä ehkäisy loppunut sitten samoihin aikoihin, kun meillä!
Galluppiin: mulla vauvakuume ollut kova jo vuosi sitten. Viimevuoden kesällä/syksyllä kehkeytyi niin kovaksi, että itkeskelin, jos näin jonkun maha pystyssä - sisällä oli niin ontto olo. Ja mies ei vielä alkusyksystä suostunut puhumaan vauvoista se enempää.
Syyskuun tienoilla miehen päässä taisi napsahtaa jokin, sillä alettiin keskustelemaan tulevaisuudesta enemmän (siis lasten suhteen) ja siinä sitten sovittiin, että pillereitä voisin syödä helmikuuhun 2012 asti, kunnes lopetettais ne.
Toisin kuitenkin kävi. Lokakuussa mulla oli se polvileikkaus ja viikko ennen sitä tuli tyhjennysvuoto ja aikomus oli jatkaa sitten pillereitä.... eipä jatkettu.
Minä valitin jatkuvaa migreeniä ja mies ei tykännyt (en kyllä minäkään) pelleillä kondomien kanssa. Miehestähän se loppuen lopuksi oli kiinni.
Nyt sekin on kasvanut siihen ajatukseen, että isäksi olisi tulossa ja kovasti odottaa jo pienokaista! Hih.. oli niiin söpöä, kun tämäkin katseli ihastuksissaan niitä postissa tulleita vaatteita.
ON: mulla on kyllä ihan outoja tuntemuksia mahassa... Melkein jatkuvaa vihlontaa ja oviksen jälkeen mahan turvotus laski, mutta tämän päivän/illan aikana turvonnut taas.
Pitäskö sitä millon testailla?? Eihän se tietty vielä nyt näy... Nyt dpo 6..
Mikä on aikaisintaan päivä, jolloin kantsis testata!?
Sun hih!
minäkin voisin kuvitella itsestäni aivan samaa!
Oon niin riippuvainen facebookista ja tästä keskustelupalstasta, että varmaan pään plumpsahtaessa (vauvan pään) ulos kirjoitan ensimmäiset ajatukset kaikkien luettavaksi!