Kakskymppiset yrittäjät 2012

neonroze: Mahtavaa! =) Toivottavasti testin tulos (sitten kun sen teet) olis toivottu. ;)

Kiiruna: Niin se vaan ihmisen mieli on kummallinen... :( Ja kaikki kun ollaan niin erilaisia, että täysin eri asiat koskettaa ja jotkut voi tulla itsellekin ihan yllätyksenä.

Iippari: Sullapa kumma tilanne... :O Toivottavasti jokin selitys löytyis!

Ja vähän omaakin napaa: Kummasti on mahassa ollut tänään sellaisia repäiseviä kipuja, mutta on vielä vähän aikaista tälläisille tuntemuksille (mielestäni?) kun kuitenkin minä elän vasta dpo 4:ää (noin).

Huomenna olisi edessä (taas) hautajaiset... Kaverimme isän. : / Kaipa sitä voisi mennä silittämään vaatteita valmiiksi.

Ja kirjoittelin näköjään KyyneltenHymyn kanssa samaan aikaa eli lisään vielä:
No voi... : / Mutta nauti nyt kahden keskeisestä ajasta kuitenkin! =)
 
Viimeksi muokattu:
Amalia Tsemppiä nyt hoitoihin ja paljon voimahaleja! :hug:

Annie Toivottavasti menkat ei ala ja saisit plussaa testiin! :) :heart:

Kiiruna Ihan kamalaa! Mä oon ite kans tosi herkkä ja koskettaa tuollaiset tuntemattomien ihmisten kuolematkin. Mä luen kans paljon vauvablogeja, oliko mikä blogi kyseessä?

Sitten omaa napaa.. Mulla on ollut nyt nännit tosi kipeät, ihan kosketusarat. Yleensä ei mitään tällaista oo. Nyt terokuuri menossa 4 päivää. Testiä huvittais tehdä, vaikka siinä ei ole tässä vaiheessa mitään järkeä.. :D Yritän kestää vielä ainakin viikon, jos sitä ens viikonlopulla testais.. Jännittää!
 
ON: Täällä taas nega testattu eikä mitään tuntemuksia menkkojen tulosta eikä mahdollisesta raskaudestakaan. Lämmöt edelleen korkealla: 37.3. Pitää ilmeisesti taas ootella pari päivää ja testata, mikäli menkkoja ei kuulu. Maanantaina alan vakavasti harkita veritestin vaatimista, vaikka sitten yksityisellä mikäli täti ei kurvaa ennen sitä...

Tässä taas lueskelin mikä ihme tämä voi olla, kunnes joku oli kirjoittanut (varmaan vähemmän fakta-asiaa):
"Hormonitaso lähtee nousuun kun alkio kiinnittyy 6 päivän päästä ovulaatiosta (dpo). Tuolla korkeahormonisella ihmisellä raskaus näkyy herkällä 10mIU/ml testillä jo n. 10 päivän päästä ovulaatiosta, kun taas matalahormoninen saa odotella plussan näkymistä vajaa 3 viikkoa.
Vähemmän herkällä (25mIU/ml) testillä ensimmäinen henkilö saa tietää raskaudesta heti kun menkat ovat myöhässä, kun taas jälkimmäinen saa odotella kunnes ovulaatiosta on kulunut yli 3 viikkoa."
Pohdintaa plussan n

Onneksi sentään kaksi plussaa on saatu helmikuulle toivoa antamaan. Joku vielä kerkiää, jos on oikeen nopee ;) Voimia kaikille tahoillaan :kiss: Ei menetetä toivoa!!
 
Onnea Annie! :kiss:

lumihiutale Mä en yleensä ole näin herkkä mutta ehkä se on tää kun lasten hankinta pyörii mielessä, niin se on suuri tragedia kun joku saa kauan toivomansa lapsen ja ei itse ole sen lapsen elämässä sitten läsnä. Kyseessä on "haikaraa mä metsästän"

Tajusin yhtä blogia lukiessani, että hei tämähän on Laretzki. Pitäisiköhän mun alkaa vähentää tätä blogimaailmassa pyörimistä kun löydän sieltä jo "tuttuja". :LOL:
 
Onnea paljon Annie! Ihanaa tosiaan, että edes jotkut meistä sai plussan tälle kuulle :) Ensi kuussa niitä toivottavasti tulee enemmän! Toivotaan ainakin niin :)

Omaa napailua sen verran, että ovista tässä odotellaan. Sinänsä on ollut nyt kummallinen kierto, että ohimenevät alavatsakivut ovat alkaneet. Ovisplussaa testiin ei kyllä ole tullut. Maanantaina oon menossa varmuudeksi gynekologille. Ei siitä haittaakaan voi olla, että käy paikat tarkistuttamassa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Miramei
Oijoooii! Onnea plussanneill! :heart: Toivottavasti tullaan kaikki perässä sitten! :)

Mulla oli eilenkin ihan hirvee päivä. Ihan siks en oo täälläkään käynyt, kun vaan pikaisesti lukemassa teidän kuulimisia!

Kävin serkun luona tuossa torstaina. Ihan hyvää teki jutella jonkun tutun kanssa tästä, kun hän on ollu samassa tilanteessa.
Ei sen enempää tännekään kuulu. Töitä ja päänsärkyä. plaah.
 
Onnea Annie!! :flower: Sä oot kyllä plussas ansainnut näin pitkän piinailun jälkeen, toivottavasti kaikki menee hyvin! Mulla tuli ihan kylmät väreet kun näin tuon uutisen :)

ON: Ihanan helpottunut olo tuli tuossa kun miehen kanssa saatiin kunnolla juteltua mua vaivanneista asioista..Mä oon sellainen ihminen et mieluiten teen tyyliin kaiken tässä maailmassa itse, jos joku muu joutuu jonkun asian mun puolesta tekemään niin stressaan sit siitä et mitenhän se nyt menee. Eli tässä tapauksessa se miehen simppatesti; eilen sanoin sille etten tiedä miten ite pystyisin siihen ja jotain hössötin siinä, niin tää sit päätti muistuttaa mua et hänhän on siis ollut vuoden intissä, hoitaa kuulemma homman kotiin ihan rutiinilla :D Ja muutenkin se sai mua piristettyä, sillä on jotenkin niin reipas asenne tähän hommaan vaikka samalla realistinen onkin.

Hei muuten, Destello, (sä luet tän kuitenkin ennemmin tai myöhemmin, I know you're out there!) mihin lopputulokseen sä päädyit silloin tässä taannoin kun kerroit sun uudesta (vanhasta) miehestä? :D
 
Viimeksi muokattu:
Ihan mahtavaa, onnea Annie! :heart::heart: Mä niiiin tiesin tän! =) (vaikka oon myös yhden kerran ennenkin "tiennyt"... :D) Mä oon vaan niin tottunut suhun täällä, et miten mahdan lainkaan ilman pärjätä?

Miramei: Kyllä varmaan hyvä olis jos ensi viikolla pääsisit verikokeisiin, mut toivottavasti ne ottais sut kunnalliselle ettei tulis niin kalliiksi... : /

ON: Hautajaiset ohi... Surullista oli, mutta elämä jatkuu. Varsinkin kun saa täältä lukea heti hyviä uutisia! :) Siis mua todella ahdistaa kun viime aikoina monet ihmiset on kyselleet että "no koskas teille tulee lapsia" ja ne on olleet pääasiassa kavereiden vanhempia! Äskenkin tuolla hautajaisissa istuttiin kaverimme (mies hlö) ja hänen isän kanssa samassa pöydässä, niin yht' äkkiä kaverimme isä vaan töksäyttää tuon kysymyksen. No minun mies siihen sitten vain sönkkää jotain, että "no sitten joskus aikanaan, kyllä me niitä lapsia joskus halutaan". :D Siis miksi ihmiset on juuri NYT alkaneet tuollaisia kyselemään????
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 25.2

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Miramei............kp39/33-41.......... 24v........yk6..................1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp36/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
Anlii................kp35/26-73...........22v.........yk6.................1.lapsi
Amalia89..........kp31/46-160........22v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy.kp31/?..................22v........yk1.................2.lapsi

Kp 21-30


neonroze.........kp29/27.................22v........yk10...............1.lapsi
Nemppis..........kp27/28-34...........20v........yk8................1.lapsi
Sunflower11.....kp23/24-35..........23v........yk15...............3.lapsi
Grill................kp22/26-35............21v........yk5.................1.lapsi
JeNski91..........kp22/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi

Kp 11->20


lumihiutale92.....kp19/??...............19v........yk2.................1.lapsi
Hopeakissa......kp16/28-32............23v.........yk4.................1.lapsi
Jnni................kp11/29-30............23v..........yk6................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp11/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Iippari.............kp11/26-28............20v..........yk9.................1.lapsi

Kp 1-10


Pamsku............kp7/28-52...........21v.........yk4..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Annie24 ONNEA!!!!!! Kävin pikaisesti lukemassa ja kiljahdin niin kovasti viestisi kohdalla, että mieskin alkoi ihmettelemään! :D IHANAA! Tarrasukkia pienelle! :heart: :heart: :heart:

Muutkin nyt plussaamaan! Jänniä aikoja monellakin. ;)
 
Kiitos kaikille!:heart: Tulkaahan pian perästä! :)
Ja vinkkinä; meillä tärppäs heti kun pidettiin "taukoa" yrityksestä. Ei siis ollut mitään macaa tai greippimehuja käytössä, ja hyvä että kerran kaks tuli "pupuiltua" ovisviikolla. :D Niin ja D-vitskuja aloin syödä just tän kierron alussa. Sen hyödystä löysin tällä viikolla sen uutisen, jonka linkkasin tänneki. Saattohan siinäki olla taikaa..

Grill Emminä ihan noin vaan osaa täältä häipyä, vaan varmasti vielä luen ja käyn kommentoimassa teidän juttuja. Ja pianhan te tuutte perässä odotuspuolelle!;)

Kiiruna Hui, kauhea juttu! Kirjoittajan nimimerkki oli kyllä tuttu minullekin. :(
 
Annie oon niin onnellinen sun puolesta :heart:

Tulin vaan hätäseen lukeen ku poika ja isi syö iltapalaa.. Tänään ollaan vaan nautittu päivästä perheen kesken :heart:
Käytiin pulkka lenkilläkin, äitillä hieman nolo reissu kun yökki vaan penkoilla :x Kamala oksennusaalto aina tuli, mutta oli vaan pikku puklu. Oisin melkeen halunu oksentaa kokonaan ettei vaan yökkiä koko reissua :headwall: Mahaakin pistää sieltä ja täältä, liekkö menkkoja enteilemäs.

Annie muutes viel, mikkäs sun oireet on, vai olikos se oireettomuus? :)
 
Kyyneltenhymy, ei tuo oksentelu ainakaan mikään perus menkkaoire ole ;) Oksennusaalto ->> plussa-aalto?!! :heart:

Grill pitää miettiä sitten alkuviikosta jos piina vielä silloin jatkuu :) Itsekkin olen miettinyt että onko ihmiset alkanu enemmän kyseleen juuri nytt, että näkeekö sen kilometrin päähän, että yritetään :D Oon kuitenkin tuudittunut siihen, että itse olen todella herkillä tuosta aiheesta ja reagoin jokaiseen vauva-kommenttiin. :)

Amalia tsemppiä teille! Eletään hengessä mukana :)
 
PisaraSadetta kiva kun kävit pyörähtämässä, ootko sä aloittanut työt siellä uudessa paikassa ja miten muuten menee? :)

Kiiruna on tosiaan ihan kamala kohtalo ollut nuorella naisella, täysin ymmärrettävää et tuollainen järkyttää vaikka ei varsinaisesti tuttu ihminen olekaan :(

Grill mä oon onneks välttynyt noilta kyselyiltä, mut meillä miestä kuulemma hiillostetaan kysymyksillä vähän väliä sen työpaikalla. Mut joo, inhottava tilanne, lähdepä siinä keksimään jotain järkevää vastausta :/

Miramei ja muutkin, kiitos jälleen tsempeistä :) Ja hengessä jouduttekin elämään vaikka väkisin, pidän teidät ajan tasalla joka käänteessä!

Huomenna alkais sit primolutien popsiminen, eli yk8 täältä tullaan. Toisaalta oon koittanut enemmän viime aikoina katsoakin tuota kiertojen määrää kuin tätä aikaa kokonaisuudessaan..Ei oo enää pitkä aika et tulee puolitoista vuotta yritystä täyteen, mut esim.yk7 ei kuullosta läheskään niin toivottomalta. Itseasiassa se kuullostaa aika normaalilta.
 
Täällä ollaan kärsitty jo muutama päivä kamalista kuumista aalloista. Töissä oon ollut hikipäissäni ja päivitellyt työkavereille kuumuutta ja mahottomia aaltoja! En tiedä sitten johtuuko noista teroluteista. Tänään oli oikeesti jotain aivan järkyttävää mahakipua alavatsalla! Enkä todellakaan kuvitellut sitä kipua, se oli oikeesti niinkuin joku järkyttävä menkkakipu. Onneks ei kestänyt kuitenkaan kovin kauaa.

Muoks. Pakko oli vielä lisätä.. Tänään on ollut ihan mielettömät ilmavaivat kiusana. Mieskin on ihmetellyt, ku oon koko päivän kaasutellut. :D Siis yleensä mä en kyllä piereskele tyyliin ikinä, mutta tänään on ollut aivan kamalaa..:ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 26.2

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Miramei............kp40/33-41.......... 24v........yk6..................1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp37/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
Anlii................kp36/26-73...........22v.........yk6.................1.lapsi
Amalia89..........kp32/46-160........22v.........yk7.................1.lapsi


Kp 21-30


Nemppis..........kp28/28-34...........20v........yk8................1.lapsi
Sunflower11.....kp24/24-35..........23v........yk15...............3.lapsi
Grill................kp23/26-35............21v........yk5.................1.lapsi
JeNski91..........kp23/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi

Kp 11->20


lumihiutale92.....kp20/??...............19v........yk2.................1.lapsi
Hopeakissa......kp17/28-32............23v.........yk4.................1.lapsi
Jnni................kp12/29-30............23v..........yk6................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp12/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Iippari.............kp12/26-28............20v..........yk9.................1.lapsi

Kp 1-10


Pamsku............kp8/28-52...........21v.........yk4..................1.lapsi
KyyneltenHymy.kp1/32..................22v........yk8..................2.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ystäväiseni! Predictor early vilautti haalean vaaleanpunaisen viivan testiajan puitteissa. Vielä en uskalla uskoa tulosta, sillä olen kuulut niin paljon pahaa ko testistä ja haluan selkeämmän tuloksen, pessimisti kun olen. 37.31 tänään, kohdunnupukka edelleen piilossa ja närästää, HYI!
 
Miramei varovaisesti onnittelen ja jään odottamaan vahvempia viivasia :)

Tänne saa päivittää kp1/32 Nyt ois vaan ihana saada tälle yökkimiselle syy! Aamulla testiin sain raihnasen viivanpaikan! Nyt parina iltana ollu lämmöt kohollakin, liekkö sit enteilly menkkoja sekin. Ei auta kun jatkaa uutta yritystä! Pitäskös mulle laittaa nyt yk2 (yk8) ? Yk8 ois laskettuna koko alotuksesta, yk2 on ulkosen jälkeen

Mutta nyt vaatteet niskaan ja ulos :) Hyvää sunnuntaita kaikille :wave:
 

Yhteistyössä