Neonroze Onnea oikein paljon!:flower: Meillähän meni sitten yhtä kauan plussaamiseen, kun molemmilla oli yk10 menossa ja mulla oli kierto vain pari päivää sua edellä.
Miramei Kiitos vielä!=) Minäkin jaksan grillin tavoin uskoa plussaamiseesi.
Amalia:hug: Ymmärrän kyllä tunteen! Minuakin välillä harmitti yrittäessä, kun muut tuntui vain hetken käväisevän täällä ja itsellä ei onnistanut.
Mulla on ollut samanlaiset mietteet kuin sulla. Juuri viime viikolla mietin, että en kyllä tiiä, mitä teen elämälläni, jos me ei saadakaan lapsia. Vaikka en halua elää siten, että mielessä on vain lapsi/lapset, vaan tarvin kyllä omaakin elämää (tarkoitan että haluan välillä käydä esim salilla, ilman lapsia leffassa tai syömässä, töissä jne.), niin kyllä se tulevaisuus tuntuisi "tyhjältä" lapsettomana.
Muista, että kyllä sinäkin vielä tavalla tai toisella saat lapsen! Jos hoidotkaan ei auta (mikä on epätodennäköistä) niin sitten voi harkita adoptiota.
Kyyneltenhymy Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta!:hug:
Miitt Meillä ainakin onnisti, kun jätettiin kaikki "vippaskonstit".
Grill Onhan se mahdollista, että tuo on merkki raskaudesta. Mulla esim. tuli jo viikko sitten semmonen olo, että' ei voi tehdä mitään rankkaa, vaikka en ees ollut väsynyt tai kipeä.
Oireista olitte kysynyt: Eli noin viikko ennen plussausta oli semmonen tunne, et menkat alkaa, mut se meni ohi. Samalla iski kamala turvotus, joka kyllä tulee aina menkkojen aikoihin. Erona menkkaturvotukseen on se, että pe lähtien en oo voinu vetää mahaa sisään ja vaatteiden pitää olla mahollisimman löysiä, ettei vaan purista ja satu. Hieman oli perus menkkaoireita, mutta ne oli jotenkin vaisumpia kuin yleensä, eikä niitä tuntunut vatsalla oikeastaan ollenkaan.
Viime viikolla ei yhtään huvittanut juosta tai hyppiä, enkä vieläkään voi kuvitella treenaavani yhtä kovaa kuin aiemmin. Ei vaan pysty. Muuten oon ollut paljon pirteämpi kuin yleensä. Jo alkuviikosta tein ylimääräisiä kotitöitä (pesänrakennusvietti?) ja yöunet on lyhentynyt. Niin ja vatsassa oli pari päivää semmoinen painon tunne. Olo on muutenkin ollut varsinkin plussan jälkeen erilainen kuin yleensä, mutta en kyllä ois osannut olojen perusteella arvata plussaavani.