Kakskymppiset yrittäjät 2012

Tervetuloa myös sinulle SilverBride! :wave: Olen tämän jo monelle kertonut, itse aloitin täällä pyörimisen jo n. 3kk ennen kuin edes jätin pillerit pois eli ei tuo sinun varaslähtö kovin "paha" ole. ;)

Galluppiin: Itselläni ei ole oikeastaan väliä koska se lapsi tulee, mutta mies on koko ajan tolkuttanut että "ei sitten loppu vuoden vauvaa". No, jos nyt jokin ihme tapahtuisi ja tästä kierrosta plussaisin, menisi laskettu aika jo marraskuulle. Jos se täti sieltä tulee, pitää tuon äijän kanssa keskustella kuinka tosissaan hän on, että haluaako hän sitten muka käyttää seuraavat pari kiertoa kortsua... : /

Miwwi: Jos jokin muukin lyhenne mietityttää, niin kysy ihmeessä! :) Itse jouduin aluksi kysymään kaikki muut lyhenteet, paitsi tuon kp:n. :D

ON: Ja kummat tuntemukset sen kun jatkuu... Kiertelin tuossa pari tuntia kaupungilla (osittain autolla, osittain jalan) jakamassa projektini mainoksia. Heti kun kävelin vähänkin kauemmin (yli 2 min) alkoi mahassa tuntua siltä, kuin siellä olisi ilmaa, mutta kun ei ole! :D Ja nyt se jatkuu vaikka istun....... Joo, viikon päästä tullaan taas korkeelta ja kovaa! :kieh:
 
Tervetuloa uusille :wave: Niinkuin muutkin ovat sanoneet, niin kivaa kun tulee uusia kun porukaa lähtee suhteellisen tiuhaa tahtia poiskin.

Hopeakissa onneks ollaan talven osalta voiton puolella jo! Ja kyllä tuo hiusten uudistaminen vaan piristää, itellä just viime viikolla muuttu lyhyet ja vaaleat hiukset pitkiksi ja tummiksi :D

Joulugallup: me ollaan just miehen kans naurettu et meidän lapset syntyy varmaan kaikki joulukuussa kun ollaan sit melkeinpä koko perhe synnytty sillon..Mä oon siis ite syntynyt siinä viikkoa ennen jouluaattoa ja olihan se kyllä kieltämättä välillä inhottavaa olla aina porukan nuorin...Mut voin kertoa et ei oo ollut enää muutamaan vuoteen! :D Ja lisäks oli kiva saada aina lahjoja silleen viikon välein..! Mun sisko on syntynyt jouluaattona ja meillä pidettiin sit aina yhteiset synttärit. Enpä oo tuon ikinä kuullut valittavan syntymäpäivästään.
Ennemminkin mulla on vaan se etten haluis et mun lapsi syntyis tammikuussa. Tai siis kun en ite ois missään nimessä halunnut olla porukan vanhin.

Prinsessagallup Estellestä tulee ekana mielee Frendien Estelle :D Mut joo, kiva nimi se on ja luulen kanssa et nimi tulee jostain kumman syystä yleistymään tän jälkeen.
 
SilverBride
Aina olen kyllä ajatellut, ettei olisi kiva olla jouluvauva.. Varsinkin pienenää kun lahjat tuntui niin kovin tärkeiltä harmittelin aina naapurin lapsen puolesta, joka oli syntynyt marraskuun lopulla. Kaikki antaa aina muka "isomman" joululahjan sitten yhdistettynä syntymäpäivälahjaan. Ja ketunmarjat, siinähän häviää yhden lahjan! :D Oikeasti sillä ei taida kuitenkaan olla väliä, tosin sinä vuonna kun täyttää 18 voi aika marraskuuhun olla pitkä.. Mutta mun puolesta vauva voi syntyä loppuvuodesta, saisipahan lopetettua koulun hyvin lukukauden vaihteessa. Eikä siihen ole tainnut vielä kukaan kuolla, että olisi loppuvuodesta syntynyt ",
 
Tervetuloa uudet! Kivaa saada uutta väkeä tänne, kun alkaa lista lyhenemään plussien ansiosta :)

ON: Piinaavaa odotusta ja vessassa ravaamista :D Tänään tosiaan odotan tädin saapuvan, kun nyt on monta kiertoa ollut 29. Maha juilii siihen malliin, että kyllä se sieltä vielä saapuu! Jotain outoa kuitenkin, päivällä tihrusti ihan ministi, eli hyvä kun edes huomasin vessassa käydessä. Sen jälkeen ei mitään. Yleensä mulla alkaa kyllä sitten kerta rysäyksellä, eikä sitä voi olla huomaamatta... Tein vaan tällasen huomion mitä en oo ennen tehny. Teitä varmasti kiinnostaa ihan älyttömästi :D

Gallupit: Erikoinen, mutta ihan kiva nimi mielestäni.. En nyt itse antaisi lapselleni, mutta kuulostaa kuitenkin korvaan ihan kivalta..
Itse oon aina jotenkin ajatellu, että jos sais päättää niin lapsi syntyis ennemmin alkuvuonna, viimeistään loppu kesästä, mutta tällä hetkellä mua ei kiinnostaa yhtään koska syntyis, kunhan vaan syntyis! Sitäpaitsi loppu raskaus vois olla mukavampi talvella, eikä kesähelteillä....
 
No heipä hei naiset!

Ja tervetuloa uusille!! :)

Hei, minäpä fiksuna tyttönä keksin, että miksi täällä nämä kellonajat ovat päin hanuria. Jos meneepi kaksplussan asetuksiin niin siellä ompi aikavyöhykevalikko. Mulla oli ihan joku gmt -6.. Ja nyt, kun korjasin niin aika ok! :)

ON: mulla on nyt edelleen nippailuja alavatsalla.. Tää typerä pää miettii jo, että jos menkat olivatkin valemenkat ja kyytiläinen olisikin matkassa? Menkat olivat viimeeksi aika niukat, ei kipuilua oikestaan yhtään, polttelua selässä ja alavatsalla...
Päivällä yritin syödä makkaraa - eipä mennyt alas vaan oli pakko käydä oksentamassa se pois. Aamusin mulla on etovaa oloa, yskiessä monta kertaa tullut oksennus ihan ylös saakka..
Pitäskö sitä tuhlata testi vai ei...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Grill
pikkumyy, neonroze ja Annie24: <3 <3 <3 Ihanaiset! Nykäskää meidät muutkin mukaan! :)

ON: Mä oon aivan törkeen kipee. :( Pelkään kamalasti keuhkokuumetta mutta arvauskeskuksen lääkäri sano vaan et no jos antibiootti vaikka keuhkoputkentulehdukseen ja yskänlääkettä.. No parempi sekin kun ei mitään, huomenna verenkuva ja tulehdusarvot. Ja jotain hyvääkin ostin apteekista tänään foolihappoa. :)
 
Mirkku: minä laitoin tuon "oman kuvan" avatarina... niin se näkyy mulla. Kun tuolta tiedoistahan profiilikuvaa, kun menee, niin antaa, että "Profiilikuvaa ei ole määritelty
Profiilikuva on pieni kuva, joka näkyy muille käyttäjille profiilisivullasi."
Eli siis lisäsin kuvan avatar kohtaan..

Grill: ollos hyvä. :) Mua ainahin ärsytti tuo, että ajat oli täällä miten sattuu. :D

Iipari
toivotaan, että veriarvot ok ja pääset tervehtymään! Mulla alkaa just flunssa helpottamaan..
 
Viimeksi muokattu:
Minä en ossaa vieläkään pysyä poissa täältä, kun on pakko saada tietää, mitä teille kuuluu! :)

Onnea yritykseen Miwwi ja Silverbride!:)

Iippari Pikaista paranemista!

Pamsku Kiitos vinkistä! Minäkin oon ihmetellyt, että miksi kellonajat on oikein, kun ei ole kirjautuneena, mutta kirjautuessa niihin tulee 2h lisää. Ei kyllä tullut mieleenkään, että siinä voisi olla tommonen juju! :LOL:
Tee testi, sillä eihän sitä koskaan tiedä! Ainakin oireet kuulostaa lupaavilta..

Nemppis Toivottavasti ne menkat ei alakaan!

Gallup Mullakin tuli ekana mieleen Frendien Estelle!:LOL: Nimi on ihan ok, muttei semmonen, minkä itse antaisin. Muut nimet kyllä ymmärrän, että miksi ne on valittu, mutta ei ne minusta oikeen sovi yhteen.
Nimivalinta oli oikeastaan aika yllättävä, sillä se ei oo perinteinen prinsessan nimi, mutta toisaalta perinteiden muuttaminen taitaa olla välttämätöntä Ruotsissa, jos he haluavat säilyttää monarkian. Ja muutenkin kyllä on hyvä, että kruununprinsessa saa edes jotain päättää itse, sillä onhan se varmasti ollut raskasta, ettei ole voinut hankkia lapsia tai mennä naimisiin silloin, kun on itse halunnut.
 
Sunflower11
Omanapaisesti täältä reissun päältä.
Tänään alkoi vuoto mut ilmottelen sit tarkemmin kun on kp 1, kun se voi taas lakata ja tuhruttaa pari päivää ennenko alkaa kunnolla, mut tietääpähän ainakin et toivo oli taas tässä :(
 
Pamsku Miramei tuossa just hyvin sanoikin, et mielenrauhasta ei voi maksaa liikaa, eli testiä kehiin vaan jos yhtään siltä tuntuu :)

Annie ei tarvitsekaan pysyä poissa! Ihan mielellään täällä saa käydä edelleen kirjoittelemassa, mä en ainakaan käy tuolla plussanneiden puolella kiusaamassa itseäni, mut säkin kerkesit olla täällä niin pitkään et kyllä ilmanmuuta sun kuulumiset kiinnostaa :)

Sunflower Voi harmi!! :( Mikä teillä on muuten tilanne, onko mies jo käynyt antamassa näytteen ja eikös sullakin ollut lääkärikäynti tiedossa?
 
Sunflower11 Pahoittelut :(

Annie24 älä lähekkään täältä ketjusta, sinusta on aina mukava kuulla! :) Millanen on olotila ollu?

Miramei Huomasin että ollaan samasta kaupungista. Pienet on piirit :D

ON: Tissit on niiiin kipeät! Pienikin hipaisu sattuu ja pakkasilmat ei tee yhtään hyvää.. Onko tää nyt sitä itteään..? Ei mulla ikinä tällasta ole ennen menkkoja, ainoastaan sillon ollu samanlaista ku ensimmäisen kerran tulin raskaaksi. Tänään meen ostaan testin ja teen aamulla, sillä siitä pääsee :D

Mulla on hoidossa maailmannäyttelyn voittaja koira Aslan. Se on kyllä maailman ihanin karvaturri! Ja niin ihmisläheinen että :) Pitääki kohta lähteä juoksuttaan ulos, toivottavasti ei vaan karkaa niinku eilen.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 28.2

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Miramei............kp42/33-41.......... 24v........yk6..................1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp39/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
Anlii................kp38/26-73...........22v.........yk6.................1.lapsi
Amalia89..........kp34/46-160........22v.........yk7.................1.lapsi

Kp 21-30


Miwwi ............kp27/29-30..........21v........yk1.................1.lapsi
Sunflower11.....kp26/24-35..........23v........yk15...............3.lapsi
Grill................kp25/26-35............21v........yk5.................1.lapsi
JeNski91..........kp25/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp22/??...............19v........yk2.................1.lapsi
SilverBride.......kp21/28.................20v...........yk1.............1.lapsi

Kp 11->20


Hopeakissa......kp19/28-32............23v.........yk4.................1.lapsi
Jnni................kp14/29-30............23v..........yk6................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp14/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Iippari.............kp14/26-28............20v..........yk9.................1.lapsi

Kp 1-10


Pamsku............kp10/28-52...........21v.........yk4..................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp2/32..................22v........yk2(yk8).......2.lapsi
Nemppis..........kp1/28-34...........20v........yk9................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Miitt Täällähän ne piirit onkin pienet :) Lueskelitkos joitain sivuja aikaisemmin ollutta kaupunki-galluppia? :)

Annie Mustakin on kiva, että oot täällä! :kiss:

Täällä apteekin oma näytti ennen viittä minuuttia haaleaa vaaleanpunaista, oikeanvahvuista viivaa! Pelottaa, sillä uskon, että pitäisi olla jo tummempi. Toissapäivänä vielä haaleampi viiva predictor earlylla ja eilen nega clearblue plussalla..ehkä se hormooni on kuitenkin hieman nousussa :)
 
Tänne saapi päivittää kp1 ja yk9 :( Alkaa olemaan melko masentava toi yk luku...

Mua aina jaksaa kiinnostaa, että tekikö plussanneet jotain erilailla siinä kierrossa kun plussa tuli. Joten siis kertokaahan jos/kun täällä käytte :)

Tällä hetkellä mulla ei oo mitään muuta sanottavaa mihinkään. Masistelen keskenäni tän päivän ja huomenna taas piristyn!!
 

Yhteistyössä