Kakskymppiset yrittäjät 2012

Onnea Annie!! Ja toivottavasti Miramei viiva vahvistuisi :)
Grill, tiedän myös tunteen. Tuntuu, että jokaisessa "suvun kokoontumisessa" vatsaani katsotaan erityisen tarkkaan, josko siellä jo joku kasvaisi. Olemme ehtineet olla puoliskoni kanssa 3,5 vuotta niin suvun "odotukset" häistä ja lapsista tuntuvat olevan jatkuvasti läsnä.
Itselläni on nyt kp 49, nännit kipeät ja huippailee. Toivoisin vaan, että pääsisi uuteen yritykseen eikä kierrot venyisi näin pitkiksi.

Aurinkoista sunnuntaita kaikille!
 
Miremei pidetään peukkuja et viivat vahvistuisi :)

KyyneltenHymy pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :( Mä varmaan merkitsisin sulle yk8, kun jos kattoo ihan sitä aikaa kokonaisuudessaan et miten monta kiertoa ootte yrittäneet, eikä niinkään sitä et mitä kaikkee siinä välissä on tapahtunut. Mut en sit tiedä, katotaan mitä mieltä muut on =)
 
Viimeksi muokattu:
mirkku mäkin pidän peukut ja varpaat pystyssä, että viivanen vahvistuisi ja kaikki menisi ok!! :)

Kyyneltenhymy :hug: ikävä homma.. Jos yök -olo jatkuu, niin mitäpä jos tekisit muutaman päivän päästä vielä varuiks testin?

ON: ei niin sitten mitään. Miehen kanssa eilen jo puhuttiin, että mitäpä jos kuitenkin hommattais koira - lapsi tjot.
Ei me kuitenkaan nyt ehkä kolmatta koiraa oteta! Se, joka on mun blogia käyny kurkistamassa, niin varmaa ymmärtää miksi! :D
Kolmas koira sitten, kun asutaan omakotitalossa - sitten, kun minä oon valmis kasvattamaan upeita koiria! :)
 
Kovasti paljon onnea Annie24! :) Ihanaa kun tulee useampi plussa, se antaa taas toivoa! Toivotaan myös, että Miramein haamulainen vahvistuu plussaksi!

Kyyneltenhymy, pahoittelut ja tsemppiä uuteen kiertoon.. Varmaankin viimeistään huomenna liityn sun kans samaan kerhoon! Sitten vaan uutta virtaa kehiin :)

ON: Nyt ihan muutaman kerran on tehnyt huonoa. Toissapäivänä töissä meinas oksennus lentää kun söin. Heitin sitten ruuat meneen ja otin rahkan, sekin ällötti, joten olin sitten syömättä. Muutenkin on ollut vähän etovaa oloa, mutta nyt on ollu kyllä mahatautia liikkeellä täällä. Sen piikkiin menee siis ja myös sen negan minkä sain pe. Olishan se sillon jo näkyny jos kyytiläinen olis.
Eilen tapahtu jotain hassua. Nimittäin sänkypuuhien jälkeen aloin itkeen ihan hillittömästi. Mies oli ihan paniikissa, että mikä mulle tuli, mutta en mä tienny. Mua vaan itketti. Menin sitten suihkuun pillittään varmaan tunniks ja sen jälkeen asia lähinnä nauratti. Täti siis todellakin taitaa olla tuloillaan kun vähän noi tunteet heittelee :D

Nyt oon jotenkin alkanu ajatteleen, että mitä jos meissä on jotain oikeesti vialla. Jos me ei saadakaan ikinä lapsia. Ystävä sano, että älä nyt noin ajattele, mutta mulla on vaan sellanen tunne, että mun tarvii valmistautua myös siihen vaihtoehtoon. Mitä jos koko ajan vaan ajattelee, että tottakai me saadaan lapsia ja sitten ei saadakaan. Kaikkeen on kai parempi varautua. :/
 
Miramei: Oi, oi! Toivottavasti se sieltä vahvistuisi! :popcorn:

KyyneltenHymy: Pahoittelut! : / Tuosta yk asiasta... Jos et pidä itse mitään kirjaa noista kierroista ja muista, niin sitten laittaisin noin yk2 (yk8), mutta jos pidät myös omaa kirjaa niin laittaisin vain yk8. :)

Nemppis: Tuo on kyllä totta, että mahatautia on liikeellä... : / Mutta mun tietääkseni "itkutautia" ei ole. :D Ei vaan ihan vakavasti, eikös me naiset olla välillä niin outoja kaikkien mielialavaihteluiden ja muiden kanssa, että välillä itsekin ihmetellään niitä! :LOL:

ON: Siis eilen illalla ajattelin että juon lasin viiniä, kun olin yksin kotona ja katsoin telkkaria. En meinannut saada sitä kokonaan juotua, kun alkoi ällöttää! :O Siis olen AINA ollut viini-ihminen ja niistä pitänyt. Mistäs nyt tuulee? Ehkä mun keho on alkanut valmistautua raskauteen ja "kieltää" mua juomasta. :D
 
Heipä hei taas pitkästä aikaa!

Ensiksi isot onnittelut kaikille plussanneille :heart:

Täällä odotellaan menkkoja mutta eipä kuulu eikä tunnu ja sitähän ei tiedäkkään milloin ne seuraavaksi kurvaavat paikalle :) Rinnat on kipuillu jo kohta 3viikkoa ja nännit varsinkin.. Muita oireita ei ole. Olen miettinyt että nytkö se sitten tapahtuu kun ei olla yritetty.. :eek: Noo tulevat päivät näyttää. En ole edes varsinaisesti ajatellut vauvajuttuja jotta mieleni ei tekisi taas temppuja.

Niin ja poikaystävän kans tosiaan kaikki paremmin kuin koskaan :)
 
Hellurei! Eilen ei päässyt palstailemaan kun oli kämppä täynnä uteliaita silmiä, mutta Eilen tein testin, enkä ehtinyt kastamisen jälkeen kuin rutata suojamuovin roskiin ja sillä välin tikkuun oli kaks viivaa ilmestyny!! :) Tänään tein toisen testin ja sekin näytti positiivista, uskomaton tunne.. kädet vapisi koko eilisen illan eikä tiedä vieläkään miten päin tässä pitäisi olla.. uskomaton tunne. =)
 
neonroze onnittelut! :flower:

Nyt sit vielä Miramei kun siirretään plussanneisiin, niin siinä onkin sit jo saman verran porukkaa kuin viime kuussa, vaikka vielä viikko sitten tilanne näytti ihan toisenlaiselta! :)
Voin kertoo et oon ihan mielettömän kateellinen teille plussanneille! En kuitenkaan katkera, koska näkeehän tuosta et osalla porukasta on mennyt monen monta kiertoa, joten plussa on kyllä erittäin ansaittu. Mut kateudesta vihreä, myönnän..:ashamed:

Nemppis tiedän niin hyvin tuon tunteen, kun saa pelätä et voiko niitä lapsia koskaan saada, maailman hirvein tunne :( Yhtään väheksymättä sekundaarisesta lapsettomuudesta kärsiviä, täytyy sanoa, et jos nyt edes sen yhden lapsen saisin, niin olisin maailman onnellisin. Jotenkin nyt tuntuu että sit vasta oisin jotenkin kokonainen. Tottakai sitä aina nälkä kasvaa syödessä ja oon aina haaveillut suurperheestä, mut jotenkin nyt ajatus edes siitä yhdestä tuntuisi niin ihanalta, vaikkakin kaukaiselta. Muuten elämä tuntuu niin tyhjältä ja mä en vaan näe itselläni sellaista tulevaisuutta mihin ei kuulu lapsia, vaikka sitäkin vaihtoehtoa on ollut pakko miettiä. :(
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 27.2

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Miramei............kp41/33-41.......... 24v........yk6..................1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp38/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
Anlii................kp37/26-73...........22v.........yk6.................1.lapsi
Amalia89..........kp33/46-160........22v.........yk7.................1.lapsi

Kp 21-30


Nemppis..........kp29/28-34...........20v........yk8................1.lapsi
Miwwi ............kp 26/29-30..........21v........yk1.................1.lapsi
Sunflower11.....kp25/24-35..........23v........yk15...............3.lapsi
Grill................kp24/26-35............21v........yk5.................1.lapsi
JeNski91..........kp24/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp21/??...............19v........yk2.................1.lapsi

Kp 11->20


SilverBride.......kp20/28.................??...........yk1.................1.lapsi
Hopeakissa......kp18/28-32............23v.........yk4.................1.lapsi
Jnni................kp13/29-30............23v..........yk6................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp13/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Iippari.............kp13/26-28............20v..........yk9.................1.lapsi

Kp 1-10


Pamsku............kp9/28-52...........21v.........yk4..................1.lapsi
KyyneltenHymy.kp2/32..................22v........yk8..................2.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä tuo viivanen melko vaisulta vaikuttaa.. negaksi tulkitsen clearbluen plussatestin. Kyllä tuskastuttaa! Missä mun menkat! Laskin eilen, että kiertojen keskiarvo pillereiden lopetettua on 38.. Vielä kun "bongasin" oviksen kp.20...En tajua! Kiitokset tsempeistä ja peukutuksista!

Nemppis ja Amalia On se lapsettomuus minullakin mielessä käynyt. En todellakaan näe sitä vaihtoehtona! Todella pahalta tuntuis jos niin kävis ja joka kerta riipaisee, kun sellaisen pariskunnan saa tietoon =/ Se on aivan julmettoman surullista.

Miitt pidän sinulle peukkuja!! d=)d Tuohan on jo melkein legenda, että lapsia tulee heti, kun ei yritä! (Se selittäiski kaikki 15vee teinien huolimattomuusraskaudet =//)

Oon vieläki ihan onnesta soikeana Annien plussasta! :heart: Varsinkin, kun yritystä alkoi olemaan jo kunnioitettavasti plakkarissa ..olihan se niiiiin ansaittu plussa :)
 
Neonroze Onnea oikein paljon!:flower: Meillähän meni sitten yhtä kauan plussaamiseen, kun molemmilla oli yk10 menossa ja mulla oli kierto vain pari päivää sua edellä. :D

Miramei Kiitos vielä!=) Minäkin jaksan grillin tavoin uskoa plussaamiseesi.:)

Amalia:hug: Ymmärrän kyllä tunteen! Minuakin välillä harmitti yrittäessä, kun muut tuntui vain hetken käväisevän täällä ja itsellä ei onnistanut.
Mulla on ollut samanlaiset mietteet kuin sulla. Juuri viime viikolla mietin, että en kyllä tiiä, mitä teen elämälläni, jos me ei saadakaan lapsia. Vaikka en halua elää siten, että mielessä on vain lapsi/lapset, vaan tarvin kyllä omaakin elämää (tarkoitan että haluan välillä käydä esim salilla, ilman lapsia leffassa tai syömässä, töissä jne.), niin kyllä se tulevaisuus tuntuisi "tyhjältä" lapsettomana.
Muista, että kyllä sinäkin vielä tavalla tai toisella saat lapsen! Jos hoidotkaan ei auta (mikä on epätodennäköistä) niin sitten voi harkita adoptiota.

Kyyneltenhymy
Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta!:hug:

Miitt Meillä ainakin onnisti, kun jätettiin kaikki "vippaskonstit".;)

Grill Onhan se mahdollista, että tuo on merkki raskaudesta. Mulla esim. tuli jo viikko sitten semmonen olo, että' ei voi tehdä mitään rankkaa, vaikka en ees ollut väsynyt tai kipeä. ;)

Oireista olitte kysynyt: Eli noin viikko ennen plussausta oli semmonen tunne, et menkat alkaa, mut se meni ohi. Samalla iski kamala turvotus, joka kyllä tulee aina menkkojen aikoihin. Erona menkkaturvotukseen on se, että pe lähtien en oo voinu vetää mahaa sisään ja vaatteiden pitää olla mahollisimman löysiä, ettei vaan purista ja satu. Hieman oli perus menkkaoireita, mutta ne oli jotenkin vaisumpia kuin yleensä, eikä niitä tuntunut vatsalla oikeastaan ollenkaan.

Viime viikolla ei yhtään huvittanut juosta tai hyppiä, enkä vieläkään voi kuvitella treenaavani yhtä kovaa kuin aiemmin. Ei vaan pysty. Muuten oon ollut paljon pirteämpi kuin yleensä. Jo alkuviikosta tein ylimääräisiä kotitöitä (pesänrakennusvietti?) ja yöunet on lyhentynyt. Niin ja vatsassa oli pari päivää semmoinen painon tunne. Olo on muutenkin ollut varsinkin plussan jälkeen erilainen kuin yleensä, mutta en kyllä ois osannut olojen perusteella arvata plussaavani.
 
Voi kamala, onnea pikkumyy, Annie ja neonroze ! :heart: :flower:

Odotus ja yritys palkitaan lopulta ja jokainen meistä ansaitsee tulla onnelliseksi. :)

Pahoittelut, kun en ole paljon kirjoitellut. Meneillään on taas se joka kevättalvinen alakuloisuus ja saamattomuus. Hyvin yleinen Hopeakissojen vaiva. :/ Ja yleensä AINA helmikuu on se vaikein. Kun kevät alkaa, olokin helpottuu. Onneksi on sentään aurinkoisia päiviäkin jo, niin pääsee energiamäärät nousemaan.

Greippimehut ja macat on jääny käyttämättä ja kiertopäivätki on vaan lipunu nopsaa ohi. Ei mitään ovis-tuntemuksia eikä mitään. Katsellaanpa siis.

Plussatuulia kaikille! :)
 
Tervetuloa Miwwi! :wave: Kiva että saadaan uutta verta joukkoon, kun niin monet menevät ja plussaavaat. :D

Kiva kuulla sinustakin Hopeakissa! =)

Annie: Niin noh... Voihan se olla, on ollut jotenkin erilainen olo heti pari päivää oviksen(?) jälkeen, mutta jotenkin vain pelkään että taas keksin näitä tuntoja koska ekaa kertaa uskoisin tietäväni lähes tarkalleen koska ovis oli. Ja toisaalta taas ajattelen, että saman tyylisiä tuntemuksia on ollut ennenkin, mutta niin... Testauskin on vasta viikon päästä ajankohtaista. :(
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa
SilverBride
Heippa! :)

Täällä yksi kakskymppinen vauvakuumeilija, joka tahtoo mukaan. Joulukuusta jäi pillerit pois, mutta olen odottanut aikaa magneettiin eikä varsinasiin toimiin kuumeilun suhteen ole voinut vielä ryhtyä. Nyt kuitenkin aika ensi viikolla, ja sen jälkeen alkaa yritys :)
 
Seuraavaks kuka päivittää voi laittaa mulle yk2 (yk8) nii pysyn ite juonessa mukana :) En siis kirjaile ittelleni mihinkään kiertoa, tai siis menkat laitan aina ylös jos muistan :D Onneks on tää päiväkirja täällä ;)

Tervetuloa joukkoon SilverBride :wave: Laittelehan kp tietoja nii päivittäjä voi laitella sut listalle :)

Ai, miwwi tervetuloa sullekkin :wave:

"vanhat" plussaa ja uusia tulee tilalle, toivottavasti kaikki oltas pian plussa puolella :)

Hopeakissalle voima rutistukset! Toivotaan et mieli pian paranee :)

Neonroze onnea :flower:

Miitt kiva kuulla susta ja toivotaan et siel ois vauveli tuloillaan :hug:

Jahas, minä taijan nauttia nyt kahvista ja hiljaisuudesta (poika nukkuu ja mies on tienaamassa rahaa) :)
 
SilverBride
Kierrot vähän vaihdelleet pillereiden lpettamisen jälkeen, mutta 28 päivää on ehkä ihan hyvä keskiarvo.. Nyt menossa kp 20. Tavallaan yk -1, kun seuraavasta vasta alotan. Otin ikäänkuin varaslähdön :D
 
Tervetulo-toivotukset Miwwi ja SilverBride! :flower:

Hyvä on saada uuttakin porukkaa keskusteleuihin, kun niin monet on onnellisesti plussanneet. :)

KyyneltenHymy Kiitokset! :) Täälläkin nautiskellaan: kirjaa lueskelen ja kellin auringonpaisteessa sohvalla. Kyllä tää taas tästä lähtee, mieli on jo nyt parempi!

Ajattelin piristääkseni mieltäni värjätä hiukseni aivan uuden värisiksi. Haluan pitkästä aikaa vaaleat. :)

Galluppia vaihteeksi: Monet eivät mielellään haluaisi joulukuulle vauvaa erinnäisistä syistä. Mitäs ajattelette joulu-vauvasta?
Minusta se toki voi vaikuttaa ainakin alussa lapsen iässä, että miten pärjää koulussa, jos osa on melkein vuoden vanhempia.
Mutta yritykseen se ei toki vaikuta, tulkoon lapsi kun on se oikea hetki. Syntyisi pikkuinen sitten jouluaattona tai uudenvuoden aattona, niin yhtä ihanaa se olisi. :) Tottakai, jos saisi valita kuukauden, niin joulukuu tuskin olisi ensimmäinen vaihtoehto.
 
Viimeksi muokattu:
Galluppiin itse olen mennyt vuotta aikaisemmin kouluun (olen -88 menin -87 kanssa) ja hienosti olen pärjännyt. Näin on tehnyt myös äitini aikoinaan. Itsekkään en ihan ykkösenä jouluvauvaa haluaisi, ihan puhtaasti synttäreiden takia ..helposti varmaan jäisivät muiden juhlien varjoon. Toisaalta aivan sama, koska syntyy, kunhan syntyy! :) Synttäritkin loppupeleissä järjestelykysymyksiä!!
 
Gallupiinen osaa oikeen vastailla mitään :D En oo ajatellu tuota et lapsi syntys loppuvuodesta. Ite vaan ajattelen et poika täyttää toukokuus 2vuotta ja 3vuoden sisään jos jää äippälomalle saapi samat rahat kun edelliseltä. Jos tuo 3vuotta ylittys, pitäs varmaan harkita työelämää välillä. Nytku ajattelen tuot joulua, iski paniikki etten pääse jouluks pohjanmaalle vaan joudun taas viettään joulun anoppilassa :LOL: Mutta ehkä se on pikkuseikka :) Mielummin haluan nyytin kainaloon :)

Jahas, sainpas ottaa pikkunokoset rauhassa.. Nyt hinaudun hellan ääreen ja koitan loihtia hyvää mutta tavallista ruokaa :)
 

Yhteistyössä