Hakutulokset

  1. E

    Paljonko kouluikäinen lapsesi liikkuu päivässä?

    Uteliaisuudesta puhtaasti ,vertailu mielessä kyselen. :) Oma 10-vuotiaana harrastaa jalkapalloa,viikossa treenejä 5 nyt kesällä. Viime viikon ajan kirjattiin muukin liikkuminen ylös niin saatiin reilut 20 tuntia! Hui. Ja viikossa oli yks päivä kun ei ulos päässyt!
  2. E

    varattoman hautaaminen - kysymyksiä

    jos vainajalla ei ole yhtään rahaa,vain velkoja - ja haluan järjestää kuitenkin "kunnon" hautajaiset, voinko tehdä niin ja maksaa ne omasta pussista ? ilman että vainajan henk.koht. velat kaatuu kuitenkaan päälleni ?
  3. E

    sain tänään tietää jotain aika suurta..

    .. nimittäin,että minulla on pikkusisko ! äitini on hänet antanut adoptoitavaksi vuonna -89 ja viime vuonna tuo tyttö oli ottanut äitiini yhteyttä. hän tietää ,että hänellä on sisko ( minä ). nyt mietin, laitanko facen kautta yksityisviestiä vai enkö. ja jos laitan,niin mitä mä laitan ...
  4. E

    olllanko me mielestäsi rikkaita ? millainen on rikas ihminen ?

    meillä ei ole velkaa.oma kerrostalo-osake.yksi auto. ruokakaupassa ei tartte koskaan miettiä onko rahaa ostaa tuota tai tuota - ja tilinsaldo ei ole koskaan lähellä nollaa. säästöjä on senverran,että voidaan tehdä isompiakin ostoksia "tuosta noin vaan".viimeksi esim ostettiin uudet renkaat ja...
  5. E

    niin loistava fiilis,kun paino putoaa :) :)

    kävin tässä aamulla vaa'alla jase näytti 65kiloa!! JEE!! enkä ole tehnyt asian eteen mitään - vain imettänyt tätä pian 4kuukauden ikäistä vauvaani :) olen sellainen entinen laiheliini (49kg) joka kolme lapsen myötä lihoi siten,että paino oli 71kg kun viimenen raskaus alkoi - ja pituuteni...
  6. E

    tänään koitti se päivä kun ollaan täysin velattomia.

    ..hyvin,hyvin ihana fiilis :) nyt kaikki mitä on tai tulee,on pelkkää plussaa :)
  7. E

    vaikka se kuolema onkin luonnollinen asia vanhusten kohdalla,niin silti..

    ..se sattuu ja itkettää kuitenkin,kun se oman läheisen kohdalle sattuu :( mun pappa, vähän päälle 7-kymmentä, on nyt tajuttomana sairaalassa.rytmihäiriöiden takia sinne meni ja nyt aamulla mennyt tajuttomaksi,tukoksia sielltä täällä ja tuolla,liuotushoitoa saa. ei oikein itse pysty tässä...
  8. E

    mitäs mä laitan ristiäispöytään muuta tarjottavaa ?

    Eli aivan varmasti sinne tulee mansikkakermakakku, kinkkuvoileipäkakku ja suklaa-appelsiini-tuorejuusto-kakku. Mut mitäs muuta sit vielä ? Kuivakakkuja ei,ne ei mene. Eikä kalaa missään muodossa.. Helppoja reseptejäkin otan vastaan,jos jollain on johonkin kivaan sellainen :) en ole mikään...
  9. E

    kokemuksia puolison burn outista?

    Miten oireilu? Miten hoidettiin ?
  10. E

    voi että miten kiukututtaa alkoholisoitunut anoppi.

    Oikeesti. Mua niin vituttaa suorastaan koko eukko. Mies ostaa sille uusia huonekaluja,kun vanhat on ihan kirjaimellisesti paskottu pilalle ( kiitos kännikävereiden.. ) ,sohvaa,sänkyä,uusia vaatteita, uutta puhelinta,kun vanhat katoaa. mä olen paska ihminen, mutta tuntuu,että hukkaan noihin...
  11. E

    mulla on asiat niin hyvin nyt, että ehkä vähän hirvittää, milloin tää loppuu ?!

    toivottavasti ei koskaan! on ihana puoliso, ihanat lapset, ihana raskaus, hyvä työpaikka,ihanat ystävät,siisti koti.. ja huomenna on ihana palkkapäivä ja mulla lyhyt päivä ja ehdin käydä shoppailemassa ennen lapsen hoidosta hakua ja ja ja ... terkkui kaikille muille joilla on asiat hyvin...
  12. E

    Joskus lapsettaa ja sillon voi saada puolisolta "nyrkillä silmään" -reaktion. *turhahan tämä*

    Eilen sain kuningasidean: mies tuli myöhään yöllä kotiin ja meni vessaan. Nousin sängystä hiljaa ja hiippailin pimeään eteiseen, vessan oven taakse kyyryyn kytikseen - tarkoituksenani sitten pitää sieltä omituista "kröhinä" ääntä kunhan mies tulisi vessasta ulos. No,näin tein. JA ...
  13. E

    Tää on nyt ihan turha "huoli", mutta vahvistakaa mun uskoa turhuudesta ;raskaus ja määräaikaisuus..

    Eli jos olen solminut määräaikaisen sopimuksen ja ehdin sen tehdä juuri ja juuri loppuun saakka ennenkuin jään äitiyslomalle - eihän siinä ole silloin mitään "väärää" ? Eli siis eihän minun tarvitse nyt mainita HETI pomolle, että saan hei muuten lapsen sitten kuukausi tän sopparin päättymisen...
  14. E

    ai hitto,että mä vihaan kauluspaitojen silittämistä!*taas se turhanpäivänen*

    meilläkun ei ole edes sellaista oikeanlaista silityslautaa niin pitää alustan päällä koittaa sompailla..milloin on sitten paita rutussa ja alusta suorana.tai alusta rutussa ja paita suorana. ja silitysrauta on mallia "valmistettu 200eea".että kyllä on jumalauta nautintoa!!! olen pätkikseni...
  15. E

    blaze ja lamourettes siinä supermarjossa..

    .. puhutaan hämppää,jooko, jooko ? :) kumpi tanssiryhmä on sun mielestä parempi jne ? eilisen jakson mukaan kyl se Minna osaa tanssia ihan todella hyvin - mietin vaan että miten on niin pullukka ,vaik saa "apua" ruokavalioon,liikuntaan jne.. ja se lamourettesin esityspätkä eilen oli todella...
  16. E

    Kylläpä mulla on upea puoliso ! *lässyti lää*

    Ja mä olen niin iloinen ja onnellinen, että saan häntä rakastaa ja hän vieläpä rakastaa myös minua . Tiedättekö sellainen hetki, kun toista katsoo ; "Tuossa se istuu aamupalalla ja se on niiiiiin ihana *huokaus* " . Me ollaan oltu yli 10 vuotta yhdessä ja päivääkään en kyllä vaihtaisi pois...
  17. E

    minkäkäkoinen on mielestäsi iso vastasyntynyt ? Entäs te joilla ollut iso,

    milloin on tullut ekat "merkit" raskaudessa siitä, että olisi tulossa iso(hko) vauva ? terveisin hyvin tyhmä,vähän "säikähtänyt" odottaja, kun np-ultrassa vauva olikin yli viikon luultua isompi ..
  18. E

    se typerä tunne, kun riisut housut gynellä tms siellä sermin takana ja ja ... *turha*

    sitten tulet sieltä esiin ja olo on nolo ja.. äkkiä siihen pötkölleen siihen mukavalle tuolille ja sitten polvet menee yhteen ja lekuri sanoo, no niin,tulehan sieltä nyt alaspäin vaan ja avaapas jalat vaan. ja sitten oot vaan ihan et joo ja kattelet sitä kattoa... mulla on tänään nt-ultra ja...
  19. E

    minulla on tänään rv 11+0 *turhanpäiväinen*

    Ja tämä murunen on meidän viimeinen - pientä haikeutta siis jokaisessa raskaana oltavassa päivässä,tietyllä tapaa. Tänään näin ensimmäisen kerran vauvan ultralla. On se.. ihmeellistä joka kerta :) Siellä hän potki ja heitti voltteja tai ties mitä. Omituista ettei sitä itse tunne, vaikka näkee...
  20. E

    sikiöseulonta - oletko mennyt vai et ?

    eli tällaista mahdollisuutta tarjottiin neuvolasta. eli ennen rv12 pitäisi käydä antamassa verinäyte labrassa ja sitten nt-ultrassa kun katsottas sikiötä ultralla niin näiden kahden asian yhteistuloksesta saadaan joku todennäköisyys prosentti sille, onko joku vialla vai ei . olikohan...

Yhteistyössä