blaze ja lamourettes siinä supermarjossa..

.. puhutaan hämppää,jooko, jooko ? :)

kumpi tanssiryhmä on sun mielestä parempi jne ? eilisen jakson mukaan kyl se Minna osaa tanssia ihan todella hyvin - mietin vaan että miten on niin pullukka ,vaik saa "apua" ruokavalioon,liikuntaan jne..
ja se lamourettesin esityspätkä eilen oli todella nolo ja kökkö - odotin niiltä enempi. sofia on minusta silti kaunis :)
 
puhutaan vaan
Kummatkin ryhmät vähän noloja ja "halpoja" IMO. Mut jos pakko tuon pätkän perusteella valita, niin Blaze oli parempi, Minnahan jopa näytti osaavan tanssia. En myöskään tiedä, että mikä tuollaisen lähinnä baareissa ja mitä erilaisemmissa b-luokan julkkiksia kuhisevissa kissanristiäisissä esiintyvän ryhmän tarkoitus on olla. Että en osaa arvioida.

Minnallahan on kai projekti vielä vähän kesken, joten eiköhän hän tuosta timmiydy vielä. Siksi kai saakin apua treeniin ja ruokavalioon;)
 
joo, aika noloja ne on. tai no onko nolo nyt oikee sana.. ehkä enempi sääliksi käy,kun hirveen glamouria ja isoja juttuja ja tupeerataan ja tupsutetaan ja treenataan ja ja ja ja kaikkeen ja sit esiinnytään jossain hikisessä pikku baarissa, jossa on kymmenen ihmistä ja niistäkin puolet selkä lavaan päin karjala-lippikset päässä keikkuen.

very glamour :D
 
"vieras"
Blazet on parempia, tai Minna. Se on todella notkea ja mielettömän hyvä tanssija, mutta luonne onkin sitten täyttä paskaa. Oikea koulukiusaaja varmaan ollut joskus. Oikeen huokuu ilkeyttä.

Ihmettelen miten omaa niin ison perseen ja reidet vaikka väittää huhkivansa jatkuvasti salilla ja lenkkipolulla...
 
"vieras"
joo, aika noloja ne on. tai no onko nolo nyt oikee sana.. ehkä enempi sääliksi käy,kun hirveen glamouria ja isoja juttuja ja tupeerataan ja tupsutetaan ja treenataan ja ja ja ja kaikkeen ja sit esiinnytään jossain hikisessä pikku baarissa, jossa on kymmenen ihmistä ja niistäkin puolet selkä lavaan päin karjala-lippikset päässä keikkuen.

very glamour :D
IHAN kuin minun kynästäni :D.
Kiitos kun kirjoitit, mun ei tarvitse itse vaivautua :D.

Olen siis tismalleen samaa mieltä!

Kauhee ylihehkuttaminen KEIKOISTA (ihan kuin Tuksulla) ja sitten todellisuus on sitä, että levitellään haaroja jossain Hinnerjoen seurahuoneella ja yleisönä on kolme paikallista spurgua...
 
ieras
[QUOTE="vieras";27550325]IHAN kuin minun kynästäni :D.
Kiitos kun kirjoitit, mun ei tarvitse itse vaivautua :D.

Olen siis tismalleen samaa mieltä!

Kauhee ylihehkuttaminen KEIKOISTA (ihan kuin Tuksulla) ja sitten todellisuus on sitä, että levitellään haaroja jossain Hinnerjoen seurahuoneella ja yleisönä on kolme paikallista spurgua...[/QUOTE]

Mistä sulla tuli Hinnerjoki mieleen?! ootko ite sieltä? Tuskin ne koskaan Himppikseen lähtis keikalle...tain no mistä sen tietää:Dv
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27550416]:D

En ole Hinnerjoelta. etsin vaan mielessäni jotain mahdollisimman kälystä takapajulaa. Hinnerjoki tuli mieleen :D :ashamed:.[/QUOTE]

Elä huijaa:D oot kuitenkin...kellekkään muulle ei voi Hinnerjoki tulla mieleen,eihän sitä kukaan ees tiedä.
 
fghfh
Katsoin jakson ja sellainen kuva jäi että blaze oli parempi. Harmi vaan että Minnalla on niin räävitön puhetyyli ja aika pulskassa kunnossahan tuo on siihen nähden että pitäisi kyetä tanssimaan VÄHISSÄ vaatteissa kuten muut ryhmästä näytti tekevän.
 
"Kikka"
Minnan silarit.... Ei ei eihh. Tanssijat mielletään timmeiksi ja itse katson mielelläni sutjakassa kunnossa olevaa tyttöä kuin muodokasta ja rintavaa mimmiä. Sorry. Hyvä tanssija voi olla mutta vaikee kuvitella minnaa johonkin kuntokuurille. Jos on laihtunut sitten bb aikojen, niin se ei kummemmin näy. Karmeeta miten negatiivista tekstiä tuli nyt. Mun kaikki tanssiopet oli niin hyväkuntoisia ja sporttisia. Miksi pitää vielä korostaa noilla tisukoilla tuota hieman raskahkoa olemusta?
 
"vieras"
Blaze on sata kertaa parempi ja Minna tosi hyvä tanssija, mutta se sen luonne on kyllä aika kauhea : / Minusta Minna näyttää kuitenkin paljon paremmalta kuin esim. se lamujen Piia, joka on kauhea lauta ja ihan liian laiha. Sofia on kans yks ällötys luonteensa perusteella.

Seuraavaksi joku tulee tähän ihmettelemään, että katsooko joku todella tuota paskaohjelmaa - joo kyllä katsotaan :D
 
Blazet taisi olla parempia. Tosin mä jouduin vaihtamaan kanavaa siinä vaiheessa kun joku yleisöstä huuteli Minnan painosta ja kun mä käänsin kanavan takaisin niin Lamourettesin muutama liike oli sellainen että jouduin taas vaihtamaan kanavan... :D
 
"mmm"
Se Minnahan jossain jaksossa natisi että Blazeen ei voida ottaa mitään ylipainoisia ja naamaltaan rumia tanssijoita. Pikku myötähäpeä nousi siinä vaiheessa, ei se minna ilmeisesti itse tajua olevansa läski.
 

Yhteistyössä