voi että miten kiukututtaa alkoholisoitunut anoppi.

Oikeesti.
Mua niin vituttaa suorastaan koko eukko.
Mies ostaa sille uusia huonekaluja,kun vanhat on ihan kirjaimellisesti paskottu pilalle ( kiitos kännikävereiden.. ) ,sohvaa,sänkyä,uusia vaatteita, uutta puhelinta,kun vanhat katoaa. mä olen paska ihminen, mutta tuntuu,että hukkaan noihin laitetut rahat menee ja että se ei ole niitä ansainnut..

ja sitten se valehtelu, jota anoppi harrastaa kännissä. keksii syitä,miksi tarttis rahaa .. milloin lääkkeisiin,milloin lainaksi "naapurille". viinaan nekin menisi - sen tietää erkkikin.
ja sitten se jatkuva kiukuttelu.kun ei käydä häntä katsomassa lasten kanssa ( niin miksiköhän..... ) ja ollaan hänet vieraannutettu lapsenlapsistaan ja ties mitä.

ja pitää puhelimen suljettuna.ei vastaa jne.ja mies ajaa katsomaan huolissaan,onko se edes hengissä.

SAAKO HUUTAA????
ARGGGGGGHHHHHHHHH.
 
Joo saa.
Alkoholistit sucks vaikka olisivat läheisiä. Mikään ei muutu ja ovat itsekkäitä pastardeja. Sitten kun joku pääsee viinasta niin aivot ovat jo vaurioituneet joten alkoholittomatkin alkoholistit ovat hyvin vaikeita ainakin oman kokemukseni mukaan:/.
 
Joo saa.
Alkoholistit sucks vaikka olisivat läheisiä. Mikään ei muutu ja ovat itsekkäitä pastardeja. Sitten kun joku pääsee viinasta niin aivot ovat jo vaurioituneet joten alkoholittomatkin alkoholistit ovat hyvin vaikeita ainakin oman kokemukseni mukaan:/.
ja sitten mua hävettää oma pienuus ihmisenä,koska mua vituttaa toi miehen asenne anoppia kohtaan - toi ikuinen auttamishalu ja rakastaminen. mikä johtuu tietty ( !! ) siitä,että anoppi on äitinsä ja sillai kuitenkin luonnollisesti hyvin rakas ja tärkeä miehelle. itse kun toivotan anopin helvetin kuuseen mielessäni aika säännöllisesti ja olen miettinyt,miten olisi moni asia "helpompi",jos hän kuolisi pois ( hävettää ihan sikana tällai ajatus!! )
anoppi on ollut AINA juoppo.ei varmaan ikinä pääse eroon. joskus on putkia kun on kuivilla,mutta sitten taas .. :(

anoppi on
 
"Vieras"
Helpommalla pääsisitte jos katkaisisitte välit koko eukkoon. Ei se meno tuosta ainakaan paremmaksi muutu.

Itse olen katkaissut välit omaan alkoholisoituneeseen äitiini, ja voi kuinka nykyään on helppo olla!
 
[QUOTE="Vieras";28033403]Helpommalla pääsisitte jos katkaisisitte välit koko eukkoon. Ei se meno tuosta ainakaan paremmaksi muutu.

Itse olen katkaissut välit omaan alkoholisoituneeseen äitiini, ja voi kuinka nykyään on helppo olla![/QUOTE]

mies ei ikipäivänä kykenisi välien katkaisuun. se kantaa niin suurta huolta ja vastuuta äidistään.. ei tää lopu kuin anopin kuolemaan sitten aikanaan. ja sitten on taas mies romuna :(
 
Harmi tosiaan että miehesi höösää äitiään. Kun hänen pitäisi hylätä tämä. Alholistia kun ei parranneta kuten sinä sen hyvin tiedätkin.
Alkkiksen pitää mennä pohjalle ja kuolla tai nousta. Ehjää ei tule ja kaikki kärsii kuitenkin on lopputulos mikä vain.
Paras tulos olisi täysraittius vaikkei pää toimisikaan.. mutta minä tiedän että se on silti parasta mitä voi toivoa.
 
"Vieras"
Meidän perhe laittoi välit anoppiin poikki, oli sellaista säälinkerjäämistä hänen taholtaan vähän liikaa sekä selvää manipulointia josta lapsetkin alkoivat jo oireilemaan.
 
[QUOTE="Vieras";28033701]Eihän sitä kokonaan hylätä tartte vaikkei höösäisikään. Voi esim. suostua tapaamaan vain selvin päin.[/QUOTE]

Kaunis ajatus mutta alkkis selvin( kin ) päin on aika helvetillinen otus ( ellei siksi selvinpäin että on ollut jo kuukausia ilman ja vieroittanut itsensä. )
 
:hug:

Miehesi kyllä pitäisi katkaista napanuora äitiinsä, sillä tuolla huolehtimisen määrällä ja holhoamisella hän ainoastaan sairastuttaa sekä katkeroittaa itsensä. Ja se on aivan liian kallis taakka maksettavaksi.

Ei miehesi voi elää äitinsä puolesta äitinsä elämää eli hän ei voi olla aina ottamassa aikuisesta ihmisestä vastuuta hänen omista teoistaa ja tekemättä jättämisestään. Alkoholismi on sairaus mutta se on sen henkilön sairaus. Hän ei siitä parane, jos hän ei sitä parannusta itse tahdo. Ja niin kauan kuin hänen lähellään on "hyysääjä", ainainen avuntuoja, ei hänellä ole edes mitään syytä haluta parannusta.

Ymmärrän kiukutuksesi, oikeutettuahan se on. Pesäero olisi nyt hyvä tilanteeseen saada.
 

Yhteistyössä