mitäs mä laitan ristiäispöytään muuta tarjottavaa ?

Eli aivan varmasti sinne tulee mansikkakermakakku, kinkkuvoileipäkakku ja suklaa-appelsiini-tuorejuusto-kakku.
Mut mitäs muuta sit vielä ? Kuivakakkuja ei,ne ei mene. Eikä kalaa missään muodossa..
Helppoja reseptejäkin otan vastaan,jos jollain on johonkin kivaan sellainen :) en ole mikään superleipuri kyl :)
 
"vieras"
Laittaisin esim. pasteijoita, koska todella moni ei voi sietää mitään voileipäkakkuja. Jotain nättejä pikkuleipiä vielä makeisiin tarjottaviin, niin eiköhän se riittäisi.
 
[QUOTE="vieras";28757304]Ihan mitä tahansa, esim. lusikkaleipien tyyppisiä, mutta kauniisti kuorrutettuna.Esim. lapsen nimikirjaimet , sydämen- tai pienen jalan muotoisia. Eri leivontablogeista varmaan löytyy ideoita.[/QUOTE]

ai hitsi kiitos tosta kuorrutusideasta!en olis ikinä keksinyt itse ! :) ostankin valmiina ne keksit ja sit koristelen vaan jollain.
mä olen kyllä niin käsi leipuri,et nyt mun pitää googlata millai on lusikkaleipä :ashamed:
 
"hmmm"
K-kaupoissa on sellaisia isohkoja sydänkeksejä/pipareita joita on vaaleanpunaisina ja vaaleansinisinä. Niitä on ollut meillä aina ristiäispöydässä, tietty väri vauvan sukupuolen mukaan :)
 
"vieras"
ai hitsi kiitos tosta kuorrutusideasta!en olis ikinä keksinyt itse ! :) ostankin valmiina ne keksit ja sit koristelen vaan jollain.
mä olen kyllä niin käsi leipuri,et nyt mun pitää googlata millai on lusikkaleipä :ashamed:
Lusikkaleipiä voi kyllä olla vähän haasteellista koristella, mutta siis siitä taikinasta voi varmaan tehdä eri muotoisia, esim. jollain valmiilla muotilla.
 
nohh
Mun mielestä tossa on jo riittävästi. Mutta jos jotain vielä haluat, niin laittaisin jotain suolaista voileipäkakun kaveriksi. Pikkupasteijoita tai palttoonnappeja vaikka kylmäsavuporotäytteellä.
 

Yhteistyössä