Joskus lapsettaa ja sillon voi saada puolisolta "nyrkillä silmään" -reaktion. *turhahan tämä*

Eilen sain kuningasidean:

mies tuli myöhään yöllä kotiin ja meni vessaan. Nousin sängystä hiljaa ja hiippailin pimeään eteiseen, vessan oven taakse kyyryyn kytikseen - tarkoituksenani sitten pitää sieltä omituista "kröhinä" ääntä kunhan mies tulisi vessasta ulos.

No,näin tein. JA :

Luojan kiitos, olemme olleet yhdessä pitkään ja tunnen tuon mahdolliset peljästymistavat ja tajusin olla pienenä ja matalana myttynä,sillä ukko huitaisi säikähdyksissään ilmaan nyrkillä ja kiljaisi kuin pieni tyttö.

mutta hei, hauskaa se oli :D
 
Mä sain kanssa kerran kuningasidean, kun läksin rantaan vähän noiden perästä. Siellä on aika pajupusikkoista paikoin, ja mies ja likka oli edenneet jäälle saakka. Jotenkin ajattelin, että mut oli jo nähty ja kuultu tulemassa ajat sitten, ja kun läksin puskien läpi niin sain sitten päähäni huvikseni pitää kanssa semmoista "mölinää". Pian kuitenkin tajusin, että oikeasti luulevat että olen jokin karhu tmv ja huusin sitten saman tein ja ilmoitin itsestäni.
Ei se sitten niin hauska juttu ollutkaan, hävetti olla niin ajattelematon. x)
 
Ihan paras :LOL:

Tosin jos mies olisi tehnyt moisen tempun mulle, niin mä olisin vielä sen ilmaanhuitomisen lisäksi kyllä vetäissyt oikeasti nyrkillä silmään, koska mä VIHAAN sitä, että mut pelästytetään :D

Olen aivan ylisäikky ja pelästyn miestä monta kertaa viikossa. Mies kyllä parhaansa mukaan koittaa olla pelästyttämättä, mutta mä pelästyn sitten sitäkin :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: Minni:)
Mä harrastan myös mieheni pelottelua:D Me tehdään myös erillaisia jäyniä toisillemme vuoron perään, meillä myös mies kiljuu kun pikku-tyttö pelästyessään!:kieh:
Vahingon ilo paras ilo, ei voi muuta sanoa.:LOL:
 
Hihii, jäyniä on just kiva tehä :D. Mut oon samanlainen ku chef siin et en kyllä yhtään tykkäis jos mulle tehtäs jotain tollasta.
mun mies on onnistunut mut säikäyttämään kunnolla, kun oli mennyt piiloon siivouskaappiimme.
oli tullut töistä sillä aikaa, kun olin pojan kanssa käymässä kellarissa.. laittanut vieläpä kaikki kenkänsä sun muut piiloon ja oli siellä komerossa hyvän aikaa kunnes hyppäs sieltä esiin ja minä sain infarktin.
 

Yhteistyössä