Kylläpä mulla on upea puoliso ! *lässyti lää*

Joskus tulee sellaisia ihme kohtauksia, että ihan mahasta kouraisee kun toista katselee. Enkä tarkoita mitään oksennusrefleksiä, vaan sellaista toisenlaista väristystä. :D
 
Mulla myös
Aloittajan viesti oli kuin mun näppikseltäni :) Meilläkin 10v. takana ja vaikka välillä on ollut vaikeampaakin, päivääkään en vaihtaisi pois.
Niin rakas hän on <3 Oikea sielunkumppani.
 
hellsbells
:)
Meillä on ollu vähän myrskytuulia suhteessa, pieniä lapsia, kiirettä, väsymystä, jne.
Silti lähes joka päivä mietin että kyllä mä olen onnekas kun mulla on (komeakin!) mies jota rakastan ja joka rakastaa mua, vaikka usein, varsinkin iltasin olen väsynyt,nälkänen, tukka sekasin ja paita vauvan puklussa. Eli en niin kovin rakastettava ja hehkee.
 
"vieras"
Kateellinen olen teille. Sen voin hyvin myöntää. Itselläni on sellainen tilanne, että olen pikku hiljaa heräilemässä 10 vuoden unesta, jonka aikana olen antanut itseäni kohdeltavan huonosti. Nyt on rakkaus itsellä loppunut ja olen alkanut ymmärtää oman arvoni. Minua ei enää kohdella huonosti! Ikävä kyllä mies on tainnut myös asian huomata ja tosissaan yrittää nykyään. Mutta tällä hetkellä tuntuu, että liian vähän liian myöhään.
 
:) :flower:
Juup, tuttua on tuo tunne.

Ollaan miehen kanssa oltu naimisissa 7 vuotta, yhessä vähän yli 9 vuotta, melkein 10. :heart:
 
myymi
Täälläkin tiedetään mistä on kyse :)

samoin kuin Kais, naimisissa 7v ja yhdessä kymmenisen vuotta, ja ikää 24, eli aika iso prosentti eletyistä vuosista ollaan oltu yhdessä!!!!!!!! Ei toki oo joka päivä ollut niin ruusuista.
Varsinkin jos on pari päivää erossa, niin olo on kuin vastarakastuneella!!
 
"vieras"
Samat sanat paitsi yhdessä ollaan oltu pian 20v lapsia kolmen. Rakastun mieheeni aina uudelleen. Onnea on mullakin ollut kumppanin suhteen. Päivääkään en vaihtaisi pois. Vaikka välillä on ollut niitä huonoja aikoja, mutta lopulta nekin on vahvistanut suhdetta.
 
Meillä 14 yhteistä vuotta takana, joista naimissa 6 vuotta. Olen aina sanonutkin, että vaikka elämä on koetellut ja laittanut eteeni koviakin koettelemuksia, olen miesasioissa päässyt helpolla. Minulla on jo toinen täydellinen puoliso:heart: !
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä