Hakutulokset

  1. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Suloinen poikavauva syntyi ilostuttamaan meidän elämäämme 28.6.2008 klo 03.12. Painoa oli kertynyt 38+2 viikossa 3365 g ja pituutta 50 cm. Taistelu oli rankka ja pitkä, mutta hengissä selvittiin. Poika ja äiti voivat hyvin. Mintun puolesta, onnellisen väsynyt uusi isä. ps. Minttu...
  2. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Tuhannet kiitokset vastauksista ja tsempeistä. Toivotaan, että tää vauva päättäis tulla vauhdilla, ettei tarvitsisi käynnistellä monena päivänä. Hyviä vointeja kaikille! Palaan kertomaan kokemuksista kun kotiudun.
  3. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Heippa, kovasti onnea kaikille vauvan saaneille :flower: Ja tsemppiä kaikille viimeisille viikoille. Maggie, miekin suosittelen soittoa suoraan äitipolille. Uskomatonta touhua.. Meillä on jännät paikat, sillä huomenna on aika EKKS:ään ja tarkoitus olisi käynnistää synnytys. Kysymys...
  4. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Paljon onnea vauvan saaneille :flower: Ihania uutisia! Sitten vähän taas omaa napaa. Meillä oli tänään painoarvio sairaalalla. Kohdunkaula oli lyhentynyt ja paikat pehmenneet. Vauvan koko on isohko, n. 3,2 kiloa nyt (lääkäri epäili, että olisi ehkä isompikin). Koon ja miun sokeriarvojen...
  5. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Moikka kaikille heinämasuille! Ja onnea jo synnyttäneille ja kaikille, joilla hyviä uutisia raskauden tiimoilta. Olen käynyt melkeinpä päivittäin lukemassa teidän juttuja, mutta omat kirjoittelut on jäänyt tosi vähille (jospa nyt äitiyslomalla innostuis itekin kirjottamaan enemmän)...
  6. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~huhtikuussa~

    Heippa heinämassut! Pitkästä aikaan kirjottelen. Oon kyllä käyny ahkerasti lukemassa teidän juttuja. Tänään oli taas neuvola. Kaikki arvot ok: hb 126, verenpaine 75/112, sykkeet 140-150 ja liikkeet kovat. Lääkäri sanoi, että onpas harvinaisen hankala tapaus ku vauva päätti heittää volttia...
  7. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Moi kaikille! Minäkin ajattelin pitkästä aikaa kirjotella muutaman rivin. Oon kyllä joka päivä käynyt lukemassa teidän juttuja. Lumi-Marjalle paljon :hug: itkeä tihrustin juttuasi luettuani. Toivottavasti kaikki menee kuitenkin hyvin. Ensikertalaiselle myös voimia. Ja tietysti kaikille...
  8. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Sus soo:lle :hug: Itseltäni pääsi itku kun luin kirjoitustasi. Ensikertalaiselle tsemppiä odotukseen, toivotaan että kaikki on kunnossa. Minä hankin dobblerin kotiin, on kyllä ihana laite. Miehen kanssa ollaan kuunneltu melkeinpä päivittäin vauvan sydänääniä ja viuhtomista =) Panikointi...
  9. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Gatsu, tuhannesti kiitoksia vastauksestasi :heart: Minä syön myös v-pen megaa. Neitikevät ja muut uudet, tervetuloa mukaan :flower: Taidanpa mennä tästä jo vällyjen väliin, hyvää yötä kaikille heinämasuille! Minttu28 rv 12+6
  10. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Heippa kaikille minunkin puolesta! Onnea tuplaodottajille ja kaikille mukavia uutisia ultrassa saaneille =) Mekin kävimme miehen kanssa ennen Joulua np ultrassa. Kaikki oli hyvin, turvotusta 1.38, eli normaali. Kaveri heilui ja huiskutteli meille kovasti =) Tulipa helpottunut olo...
  11. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

    Heippa! Eipä ole tullut vähään aikaan kirjoteltua. Mukavaa kun uusia mammoja on ilmaantunut mukaan. Ja on ollut tosi helpottavaa lukea, että muut painii samojen "ongelmien" kanssa. Itsellä on ollut pari päivää vähän parempi olo, eli elämä alkaa kai voittaa =) (pitäsköhän koputtaa...
  12. M

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    Tervehdys kaikille pitkästä aikaa! Oone, oon niin pahoillani :hug: Jaksamista myös kaikille muille km kokeneille. Itsellä on jatkuva paha olo, ei tunnu mikään auttavan. Oon yrittänyt tasaista syömistä, makeaa ja suolaista, mutta paha olo vaan jatkuu. Ja kaamea väsymys vielä päälle. Kait sitä...
  13. M

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    Minä saatan olla samoihin aikoihin ponnistelemassa EKKS:ssa. Laskurien mukaan la 11.7., mutta saa nähdä kuinka paljon heittää. Ekaa lasta odotellaan ja oireina jatkuva väsy, vilu ja nälkä =)
  14. M

    HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

    Asustelen Itä-Suomessa, Imatran seudulla. Itse olen joutunut ottamaan päikkäreitä harvasen päivä ja silti yöunille pitää kömpiä jo kymmenen maissa. On tää vaan niin jännää, ei malttais odottaa vauvan tuloa. Toivottavasti kaikki menee hyvin.. Jaksamista sinne Oulun suunnalle. Kirjotellaan kuinka...
  15. M

    HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

    Moi Oone, meillä näyttää olevan samanlainen tilanne, eli eka lapsi, ikä 28v ja laskettu aika lähekkäin =) Meillä neuvola 28.11. Onko sinulla esiintynyt jo oireita? Itsellä rintojen ja mahan turvotusta, jatkuva nälkä ja väsy..
  16. M

    HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

    Moikka vaan kaikille! Meidän perheeseen odotetaan ensimmäistä vauvaa ja laskettu aika 11.7.08. Olo on aivan sekaisin onnesta. Olen tehnyt kaikkiaan kuusi raskaustestiä kun en millään meinannut uskoa tätä todeksi =) Eka neuvola ois viikolla 8. Olo ok, vaikka kaikenlaisia oireita on jo...

Yhteistyössä