Mulle taas sanoi lääkäri, että ovulaatiosta saa tarkimman ajan. Koska ovulaatio on aina 2 viikkoa ennen kuukautisten alkua. Kuukautisten alusta ovulaatioon oleva aika voi taas vaihdella. Minulla esimerkiksi vaihtui laskettu aika nyt kun kävin ultrassa. Kuukautisten mukaan la oli 1.7. ja alkion koon ja ovulaatioajankohdan mukaan la onkin 7.7. Mutta voi olla että olen käsittänyt asian väärin.Alkuperäinen kirjoittaja Nasuliini-84:huomenia!!
Viola kannattaa laskea edellisten menkkojen alkamispäivästä.Niin tulee siis varmin
Ultrista Minä kävin alkuraskauden ultrassa Hämeenlinnassa Lääkärikulmassa ja maksoi 51e. Siitä oltiin otettu pois jo kelan osuus. Suht edullista, kun lukee yli 100 e hinnoista.
Huoh, minulla on koko ajan nälkä mutta kerralla ei voi syödä paljoa. Ja vessassa saa juosta ainakin 3 h välein.
Harrastuksista Minä jätin ratsastuksen suosiolla pois heti kun plussasin. Nyt käyn hevosen kanssa kävelylenkeillä. Tosin ei sekään ole niin vaaratonta. Tiistaina kävelimme pimeällä pikkutiellä ja 20 metrin välein hevonen riuhtaisi itsensä tienvarteen syömään ruohoa, kerran käveli hokkikengällä jalkani päältä ja kerran liukastuin itse ja kaaduin. Onneksi heppa on niin rauhallinen, että odotti vain että sain kangettua itseni ylös maasta. Olin unohtanut laittaa omat hokkini jalkaan. Kengissäni on taitettavat piikit mutta olin unohtanut taittaa ne esiin. Uskoisin, että minäkin jatkaisin ratsastusta, jos olisin sitä päivittäin harrastanut ja alla olisi hevonen, jonka tuntisin 100%. Nyt en uskalla ottaa riskejä.
SatuKa 7+3