Täällä myös paukkuu ja rutisee mahassa. ja ku vauva liikkuu niin silloin kurisee suoletki . Mulla on olo ihan suoraan sanottuna perseestä :kieh: . Missään asennossa ei ole hyvä olla ja pissalla saa laukkoa joka 2 minuutin välein. Mulla tiistaina taas neuvola, ärsyttää kyllä sinnekki mennä ku se oma neukkatäti on siellä lomalla ja tää sijainen oli ihan selvästi aivan sekasin päästään.
Niin joo, mulla on pienentyny vatsan ympärys nyt 5cm, pari viikkoa sitten oli vielä 115cm ja nyt enää 110cm, kaippa se pienenee ku vauva laskeutuu.
Isot tsempit Kojolle ja Niivelle :hug:
Oon muuten ihan sairaaaaaan pahalla tuulella :kieh: , kotiporukka pysyttelee varpasillaan ku tämä mamma murahtelee. Oon ollu jo aamusta todella huonolla tuulella, ja sitten vielä ku kävin kaupassa niin kaikki vahtas ku lehmät vierasta navettaa, meinasin kysässä että ettekö ennen oo raskaana olevaa nähny
voi voi..jos vaikka lähtis käymään suihkussa, tai jotain..
pipsa (pippurinen) 39
Niin joo, mulla on pienentyny vatsan ympärys nyt 5cm, pari viikkoa sitten oli vielä 115cm ja nyt enää 110cm, kaippa se pienenee ku vauva laskeutuu.
Isot tsempit Kojolle ja Niivelle :hug:
Oon muuten ihan sairaaaaaan pahalla tuulella :kieh: , kotiporukka pysyttelee varpasillaan ku tämä mamma murahtelee. Oon ollu jo aamusta todella huonolla tuulella, ja sitten vielä ku kävin kaupassa niin kaikki vahtas ku lehmät vierasta navettaa, meinasin kysässä että ettekö ennen oo raskaana olevaa nähny
voi voi..jos vaikka lähtis käymään suihkussa, tai jotain..
pipsa (pippurinen) 39