Ensimmäinen yö takana täällä kotona, ja täytyy kyllä sanoa että vähän kuitenki jännitti miten se sujuu...kuinka herkkiä nämä isommat siskot ovat heräämään vauvan itkuun jos oikeen innostuu huutamaan. Mutta ihan hyvin sen puolesta meni.
Huonosti nukuin, vauva halusi imeä rintaa todella useasti. Maitoa kyllä tulee, mutta eihän tuo ole voinnut vielä kunnolla nousta, kun vasta nyt hetki sitten tuli kellon puolesta neidille ikää 2 vrk. Isolla vauvalla iso nälkä, ja mun tisseistä ei raukalle tullut tarpeeksi murkinaa :heart:
Saahan sitä silloin vähän itkeäkkin...Nyt kyllä alkaa tuntumaan siltä, että imuterveiset vauvalta mun aivolohkoille alkaa mennä perille, kun sitä maitoa kerääntyy nyt ihan innolla....saas nähdä milloin siinä uidaan yön jälkeen...
Nyt päivällä mennytkin tosi hienosti, nukkuu paljon ja ei vaadi olla sylissä koko aikaa. Isot siskot olleet todella mukavasti syliapuna mulle ja kyllä se on hienoa nähdä kuinka tärkeätä tämä on niillekkin päästä osalliseksi tähän kaikkeen. Nyt sitten pesukone pauhaa pyykkiä ja oli ihanaa päästä taas pistelemään paikkoja muutenkin kuntoon kun
The Maha ei ole enää edessä
Miten sitä oli muka niin unohtanu, mitä on ollu elää ilman edessä törröttävää masua joka ei anna perix sitten milliäkään. Itse synnärilläkin oli kyllä tosi tylsää...en ole koskaan oikeen tykänny siellä makoilla kun sen
pakollisen ja sitten vaan kotio. Jotenkin jokainen haluaa olla niin omissa oloissaan siellä, ja tietysti se on ihan ymmärrettävää kun ajatukset vain vauvassa jne, mut ehkä mä oon sitten vaan NIIN puheliasta sorttia, että kärsin kun ei ole ketään höpötyskaveria
Sänky ei ole oma, ja lakanoiden alla rapisee muovit...viereisessä huoneessa itki tosi kovasti samana iltana syntynyt poika joka piti kyllä meidänkin loosin hereillä pitkin yötä....mutta elämäähän tämä, en todellakaan valita :heart:
Kaikinpuolin ihana kokemus taas tämä syntymä, vaikkakin kivulias. Mutta kukapa siltä täysin välttyy
Nyt taasen pyykin ripustukseen
Oikein paljon vauvantuoksuisia terveisiä täältä meiltä...kukahan on seuraava puoliintuja??
Piparminttu ja vallaton vauva 2 vrk :heart: