eka neuvolareissu eilen ja kaikki hyvin.
verikoetta ei saatu otettua vaikka molempiin käsiin pisti eli joudun nyt sen takia uudestaan 2 viikon päästä, kun ne haluaa ton näytteet rv 16 mennessä.
1 lääkärikäynnille en pääse kun varhaisultrassa kävin lääkärin luona mutta ihan sama, tässä vaiheessa raskautta kyllä yleensä vielä kohdunkaula 3cm ja kiinni, enkä mä muutenkaan kauheasti välitä gynetutkimuksista
papasta oli puhetta kun ed. jo 3v mutta sanoin että raskauden aikana en suostu!
Hb 129 eli matalempi kun ekassa raskaudessa matalimmillaan (130 silloin loppuraskaudesta) eli nyt pinaattia ja appelsiinimehua poskeen päivittäin
painoa ei onneksi katsottu, sanoin vaan mitä olen ennen raskautta painanut. lenkkeily aloitettu niin ehkä läskimakkaroita saisi vähän pois ennen seuraavaa neuvolaa ja punnitusta
ei mulla vauvamahaa ole, pakko vaan rehellisesti todeta että ne läskit on kasvanu, ei vauvamaha...
LA laittoin nyt 4.7 (kuulemma niitten laskurin mukaan). ja tänä vuonna 1 päivä lisää niin olisihan se 4.7 kuitenkin. eli ton voisi vaihtaa sinne listaan jos joku vaivautuu!
sydänäänet kuulu 165. ei yhtä vahvat kun muistaakseni esikoisen kanssa mutta neuvolatäti tyytyväinen. ehkä ne ensi kerran hakkaa jo kovemmin!
muuten vointi melko hyvä. etova olo vähentynyt, väsymystä edelleen iltaisin mutta jaksan vaivatta nyt valvoa 21 saakka, jopa
eliza onneksi olkoon tuplauutisista! ihanaa! siis aivan mahtavaa että meillä on jo 8 tuplamammaa heinäkuisissa! mahtaako tulla useampi kesävauva sitten
paljon omaa napaa mutta kun täällä kerran tapahtunut jotain, kauan kun joutu neuvolaa odottamaan...
nyt sohvalle lepäämään kun esikoinen menossa nukkumaan... kunhan nyt nukahtaisi... huoh...
korvapuusti + pikkupulla rv 13+6