HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

  • Viestiketjun aloittaja RouvaSumppisuu
  • Ensimmäinen viesti
Lumi-Marjalle ja miehellesi

Tiedämme,
ettei surua paloiksi saa,
osamme silti tahtoisimme kantaa.
Hiljaa tukea, lohduttaa,
aikaan,
jolloin lohduttomuus katoaa
ja ikävä
ja muistot
sijan saa.

Rakkalle lapsellenne

Ja illalla enkeli
tarttui hänen hauraaseen käteensä
ja sanoi, tule, minä vien sinut kotiin.

Olen niin pahoillani puolestasi
:hug:
 
Vielä lämpöisiä ajatuksia Lumi-Marjalle .

Pikaisesti vaan omaa napukkaa:

Joku kyseli onko kukan syntynyt heinäkuussa. Minun oma lasketu aika oli 22.7, mutta synnyin 22.6. Masussa asuvan pikkuisen LA on ultran mukaan 23.7 (joskin pidimme alkuperäisen 27.7). Aika hassua miettiä että oma äiti mennyt ihan samoilla viikoilla ja päivillä kuin minä tähän aikaan vuodesta.

Tänään oli lääkärineuvola, kaikki oli niin kuin pitääkin :heart: Josko nyt osaisi alkaa nauttia tästä raskaudesta.
 
Niinjuu, syntymäajasta, itse olen syntynyt helmikuussa, ja kälyni poika syntyi viimevuonna samana päivänä! Mieheni on veljensä pojan kummi, joten jos unohtaa mun synttärin niin unohtaa varmaan kummipoikansakin :D
 
Voi ei lumi-marja :'( :hug: Mun sisko tosiaan oli jokunen vuosi sitten samassa tilanteessa, eikä siinä heillekkän hyvin käynyt. Sielä tosin oli myös paljon muutakin (tärkeitä sisäelimiä vartalon ulkopuolella ym.), mutta ilmeisesti se kallon luiden puuttuminen oli siinä se kaikista pahin juttu. Paljon voimia teidän koko perheelle :hug:
 
Lumi-Marjalle osanottoni ja paljon voimia ja jaksamisia!

Syntymäpäivästä, niin melkein heinäkuinen olen, kun mun ois heinäkuun lopulla pitänyt syntyä, mutta 1.8. kuitenkin päätin vasta maailmaan tulla.

Pikaiseen vaan tällä kertaa käväisin. Nyt taas jatkamaan hommia.

t-06 16+5
 
Lumi-Marjalle osanottoni ja voimia koettelemukseen :hug: .

Itse olen syntynyt toukokuussa,poika maaliskuussa ja mies marraskuussa.Eikös ravun horoskooppimerkki ole juuri heinäkuun alkupuolella?Eli meillä on sitten (jos hyvin menee) kalat,rapu skorpioni ja kaksoset.(Ja koirakin on syntynyt 28.2.2006,elikkäs kalat jos nyt voi näin sanoa...)Elikkäs vesivoittoinen meininki...
Ievaliina ja Pikkuinen rv 18
 
Olen todella pahoillani puolestanne,tiedän mitä käyt nyt läpi ja olen ihaillut jaksamistasi epätietoisuuden päivinä.Jos haluat kirjoitella yv:nä, niin ilmoita.Mielelläni olen olkapäänä,jos vain voin.Voimia.
 
heippa taas kaikille !

osaan ottoni lumi-marjalle :'( :'(

en ole kerenny paljoo kirjotelee on ollu kaiken näköstä ....kävin eilen sairasta mummoani kattomassa :'( :'( onneksi menin ..yöllä tuli iskältä viesti että mummo on nukkunnut pois :'( :'( :'(

ja jotenkin kaiken tän hässäkän keskellä en ole ehtinny lepäilee ja sitten huomaan et masu on pienentynny et onkohan sieläkään kaikki hyvin :/ :/
liikeitä ei tunnu silleen kun ennen rv 14-16 välillä mutta kaipa pikuinen sitten on vaan jotenkin hasussa asennossa ettei tunnu mutta huolettaa se silti...masuu koskee toden näkösesti liitos kipuja ja kutittaa joka puolelta

mutta nyt syömään jotain ja valmistautuu tytön kerhon vanhempainiltaan

jaksamisii kaikille :wave:

bambiino ja pömppis rv 17+2
 
Lumi-Marjalle osanottoni ja paljon voimia ja jaksamisia! :hug:

Minusta on alkanu tuntumaan, että taidan tuntea vauvan liikkeitä :) Esikoista kun odotan niin en oikeen osaa sanoa, mutta en ole keksinyt mitä muutakaan ne olisi :D Liikkeet tuntuu kun olen selällään tai istun vähän etunojassa :p Jännää...
Tällaista tällä kertaa :)!

-Anzzu rv 17+0
 
Lumi-Marjalle voimia tulevaan. Eipä kenellekkään toivois noin kovaa kohtaloa, mutta elämä on epäreilua toisia kohtaan.
Itse oon syntyny 27.6 ja la 18.7. Kummipoika on syntynyt 16.7, saa nähdä jääkö synttärit väliin tältä vuodelta. Voi olla, että ei, kun pojat on menny viikon yli lasketunajan.
Mulla kans iskiaskipuja toisessa jalassa ja eilen imuroin niin selkään sattu vietävästi :( Tuntuu lapselliselta valittaa, kun lukee toisten kovia kohtaloita, mutta...

äibbä78 ja iltatähti 15+6
 
Lumi-Marjalle ja miehellesi paljon voimia tulevaan ja olen todella pahoillani puolestanne :hug: (sitten kun tuntuu että haluat niin liity tuonne kuumeisten puolella olevaan KM jälkeen kuumeileviin,teillä eri tilanne mutta siellä saman kokeneita,sieltä saa paljon tukea ja myötätuntoa)

bambiino osanotto suruusi :hug:

Jotenkin ei nyt jaksa omia vaivoja kertoilla,vetää mielen niin matalaksi nämä surulliset kohtalot. :'(

Äitee ja tuplat rv17
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitee2:
Lumi-Marjalle ja miehellesi paljon voimia tulevaan ja olen todella pahoillani puolestanne :hug: (sitten kun tuntuu että haluat niin liity tuonne kuumeisten puolella olevaan KM jälkeen kuumeileviin,teillä eri tilanne mutta siellä saman kokeneita,sieltä saa paljon tukea ja myötätuntoa)

bambiino osanotto suruusi :hug:

Jotenkin ei nyt jaksa omia vaivoja kertoilla,vetää mielen niin matalaksi nämä surulliset kohtalot. :'(

Äitee ja tuplat rv17
kiitos nyt alkaa jo suurin järkytys menee ohitse mutta kyllä varmaan se iskee vielä josain vaiheessa viimeistään hautajaisissa :'( :'( kun tosi läheisiä olimme en vieläkään voisi uskoa ett hän on poissa mutta sielä hän papan kanssa nyt on yhdessä ja katselevat meitä...

mutta nyt pyykit kaapiin ennen kun ne jää tohon lojumaan ja jatketaan juuh sinne helmikuun pinoon..

bambiino ja pömppis rv 17+2
 

Yhteistyössä