Hellurei!
Ihan rauhallisesti meni uusi vuosi täälläkin, oltiin rakovalkeilla, paistettiin makkaraa (mä en siitä kyllä tykkää normaalistikaan saatikka nyt.. ) ja ammuttiin raketteja. Lapset viihtyi kun oli pari muutakin tuttavaperhettä mukana, oli seuraa ja puuhaa.
Mun iltani meni vaan koira-paran kanssa, se raukka kun koki ensimmäisen uudenvuoden, ja oli aivan sekaisin ja paniikissa.
Makasi mun jalkojen alla turvassa, vapisi ja tärisi.. Viimein vein autoon, ja siellä rauhottui sentäs. kotiin kun tultiin kiersi koiruus normaaliakin enemmän perässä ja makasi kiini jaloissa jatkuvasti, kurkki ikkunaan päin aina kun pamahti. Saipa olla sisällä yön, normaalisti on siis pihalla tarhassa.
Mullakin on toi massu tosiaan aikamoinen jo, eikä kyllä ollu lähtöpainossa valittamista et ois sitä vararengastakaan! Samalla tavalla mullakin massu turpoaa kuin HooWeellä, siis se ruokamassu, ja se tietty korostaa kokoa entisestään. Mutta turha tätä piilottaa enää on!
Ja talvitakkia ois varmaan etsittävä toista, meinaten on sellainen kapea ja pitkänmallinen toi tänhetkinen, eikä se enää kauaa taida mennä kiinni!
Näin omanapaisesti tällä kertaa, hyvää alkanutta vuotta vielä kaikille!!
Räpätäti+papunen rv12