Ihanaa, että uusia vauvoja on taas syntynyt. Paljon onnea vauvautuneille! :flower:
Tukihousut: Mä käytin viime synnytyksen jälkeen ihan jotain Elloksen tukialushousuja ja niillä koitan pärjätä nytkin. Olenpa vielä leikellyt niistä semmoset stringiversiot, joten voitte vaan kuvitella, että ovat aikamoinen näky!
Neuvolakuulumisia tiistailta:
Pissa puhdas
verenpaine hyvä
hemoglobiini 129 (olen syönyt rautaa n. 2 krt. viikossa)
Painoa +450g/vko (yhteensä vajaa 14 kg)
Sf-mitta 33 cm
RT
Vauva ei ole vielä kiinnittynyt
Vointi on vaihteeksi tosi hyvä. Ei enää selkäkipua, eikä juuri muitakaan vaivoja. Mies on lomalla ja päivät kuluu mukavasti. Mulle kyllä kelpaisi hellekelit, kun ei ole sitä turvotustakaan vaivana. Hirmusti olen nyt ostellut tyttövaaville mekkoja ja muita ihanuuksia. Jos sieltä tulee sittenkin poika, täytyy kaivaa esikon vanhat vermeet esiin. Olen ommellut kehtoon lakanoita ja pessyt viimeisetkin pikkuvaatteet ja kestovaipat. Kaikki alkaa olla kunnossa vauvaa varten. Viikonloppuna on vielä vieraita tulossa, että sitä ennen ei tarvitsisi vielä syntyä
Uskon kyllä, että yliajalle mennään ja reippaasti...
Ne meidän Briteistä tilatut Phil&Teds-tuplarattaat tulivat sittenkin! Vaikuttavat tosi näppäriltä, kun ollaan niitä esikon kanssa kotosalla testattu. Onpa nyt siis rattaatkin valmiina odottamassa.
Tänään mies sai kaverinsa kanssa asennettua uuden suihkukaapin vanhan rämän tilalle, joten on sekin urakka pois alta. Tilaamani vauvakirjat odottavat postissa, tänään tuli lappu. Tilasin esikolle ja tälle uudelle vaaville Mauri Kunnaan vauvakirjat ja lisäksi vauvalle Lapselliset-vaavikirjan. Jos vaikka ottaisi ne kaikki synnärille mukaan. Viimeksi en kyllä saanut synnärillä mitään aikaiseksi (vauvan synnyttämisen lisäksi, siis
), vaikka oli jos jonkinmoista kirjaa mukana. Tosin ei siellä kahta päivää pidempään oltukaan ja silloin oli mies koko ajan mukana perhehuoneessa.
Tämmöset turinat tällä kertaa. Nyt saunomaan!
Krissie rv 38+0