Nonnih, uus kierros! =)
Monilla tuntuis jo
supistelevan lupaavasti, eiköhän nämä popkornit tosiaan ala nyt poksahdella! Ihanasti muuten keksitty!
Mie saan tänään tuomiota onkon miun menkkajomotukset mitään tehny, mies kun jankuttaa ettei se sieltä mihinkään vielä synny kolmeen viikkoon.. Mä sitten sitä muistutin, että jos tästä mennään kolme viikkoa, niin meillä oli tyttäretkin jo ulostautuneet, että eiköhän tämäkin! Totes sitten että "No kaks ja puol viikkoa sitten." :headwall:
Lapsiveden tosiaan tunnistaa kyllä kun se menee! Mulla mennyt itsekseen vain keskimmäiseltä, ja kyllä se tuntui supituksen kera kunnon napsahdus, ja sitten holahti! Muilta on kalvot puhkastu synnytyspöydällä karvaa ennen ponnistusvaihetta.. Mutta kyllä sen erottaa! Mulle on tähän asti tehty vesimääräarviota ihan käsikopelolla vatsan päältä, tänään sekin sitten katsotaan tarkemmin. Normaalimäärä kuulema. Kyllä ne sitä kontrolloi jos se vähälle näyttää.
Jussina tarkoituksena mennä mökille saunomaan ja grillaamaan aattoillaksi, yöksi tultais kuitenkin pois. Vähän kyllä miestä jarruttelin, että josko katsotaan nyt mikä mun vointi on, mökki kun on saaressa eikä sieltä äkkilähtöjä oteta! Muuten ei suunnitelmia, een mä jaksa pitkiä matkoja autossa enää kököttää.
Kultatiuku, kyllä se hotmail-tili on maksuton!! Et sie sieltä laskuja saa, jos et tilaa itsellesi lisätilaa postilaatikkoon erikseen maksullisena. ja sitä ei tartte voin vakuuttaa, siihen lootaan mahtuu aikamoiset määrät postia!
Ja
korvapuusti ei takuulla ole noilla viikoilla viimeisenä! Johan sä pian siitä poksahdat, etkä sä takuulla täällä enää pyöri rv44 kun toisilla vetää viimeset viikot!!
Kyllä se sieltä ulos tulee, ei oo yksikään sisuksiin jäänny!
Kuopuksella oli meillä
napanuora tiukasti
kaulassa, katkaistiin kun pää oli syntynyt. Eikä hätiä mitiä, kyllä ne aika tarkkaan sen katsoo. Välttämättä ei etukäteen voidä ultrallakaan todeta, mut kyllä ne kätilöt asiansa siinä osaa vaikka näin olis, joten sitä ei kannata hätäillä.
Turvotuksen totesi miulle eilen neukkatäti myös naamasta, sano että huulista ja poskista näkee että nestettä löytyy, painookin ehtiny tulla 900g viikossa.. :ashamed: Kaikkineen sitten jo yli 17kg, että otin sitten muittenkin eestä! :ashamed:
odotanpa vaan että sais nämä naulatyynyt tuolta jalkapohjista jo poikkeen, ei kiva koettaa käpsytellä varpaisillaan kun sattuu...
Ja nyt oikoselleen vielä hetkeks, koirakin pitäs vielä ruokkia ja pissalenkki heittää, ja sit lähtee ajoissa että ehtii shoppaillakkin!
Mietin kyllä jo miten jaksaa kun ei syödä saa, ja saakohan sitä edes mehua juoda?? Pitänee soitella polille ja kysyä..
Räpis+NinniElmeri (jolle nimikin alkaa pikkuhiljaa hahmottua!!! )