vierailija
Laitoin äsken ekaa kertaa tuon, en ole se levyn käyntiin laittanut.
Laitoin äsken ekaa kertaa tuon, en ole se levyn käyntiin laittanut.
Se tieto oli että video. Ei live.Siis tiktokissa live vai? Mistä tämä tieto?
"Musta toi on" Siis mikä väri vai?Musta toi on hyvä levy! Kestää kuuntelua!
Heko heko, johan vitsin murjaisit."Musta toi on" Siis mikä väri vai?
Ite aloititHeko heko, johan vitsin murjaisit.
Onko tukka lyhentynyt paljon? Anteeksi tyhjä kysymys.No kyllä, niin näyttää! Tästä näkee miten ne jutut lähtee aina lentämään täällä.
Boitsu lensi ja paniMistä tilanteesta tää levy muuten lähti käyntiin?
Tyhmä! Kysymys...Onko tukka lyhentynyt paljon? Anteeksi tyhjä kysymys.
SamoinNiin on, näen just tuon saman hänessä. Ihana on.
Ei tämä ole hauskaa. Miks hyvät keskustelut pitää aina pilata tällaisilla lapsellisuuksilla.Damon lentää ja panee myös. Ehkä tekevät sitä kimpassa. Onko se sit nimeltään 6kymppikerho, jos Joksut ja D tekee sitä yhdessä yläilmoissa.
Lopetan heti kun ennustaja lopettaa jankkaamisen.Ei tämä ole hauskaa. Miks hyvät keskustelut pitää aina pilata tällaisilla lapsellisuuksilla.
Aika väsynyttä nytBojan on hoikistunut Sadien vege-ruokavaliolla!
Bojan on hoikistunut Sadien vege-ruokavaliolla!
Miksei se Sadieen itseensä vaikuta?Bojan on hoikistunut Sadien vege-ruokavaliolla!
No se on sun mielipide. En vaan ymmärrä että mitä tekemistä sillä on mun viestin kanssa. Mun mielestä Bojan ei ole ulkoisesti mitenkään upea tai komea, sisäisesti taas voi olla hyvinkin kaunis.Bojan on niin upea. Näen hänessä maskuliini- ja feminisyyttä. Kiehtova yhdistelmä. Ihanaa kun Bojan on kuvioissa. Ja kohta Suomessa.
Joo on. Se tukka lähti lentämään.Onko tukka lyhentynyt paljon? Anteeksi tyhjä kysymys.
Ehkä se meistä muista on hauskaa. Sitäpaitsi mielummin lapsellinen kuin tosikko, joka yrittää pilata täällä kaiken B&S keskustelun.Ei tämä ole hauskaa. Miks hyvät keskustelut pitää aina pilata tällaisilla lapsellisuuksilla.
On jo hoikka.Miksei se Sadieen itseensä vaikuta?
Kirjoitat silti tosi kivasti vaikka et Bojanista viehätykään.No se on sun mielipide. En vaan ymmärrä että mitä tekemistä sillä on mun viestin kanssa. Mun mielestä Bojan ei ole ulkoisesti mitenkään upea tai komea, sisäisesti taas voi olla hyvinkin kaunis.
Niin oli B:kin ei kiva, kun kasvot kaventuneet entistään ja pehvasta näkee myös hoikistumisen theloridiaries ig pätkiäOn jo hoikka.