mä just soitin neuvolaan. odottelen yhä sitä keskussairaalan aikaa ultraan lasketunajan määrittämiseksi.
Mulla oli sillon isänpäivänä sitä vuotoa mikä loppui itsekseen ja todennäköisesti liittyi yhdyntään. Eiköhän masussa ole kaikki kunnossa
Mutta silti mä olen ihan "hysteerinen" hössöttäjä, hämmentynyt ennenkaikkea.
Kertokaa nyt onko teillä muilla miten massut pyöristyny?? painoa tullut??
Mä olin syyskuussa (kun pahoinvoinnista, kuukautisten puuttumisesta, alavatsa tuntemuksista ja väsymyksestä kävin lääkärissä!!) vielä 29" farkuissa. enää en mahdu kestakaikkiaan mihinkään omiin vaatteisiin, mulla on ostetut äitiyshousut käytössä
en osaa oikein iloita kun huolestuttaa jollakin tavalla, mitä jos olenkin jo huomattavasti pidemmällä raskauttani vaikka syyskuussa pissatesti labrassa olikin nega?! ja kun kuukautisia ei ole kesän jälkeen ollut ollenkaan kuitenkaan. toisaalta, ehkäisy on kyllä ollut kunnossa, pillereitä syönyt. mutta kuuleehan niitä pilleri raskauksiakin olevan sillon tällön. Entä jos siellä asuukin enemmän kuin yksi tai, tai tai
Hysteerinen kolmattaan odottava, joojoo :ashamed:
torstaina pääsen neuvolaan, siellä on ultra ja terkka lupas katsoa sillä sekä mitata kohdun pohjan korkeutta, kokeilla sydänääniä jne. Paino on noussut kilon.
Smilex ja olevinaan tuhisija rv 6+0
jota piilotellaan edelleen