HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

Diodium.. :hug: :'( Voi kurja että näin kävi, mutta yritäthän ajatella positiivisesti, ja uskoa siihen että nyyttinne tekin vielä saatte! Vielä ei vaan ollut hänen aikansa..

Masukki: voi ei! Mä ehdin jo iloita, että mahtavaa, nyt siellä sykkeet löyty ja kaikki ok, mutta jospa se vuoto johtuikin siitä ronkkimisesta/ultrasta? Vai tehtiinkö ultra massun päältä? Pidetään peukalot tanassa viimeiseen asti, uskotaan että kaikki on hyvin! :hug:

Smilex: Kyllä miullakin on väliin epäilys tuosta massun koosta, isäntäkin todennu et sehän pompsahti äkkiä! Turvotusta lie kuitenkin enimmäkseen, koska aamusella oon paljon "litteämpi". Mut oletkos tosiaan varma raskautumisen ajankohdasta, jospa oletkin jo pidemmällä?? Millos olikaan ultra?

Mulle tulee nyt tuo helvatan öklö olo jo totsta kahvin tuoksusta.. Ja mä tuun hulluksi! |O Mä en voi elää ilman kahvia!! Hirveet viekkarit iskee, eli päänsärkyä on täälläkin juu ollut muutamaan otteeseen. (joku sitä kyseli) Mut se on tosiaan tuosta kahvista..
Turvotus massulla on sitä luokkaa, et pitänee lähtee osteleen lökäpöksyjä tai äippävaatteita! Ei kait se pelkkä turvotus niinkään, mutkun kaikkien housujen vyötäröt painaa ja puristaa massua, se tekee pahaa.. Onhan tää toki mulle jo neljäs raskaus, että odottaa vois et näkyykin "ajoissa", mut että tässä vaiheessa?!?! :eek:

Nyt koetan väkisin kitata ainakin kupillisen kahvia..

Räpätäti+(.) rv5+2

*muoks* Kauheeta toi lakko juttu, paria raskaana olevaa äitiä siirretään Ruotsiin Uppsalaan hoitoon, kun keskosien siirtäminen olisi paljon riskialttiimpaa ja vaikeampaa!! Haluavat siirtää vauvat vielä äitien massussa saamaan oikean hoidon joka heille kuuluu. Kun lakkoo ei ois ei niidenkään mahakkaiden tarttis sinne asti mennä! Valtio sais pistää nyt hihat heilumaan!! |O
 
huomenet kaikille!!
masukki08 nyt pidän jo varpaiden peukkujakin pystyssä jos se mitään auttaisi! toivon todella, että saat pitää pikkasen masussa!! tulehan kertomaan onko vuoto loppunut.

itse sain eilen neuvolasta vihdoin tädin kiinni. eka nla-aika on 27.11. sillon ois tasan 7 viikkoa kasassa jos tässä kaikki hyvin menee. eilen jo yökkäilin, kun tämä pahoinvointi tässä lisääntyy nähtävästi pikkuhiljaa. toivottavasti vaan ei oikeen pahaksi äidy.

t-06 5+1
 
Heissan! Nyt ehdin vasta kommentoimaan kun piti lentää pariin paikkaa töissä.

Masukki08 Mikä on tilanne vuodon kanssa? Pidän peukkuja että vuoto rauhoittuisi ja saisit jatkaa stressittömämpää odotusta. Vuodot sucks!

RouvaSumppisuu Mistä se päivitetty lista löytyy? Vanhasta viestiketjusta vai mistä?

Oma napa Muutama tippu tullut hailakan rusehtavaa eilen illalla ja aamulla, mutta yritän tsempata itseäni siten että kaikki ok koska verta ei ole tullut. En ole äitipolille soittanut, koska tuntuu jotenkin tyhmältä pyydellä aikaa ultraan kun ei "todellista" hätää ole...Pientä äklötystä on ollut nyt havaittavissa, mutta se onkin ainoa oire. Ihmetyttää kieltämättä tämä oireettomuus, mutta tiedän muitakin tuplaodottajia jotka voineet tosi hyvin alkuvaiheen.

HooWee 7+2
 
heissan! olen ( koittanut...) pysytellä hieman taka-alalla etten tukkisi koko meidän keskustelu foorumiamme omilla murheillani.
vuoto pysynyt nuikkana, mutta tulee kuitenkin siteeseen saakka. ja vatsaa hieman juilii. meillä ei pääse tyksiin ultraan ennenkuin todella suuret kivut ja isoja klimppejä. neuvolassa sanoi ottavansa asian puheeksi iltapäivän kokouksessa joskos pääsisin ultrayksikköön. mutta se selvinnee... ei hyvät fiilikset, alan valmistautua siihen että menee kesken, koska silloin pettymys ei niin suuri.
mieheni ei halua kuullaakkaan että kesken menisi, uskoo vahvasti raskauden jatkuvan ( isä fiilikset kuulemma sellaiset..) :)
ja äitini on sitä mieltä että pojan odotus voi olla vähän tälläinen vaikeampi tapaus :)

muutoin paleltaa ihan pirusti, mulla trikoot ja paksut housut jalassa, kahdet sukat, t-paita ja takki +silti käperryn vielä peitonkin sisään. lapset tuijottavat mua vähän hölmönä :) meillä ei kuulemma ole edes kylmä. miten niin ei ole??
ja vessan pönttöä kävin moikkaamassa jokin aika sitten...

viisikonmamma jokos olette ultrassa olleet?

masukki 7+3
 
Hei kaikille!

Kiitos kovasti halauksista ja lohdutuksen sanoistanne! Vuoto on jatkunut runsaana, joten en enää elättele mitään toiveita. Kaikki raskausoireet ovat myös loppuneet, ei enää yökötä, palella, väsytä eikä rinnat ole kipeät.

Kaikella on varmaan tarkoituksensa. Olo on edelleen surkea, mutta parempi jo kuitenkin, odotan nyt vain jo kovasti sitä että kaikki tulisi nyt kerralla pois, vuoto loppuisi ja pääsisi sitten taas yrittämään uutta elämää alulle! Mies ei vieläkään halua oikein uskoa että kesken tämä meni, mutta itse olen tosiaan ihan varma.

Masukki, pidä pintasi, toivottavasit sinulla on parempi onni!

Oikein iloista odotusaikaa kaikille, toivottavasti jossain vaiheessa seuraavien kuukausien aikana voin tulla kertomaan mukavampiakin uutisia! :hug:
 
RouvaSumppisuu
Voi ei, Diodium :'( . Suuri voima- ja lohtu :hug: ja kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi jatkossa.

HooWee ja kaikki muutkin
: päivitän listaa 1. sivulle, tarkistelkaa sieltä, että tiedot on oikein.
 
Diodium Voi ei :( Ei saa kukaan tippua... Niin väärin... Iso :hug:

masukki08 Toivon todellakin että kaikki on hyvin ja tuo on sitä vaaratonta vuotoa mistä niin usein kuulee. Niin ja täälläkin ollaan ihan kohmeessa :xmas:

Siitä ultra-ajan saapumisesta lähtien ajattelin soittaa sinne, että josko saisin ajan aiemminkin... No, tänään sitten soitin sinne ja sainkin ajan! Enää 2 viikkoa odoteltavaa, jos vaikka nukkuis sen 2 viikkoa putkeen niin se ois nopeemmin :whistle: :D

Marge ja "Maggie" rv 6+3 :heart:
 
Voi Diodium, oon tosi pahoillani!!! Kovasti voimia ja anna surun tulla :hug:

Vitamiineista: syön tällä hetkellä ainoastaa kalkkitabletteja mut tarkotus olis hankkia kyllä jotain. kakkosta odottaessani -03, söin Ladyvitaa mut ne on niiiin isoja et melkein aina oksensin niitä ottaessa ja ne maistu ja haisi kamalalta B) Siis mun mielestä. Tosin kaikki muukin haisi ja oksensin muutenki, joten en sit tiiä.

masukki08, tyhmä kysymys mut miks syöt maitohappokapseleita? Oon kuullu et niitä kannattaa popsia jotta ehkäsis vauvan masuvaivoja mut pitääks jo näin aikasin alottaa syöminen? Riennän meinaan ite niitä myös ostamaan jos siihen vaivaan niitä popsit jo nyt :) Kiva, että sulta vuoto loppui ja saat taas nauttia olostasi!

Ultrista: Täällä kunta tarjoaa nykyään niskapoimu-ultran (ihan uus juttu, alkoi lokakuussa -06) ja rakenneultran. Ite varasin kyl jo ajan yksityiseltä alkuraskauden ultraan ku ei vieläkään mitään oireita!! Koko ajan ajattelen, et onkohan tuolla kaikki kunnos. Tietty ku täällä viel lukee muiden oireiluista... :)Nyt siis vasta viikot 4+5, joten kyl kai ne oireet ehtii vielä tulla..
Meillä mies ollut aikasemmin mukana yksityisellä niskapoimu-ultrassa ja myös rakenneultrissa. Kolmannesta käytiin Helsingissä Tapoi Kurjen vastaanotolla 3d-ultrassa, siellä mies tietty myös oli mukana B) Sieltä muutan sai kyllä niin komiat kuvat pojan palleista ettei voinut sukupuolesta erehtyä!!!! :LOL: Ensin kyl meinattii ettei haluta sukupuolta tietää mut uteliaisuus voitti...

Oletteko muut muuten ennen selvittäneet lapsenne sukupuolta etukäteen vai antaneet olla ylläri? Entä oletteko ajatelleet nyt kysästä jos siihen on mahdollisuus? Miä en viel tiiä... Toisaalt on ihanaa ku se on ylläri mut sit taas jos on mahollisuus saada tietää ni malttaks sitä olla kysymättä??!! Täällä olivat ennen tosi tarkkoja siitä et sukupuolta ei paljastettu rakenneultrassa vaik vanhemmat sitä kysyikin mut tänä päivänä kuulemma kerrotaa jos vanhemmat haluaa tietää. Tosin ihan varmaa vastausta eivät voi antaa mut kumminki. Pitää miettiä mitä tekis ja kysyä tietty miehenki mielipidettä =)

Nyt tää mamma lähtee taas ruoan laittoon.

Jaksamista ja tarrasukkia jos vuotoa on, toivotaan parasta! Kaikille yhteisesti tsemppiä =)

-Äityli rv 4+5
 
neleka ei haittaa! =)
maitohappo bakteerit nostavat vastustuskykyä huomattavasti. esim. meillä oli lapset viime viikolla vatsataudissa, kaikki 3 peräkkäin, mutta me mieheni kanssa vältyimme siltä. en voi tietystikkään 100% varmuudella sanoa että ´taudin välttäminen johtui maitohapoista, mutta niitä molemmat mieheni kanssa popsimme. ja nyt syömme koko porukka thaimaan matkaa ajatellen. ei niistä ainakaan haittaa ole.
itse ostin juuri kaupasta lisäksi jonkin missä omega3 :sta sekä foolihappoa, jos sen avulla pikkuinen pysyisi mukana :whistle:
jep jep, kaikkea täytyy kokeilla! :D

masukki
 
Hei!

Pahoittelut Diodiumille. Kurja juttu..

Joku kyseli maitohappobakteereista (sori, en muista nimim.), löysin Tri Tolosen sivuilta tällaisen jutun:

Turun ja Helsingin yliopistoissa ja ulkomailla tehdyt tutkimukset osoittavat, että raskauden aikana äidille annetut maitohappobakteerit suojaavat lasta allergioilta ja infektioilta, usein vielä vuosienkin kuluttua synnytyksen jälkeen.


Itse söin viime raskauden ajan joka päivä maitohappobakteereja, eikä ole pojalla (1/2v.) ole ollut mistään mitään allergioita. Kaikenlaisia kaupan soseita on pojalle jo annettu.
Luin tuolta sivustosta myös, että odottavien äitien aivot kutistuu raskauden aikana tilapäisesti. Ei ole kumma, jos siis mjuisti vähän reistaa ja on "kuin toisen asialla".. :LOL:
 
moi
pahoittelut Diodiumille :hug:
käytiin juuri miehen kanssa siellä tarkistus ultrassa ja siellä se syke jo näky :D
muuten on ollu kurjaa kun neiti 1v on ollu sunnuntaista asti ripulissa.
miehellä kaiken lisäksi maanantai illasta tähän iltapäivään työpalavereita yömyöhään.
mut tänään neitin virallinen 1v päivä,kohta tulee ukki,mummi ja 2 setää viettää niitä :wave:
sunnuntaina jatketaan juhlimista muiden kans.
ultra kuvan mukaan laskettu aika 08/07/08
lapsi minun viides ja miehen toinen.
synnytyspaikka pkks
senttu rv 6
 
Pahoittelut Diodium :hug:

Eilen se pahaolo sai sitten vallan ja oksu lens kunnolla, tänään oonki sit saanu taas taisteltua vastaan... Voimat vaan menee... Eilinenkin meni vaan lepäillessä kun ei oikeen mitään jaksanu tehä...

Ite en tiiä et millanen käytäntö täällä on noiden ultrien suhteen mutta eiköhän se 30pvä neuvolassa selviä... Jos neuvolassa ei kuulu sydänääniä ja ultra menee tosi pitkälle niin siinä tapauksessa pitää sit mennä yksityiselle et saa mielenrauhan :)

Paljon tarrasukkia kaikille!!
 
Heippa pitkästä aikaa!

Diodium suuren suuri :hug:

RouvaSumppisuu Hyvinkään sairaalan lyhenne taitaa olla HYS.

Mä kävin tänään (rv7+1) alkuraskaudenultrassa ja pakko se on uskoa, et pikkusintti siellä masussa asustaa. Siellä sydän läpätti ja mittaa oli huimat 11mm. :D Siitä se lähtee. Vastas täysin viikkoja.

Ens viikolla on eka neuvola, torstaina. Ultrat täällä on np-ultra ja rakenneultra.

Tarrasukkia kaikille!
 
Jospa minäkin varovasti liittyisin mukaan...
Eli täällä odotellaan toivottavasti saapuvaksi uutta perheenäsentä heinäkuun alkupäivinä. La 3.7.
Loppukesästä koettu keskenmeno hieman jarruttelee iloa uudesta raskaudesta, mutta toivottavasti kaikki menis nyt hyvin.

Viides lapsi olis kyseessä meidän joukkueeseen.
 
Kiitos taas kaikille hyvistä vitamiinivinkeistä ja rauhoittelusta sen mun virtsiksen suhteen. Selexid on jälleen kerran auttanut nopeasti, mutta nyt riesana on hiiva!!! Ei ole elämä helppoa ei. Uskallanko käyttää hiivaan GynoDaktarin puikkoja, osaako joku sanoa? Tällainen käsitys minulla on, että niitä voi huoletta käyttää...

Onneksi mulla ei ole edelleenkään muita raskausoireita kuin väsymys. Tosin busissa ihmiset haisee pahalta eli ilmeisesti hajuaisti on jo jonkin verran herkistynyt. Välillä vähän kuvottaa, mutta se on ollut tosi lievää ja ohimenevää. Miten te pahoinvoivat ja töissä käyvät olette voineet yhdistää nämä kaksi asiaa? Oletteko menneet normaalisti aamulla töihin ja yökkineet sitten siellä vai miten? Itse olen oksentanut viimeksi 22 vuotta sitten mahataudissa ja mahdollinen pahoivointi pelottaa kovasti. Tämän väsymyksenkin takia työt tuntuu välillä rankalta, mutta että jos vielä joutuis kärsimään pahoinvoinnista - huh huh. (Huomaa varmaan mun kysymysten runsaudesta, että esikoista vartotaan).

Tsemppiä kaikille toivoo

Munkki 5+3
 
Huomenia taas!

Ei täältä malta pysyä poissa ei sitten millään.. Tänä aamuna ainakin näennäisesti parempi olo, tosin kahvipurkin kun aukasin ne porot HAISI! :$ Kahvia tässä silti ryystän, vaikka väkisin!!

Munkki: Anna kuules palaa vaan kysymyksiä! Itsekin olisin suonut, että silloin kauan kauan sitten olisi ollut mahdollisuus vertaistukeen edes jossain!
Tuosta pahoinvoinnista, olin kuopuksen alkuraskaudessa kaupan kassalla (erikoisliike, ei ruokakauppa), ja voin kertoa ettei ollu helppoa! Varsinkaan niinä päivinä kun vastasi myymälästä itse, eikä oikeen ruokataukoakaan päässy kunnolla pitämään.. Kassapöydän alle vaan banskuja ym. hedelmiä, juotavaa jogurttia yms. syötävää, ja aina kun asiakkaita ei näkyny niin eikun mussuttamaan! Välillä oli tosi vaikea hymyillä vaan, kun oksennus tuntui kurkussa.. Saatikka sitten naisasiakas joka oli tupsauttanu hieman liikaa hajuvettä.. :x Jos oikeen pahaksi äityy, niin eipä muuta kuin saikulle sitten.

Nyt jäin juuri työttömäksi, kausiluontoinen työ, joten pääsin suhteellisen helpolla. Viikon olin töissä tämän tiedon kanssa, ja silloin jo oli väsymys valtava.. Urakkatyötä ois pitänyt tehdä, ja silmät tahto painua väkisin kii, ei kovin hyvä yhdistelmä!! Pahaolo ei onneks kerinny töissä tulla.

Nyt olenkin tässä melkoisen dilemman edessä.. Pitäis hakea muutamaa työpaikkaa, työkkäristä osoitti et hae noihin. Pari niistä ois vakituisia, koeajalla kuitenkin. Noh, 4kk koeajan jälkeen mun mahan takuulla huomaa huononäköisempikin, ja työpaikan saanti tyssäisi siihen! Ja jos heti alkuunsa haastattelussa kerron et olen raskaana, ei paikka varppina heltiä. Omatunto mokoma mulla soimaisi kuitenkin, jos en kerro, enkä taas tässä vaiheessa haluaisikaan vielä kertoa! Joten mitä hittoa mä teen??? Tää on aika helkkarin vaikeaa.. Niin ja yks vartteenotettava paikka olis aika raskas työ, joka vaatisi paljon nostelua yms. joten uskallanko moiseen edes pyrkiä? MITÄ MÄ TEEN????? |O

Santsikuppi kahvia, sitten pitänee siirtyä ompelimon puolelle.. Anoppi armas toi mulle verhot lyhennettäväksi.. nimittäin kassillisen verhoja!! Siinänähän tää päivä kivasti kuluukin.. :kieh:

Räpätäti+(.) rv5+3
 
Huomenta kaikille!

liityn teidän seuraan.viides on tulossa ja laskettu aika on 3.7
sairaala on EKKS :wave:

pahoinvointia on ollut ja onnesta siittä on päästy pikku hiljaa ylitte.
mielitekoja on pikkuhiljaa ruvennut tekemään,katotaan miten käy.. :D

harmittaa vaan vietävästi kun kaikki tavarat on hukattu edellisen jäljiltä (1½v)
ja ne joudutaan hommamaan uutena/käytettynä..
:whistle:

t.tuire ja mini 8+1 :heart:
 
Esikoinen on syntynyt E-KKS:ssä (Lpr) ja minulle jäi siitä sairaalasta tosi huonot fiilikset...Mymmy Myy, onko E-KKS:ssä jo nykyään suihkut & WC joka huoneessa vai vieläkö joutuu käymään "joukkosuihkussa ja - vessassa"?

Oma Napa Hyvin pientä etomista on havaittavissa, mutta ei muita oireta. Ihme juttu....?!?! En tiedä johtuuko hyvästä alkuraskauden ruokahalusta, mutta muutamat housut ahdistaa sen verran etten halua niitä enää käyttää. Eilen mulla oli töissä aika matalavyötäröiset farkut ja kyllä tuntui inhottavalta! Aamulla koitin yksiä suoria housuja joissa kiinnitysnapit aika alhaalla, mutta en voinut niitäkään laittaa koska tuntui niin ahdistavalta.

HooWee 7+3
 
Munkki mulla on hiiva, mut kutina on vaan ulkosynnyttimissä. Eilen kysyin ultran yhteydessä, et mitä siihen voi käyttää. Huoletta voi käyttää just GynoDaktariinia tai Canesteenia voiteena. Ei suositella käytettäväks puikkoina, mut jos on paha hiiva, ni sillon on pakko. Tuskin siitä mitään haittaa on, mutta sitä ei vaan olla tutkittu mitenkään.
Räpätäti onpa sulla inhottava tilanne edessä.. :/ Mä varmaan hakisin enkä haastattelussa sanos mitään, jos ne ei kysys. En tiiä, vaikee juttu.

Eilen muuten se gynis löysi sillä ultralla sen keltarauhas-jutun joka ylläpitää raskautta näin alussa. Se on mulla vasemmalla puolella, joten siellä voi tuntua kipuja. Enpä ollu tollastakaan ikinä aatellu. :D
Hauskaa päivän jatkoa! :wave:

rinkinki rv7+2
 
HooWee Hyvinkäälläkään ei ainakaan viime vuonna ollu huoneissa omia suihkuja vaan piti käydä just joukkosuihkussa. En muuten tiiä miten nyt on, ku se synnäri on rempattu. Pitääkin kysyy kaverilta joka just siel oli.
 
Räpätäti: Itse tuskailen myös noiden työasioiden kanssa. Mulla on hakemus vetämässä yhteen sijaisuuteen, ja jos kutsu hyvällä tuurilla haastatteluun tulee..... Sijaisuus on pitkä, vuoden mittainen, enkä tiedä mitä raskaudesta sanon. Tuntuu väärältä olla sanomattakaan, mutta toisaalta näillä viikoilla on vielä oma riskinsä sillä sanomisellakin. kumpi sitten parempi lienee, salata vai sanoa????? Kiva vaan kuulla, ettei ole ainoa tämän murheen kanssa.

Tästä omasta odotuksesta sen verran, että oli sitten kuitenkin pakko varata aika yksityiselle ultraan. Ultra on 27.11, eli samana päivänä kuin eka neuvola. Aiemmissa raskauksissa en ole mennyt näin aikaisin ultraan, mutta nyt ei malta odottaa siihen jouluun asti. Ja hintaa tuolle ultralle kuulemma jää itselle maksaa noin 100?, eli omansa ottavat.

Joulukoristeista ja muista joulujutuista sen verran, että parvekkeen kaidetta koristaa jouluvalot tällä hetkellä. Pyhäinpäivänä viriteltiin. Muiden koristeiden kanssa odotellaan vielä tovi. Verhoja en edes joulu-sellaisiksi haaveile vaihtavani, sillä verhokiskot kulkee tuolla kolmen metrin korkeudella, onneksi verhot on sen väriset, että menevät hyvin joulunakin, ovat viininpunaiset, joissa vähän oranssia ja keltaista.

Vitamiineista: Olen syönyt Multitabsin raskaus-monivitamiinia 2tbl/vrk. Aloitin ne jo kaksi kuukautta ennen raskaaksi tuloa.

Join myös ennen raskaaksi tuloa tämän viimeisen kierron sitä kuuluisaa greippimehua, ja nyt mietityttää, saako sitä edelleen juoda huoletta????? Tuntuisi nimittäin kovasti maistuvan, ja joka päivä olen sitä plussatestin jälkeenkin juonut pari lasillista.

Uskaltaako kukaan tunnustaa ostaneensa vauvalle jo jotain näin alkumetreillä? Itse tunnustan ostaneeni pari pientä pukua ja pupu-soittorasian ja pupu-tossut. Nuo pupu-jutut taisin itseasiassa ostaa jo ennen plussaa.

Kultatiuku, rv 6+2
 
RouvaSumppisuu
Tervetuloa uudet :flower: , lista päivitetty.

Räpätäti, niinkuin mun nikistä voi päätellä, olen aikamoinen kahvin suurkuluttaja (ollut). Nyt en saa alas millään, hajukin tekee pahaa :x . Oikeestaan jo ennen plussausta ihmettelin vaan sitä, kun suklaa ja kahvi oli ihan nounou, vaikka normaalisti niitä on saatava jokapäivä ja paljon :D . Nyt sitten kärsin jatkuvasta päänsärystä, varmaan jotain vieroitusoireita kofeiinista...

Pahoinvoinnista: ekassa raskaudessa pääsin vähällä, iltaisin saattoi joskus olla pientä ellotusta, mutta kertaakaan ei mitään tullut ylös. Ainoo, mikä nyt kirjaimellisesti närästää, on se, kun käydään sukulaisten tai tuttujen luona niin kaffethan siellä on juotava, ettei epäilykset herää ja se tekee niin pahaa...

Työnteosta oli puhetta: mulla on aika "hyvä" ajoitus tän raskauden suhteen, palaan nimittäin tänään työelämään äippäloman jälkeen. Oltiin varauduttu pidempäänkin yrittämiseen tän raskuden suhteen (esikoista väkerrettiin 9kk ja nyt nappas 2. kierrosta, yhdet menkat vaan kerkes olla imetyksen jälkeen). Mutta näillä mennään, ensin mietin mitä ne mahtaa töissä tästä tykätä, mutta sit päätin, että se on niille vaan yksi hiirenpieru ja mulle tosi iso asia, joten saavat tykätä mitä haluavat. Hoitoalalla olen ja raskasta kolmivuorotyötä, helpommalla oisin varmasti päässyt jos oisin jäänyt hoitovapaalle, mutta tää mahdollistaa (taloudellisesti) sen, että voin sitten kahden lapsen kanssa olla pidempää kotona.

Omasta navasta vielä sen verran, että km pelottaa ihan hirveesti :ashamed: , varsinkin kun olo on suht hyvä. Mutta yritän olla ajattelematta kaikkia kauhukuvia ja nauttia joka hetkestä!

Mukavaa päivää kaikille tuleville heinäpömpöille!

Sumppis ja Lillis rv 6+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja rinkinki:
HooWee Hyvinkäälläkään ei ainakaan viime vuonna ollu huoneissa omia suihkuja vaan piti käydä just joukkosuihkussa. En muuten tiiä miten nyt on, ku se synnäri on rempattu. Pitääkin kysyy kaverilta joka just siel oli.
Joukkosuihkut ja osaston yhteinen WC ei todellakaan ollut mikään miellyttävä kokemus. Ja E-KKS:ssä oli kaiken lisäksi suihkutilassa hehtaarikokoinen KOKOVARTALOPEILI josta ei voinut olla näkemättä omaa kauhukuvaa synnytyksen jälkeen :eek: Nyt synnärinä K-HKS Hämeenlinnassa ja siellä on joka huoneessa omat suikut ja vessat sekä joka sängyn päädyssä hoitopöytä vauvalle.
 

Yhteistyössä