Pitihän se vielä tälle iltaa tulla kirjottelemaan
Diodiumille ja Juskalle tosi iso :hug: ja jaksamisia! Kyllä se mielen vetää aika matalaks, vaikka järjellä tietääkin että se ei välttämättä merkkaa mitään pahaa. Näissä raskaus asioissa vaan kun saa yleensä järjellä ajattelun unohtaa! voimia siis kuitenkin teille ja toivotaan että kaikki olisi nassukoilla hyvin kaikesta huolimatta.
Huomasin muuten tässä viestejä lueskellessa, että aika montaa paleltaa. Niin muaki. Mä oon kyllä ihan vaan luullu, että meillä on kylmä ja ihmetelly miks miestä ei palella, mutta se taitaakin siis olla raskausoire!
Ei oo kyllä moinen tullu pieneen mieleenkään. Voi meillä tietty olla oikeesti kylmäki, mutta mä ainaki haluan uskoo että palelu johtuu jostain muusta :heart:
Yhdyn kanssasi noihin hermoilijoihin Kultatiuku! Yhdestä huolesta kun selviää niin toinen on jo oottamassa :/ Ja tuntuu tosiaan, että tämän toisen kanssa hermoilen paljo enemmän kun esikoisesta, vaikka vasta alussa ollaan! Jospa tämä tästä hieman laantuis kunhan eteenpäin päästään.
Mulla on muuten ihan tajuton jano koko ajan. Ja jos en juo, niin öklö olo alkaa saapumaan. Syömisen kans ei oo mitään ongelmaa, eikä varsinaisesti okseta, mutta juoda pitää koko ajan. Ja sitten saa ravata vessassa. Tympeetä suorastaan. No on syömisessä se muutos tapahtunu, että kaikkee hyvää ei tee mieli koko ajan, tai oikeestaan ollenkaan. Mikä on vaan hyvä! Sama homma oli esikoiseltaki. Ihanaa, kun jouluna ei tartte taistella ittensä kans, että jättäis suklaat ees hetkeks rauhaan, jos tämä siis vaan kestää sinne asti!
Mutta nyt tämä kömpii ukkelin kainaloon leffaa kattoon
Tilanteeseen nähden hyviä vointeja kaikille! =)