Huomenia!!
Masukille suuren suuret :hug: ! Ei sen tosiaankaan näin pitänyt mennä!! Vaikka tottahan se on, että km:t johtuu yleensä jostakin niin vakavasta kasvu/kehityshäiriöstä, ettei pieni olisi selvinnyt kuitenkaan. Karulta kuulostaa, mutta näinhän se yleensä menee.. Voimia, ja pikaista uutta tärppiä, kuin myös
Diodiumille!
Täällä alkoi aamu lievällä etomisella, ja ajattelin olla fiksu, ja jättää kahvin väliin. Otin sitten ison mukin teetä sen sijaan. Ja pah. IHan yhtälailla on oksu kurkussa! :$ Noh, tää oli kyllä odotettavissakin, joten yritetään nyt nauttia; sitäpaitsi mitä huonommin äiti voi, sen paremmin papu porskuttaa! *toivoo näin*
Mä syön tällä hetkellä ainoastaan noita omega3-rasvahappokapseleita. Vaikuttaa kuulema mielialaan kohottavasti, ja jos näitä popsii koko raskausajan, niin kuulema vauvastakin tulee älykkäämpi! Nämä on sit ihan oikeita ja virallisia tutkimustuloksia!! Että kipinkapin hakeen omansa pois ja kapselia nassuun!
Rautaa joudun tod.näk. jossain vaiheessa syömään, yleensä puolivälin paikkeilla.
Ja joka raskaudessa olen luvan kanssa pistelly suolakurkkuja ja salmiakkia, kun verenpaneet on aina matalat. Siis ovat sitä ilman raskauttakin. Liian alhainen verenpaine kun oli jotenkin haitaksi, en vaan muista enää miten...
Parille lähimmälle ystävälle olen kertonut, ja erään nettiyhteisön äidit tietää myös. Muuten ollaan oltu hissukseen, lapsillekaan ei olla vielä kerottu. Tosin siksi, että noi hölösuut kertois puolelle kylälle takuulla heti, et "Äidillä on vauva masussa!!".
Jos sitä uskaltaisi ultran jälkeen kertoa, tai sitten annetaan ihmisten huomata sitä mukaa kun huomaavat! Saapas näkee..
Nyt ulos nauttimaan eilen ja yöllä sataneesta lumihangesta!
*muoks* Niin vielä tuosta masusta, mulla se näemmä näkyy aina vaan aiemmin ja aiemmin.. Äitiyshousuihin turvauduin kuopusta odottaessani jo viikosta 11 alkaen, voitte van siis kuvitella.. Ja nytkin se massu on jo sellainen pömppis, ystävä, jolle oon kertonut, sanoi, et kyllä tuon tajuaa jo vauvamassuksi. Eipä vaan anoppi ole huomannu, vaikka melkoinen noita väittää olevansa..
Räpätäti+(.)rv5+4