Voi juku,
HooWeelle sitten tuplaten onnea vaan!! :heart: :heart:
Olispa tuo varmaan aikamoinen pommi kyllä, vaikkakin pienen pieni mahdollisuushan siihen aina on. Varsinkin jos on ollut kaksi ovista, jotka itse olin tuntevinani tässä tärppi-kierrossa muutaman päivän välein.. IIK!
Varmuus lienee tulee sit ultrassa, josta mulla ei kyllä ole vielä hajuakaan. En oo nimittäin vielä neuvolaan soitellu aikaa, kun olen niin hiivatin epäluuloinen..
Tänään oli pisimmän kierron mukaan viimeinen keirtopäivä, ja ihan karseita menkka-jomotuksia massulla. Ja uskotte varmaan, et joka hiivatin vessareissulla on pitäny kytsiä pöksyjä näkyykö punaista.. Ja testitikku on kaapissa, josta kurkin vähän väliä onko siinä oikeasti ne kaksi viivaa. Ihmeen epäluuloinen.. Kait sitä pelottaa, kun on tämä netti nykyisin (aiemmissa raskauksissa ei omaa nettiyhteyttä eikä surffailun helppoutta/tiedon paljoutta) ja kaikkee tunkee silmiin väkisinkin.
No, jospa mä jo ensi viikolla arvaisin äippäneuvolaankin ilmoitella ja aikaa varata.
Oireitakin kaiketi on, kun tarkemmin miettii, vaikka tuntuu ettei mitään.. Väsyttää ihan kauheesti, joten olo on vain iloinen että työt tänään loppui. Massua turvottaa, syön kuin hevonen (varsinkin suklaata) ja finnejä on vähintäänkin yhtä hyvin kuin murkkuikäisellä. :kieh: Ärsyttävää. Juu, ja rinnat turpoaa jo hyvää vauhtia, ne onkin olleet raskaus/imetysaikana kaksi viime raskautta kokoluokkaa E/EE tai F.. "Mahtava peräsin ja pulleat purjeet"...
No joo, eiköhän tästä jouda tuota pesuetta ruokkimaan taas, iltapalasta pitänee laitella.
Ai juu, itse olen sitten 29v, lapsoset on -96, -02 ja 05 syntyneet, poika ja tytöt.
Räpätäti ja jäytävä epävarmuus