HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

voi että harmi milba,tiedän tunteen kun olen itse kokenut 2kertaa keskenmenon.jaksamisia sinne! :hug:
voi järkytys tätä pahoinviontia :/ piti lähtee kesken pvän koulusta ku niin oksetti...ei auta muu kuin makoilla..tylsää,vaikka sehän on hyvä merkki,mutta niin vaikeaa iloita siitä :( kertokaa jos on jotain vinkkejä millä saa helpotettua oloa...kun ei oikein mikään mene alas..kahvi on ainut mikä maistuu,kummallista kyllä.esikoiselta oli kauheet pahoinvoinnit muttei sitä enää muista mikä siihen auttoi...no ei se auta ku päivä kerrallaan =)
 
Ja pahoittelut keskenmenosta. Itseä myös pelottaa koko ajan et kaikki ei ole kunnossa ku mulla ei vielä mitään oireita...Joa ei jatkuvaa pissalla juoksemista lasketa =) Tosin muistelisin et viime raskaudessa oireet alkoi vasta viikolla 7, joten vielä on aikaa...Ja kuten oon aikasemmin jo kertonut, niin oon kärsiny kamalasta pahoinvoinnista kaikkien kolmen kohdalla, tosin viimeisestä loppui jo viikolla 12 ku edellisistä oon oksentanu viikolle 16 ja ekaa odottaessa kesti päälle 20 viikkoa..Huh! Edellistä odottaessa vannoin etten ikinä enää suostu "kärsimään" siitä kauheasta olosta mut tässä sitä taas ollaa :) Oikeastaa noi lainausmerkit voi poistaa koska olo on aina ollut ihan HIRVEÄ!!! No nii. Jään sitten vaan odottelemaan ensi merkkejä mitä tuleman pitää.

Tsemppiä ja voimia jo pahoinvoinnin kourissa oleville!! Perästä tullaan... :D
 
Eli moi! Täällä ois kanssa yksi tiistaina plussannut :wave: ! Pikku-kakkosta siis odotellaan ja viikkoja nyt 4+2. Esikoistyttö syntynyt 02/05. Neuvolaan en ole vielä soitellut, piti ensin kertoa hyvälle ystävälleni, joka lupautui esikolle tulevien neuvola ja ultrareissun ajaksi lapsenvahdiksi. Isovanhemmille ei haluta vielä kertoa, säästetään sitten joululahjaksi =) .

Pahoinvointia ei ole ollut, ei myöskään esikolta, mutta muita oireita tuntuu riittävän ja maha turpoaa jo, apuuva!
Niin joo ja laskettu aika on 15.7.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Ai, tällainenkin on jo perustettu :) Kuka päivittää listaa..? Mä yritin pitää itseni poissa täältä... :ashamed: Mut eihän tätä innostusta voi peitellä :D :heart:
Toivon vaan ihan MIELETTÖMÄN paljon, että kaikki menis tällä kertaa hyvin... Viime vuonna 2 keskenmenoa, tänä vuonna menetettiin vastasyntynyt poika :'( Vauhtia pitää yllä poika 5v ja tyttö 2,5v :heart: Aika hurjaa, että laskettu aika ois 6.7.2008, kun poika syntyi ja kuoli 5.7.2007... Hääpäiväkin on siihen samaan syssyyn 7.7....
margelle vielä tätäkin kautta onnea ihan hirmuisesti. :flower: :heart:
itse kasvatan huhtikuisissa mahaani hyvin tuloksin ku näyttää kun olisi jo 7 kuulla raskaana :whistle: :D

t. pulttis ja matkustaja 15+5 (vaiko jo 16) ;)

 
*kurkkaa varoen* :wave:
Täällä ilmoitauttuu elämänsä ensimmäiseen "raskauspinoon" uusi heinäkuinen!! Lapsi ei ole esikoinen, en vaan tälläisessä pinossa ennen ole ollu..
La laskureiden mukaan 14.-15.-7. kyseessä olisi neljäs lapsi, synnärinä K-SKS.

Suuret pahoittelut Milballe, ja voimia suruun! :hug:

Oireettomuus hieman huolettaa mieltä täälläkin, vaikkei vielä tässä vaiheessa niitä hurjemmin pitäisi ollakaan! Aiemmin olen voinut pahoin, joko vain aamuisin, tai sitten ympäri vuorokauden kaiken oksennellen.. Rinnat nyt hiukan aristaa, ja väsymys alkaa painaa päälle. Finnejäkin hieman pukkaa, mutta siinäpä se! Aika näyttänee miten tässä käy.. Neuvolaankaan en ole vielä soitellut, odottelen nyt vielä varmaan viikon verran.

Mukavampaa loppuviikkoa jokaiselle heinämassulle, ja jokaiselle myös onnittelut plussasta!! :heart:
 
Toissapäivänä ekan kerran valkovuodon mukana siis pieni veriviiru ja nyt tänään vähän enemmän????
onko miten normaalia?
viikkoja 5+4, oireet olleet koko ajan samat eli väsy, vilu rinnat arat, itkuherkkyys sekä hajuaisti herkkä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juska:
Toissapäivänä ekan kerran valkovuodon mukana siis pieni veriviiru ja nyt tänään vähän enemmän????
onko miten normaalia?
viikkoja 5+4, oireet olleet koko ajan samat eli väsy, vilu rinnat arat, itkuherkkyys sekä hajuaisti herkkä.

Äläs vielä hätäile, vasta jos verta alkaa tulla enemmän ja on selkeästi kirkkaan punaista, eikä ruskehtavaa vanhaa verta, niin lääkäriin. :hug: En usko että sinulla on vielä hätää, mutta ainahan voit kysyä neuvolasta tai päivystyksestä ottavatko tarkistukseen. Tosin valitettavasti ultrassa ei vielä noilla viikoilla mitään löydy, joten sen suhteen et välttämättä mielenrauhaa saisi..
 
Hei! Ilmoittaudun pinoonne, jos sopii. Alustavien laskelmien mukaan laskettu aikani on 10.7.08. Toinen vauva on kyseessä, ja esikoinen täyttää 1.1.08 vuoden.

Eka raskaus sujui melko oireettomasti ja hyvin. Nytkään ei ole pahoinvointia ilmaantunut, ainoastaan väsymystä ja poskien punotusta ;) Väsymys saattaa tosin johtua siitäkin, että esikko valvottaa edelleen öisin. Tänään tein raskaustestin, kun menkat on viikon verran myöhässä. Selkeää kahta viivaa näytti :D Olen onnellinen tuloksesta, mutta koska raskaus on vasta näin alussa en uskalla täysillä riemusta hihkua. Kovasti toista vauvaa jo toivottiin, mutta silti näin nopea raskautuminen hieman yllätti.

Ensi viikolla taidan tehdä vielä varmuuden vuoksi toisen testin ja jos tulos on sama kuin tänään, soitella neuvolaan.

Milballe pahoittelut :'(

Krissie
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSumppisuu:
HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

1.7
Piparminttu75 32v, 4.lapsi, LUS
Narya 28v, 3.lapsi, NKL
rinkinki 24v, 2.lapsi, Hyvinkää
SatuKa 30v, 1.lapsi, Hämeenlinna
masukki0826v, 4.lapsi, TYKS

2.7
papu1
katariina-, 3.lapsi, LPKS
mamma7328, 3.lapsi (1.yhteinen)
viisikonmamma +40v, 7.lapsi

3.7
Nelli84 23v, 2.lapsi

4.7
gataa 22v, 1. lapsi, NKL

5.7
jane70, 1.yhteinen lapsi
oinas95, 2.lapsi
Karenina 26 v. 2. lapsi, Jyväskylä

6.7
SmileX 27v, 3.lapsi (1.yhteinen), PHKS
juska 29v, 3.lapsi
MargeSimpson 25v, 4.lapsi, PHKS

8.7
Noomi, 3.lapsi
ronja78, 1.lapsi
nansotar 31v, 4.lapsi
bambiino, 3.lapsi

9.7
Frida74, 1.lapsi

10.7
RouvaSumppisuu
26v, 2.lapsi, LUS

12.7
pallo 35v, 3.lapsi
äitylix3 36v, 4.lapsi

13.7
tirpiäinen 27v, 2.lapsi, K-SKS
hilistin 31v, 1.lapsi

14.7
Räpätäti, 4.lapsi, K-SKS

15.7
t-06 28v, 2.lapsi, TYKS
Toukomamma07 32v, 2.lapsi, SeKs
Anniel, 2.lapsi

18.7
Neleka 31v, 4.lapsi, KOKS

Narya, 3.lapsi, LA 27.6-1.7
anskuliini83 24v, 4.lapsi, LA 2.-3.7, TAYS
Mame 33v, 2.lapsi, LA 2.-4.7 Kättäri
Niive 21v, 2.lapsi, LA 2.-4.7
HooWee +30v, 2. lapsi (1.yhteinen) LA 30.6-2.7 K-HKS
Diodium, 1.lapsi, LA n. 15.7
senjuska, 2.lapsi
Joko, 2.lapsi
magia, 4. lapsi (1.yhteinen)
liisaihmemaassa, 2. lapsi
telma
fairytale84
 
Täällä taas aikasessa oon kirjoittelee huonosti nukutun yön jälkeen *haukotus*
En tiedä mikä nuorimmaista kitisytti(1.3v) , mutta otin viereen jo puolilta öin siinä toivossa että nukkuis hyvin, mutta kitisi ihan melkein koko yön. Ei ollut illalla ainankaan kipeenä. Saas nähdä mikä on olo kun heräilee.... *haukotus*

On tullutki taas uusia heinäkuisia, KIVAA :)

Onko kukaan menossa EKKS.aan sitten heinäkuussa, vai oonko ainut siellä äheltämässä :)
Nyt aamupostin hakuun ja kahville... :wave:
 
Heippa.

Uusi odottaja täällä varovaisesti kurkkii ja ilmottautuisi mukaan:
Äitee2 28v 3lapsi ja synnytyspaikka EKKS

Edellinen raskaus päättyi keskenmenoon juhannuksena ja nyt elellään varovaisin mutta toiveikkain mielin tätä raskautta ja yritän nauttia tästä täysin :heart:

Kohdun seutu on aikasta kipee ja repäsykipuja on välillä ihan kiitettävästi,ei uskalla paljoa selkäsuorana aivastaa...olen siitäkin tosi huolissani et onko se ihan normaalia että näin aikasessa vaiheessa on on tuollaisia repäisyjä?? En muista muista raskauksista ihan näin aikasin olleen tälläistä myös miulla on ollut ohimeneviä selkäjomotuksia.

Milballe Pahoittelut kokemastasi ja jaksamista tulevaisuuteen,suru helpottaa jossain vaiheessa mutta sure rauhassa ja puhu tapahtuneesta se auttoi minulla.
 
Minulla myös synnytyssairaalana EKKS. Ja ikää on kohta 24 v. (täytän vielä tän vuoden puolella).

Anzzu1984: Kyllä se jännitys on aika kova täälläkin, vaikka toista jo odotan. =)

-Anniel ja mato-vauva 4+3-

( :LOL: Esikko keksi ton nimen... )
 
Ilmottaudun myöskin listalle =) .Ikää itselläni 30 v. LA 2.7.2007 ja synnytyssairaala PKKS.Esikoinen on 9-vuotias poika. Hieman pelonsekaisin tuntein päivä kerrallaan mennään ,koska kolme edellistä alkanutta raskautta päätyivät keskenmenoon. Mutta silti hyvin,hyvin hyvällä mielellä. =)
 
RouvaSumppisuu
Hei kaikki uudet :wave: ! Päivitetty lista löytyy sivulta 4. Jos kaikille sopii, voin päivitellä sitä jatkossakin ja jos avaamme uuden pinon, niin laitetaan se sitten etusivulle. Toki jos muita halukkaita päivittelijöitä löytyy, niin sovitaan työnjako =) . Jotkut olivat ilmoittaneet paikkakunnan listaan, niin valaiskaapa tyhmää, mitkä synnärit ovat Hämeenlinnassa, Hyvinkäällä ja Jyväskylässä, niin voisin nekin lisätä tuonne...?

Krissie
, meillä näyttää olevan sama LA ja täälläkin esikoinen on syntynyt 1/2007 :heart: .
 
onnea kaikille uusille :flower:
suuret halit milballe :hug:
itse kävin eilen tuon vuodon takia gynellä ja ultrassa (kunnallisessa).
siellä näky vasta ruskuaispussi ja joku muu.
mut vastas viikkoja 5+6.
otettiin kaikki mahdolliset kokeet ettei ole tulehdusta.
vuoto ei ole yltynyt kovaksi vähän kuumottaaa alaselkää.
tämän päivän olen sairaslomalla.
keskiviikkona on tarkistus ultra.
nyt yritän vaan ajatella et on joku tulehdus ja saatas se hoidettua.
HooWooo ONNEA :flower:
 

Yhteistyössä