Wish A Baby 89

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mari_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä nytkin kuitenkin povaan sulle, tikru, plussaa, vaikka normaalit jomotukset oiskin ilmassa ja hali tuosta parkkisakosta. Näitä sattuu joskus.
En muista kerroinko silloin mutta laitanpa uusiksi. Sain pari päivää ennen jouluaattoa myös "parkkisakon", elämäni ensimmäisen. Tuulilasissa oli minigrip-pussi, jossa punainen lappu "tällä kertaa annamme pysäköintivirhemaksun sijasta vain huomautuksen pysäköintivirheen johdosta. Muistathan ensi kerralla noudattaa pysäköintimääräyksiä. Hyvää Joulua jne..." ja kaksi konvehtia :) Hiukan hymyilytti, vaikka aluksi pelästyinkin mahdollista "joululahjaa"...

Annukka, aika reilu parkkipirkko ollut sitten, joulumieltä rinnassa :) Joo, mulla oli toi kyl ihan oma vika ku tiesin etten ois ssanu tuohon paikkaan parkkeerata, mut ei ollu muuallakaan tilaa..

Heh, hauska toi Annukan jouluinen parkkipirkko:-D

Helinälle tuottoisia rakkauden töitä!

Meilläkin töissä kauhia rutistus ollut päällä jo muutaman viikon ja vielä jatkuu
ainakin ens kuun:-/ Onneks voi välillä (lue: koko ajan;-) ) miettiä vauva-asioita;-)

Tikrulle vielä bdbd ja harmitus parkkisakoista.

Täälläkin välillä nippaa jne. Välillä tuntuu tuolla oikealla munasarjan kohdalla ja sitten
mieleen hiipii ajatus, että ei se munarakkula sittenkään ole puhjennut ja nyt se siellä
muistuttaa olemassaolostaan:-/ Äh, pitäis koettaa olla ajattelematta niiiiin paljon, mutta kun se on niiiiiin vaikeeta.

Oona, kp 17/28-30

annukka, nykyään juon todella paljon vettä... mikä on ihan hyvä juttu, mutta liittyen varmaan raskauteen niin janottaa yhä enemmän... kaverillani on sama juttu, ja hänkin siis raskaana...

Tänne ei niinkään hienoa kuulu... rankan työpäivän päätteeksi kuulin että siskontyttö oli edellisen yön sairaalassa ja sydämessä todettu olevan pari reikää ja joku putki vuotaa tj. (tyttö siis 9v) ja sitä on nyt itketty sitten koko ilta eikä loppua näy... Leikkaus edessä ja varmasti toipuu hyvin jne mutta silti kun on olemassa se riski.... huh! sanoin miehellekin että mä voisin vaihtaa oman ehjään sydämeen, että musta tulee takuulla huono äiti... mies kyllä ymmärsi, sanoi että mähän oon ollu siskon lapsille ku toinen äiti, että ei ihmettele yhtään mun reaktiota.. ja taas kyyneleitä.. huh! tietenkään en toivo omallekaan mitään pahaa, mutta kyllä siskon lapset on aina ollut niin tärkeitä ja rakkaita mulle etten tiedä mitä tekisin jos jotain kävisi..ja sitten sanoin miehelle että nää on tämmösiä juttuja jollon mä alan miettii haluanko koskaan lapsia..(ja kyllä siis haluan, mutta näin raskaat asiat on vaan niiiiiin raskaita mullle).
Mutta mennään parempii aiheisiin... kyllä tämä tästä, täytyy vaan jaksaa ja odottaa sitä leikkausta... jonka jälkeen kaikki tulee olemaan hyvin.. *toivotaan*

Ja tosiaan jutelkaa positiivisia asioita, älkää te masentuko tästä tekstistä.. haluan vaan että tiedätte jos musta ei kuulu tj. ja musta on ihana lukea ihania asioita täältä niin saa ajatuksia vähän muualle...

Kopsasin ton nyt suoraan toiselta palstalta kun kirjottelen kuitenkin useammassa..
Elämä tuntuu välillä niin epäreilulta.. sitä on nyt itketty koko ilta, et eiköhän huominen ole taas parempi päivä... toivotaan..

Mi-iu rv20 (puolessavälissä jo...)

Voi kuinka kauheaa Mi-iu! Onneksi siskontyttösi pääsee leikkaukseen, toivotaan että se tuottaisi haluttua tulosta. Pitää yrittää uskoa nykylääketieteeseen ja siihen että lääkärit osaavat hommansa. *hali*

Tikru parkaa, parkkisakon saanut. Ne on viheliäitä ne, ja kyllä se 40 egee kirpasee aikas kovasti, ku siinä on niin lyhyt se maksuaikakin. Mä olen siis saanut yhden parkkisakon, kun olin kerran laittanut auton parkkiin, vanhasta muistista ja siinä pitikin olla kiekko =)
bdbdb nyt kuiteskin, josko se ei ois täti joka siellä kolkuttelee.. =)

Annukka: mennään tosiaan aikas lailla samoissa näissä meidän kierroissa =) Toivotaan että nyt tärppäis, meillä kaikilla!! =)

Oonalle bdbdbd että siellä jomottelis joku pikkuinen, ja eiköhän se ovis ole tapahtunut silloin kun lääkäri niin sanoi. Voittehan te aina vielä tässä lähipävinä varmistella, ihan vain varuilta ;D

Pitää lopettaa kun ukkeli vihjailee koko ajan vieressä että kirjoitan romaania ;D vierestä kuuluu koko ajan että "napu,napu,napu..jne" :P

Mi-iu: kauhee juttu pienelle tytölle! tosiaan, onneksi pääsee leikkaukseen ja toivotaan että onnistuu hyvin ja toipuu! jaksamista teille!

Hirmusti plussatuulia kaikille tasapuolisesti! :)

Voimia Mi-iu!!! Kyllähän tuon ikäisillä ne sydänleikkaukset onnistuu aika suurella todennäköisyydellä. Nyt vaan reippaalla mielellä!!

Noi parkkisakot on inhottavia... mä oon saanu tasan yhden... ja ihan oma moka... laitoin kiekkoon ajan väärin... ois sen varmaan saanu valittamalla nurin sen sakon... mutta en sit jaksanu.

Kyllä noi teijän nippailut voi olla sitä taikka tätä... Toivotaan että ne oliskin r-oireita, ja tekisitte joukolla harppauksen tuonne odotuspuolelle...

Mä kävin neuvolassa eilen... kaikki ok... sf-mittakin oli laskenu yläkäyrän alapuolelle, niin ei tartte siitäkään olla huolissaan... Sokerit on seurannassa ja kaikki mittaukset alle suositusten, eli ei siinäkään mitään...

peukutukset jännäilijöille...!!

Oijjoi, täällä useempia, joita saa peukuttaa, onpa jännää...

Mi-iu, uskon täysillä, että siskon tyttösi selviää leikkauksesta, lapsilla on niin paljon elämän energiaa, että se voittaa isotkin esteet! :)

Terkkuja ja bdbdbd kaikille tasapuolisesti!

Minä alan huomenissa tikuttelemaan. :D

Olipa kurjia uutisia mi-iu. Uskon ja toivon minäkin, että siskosi tytär selviää leikkauksesta. Niin nuori vielä ja paljon elämää ja nähtävää edessä. Ihan kyynel nousee silmäkulmaan, kun ajatteleekin. Jaksamista sinulle!

Kiva, että Senoran Ihimeelläkin kaikki hyvin ja kasvaa. Joko ne tuossa vaiheessa arvuuttelee syntymäpainoa, vai onko vielä liian aikaista? Kuten huomaat/huomaatte, olen tästäKIN täysin ulkona. Kun ei ole kokemusta niin kyselee ehkä tyhmiäkin joskus... :-) Mitenkäs se oli halusitteko sukupuolta tietää etukäteen vai jääkö ihan ylläriksi loppuun asti? Noita sokereita mullakin seurattais suurennuslasilla raskausaikana mutta mikäpä siinä. Oman ja lapsen terveyden puolesta aika pieni homma mitata, kuitenkin.

Täällä satanut aamusta lähtien lunta. NYT alkaa näyttää jo talvelta, kunhan vaan lämpötila ei nousisi enää etteivät sula heti pois. Vielä on kuitenkin ihan pakkaslunta.

Kävin äsken hakemassa 7-viljan sämpylöitä lähileipomosta, joten täytynee keittää teevesi ja lounastaa hetki ennenkuin jatkan töitä.

Helinälle vielä kommentoin, että onnea tikutteluun. Mä jätän vielä tässäkin kierrossa tikuttelut pois ja yritän kuulostella ihan itse. Voisihan sitä ehkä sitten varmistella tuntemuksia tikuilla mutta katsotaan sitten.

Ei oo vielä mitään kokoarviota annettu.. Tosin meijän neuvolantäti toimii käsikopelolla... Eli tunnustelella päältä päin, miten päin olisi vauveli masussa... Ja sit ihan oikealla mittanauhalla mitataan mahan koko karvarajasta kohdun yläosaan... Ultrassa sais sen kokoarvion ... ja sinne mulle laitetaan lähete sitten loppuraskauteen... MIkähän se ajankohta sitten on ... Nyt ois viikkoja kasassa 31 ja eka perhevalmennuskin on viikolla 35... Ja yhteensä näitä raskausviikkoja on periaatteessa 40, niin aika viime tippaan tuntuu jäävän...

Äläkä Annukka yhtään ole hämilläsi,ettet mitään tiedä, en minäkään tiedä mitään... Ootan vain että mitä neuvolasta kertovat... Ja netissä pidän keskustelupalstalla pidän silmät auki...

Pikaisesti silmäiltyäni ketjun kuulumisia huomasin Hilman surulliset uutiset. Pahoittelut ja lohturutistus. Kermiteistä tosiaan löytyypi ihania ihmisiä, joiden tuesta itse ainakin sain kovasti aikoinaan apua.

Safiiri

Jokohan minä onnittelin Safiiria?! Jos en niin nyt onnittelen eli onnea nelinkertaiselle äidille! :-) Lueskelin, että pientä murhetta teillä siellä mutta sekin kai ohimenevää? Harmillisia!

Oli Tikru sitten pikavoiton saanut. Harmillista!

Miu-ulle voimia. Uskon ja toivon, että siskon tyttösi selviää leikkauksesta.

Helinälle tsemppiä tikuttelun kanssa. Toivottavasti tärppää!

Oonalle tsemppiä ajatusten kanssa. Tiedän, että se on välillä niin vaikeaa olla ajattelematta ja kuulostelematta omaa kehoaan, vaikka pienemmällä stressillä pääsisi.

Ja Senoralla kaikki sujuu hienosta, loistavaa!

Ja kovasti plussatuulia ja tsemmpiä kaikille muille, joita en nyt muista huomioda.

).( Soittelin paikalliset yksityiset lääkäriasemat läpi eikä niihin pääse kuin parin viikon päästä. Soitin vielä neuvolaa ja kysyin neuvoa ja sieltä sanottiin, että koska vuoto on loppunut eikä mitään kipuja ole, niin heidän kauttaan ei tehdä mitään ultrausta tms. Eli se siitä sitten. Oletan, että kaikki on kunnossa ja yritystä jatketaan. Kaikenlaista... Jollain kumman konstilla olen selkäni onnistunut satuttamaan ja se tekee elämästä taas hieman hankalaa, kun ei voi kumartua. Mutta kokemuksesta tiedän, että menee ohi, jonkinlainen lihasrevähdys tuo taitaa olla.

Kp 13/27

Mäkin rupesin just miettimään että olinkohan onnitellut vielä safiiria.. Eli Onnea kovasti pienen prinsessan syntymästä! =)

Senora ja Ihimekin voivat hyvin, hienoa! Hyvä että sokuritkin ovat pysyneet aisoissa.

Helinäkin aloittaa tikuttelun, onnea oviksen bongailuun! =)
Annukka luottaa omaan kehoon, hyvähän sitä on toisaalta välillä (ehkä) pitää taukoa siitä tikutelusta. Josko sä sit rentoutuisit enempi, ja tulis tärppi =)
Hilma, hyvä että vuoto loppunut. Aika erikoista ettei yksityisiltäkään saanut aikoja kuin vasta parin viikon päästä. Toivottavasti selkäsi paranee ja saatte plussan tikkuun! =)

Täällä odotellaan ovista saapuvaksi, ei harmainta hajuakaan milloin iskeytyy.. Ajattelin että jos aloittaisin tuossa pe joka toinen päivä olevan ukon kaatamisen. Josko se sit johonkin siihen väliin sit iskisi. Pe on kp 11, joten ajattelin että siitä voisi olla hyvä aloittaa =)

Mari kp 9/26-28

Hilma, ompas jännä että ei ultrata julkisella...mä kävin silloin kyllä ihan tarkastuttamassa ja mulla oli ihan aikakin, kattoivat et oli kohtu hyvin tyhjentynyt ja hyvä et kävin ku oli silloin tulehdustakin johon sain vahvan antibioottikuurin.

Peukkuja tasapuolisesti kaikille jännääjille ja oviksen bongaajille tärppionnea!!

Täällä tilanne se et kiltisti tätiä odottelen, en jaksa edes toivoa mitään ku "oireet" kertovat puolestaan, välillä jomottaa ja välillä ei mutta ihan selkeet tädin merkit. Mielessä kytee väkisin ajoittain et entäs jos, mutta toppuuttelen itseäni ja jomotukset palauttavat pois noista ajatuksista. Nyt odottelen levollisesti tutkimuksiin ja hoitohin pääsyä, tänään otettiin verikokeet ym. Parin viikon kuluttua varmaan viimestään tulee laput kotio jotka lähetän sit yksityiselle gynelle ja sitä kautta menevät sitten keskussairaalaan. Hassua ku tuo mies muuten tuo aina ajoittain esille tota lapsenkaipuutaan, sitä kuin kovasti jo toivois meijän onnistuvan. Eilen puhu et jos vaihtas kunnon perheautoon, haha ja minä toppuuttelemaan että eihän meillä ole vielä perhettäkään...

Wish A Baby 89:

Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Helinä, vm -77, esikoinen haaveissa, PK-seutu
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (poika,11/06), pohjois-pohjanmaa tjot/Y
Oona, vm -76, esikoinen haaveissa, Y 1/08 Etelä-Suomi
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

Heippa leidit!

Tämän verran ehdin tänään, eli täydensin mun osalta tuota listaa.

Terkkuja kaikille!

Tänään en ovista bongannut, veikkaan lauantaita, ja joka tapauksessa silloin alkaa työntäyteinen lakanan- ja peitontamppaus. :D

Huomenta

Tikru. Kuitenkin täällä peukutellen plussan puolesta mutta kyllä harmittaa minuakin sun puolesta, jos se täti ilmestyy.

Helinälle toivon oikein ihanaista viikonloppua petipuuhissa :-)

Jaahas, sinne ne lumet taas suli. Onpa taas harmaata. Vettä satanut koko yön vaakasuoraan ja tuulee niin, että ikkunat paukkuu, ankeeta.

Ei vaan täytyy aloittaa työt. Viimeinen päivä ennen lomaa ja tekemätöntä riittää...

Annukka kp 8/28-34

Mäkään en vielä luovuta Tikru sun kanssas, peukutan loppuun saakka! =) bdbdbdbd

Helinälle onnea oviksen bongailuun ja peittojen heilutteluun!

Annukka, meillä sato taas tänään lisää lunta, sais jo loppua tuo sataminen, niin sulaa joskus poiskin..

(.) en sitten onnistunut ukkelia tänään kaatamaan, kun oli lähdössä kaljalle (sillä ehdolla että saan ensin seksiä =)), mutta poikapa ei suostunut millään nukahtamaan, niin mä luovutin ja annoin ukolle luvan lähteä. Tällä kertaa sillä ehdolla että saan seksiä la,su ja sen jälkeen joka toinen päivä tonne about to asti ;D Pari päivää on tullu hiukkas enempi valkovuotoa, joten eiköhän se ovis sieltä kohtapiakkoin saavu..

Plussaonnea kaikille!!

Suokaa anteeksi et aina näin loppukierrosta käyn jatkuvasti höpöttelemässä oireista...:)

Sanon vaan et oudoks menee nää mun kierrot tai siis aina jotain uutta...tänää aamusta jomotteli, sit ei mitään ja sit illalla alko semmonen muutaman kymmene sekunnin kestävä tökkiminen siis et tuntu et alavatsast sisältäpäin tökittäis jollain tms...vaikee kuvata tota tunnetta mut sellai se oli et pisti vähäks aikaa kyyryyn, sit hetkes ohi ja tunnin päästä noin uudelleen...ihmeellisii nää mun kierrot :O

tikru ja koopee, öö oisko 25

Kukahan se tikruliinin mahassa tökkii ja koputtelee. Toivottavasti olis niitä kuuluisia raskausoireita.

Mä olen täällä tehnyt sotasuunnitelmaa ens viikolle. Mä olen kotona ja lomalla siis koko viikon mutta tuo miehen puolikas ei. Ei hänelläkään mitään ihmeitä pitäisi olla normaalit päivät, seitsemästä kuuteen, varmaan työn touhussa. Jos su, ti, to ja la edes ehtis ja jaksais olla aktiivinen kammarissa niin vois ehkä odottaa jotain tulostakin, vai mitä mieltä olette?

Marilla myös suunnitelmia miehen varalle. Eikös miehet yleensä tuollaisen kostean illan jälkeen ole aika innokkaita petipuuhiin? Ei meillä niinkään mutta olen lukenut että jotkut ovat ;-) Vai satoi teillä lumena se sade. No täällä maa ihan musta, asteen verran peräti pakkasta.

Jospa sitä lähtis laittamaan vähän väriä naamaan ja kauppareissulle. Täytyy käydä moikkaamassa omia vanhempiakin. Äiti eilen soitteli, että tulehan katsomaan mitä ovat saaneet aikaiseksi. Jotain remonttia kai tekevät taas... Sitten anoppilaan syömään ja saunaan. Jospa tuo mies ehtis jo samalla reissulla lähteä kotiin... Mukavaa lauantaita kaikille!

Annukka kp 9/28-34

Oi Tikru! Tämähän menee vallan jännäksi!! Kovasti toivon ja jännään sun puolesta! bd bd

Annukalla aika hyvä suunnitelma, luulen että tuloksia on syntyy ;)

Marilla hieman epäonnea kammarissa, mutta en usko, että vielä on liian myöhäistä kaataa ukkelia. Nuo valkovuodot taitaa olla tärkein merkki oviksesta.

Helinälle onnea oviksen kanssa!

).( Selkä on taas kunnossa, onneksi. Huomaa, että hormonit ovat taas ns normaalitilassa, koska finnejä pukkaa. Tuossa hetken aikaa raskaana ollessa iho oli niin hyvä. *huokaus* Äidiltäni hieman kyselin raskausoireita ja hän kertoi, että hän ei ole kärsinyt raskauspahoinvoinista. Että ei se mun oirettomuus sittenkään ollut outoa/epänormaalia, vaikka muuta pelkäsin! Seuraavaa odotellessa...

kp 16/27

Annukka: oikeen hyvältä tuo kuulostaa tuo systeemi :) toivotaan ja uskotaan että tuottaa tulosta!!

Hilma: hyvä että selkä on jo parantunut! Toivon niin kovasti että teillä tärppäis heti uudelleen!!!

tikru ja tais ollakki jo koopee 27/28-32