Wish A Baby 91

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vai juhlia, hmm... Pidetään herkkupäivä, ollaan leivottu vaikka mitä ihania juttuja ja kareksia syödään :) Ollaan kotona ja ollaan normaalisti, ei kai tuota muuten juhlita..

Voi että kun ei tullu Hilmalle plussaa, vaikka haamuilikin... Mutta toivoa on aina tulevasta!

Iltaa!
Lueskelin, että Keiju ja ehkä tikrukin ois vaihtamassa toiselle puolelle. Kyllä teille ja tietenkin monelle muullekin ne plussat jo soisi. Ymmärrettävää kyllä, että lapsettomuuspuolella saa varmasti vertaistukea kun on paljon samassa tilanteessa olevia! Hirveesti tsemppiä teille!

Plussatuulia muutenkin kaikille! Senora tuossa vapauttaakin seuraavan paikan odottajissa ja Piitu sen jo tehnyt joten lisää plussia kaivataan! ;)

Mukavaa loppuviikkoa ja kevättä kaikille!

Thelma82 ja Piipi 31+0

Sateista sunnuntaita!

Täällä yritetään tehdä sitruuna-marenkipiirakkaa. Hieman tuli heikko esitys; ilmeisesti sitruunakiisseliä olisi pitänyt keittää kauemmin. Ekan kerran iloja ;) Muuten ei mitään uutta, hieman tuli taas sitkeämpää limaa, tiedä sitten mistä kertoi. Olo täysin täditön, joten ei mitään tietoa, missä kohdassa kiertoa mennään.

Thelmakin hyvin pitkällä, et varmaan vielä ole äippälomalle jäänyt? Onnellista odotusta!

Huomenta. Kyllä teki hyvää viikonloppu. Olin perjantaina ihan loppu. Taitaa olla kevätväsymystä ja -masennusta täällä päin. Nyt vähän virkeämpänä paitsi tuo tekemättömien töiden määrä masentaa. No ei ne tekemällä lopukaan. Meillä juuri yksi jäi uupumuksen takia reilun kuukauden sairaslomalle. Toivottavasti saa nyt levättyä itsensä kuntoon. No se sama työtaakka on vastassa, jos ei muutoksia tehdä, kun palaa takaisin.

Olipa kurjia uutisia viikonloppuna nämä pilkkijöiden hukkumiset. Kävikös kukaan täältä pilkillä? Senora taisi olla ainut... Vieläkö Senora uskaltaudut pilkille? Eilen uutisissa sanoivat, että Rovaniemen eteläpuolella ei enää mitään asiaa jäälle.

Täällä jännäillään vielä viikon verran, ei ole oikein minkäänlaisia oireitakaan.

Hilmallako ei vieläkään oo täti kurvannut paikalle??? Muistanko nyt ihan oikein?
Sullahan on jo useampi viikko km:sta, ootko saanut ohjeita miten toimia jos täti ei houkutteluista huolimatta tuu?
Ihanalta kuulostaa tuo sitruunapiirakka, tykkään kaikesta sitruunaisesta, nam.

Onko Piitu siirtymässä ihan haaveilijoihin? Anna mennä vaan ;)

Miten muilla menee?
Keiju siirty sitten toisaalle, toivottavasti tulee pian ilmoittamaan plussasta :)
Onko Tikru vielä näillä linjoilla vai joko oot tehnyt ratkaisevan askeleen Keijun perässä?

On taas niin talvinen keli... lunta tulee vähän ja tuulee tosi kylmästi, hrrrr. Toivottavasti nämä on ne kuuluisat plussatuulet bdbdbdbd!!!

Sonia 17+3

heipä hei!

Minä olen käynyt täällä kyllä säännöllisesti lukemassa kuulumisia mutta harvemmin kertonut omistani...tuntui kuin ei haluaisi hehkuttaa sitä omaa onneaan kun toiset ovat yrittäneet jo pidempään sitä plussaa...Vaikka tiedän kyllä että mun ei pitäisi ajatella noin.

Keijulle todella isot tsempit...ja toivotaan kovasti sitä plussaa ja sitä vauvaa teillekin.
Ja tikrulle myös.

Hilmalla ihme tilanne. Toivottavasti se ratkeaa johonkin suuntaan. Tuo odottaminen ei ole mukavaa. Tulehan kertomaan kuulumisia!

Annukalle isot peukut!!! =D

Oma maha senkuin venyy ja paukkuu. Hyvin olen jaksellut ja pikkuhiljaa aloitellut vaatteiden kaivamisen ja pesun. Kestovaippajuttuihin olen perehtynyt ja tehnyt itse jopa yhdet villahousut. Tarkoitus on kestoilla tämän vauvan kanssa. Ainakin sen verran mitä jaksaa. Mies on saanut luvan käyttää kertakäyttövaippoja kun nuo kestot tuntuvat häntä hirvittävän. =)

Kovasti kaikille tsemiä tänne ja Isot PlussaPuhurit täältä toivottelee

MInttuO ja ryyni rv 31+3

Sonia, ei ole tätiä näkynyt km jälkeen. Ensi viikolla on lekuri, joten siellä viimeistään asia etenee. Tosin neuvola täti sanoi mulle, että joillakin ottaa jopa kuusi kuukautta km:sta ennenkuin kierto palautuu. Ja viime viikolla testasin, joten en ole edes raskaana.

Annukalle isot peukuta! bd bd bd bd bd

Heipä hei taas tännekin!

Hilma se edelleen joutuu tätiä venttailemaan.. kurjaa.. Tässä tapauksessa kai uskaltaa sanoa näin ;) Onneksi sulla on kuitenkin se lääkäri pian. Luulisi nyt, että sieltä saisi jotain apuja kierron tasaamiseen. Vaikka tietty se kroppa ottaa itse sen ajan mitä palautuminen vaatii. Tylsää silti odotella! Onko sulla perus tk-lääkäri vai ihan gyne?

Annukalle peukkuja täältäkin ja voimia kevätväsymyksen/ -masennuksen selättämiseen! Samaa vaivaa meinaa vähän olla täälläkin.. Yritä pitää joku raja työnteon ja vapaa-ajan välille, ettet sinäkin joudu uupumuksen takia saikulle. Joo-o, taitaa olla helpommin sanottu kuin tehty ;) Mietit tuossa aiemmin, josko vaihtaisit gyneä. Kyllä mä sen puolesta suosittelisin ainakin jollain gynellä käymään, että voisit saada edes jotain testejä teetettyä. Ties vaikka sieltä selviäis joku ihan simppeli juttu, joka on vaikeuttanut vauvansaamista tähän asti. Ja tietty lapsettomuuteen perehtynyt gyne olis varmaan ihan jees juttu, jos muutenkin olis pian vaihto edessä.

Kiva kuulla aina teistä tutuista odottajistakin =) Miten Thelma ja Minttu onkin jo noin pitkällä, vastahan te plussasitte! Onnellista loppuodotusta kuitenkin!

Mitäs Tikrulle kuuluu? Entä Kukkis, ootko täysin jättänyt palstailun? Terkkuja silti sinnekin päin, jos satut taustailemaan! Ja tietty kovasti tsemppiä, kyllä niitä plussauutisia toivoisi jo siltäkin suunnalta :)

).( Täällä jännäilen taas, että mitenköhän pian tuhrut alkaa tässä kierrossa. Toiveena olis, ettei kierto hirmuisesti nyt venyisi, niin pääsisin puhtain värkein sinne gynelle ;D

Päivää!

Hilma olit kyselly mun äippäloman alkamisesta. Olis tässä vielä 3 viikkoa töitä ja sitte saa hetken lorvii kotona ja sit alkaakin todellinen työ vauvan kanssa;D ei vaiskaan, ootan innolla kotiin jäämistä. Työmotivaatio on täysi nolla tällä hetkellä!

Toivotaan Hilma et saat kierron kuntoon ja pääset taas pian tuonne toiselle puolelle. Samaa toivon tietysti kaikille teille!

Niin muuten, missä Kukkis on? Muistelenko ihan väärin kun oli silloin joskus syksyllä puhetta että olis alkuvuodesta ollut inssi? Tuu kertoon kuulumisia jos taustailet:)

Tsempit kevätväsymyksen kanssa kamppaileville! Toivotaan et se menis ohi kun tuo aurinko tuosta rupeaa kunnolla paistamaan!

Plussatuulia!

Thelma82 31+5

Thelma, Kukkikselle tehtiin jo syksyllä inssit, mutta ei valitettavasti tullut plussaa. Viimeisimmän tiedon mukaan hän odotteli IVF:n pääsyä.
Uskon kyllä, et sulla työmotivaatio hukassa ;) Kivaa äippäloman odotusta sinne! Mä odottelen jo kesälomaa ;)

No hei leidit piiitkästä aikaa!

Minä oon puurtanut töiden parissa ja siinä "ohessa" ollut älyttömän väsynyt ja voinut oiken urakalla pahoin...

Odotan todella niitä aikoja, kun alkaa taas ruoka maistumaan, eikä tarvitse koko ajan olla yrjön partaalla, aika raskasta suoraan sanoen on ollut.

Eka neuvolakäynti on takana, ens viikolla lääkäri ja viikolla 11 tai 12 eka ultra, toivottavasti kaikki menee hyvin!

Mukava oli lueskella kuulumisianne.

Ai minne toiselle puolelle Tikru ja Keiju ovat siirtymässä?

Vai ei ole Hilmalla täti vielä ilmaantunut, höh, kylläpä antaa odottaa itseään... Jaksamista odotteluun!

Ohhoh, on Sonia jo pitkällä mahankasvatuksessa.

Ja Annukan tilannetta jännätään, PEUKKUJA!!

Iloa ja kevätaurinkoa kaikille tasapuolisesti, eiköhän se sieltä pian taas pilkota, torstaille kuulemma luvattu yli 10 astetta lämmintä. Ah!

Wish A Baby 91
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, km 02/08, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (poika,11/06), pohjois-pohjanmaa tjot/Y
Oona, vm -76, esikoinen haaveissa, Y 1/08 Etelä-Suomi
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Lainaa

Wish A Baby 91
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, km 02/08, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (poika,11/06), pohjois-pohjanmaa tjot/Y
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

Tuuppa Helinä tonne Marrasmammojen puolelle. Paljon kanssasisaria, joilla sama tilanne.

Minä myös käyn täällä aina moikkailemassa, mutta listalta voinen jo poistua;-)

Oona ja Helinä ovat sitten virallisesti siirtyeet odotuspuolelle... Tulkaas kertoilemaan WAB+-ketjuun juttujanne! Ketju kärsii verenvähyydestä...

Onkos täällä nyt jännättäviä.?? tsempit!

Annukalle bdbdbd että täti nyt vihdoin tajuais pysyä susta kaukana =)

Hilmalla todellakin on kierto hiukkasen niinku sekaisin. Toisaalta se on tietenkin ymmärrettävää km:n jälkeen.. Toisaalta ois varmaan mukavaa saada kierto taas ajantasalle =)

Odottajille kaikille oikein paljon voimia alku- ja loppuraskauden kipuiluihin/jännittelyihin. =) Siellä alkaa olla Thelma ja Minttukin jo pitkällä, kauhean nopeasti menee tää aika. =)

On nyt tullu pidettyä hiukka hiljaiseloa, kun meinaa olla jotain kevätmasennusta ilmassa, ja sitähän ei sitten mitenkään auta se että tänään on kp1. Eli meille tulee aikasintaan vuoden2009 vauva. Sitä odotellessa taidan jatkaa tällä mun hällä väliä asenteella. En jaksa enää ressailla, itketään sitten kun punaista näkyy... Eli jos musta ei kuulu, niin johtuu tästä meikän fiiliksestä...

*puuh* plussatuulia puhallellen siirryn keittöön suklaalevyä noutamaan ;)

Marille pahoittelut tädistä ja jaksamista kevätmasennukseen. Mikäli masennus ei ole liian lamaannuttavaa, niin urheilu/raitis ilma auttaa. Toki suklaakin ;) Mistä suklaasta pidät eniten? Minä pidän Maraboun Daimista. Älyttömän hyvää!

Vieläkään ei ole tätiä tullut. Pitäisi varmaan lueskella hieman viestejä taaksepäin, on meinaan rinnat tulleet kipeiksi. Kun en millään muista, koskan ne ns normaali kierrossa kipeytyivät. Olisko ollut oviksen jälkeen..? Tjaah, enää muutama päivä lekuriin, ehkä sitten olen taas viisaampi. (tuskin ;) Aika on varattu ihan terv.keskus lääkärille, mutta hän on myös äitiyspolin lääkäri, joten tietää aika paljon asiastani.

Plussatuulia erityisesti Annukalle!!

Marille tätipahoittelut!!

Johaa nyt hilmaa koetellaan...höh...no mut onneksi pääset kohta lekuriin...

Täällä ollaan flunssa kourissa...mulla ollu kuumetta sunnuntaista asti ja tauti senku pahenee, tänää lämpöä oli 38.8, kävin oikee verikokeiski mut ei niissä mitään hälyyttävää ollu...ukkokin on kipeä, ei vissii viel oo kuumetta....ovis on kait su-ma, katotaan nyt tuleeko ees hyödynnettyy et kuin kipeitä viel ollaa...tai ukko...mä toiv. mukaan jo silloin terve...

Marille tätipahoittelut!!

Hilmaa jaksuja...onneksi lääkäri kohta!

Täällä ollaan kipeenä, minä olen ollut jo sunnuntai illasta asti kuumeessa ja mies on nyt kipeenä...olo vaan pahentunut koko ajan, aamulla oli kuumetta 38.8...toivottavasti huomenna olis jo kuumeeton päivä...ovis on kait su tai ma, saa nähä ollaanko terveitä ja kuin sitä jaksaa ees mitään puuhailla...

ohop....kävin aikasemmin kirjottamassa tuon ekan ja nyt ku tulin katttoo ni ei näkyny...ja ku ton toisen olin kirjottanu ni näkyki toi minkä ekaks kirjotin...outoa..

Äkkiä jotain rustaan ennekuin lyön ahterin soohvaan kiinni =)

Hilma, mun suurinta herkkua on Fazerin sininen, voisin vetää sitä kuin leipää ;D OLen oikea suklaaholisti. Saan suurinpiirtein nikkikset jos en saa suklaata, se on mun hyyme =P Mutta oikeestaan mulle maistuu suklaa kuin suklaa. Ainoo mitä inhoon on suklaa missä on chiliä, ei kuulu mun mielestä yhteen =)

Mullahan on toi pakollinen päivittäinen ulkoilu, kun on toi koira. Nyt on kylläkin taas sellainen baihe, että mahdollisimman lyhyt lenkki on hyvä. Alkais se aurinko paistaa niin sais lisää energiaa siihen kävelyynki. Tasoittais hiukka niitä suklaasta saatuja kaloreita. Oon varmaan kesällä ihan kunnon valas tällä menolla =D

Tikrukin kipeenä.. Onneks ei löytyny niistä verikokeista mitään vakavaa. Toivottavasti sinä ja miehes tervehdytte pian. Ja toivottavasti saatte oviksen hyödynnettyä =)

Annukalle bdbdbdb

Hilmalle voimia kierron kanssa taisteluun. Onneks sulla on se lekuri kohta =)

Annukalle lohtuhalirutistus koopeeykkösestä... hemmetin täti...

Täällä odotus sujuu ihan entiseen malliin, just alkaa tottua tähän olotilaan. Mut pitäis kai niitä suppareita vähitellen alkaa toivoo... Eilinen päivä meni vauvanvaatteita lajitellessa. Sain kaverilta 2 laatikollista pikkuvaatteita lainaan... Toisaalta odottaa sitä pientä nyyttiä tänne kotiin.. mutta toisaalta se vastuu pelottaa himskatisti... ja lähestyvä synnytyskin huolettaa-- Musta on tullu kipuherkkä.. sormet on turvoksissa ja niitä särkee välillä tositosi paljon...

Tsempitykset kaikille tasapuolisesti!

Annukalle hali, kurja täti :(

Senoralle jaksamista lopputaipaleeseen. Uskon, että synnytys huolettaa, mutta toisaalta kipulääkkeet ovat kyllä aika tehokkaita. Tsemppiä!!

Tänään lekuri. Ja ei ole tätiä tullut. Itse asiassa eilen testailin ovista ja sain haalen viivan! (testailin ihan testailun ilosta) Pitää kysyä, mikä mahtaa olla. Mekin ollaan täällä kipeinä; miehellä lentsu ja mulla jälkitaudit ;) Kerran jaksettiin silti puuhailla, joten ehkä meni ihan kohilleen!

Kovin on kylmä päivä tänään!

Lohtuhalli Annukalle :(
Tuossa listassa ei ollut milloin ootta alkaneet yrittämään raskautta. En nyt muista ootko käyny gynellä kyselemässä neuvoja?!

Tuu sitten Hilma kertomaan mitä lääkäri sanoi. Toivottavsti tätiä ei tuukaan, vaan ootta saanu hyödynnettyä tuon oviksen bdbdbd!!!

Mites Mari? Missä vaiheessa siellä mennään?

Yöllä oli tullut monta senttiä lunta eilisen myräkän lisäksi... oispa jouluna näyttäny tällaselta.... eipä tuo onneksi taida kauaksi aikaa maahan jäädä, kun lämpöasteita ennustettiin lähipäiviksi :)
Meillä on se ok-tontti tuolla "kaupungissa", siellä oli jokin romukasa, pitäis saada se kuskattua kaatopaikalle.

Sitten ajattelin suunnitella pihan valmiiksi mielikuvissani ja ehkä paperillekin. Tekis niin mieli päästä kuopimaan maata...
Ehkä ei kuitenkaan kannata mitään istutella vielä kun taloakaan ei vielä oo :D

Vai Soniaa himottaisi maan kuopsuttaminen ;) Joo-o, vaikka istutetuista kasveista vasta krookukset ja tulppaanit nostavat päätään, niin rikkaruohoja kyllä löytyy! Pitänee aloittaa loputon taistelu niitä vastaan.

Lekurilla käyty ja sanoi, että vielä pitää pari viikkoa odotaa, kun tuo ovistesti kuitenkin jotain näytti. Joten ehkä, ehkä...