Wish A Baby 87

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta

Hilma. Muistatko yhtään, miten ahkerasti hyödynsitte ovista? Oliko jokapäiväistä vai miten? Ymmärrän, jos menee liian henk. koht. etkä halua vastata. Tässä vaan pohtinut, että miten meillä ajoittais tuon romantisoinnin tässä kierrossa. Näillä näkymin ollaan molemmat niillä tienoilla kotosalla iltasin, joten mahdollisuuksia olis useampanakin päivänä... Soniakin saa vastata, jos haluaa :-)
Tikrulle peukutetaan lujaa, että vaikka oireet ovat tutut, niin oliskin jotain ihan muuta. Ei luovuteta vielä!
Marille onnea miehen kaatoon ja sitä plussaa toivon sinullekin, ihan niinkuin kaikille haaveilijoille.
Meilläkin mies ihan selvästi nykyisin "vauvakuumeilee" ihan eri tavalla kuin esim. vuosi sitten. Eilenkin kerroin Ex-kermit uutisia miehelle ja iloittiin molemmat ihan oikeasti Tuulin puolesta.

Täytyy käydä hakemassa aamupalaa ja katsella, että mitähän sitä tänään tekis tuosta työkasasta pois. Näyttää kovasti siltä, että sunnuntaiksi on otettava työpäivä, että saa tuota kasaa vähemmälle noiden iltatöiden osalta. Ei joka ilta jaksa koneelle istua yömyöhään.

Lupasi tänään iltapäiväksi tännekin suunnalle lunta. Autoilevat ajelkaa varovasti ja muut nauttikaa lumesta, jos sitä nyt vihdoin saadaan...

Annukka, kyllähän sitä näin anonyymisti kertoo mitä vaan ;) Eli tosiaan en koskaan saanut tikkuun selvää ovista, vain haalean viivan. Tärppikierrossa tuli tuona oletettuna ovisaikana peuhattua joka toinen päivä eli kuuden päivän sisällä kolmasti.

Tikrulle tosi isot bd bd Kuulostaa niiiii-in hyvältä!!!

Soitin eilen neuvolaan ja kysyin nenäsuihkeestani (reseptilääke). Olen ollut aika tukossa, kun en ole yli viikkoon käyttänyt, mutta neuvolatäti antoi luvan. Ajattelin silti etten käytä kuin joka toinen päivä yhden suihkauksen verran per sierain. Mutta henki kulkee taas paremmin! Soitin myös varhaisultrasta yksityiselle ja sain hinta arvioksi 61 eur + lääkärinpalkkio. Puhelimessa oli hyvin asiallinen naishenkilö, joka sanoi, ettei tuota varhaisultraa välttämättä tarvita, koska olen terve eikä keskenmenoja alla. Joten en nyt sinne mene.

Sonia, joko olet monelle kertonut raskaudestasi? Itse ajattelin pantata tietoa kunnes olen käynyt ekan neuvola käynnin, mutta saa nyt nähdä ;)

Keijun kuulumisia edelleen odottelen...:)

Annukalle tsemppiä oviksen bongailuun ja miehen kaatoon :)

Eilen nukkumaan mennessä oli olo tosi räjähdysmäinen alavatsassa ja kipuili aikalailla...huomenna odotan tädin tulevan. En usko et tärppiä ois käyny ku kivutki sitä luokkaa et auts...

Täällä välillä jo jotain tätituntemuksia, hitsi. Reilu viikko vielä, jolloin täti ehkä tulee. Kyllä noita kaikenlaisia oireita saa kehitettyä niiiiin helposti:-) Nippaa muka oudosti alamahaa ja ilmavaivat, niitä tosin ei voi keksiä:-D Niin, ja silmät jotenkin turvoksissa – johtuu varmaan uudesta silmänympärysvoiteesta! Tehokas voide: poistaa ensirypyt-> turvottaa silmänympärysihon ja tadaa, rypyt on poissa!

Annukka, taitaa tuo "joka toinen päivä" olla se varmin keino...

Meillä treenattiin sunnuntaina, maanantaina ja keskiviikkona. Keskiviikkona sain kaikista tummimman viivan tikkuun, taisin myöhästyä huipusta, sit tikut loppu.
Ois voinu vielä varmistaa tortaina, mut hyvä näinkin!

Marin ei tarvi sitten vissiin yrittää "harhauttaa" miestä petipuuhiin, kun mies on uhonnut, että nyt tuut raskaaksi :D Ehkä silti kannattaa käyttää naisen oveluutta näissä asioissa, ettei tuu liikaa paineita...

Tikrulle kivuista huolimatta bdbdbbdbd!!!!!

Oonalle myös bdbdbd, ehkä tämä on just sitä... :)

Ja Keijusta olis kiva kuulla????!!

Hilma, en oo kertonu kenellekään. Ajattelin ekana kertoa mun kaverile jos kaikki on ok eka ultran jälkeen. Tytöstä kerroin sille ekana ja kaikki meni hyvin, ajattelin, et se tois onnea :)
Tuosta keskenmenneestä se ei edes tiedä, en pystyny puhumaan siitä kenellekään, niin jäi sit kertomatta.
Viimes ei kerrottu kenellekään ja asiat meni huonosti, niin ajattelin, etten nytkään uskalla puhua ennen ku nään et np-ultrassa kaikki hyvin...

Mitähän ihmettä teen sen varhaisultran kans?? Sais kuitenki pari vkoa ennen neuvolan ultraa tietää, mutta kun en tiiä miten pääsen sinne kun ajat on aina illalla, mihin tytön lykkään...

Tikrulle bdbdbd, jos ne kivut nyt kuiteski ois juuri sitä! =)
Oonalle bdbdb jospa se täti nyt jättäisi tulematta =)

Annukalle onnea oviksen bongailuun ja romantisointiin :D Toivotaan että simpat löytää perille =)

Sonialle ja Hilmalle hyviä vointeja ja toivotaan ettei tulis aivan kaameita pahoinvointeja teille kummallekkaan. :) Se ultran odottaminen on niiiiiiiiin pitkä aika.. Tsemppiä siihen! =)

Keiju??????? Mikä on tilanne???? ????? ???? :D

Hhhmm.. Huomenna pitäs alottaa miehen kaato, jos ois sit niinku joka toinen päivä ja varalta vielä kerta kiellon päälle tuolla helmikuun ekaviikonloppunaki. On sitä sit tullu kaikkensa annettua ja otettua! ;D

Aivan kauhee ilma ulkona, täällä tuulee niin kovaa, odotan että milloin se lumimyrsky alkaa.. Kivaa... Meillä kun täälläpäin on sadellu tota lunta ihan kivasti, ja jos nyt tulee vielä joku myrsky niin lumet on maassa varmaan vielä juhannuksena ;D

Myrsky näyttää täällä hiukan hellittäneen, hyvä niin.

Nettiä selaillessa opin taas, että tieto lisää tuskaa. Helistimen sivuilla löytyi huomautus: "Huomioitavaa on, että neuvolan Doppler-ultraääneen perustuvalla kuuntelulaitteella sydämen syke voi kuulua vasta 11–12 raskausviikolla normaalissa raskaudessa." Mulla eka nevola rv 10! Miten kauan sitä oikein joutuu odottamaan ekoja ääniä?! Tuskaa! Ja hyvä päätös peruuntuu, pitäisikö sitä sittenkin maksaa yksityiselle?

Hilma, mulla oli eka neuvolakäynti viimes rv 7, sillon täyteltiin vaan papereita ym.
Sitten oli lääkärineuvola rv 10 jossa ultrattiin ja siinä NÄKYI syke eli silloin se varmistuu mitä siellä sisällään kantaa :)

Tytöstä mulla oli eka neuvola rv 11 ja kuunneltiin sydänääneet (ei ees ollu ultraa ;)), sanoi ettei aina vielä kuulu, mutta onneksi silloin kuului. Tosin eipä sitä osannut silloin niin huolehtiakaan :)

Kiitos, Sonia! Kyllä se täytyy uskoa, että syke jo tuolloin näkyy. Kunhan hermostuin.

Toivottavasti muut haaveilijat eivät pahastu kun tällaisia pähkäilen. Tarkoitus ei missään nimessä ole olla loukkaava; kyllä minä muistan, kuinka haaveillessa ja yrittäessä oli omat ongelmat. Mutta tämä juttu on itselle vielä niin uusi ja outo!

Huomenta
Joo tulihan sitä lunta eilen muutama tunti mutta kovin on mustaa taas. Nurmikolla on sentään vielä vähän valkoista lumipeitettä. Kyllä on nyt tänä talvena tiukassa tuo lumi.
Mies lähti illalla lumitöihin, kun se pahin sade oli ohi, viiden kuuden tienoilla, kömpi vähän ennen kolmea viereen ja 7 jälkeen lähti jo taas hiekoitusreissulle.

Mikäs on tikruliinin tilanne? Kurjaa, jos se täti pyyhältää sinne.
Hilma. Kiitos infosta teidän makuukammarielämästä :-)
Jännä lukea teidän odottavien pähkäilyjä noista ultrista ym. Kyllä minäkin niistä aika pihalla olen, jos joskus plussaan niin google ja puhelin savuaa :-D Eikä todellakaan loukkaa. Kyllä joka vaiheessa on omat ongelmansa ja pähkäilynsä, ja tännehän ne on hyvä purkaa... Serkkuni on koulutukseltaan kätilö, joten häntäkin tulis varmaan vaivattua jonkun verran... Voi serkku-parkaa...
Mulla päivystystä tänään, joten täytynee lopetella ja aloittaa päivän askareet.

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Kiitos, Annukka! Mukava kuulla, että ette pane pahaksenne näitä ultra pähkäilyjä. Sitä kun ei ole vielä kellekään (paitsi miehelle ja neuvolatädille) kertonut raskaudesta, niin tämä palsta on hyvin tärkeä tuntojen purkamisessa. Ja tässä ketjussa on muutenkin niin hienoa porukkaa, että eihän sitä malta pysyä poissa ;)

Vai on sulla kätilö suvussa, hienoa! Mun suvusta ei moisia löydy ja sukulaisetkin vain kehoittaa lisääntymään "näppärissä" sivulauseissa. No, parhaamme tehdään ;)

Tikrulle vieläkin bd bd Toivottavasti se täti tajuaa pysyä poissa!

Mites Keiju?

Marille hedelmällisä aikoja :)

Oonalla on varsin näppärää silmävoidetta; ainakin toimii!

Voi vitsi sitä jännäilee täällä ihan täpöillä Hilman ja Sonian puolesta. Eli ei siis hätää; kertokaa ihmeessä ajatuksistanne, on mukavaa kuulla eri vaiheissa tarpovien leidien tuntemuksista!

Minä se vain tikuttelen tuolla digilaitteellani, se on sellainen, jossa on semmonen Nike-merkin näköinen symboli. Se sinertyy joko puoliksi tai kokonaan. Minä tässä ootelen sitä kokosinerrystä. Kuulostaako kenellekään tutulta laitteelta?

Hilma, oletko tuohon nenän tukkoisuuteen koittanut ns. sarvikuonoa? Sellaisia saa luontaistuotekaupoista ja nykyään kai myös esim. Stockalta ja apteekeista. Sellainen muovi"astia", jolla kaadetaan suolavettä nenään. Se on helppo käyttää ja mulla ainakin toiminut flunssien ja allergiakausien aikana mainiosti, eikä tarvii lääkkeitä käyttää!

Vitsi, toivottavasti täti ei löydä Tikruliinin ovelle...

Kaikille kaunista viikonloppua!

Me lähdemme tällä kertaa miehen kotiseutuville Jyväskylään.

Helinä. Kyllä vaan se on se Clearbluen digitesteri. Mulla ei viime kierrossa tullut koskaan kokonaiseksi eli ovis hukkui jonnekin.
Tikrun ja Keijun kuulumisia odotellaan...

Täti ei oo viel ainakaan pyrähtäny tänne, mutta suuresti ihmettelen jos ei tule...meinaan taas jo heti aamusta oli just niin menkkamainen olo ku olla ja voi...ja nyt pelkään et mulle tulossa toi noro virus mikä tuol osastolla missä äiti on ni riehuu...äiti meinaan ollu kanssa vatsataudin kourissa...lämmöt oli äsken mitattuna vielä 37.1...mutta kyllä tässä on vielä päiviä aikaa tädin tulolle...tosiaan suuri ihme on jos ei tule ku tunne on niin tätimäinen...

tikru ja koopee 28

Ei päästäny kirjautumatta viestiä laittaan..

Tikrulle kovasti peukut pystyssä, että eilinen lumimyrsky sekoitti tätin suunnitelmat bdbdbdbd

Keijun kuulumisia odotellaan, huhuu??!

Helinälle leppoisaa viikonloppua! Anoppilaanko olette menossa?

Täällä on nyt ihan mukavasti lunta, kiitos eilisen myräkän. Kiva kun koulussa lapset pääsee hiihtämään :)

Vielä olis vähä reilu 3 viikkoa neuvolan ultraan, jos se 10 ja risat viikolla taas tehdään.
En oo saanu tilattua neuvola-aikaakaan, kun sitten jos mitään ei olekaan. Viimes sain ajan samalle päivälle kun soitin, kysyi pääsenkö tunnin päästä :D

Sonialle tsemppiä, hienosti kaikki menee! Täällä ei tuo eilinen myräkkä jättänyt kuin hiukan lunta maahan, harmi.

Helinä, mulla on myös tuo sarvikuonokannu ja kyllä sitä tulee käytettyäkin. Sen antama helpotus on vain niin vähäistä eikä se aina auta ollenkaan. Mutta en minä tuota suihkettakaan kovin usein tarvitse; keskiviikkona laitoin ja tänäänkään ei tarvitse uutta suihkausta. Mulla on joku hämärä ympärivuotinen nuha, onneksi ei hirveän voimakas. Mukavaa reissua teille!

Tikrulle vielä bd bd Toivottavasti et saa noroa!

Mukavaa viikonloppua kaikille ja hedelmällisiä aikoja!

Tässä ihan kotikoneelta naputtelen. Jee, saatiin vihdoin ja viimein yhteys toimimaan. Ei mennykkään ku tilauksesta neljä viikkoa.

Tänne ei kuulu sen kummempia. Suppareita tulee tasaiseen tahtiin (välillä ihan kipeitäkin) ja Nelkku möyrii mahassa niin että näkyy ihan selvästi villapuseron läpi. Hauskan näköistä. Ens keskiviikkona meen käymään äippäpolilla. Koitan sillon saada sukupuolen selville.

Terveisiä kovasti kaikille ja plussasäteitä viisi miljoonaa kiloa itse kullekin!

Toivottelee Safiiri ja Nelkku 36+0

Tikrulle voimia!

Ihanaa, kun on viikonloppu edessä. On ollu niin kiirus viikko töissä, että huomenna haluun nukkua piiiiiitkään ja hartaasti ja ottaa ihan rennosti pari päivää - aah. Olin tänään juhlissa ja join kaks annosta alkomahoolia ja nyt ruoka pyrkii ylös...ettei vaan ois toi öllötauti tännekin eksymässä:-S

Helinälle ovisplussatuulia bdbdb

Virkistävää viikonloppua kaikille!

t. oona kp 21/28-30