Wish a Baby 88

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pääsinpäs korkkaamaan ketjun tälle päivää! ;)

Missäs kaikki luuraa? Ja muuten mitäs Kukkikselle kuuluu?
Tänne ei vieläkään kuulu kurjuutta kummempaa, on tämä odottavan aika pitkä... Huoh, jotenkin tuntuu että pitenee aina vain vaikka kierto ei ole edes kauhean pitkäkään.. =D

Tein tänään aamulla lumitöitä kun oli pojan kanssa ulkona. Siinä sivussa sitten kuljettelin jätkääkin kolassa ja oli pojalla hauskaa! Ihanan pienet huvit toisella =)
Koirastakin on jotain hyötyä, pulkkaa ei tartte itse raahata perässä, kun olen köyttänyt sen koiran naruun kiinni ja koira vetää. Kuka on laiskuuden perikuva??? ;D

Täällä ollaan. Tänään vähän pirteämpi päivä. Eilen tuumailin, että varmaan myös tuo tekemättömien töiden jumalaton määrä vetää mielen matalaksi. Mitä olen työkavereiden kanssa jutustellut niin vähän joka puolella samaa propleemaa. Tuumattiin muutaman kanssa, että mitä enemmän tehdään sitä enemmän pomot keksii lisää, joten yritetään itse löytää se tasapaino... Helpommin sanottu kuin tehty.

Täällä ahdistaa vatsaa ihan tosissaan. Kammottava pömppö ja särkee ajoittain. Mahtaako ovis olla vasta huulilla vai mikä mua vaivaa? No täytyy seurata millaiseksi menee. Ei kai olis pahaksi, jos miestä houkuttelis vielä iltasella sängyssä muuhunkin kuin nukkumiseen. Täytyy vaan olla nopea, meillä nukutaan nykyisin n. 21.30-7 ja molemmat nukahtaa lähes samantien, kun sänkyyn pääsee.

Niin tänään olis laskiaistiistai ja Runebergin päivä. Sekä pullia että torttuja syöty jo etukäteen muutamana päivänä tammikuussa, joten tänään varmaan jätetään väliin.
Paikallisen leipomon tekemät parhaita.
Lauantaina sain tiukan kutsun tulla tänään anoppilaan hernekeitolle. Mukaan sieltä lähtee pussillinen munkkirinkeleitä, joita heillä tapana tehdä laskiaisena. Tietääkseni näin on ollut jo vuosikymmeniä...tiedossa siis varsin tahmea ilta. :) Täytyy parin tunnin päästä suhauttaa sopalle.
Marilla satanut uutta lunta, kun lumitöissä olet ollut? Meillä sen verran lunta maassa, että voi sanoa, että on lunta muttei kovinkaan talvista vieläkään. Lumilapiota en ole tänä talvena tarvinnut kertaakaan, pelkällä luudalla selvinnyt. Jäälle ei varmaankaan pääse koko talvena sen verran huonolta näyttää nytkin. Tais jäädä tänä talvena ns. pysyvä lumi haaveeksi. Nytkin lähes 4 astetta lämmintä...
Jospa nyt niitä töitä...

Jaahas, eri bileisiin matkaamme samoihin aikoihin, Mi-iu. Hauskaa silti!

Annukallapa on jänniä tuntemuksia massussa, hm...

Mä mietin tässä ja veikkailen, että raskausmahajuilinta ja tätimahajuilinta eronnevat toisistaan ainakin sillä tavalla, että raskausmahajuilinta on enemmän pistelyä ja paikoittuu johonkin kohtaan (lukemastani päätellen), kun taas tätimahajuilinta on sellaista laajemmalle alueelle ulottuvaa: hiukan kuin vetäisi lievästi suonta alavatsan ja yläreisien suunnalla... Vai mitä sanotte te raskautuneet?

Minulla on tätä laaja-alaista pientä juilintaa parhaillaan meneillään.

Jaa-a, täytyy lähteä palaveriin kaupungille. Lähden sen verran ajoissa, että ehdin hiukan vilaista ONLY:n juhla-asutarjonaa. :)

Annukalla outoja tuntemuksia, toivottavasti (hyvin hyödynnetty) ovis!

Jep, kaksi pullaa sais tänään syödä ;) Itse en Runebergin tortuista piittaa, mutta laskiaispullia on tullut syötyä. Ja hillolla.

Helinä miettii raskaus vs täti juilinoita. Täytyy myöntää, että olen jo aika autuaasti unohtanut minkälaiset juilinat tuossa muutama viikko sitten oli. Itse en kyllä osannut erottaa toisistaan, ainut ero oli siinä, että juilinoita oli vähän. Yleensä täti on ilmoittanut tulostaan jatkuvalla säryllä, mutta nyt tuli vain muutama pienempi särky. Mutta saman oloisia. Nyt mulla särkee ristiselkää, inhottavaa.

Heippodei!

Kukas kävi tänään pulkkamäessä? ;) No, minä en itse, mutta oppilaat senkin edestä ja voin vain sanoa, että oli jokseenkin levoton päivä... :O

Tikru, kiva vitamiinirumba teilläkin! =D Mut oon kans aatellut, että ei niistä nyt varmaan haittaakaan ole ;) Niistä teidän testituloksista vielä. Hyvähän se on, että kaikki on periaatteessa ok! Mutta toisaalta se juuri turhauttaa, kun sitten ei ole mitään selvää vikaa, jolle voisi tehdä jotain. Musta ainakin välillä tuntuu, et olis helpompi, jos olis joku selvä vika jossain. Siihen voisi ainakin yrittää sopeutua ja ehkä hoitokeinokin olisi heti selvillä. Jotenkin vaan tää selittämätön lapsettomuus -diagnoosi ärsyttää! Kun periaatteessa pitäis olla kaikki mahkut, mutta silti ei tärppää! Sori, lipsahti vähän enemmän omaa napaa kuin oli tarkoitus, mutta pointtina kuitenkin oli, että ymmärrän ahdistuksen tunteesi ja tsemppaan sua tutkimuksissa eteenpäin. Munkin pitäis soitella taas sairaalalle jatkosta, että mitäs nyt clomien jälkeen, mutta en oo jaksanut...

Helinä kuvasi onnistuneesti ainakin tätiä edeltäviä kipuiluja. Sellaista kokonaisvaltaista, kramppaavaa paineen tunnetta alamahalla. Liiankin tuttua :/ Mutta mikäs siellä on tilanne? Eihän täti vielä hyökännyt?

Annukalla mielenkiintoisia oireita, hmm tosiaankin ;) Mikäs koopee sulla on meneillään? Jospa nuo oireet voisikin merkitä jo jotain mukavaa :) Jaksamista töihin! Joskus sitä vaan täytyy vetää omat rajansa sille mitä ja miten paljon tekee. Ei ne työt tästä maailmasta tekemällä lopu.

Mari, millainen koira teillä on? Aika iso vissiin, kun jaksaa kiskoa poikaa pulkassa? ;) Kivoilta kuulosti teidän lumileikit! Mä just viikonloppuna mietin lumitöitä tehdessäni, että olis niin ihana, jos siinä pyörisi sellainen taapero mukana...

).( Täällä on taas ovista hyödynnelty. Vahvan viivan bongasinkin heti sunnuntaina, ja oloistakin päätellen ovis oli eilen. Pitäis taas muistaa aloittaa luget ja sitten vaan odotellaan... ja kuitenkin turhaan...
Laskiaispullia leivoin jo viikonloppuna, mutta vielä niitä mahaan mahtuisi. Runbergit taitaa jäädä tänä vuonna väliin, vaikka ihan hyviä ovatkin. Mutta nyt syömään ensin jotain oikeeta ruokaa!

Helinä, mulla raskausmahajuilinta ja menkkajuilinta oli tismalleen samanlaista.. mulla oli tosin muita juttuja sekä aavistus että ei kuitenkaan menkkoja ole tulossa... :) mutta kyllä meinasin buranaa vetästä särkyyn, mutta sitten ajatelin kuintekin odottaa että jos ne alkaa niin vedän vaikka kaks buranaa...
eipä onneks alkanu :)

mutta nyt mentävä...

palataan :)

Helinä: Mulla tuntuu aina noi tätijuilinnatkin olevan sellaista nipistelyä, eikä niinkään jatkuvaa ja pitkäaikaista. Eli mulla se ei ainaskaan selittäs mitään ;)

Annukka: Toivotaan parasta, että mahatuntemukset olisivatkin jotain muuta kuin ovista, elikkäs sitä itseään ;D
Ja meille tuli tossa Uuden Vuoden jälkeen lunta ja se sitten jämähti ja uutta näyttääpi satelevan harva se päivä, eli lunta on aikas lailla yhtä paljon kuin muinakin vuosina.. =)

Keiju: Meillä on Kultainennoutaja.. Jaksaa hyvin vetää, tekee sille ihan hyvää kun on lääkärin määräämällä laihdutuskuurilla, niin kuluupa silläkin kalorit kun kiskoo jätkää perässä ;D Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi kun selittelin lumitöiden tekopuuhista.. Sanokaa heti jos teitä häiritsee, niin lopetan sen päpättämisen. Ja Keijulle bdbdbdb että vihdoinkin saisitte sen plussan siihen tikkuun! =)

Runebergin tortut tuli tänään syötyä ja kaikkea muutakin makeaa, niin että napa rutisee ja on ällö olo :P

Plussatuulia puhallellen poistun takavasemmalle!

Pikaisesti vielä pyörähdän :)
Mari, ei mua ainakaan häiritse, kun kerrot touhuistasi pojan kanssa enkä pahoita siitä mieltäni! Sitä paitsi musta on ihana huomata, että lapsen saaminen on tosiaan niin hieno juttu, että sellaisia tahtoo vielä lisääkin. Joten sen puolesta on kiva, kun täällä on toisestakin pikkuisesta haaveilevia joukossa :)

Se on kiva kuulla, ku ei aina voi olla varma, sen takia halusin tietää että kehtaanko tollasista asioista täällä "puhua" =)

Kyllä se lapsen saaminen oli sellainen ihme, että sen haluaisin kokea vielä ainakin yhden kerran, mieluiten usemmankin kerran. Mutta koskaanhan sitä ei voi tietää mitä elämä mukanaan tuo.. Mutta todellakin Keiju toivon teille sitä plussaa, niinkuin kaikille muillekkin =)

Kerro vaan Mari vapautuneesti mukavista hetkistä lapsiarjessa, musta ainakin on kiva lukea siitä!

Mielenkiintoista kuulla erilaisista raskaus- ja tätikivuista, tuntuu olevan kyllä NIIN yksilöllistä. Itse täällä vaan yritän saada jotenkin selkeyttä asiaan, ettei tarvitsisi "turhaan" arvailla ja iloita ja pettyä ja arvailla.. You know!

Keiju, ei oo täti vielä hyökännyt, mutta tädin laskettu aika (heh!) onkin vasta tän viikon lauantaina tai viim. maanantaina. Selkeitä oireita on ollut, niitä perinteisiä, pikkiriikkistä vessapaperin värjäytymistä parina päivänä, tissikipua ja vatsaolotiloja. Tänään on tissit jostakin syystä kivuttomat, mutta alavatsassa tätituntemuksia.

Täällä taas pitkästä aikaa... Safiirille vilkutukset!! :) Jokos se nelkku pian näkee ulkoilman?

Meillä töissä vaihdetaan kokonaan uusiin atk-ohjelmiin ja siinä on ollut hirveesti työtä ja muutenkin on kaikennäköistä hässäkkää, koko ajan joku käynyt selän takana ym. joten en ole ehtinyt/päässyt tänne käymään. Kyllä tää tästä taas pikkuhiljaa alkaa helpottamaan.

Me odotellaan edelleen kutsua ivf-suunnittelukäynnille...huoh. Mutta onneksi on kivempaa odotteluakin, nimittäin se meidän pohjoisen reissu on jo vajaan kk:n päästä! :)

Nyt on pakko jatkaa töitä taas, terkkuja kaikille!!

Huraa, Kukkis on löytyny :) Oot ollu "erityis"mielessä ku alotettiin sillon pakkasplussaajissa. Kiitos kysymästä - Nelkku syntyy perjantaina! Meidät komennettiin käynnistykseen kun hän kuulema on jo sen verran hyvän kokonen ettei tohdita antaa mennä hirmusti yli nelikiloiseksi. Sillon on rv 38+0 ja vauvat kuulema valmiita.

Kovasti vielä plussauksia tänne!

Safiirin vaavin syntymä lähestyy. Toisaalta on varmaan kiva tietää edes suunnilleen milloin pikkuinen tulee ulos. Ei tarvitse koko aikaa vain seurailla kehoaan :)

Kukkiskin löytyi, hyvä niin =) Teidän reissu lähenee kovaa vauhtia, kuukausi menee nopeasti! Toivotaan että saatte pian sen suunnitteluajan siihen ivf:ään.

Helinäkin jännitää tädin tuloa/ei tuloa =) Toivotaan että pysyykin poissa. Mä olen huomannut sen että jos oikein rupeaa itseään "tuijottamaan" ja pohtimaan kaikenmaailman tuntemuksia, niin siinä saa kyllä sellaiset raskausoireet kasaan että aijai.. Ja sitten kohta ilmestyykin täti =P

Kenenkäs mielestä tuo tänään alkavan Suomen Unelmien Poikamies-ohjelman poikamies on komean näköinen?? Mun rehellinen mielipide on että se näyttää aika luihulta. Mieheni sanoo että jos sille vetäisi verkkarit jalkaan niin se voisi olla kuka tahansa sossun luukulta.. Mun ukkelin mielipiteet on sitten välillä aika kärkkäitä.. =D

Herran jestas että oli eilen Akuutissa mieniä keskosia.. Raukat.. siinä oli aisiaa keskosten hengitystieinfekstioista.. Meinas tulla itku simmuun..

Hui sentään, Safiirilla on sitten uusi vauva sylissä jo perjantaina, ihanaa! :) Onnea sinne synnytykseen! Ja kiva kun olit kaipaillut... Meillä on tosiaan aika pitkä yhteinen historia ;)

Ja takas töiden pariin...

Jee, Kukkis oli löytynyt :) Onko yhtään tietoa ivf-jonon pituudesta? Entä sit, kun pääsette suunnittelukäynnille, niin pitääkö senkin jälkeen vielä jonottaa itse hoitoihin, vai pääseekö sinne sit saman tien? Kurjaa tuo odottelu.. :/ Mutta jospa se hoito tois vihdoinkin sen kaivatun lopputuloksen. Ja kiva, kun teillä on reissu odotettavissa, sellaiset aina piristää! :)

Mari, kultainennoutaja on musta niin ihana rotu :) Meillä on itse asiassa vähän koiran hankinta mielessä miehen kanssa. Kun ei kerran tuu vauvaa, niin jos sit edes koiravauva :) Rotu vaan on harkinnassa, kun pitäis olla ulkokoira mun allergian takia. Ja tosta lapsista puhumisesta vielä, on tosiaan ihan hauska kuulla juttuja lapsiperheen arjesta.

Helinä, onhan se totta, että hirveen yksilöllisiä ne alkuraskauden oireet varmaan on. Ja sitä helpommin sitä saakin aina keksittyä itselleen ties mitä oireita, kun periaatteessa kaikki on mahdollista.. ;) Mutta peukkuja sulle, eihän sitä tosiaan ikinä tiedä!

Ei oo ainakaan mun unelmien mies siinä ohjelmassa.. Jotenkin luihun oloinen munkin mielestä.

Safiirille vielä viime hetken tsempit synnytykseen!

Nyt pitää rientää harrastuksiin, moi moi!

Keiju: Meidän kultsi on oikea kultaisennoutajan perikuva ;D Niillä on taipumusta nähdä pieniä vihreitä ukkoleita, eli välillä äristään ja muristaan pusikkoon vaikkei siellä mitään olekkaan, itteä rupeaa monesti sillo hiukka hirvittään ja mielikuvitus laukkaa :P Meidän koiramies on muutenkin aika mielenkiintonen tapaus se pelkää omaa varjoaankin. Jos ei halua päästää koirulia keittiöön, riittää kun jättää siihen ovensuuhun vaikkapas pari roskapusiia/kauppakassia, niin avot pysyy poissa! =D Mutta ne osaa noi koirat olla niin lutusia, meilläki koiruli antaa pojan kiduttaa itteään ihan miten vain, se on niin säyseä koira. Mutta kannattaa lueskella niistä roduista.Monet pystykorvathan viihtyy ulkona, mutta saattavat olla aikas kovia haukkumaan, eli sitä kannattaa miettiä jos ei itse esim. sitä jaksa kuunnella. Meillä on juuri näin, meillä koira haukkuu noin kerran 2 kuussa, ja se riittää meille :P

Voi vitsi, mekin ollaan miehen kera juteltu koiran hankkimisesta, tähän mennessä vasta kepeästi, ei niin tosissaan, mutta katsotaan. Itse olen koirasta haaveillut pikkutytöstä lähtien, mut meidän perheeseen ei haukkua otettu. Noutajat on mun suosikkeja olleet aina, ovat niin fiksun ja säyseän oloisia, ja niitä oon elämäni aikana tuntenutkin.

Mitkäköhän koirat on mahdollisimman vähän allergisoivia villakoirien lisäksi? Mulla on kissa- ja kaniallergia. Muille eläimille ei oo allergiaa todettu.

Voi vitsit, onkohan Safiiri jo synnyttelemässä...?

Huomenna tai lauantaina tuntuisi ennakkotuntemuksista päätellen täti lykkäytyvän kylään.

Onpas täällä ollut hiljaista tänään! No töissä oli menoa ja meininkiä sitte senkin edestä.. Oli taas sellainen päivä että huh huh. Onneksi huomenna on perjantai!

Noutajat on munkin mielestä aivan ihania, mutta ne ei vissiin olis kovin hyviä ulkokoiria :( Pystykorvaa on mietittykin, kun sellainen sopis myös miehelle metsästyskaveriksi. Mutta mä en kyllä sitä haukkumista oikein sietäis ;) En tiedä sit, mikä rotu olis vähiten allergisoiva. Yhdellä kaverilla on labbis ja siitä ainakin alkaa nenä kutista tosi nopeasti, kun taasen yhtä setteriä (?) siedän varsin hyvin.

No, menipäs koira-aiheisiksi nää jutut :)

Oh hoh, onpas Senorakin jo pitkällä, kun pääset äippäpakettia hakemaan! Niin se aika rientää... Onkos masu jo kasvanut kovasti?

Mikäs koopee Marilla on menossa? Joko siis päästään pian jännäilemään? :) Helinälle yhä bd bd, kaikki ulokkeet pystyssä! Entä joko Tikru on bongannut oviksen?

Omia oloja vielä sen verran, että tänään tuli vähäsen jotain verensekaista limaa, vaikka oviksesta on jo muutama päivä. Mut kaipa se siitä vielä johtui... Luget kuitenkin muistin aloittaa tänään!

Kiitos kysymästä Keiju... Oikeesti mun ois pitäny saada Kelan paprut jo ennen joulua, mutta sain ne vasta tän vuoden puolella. Paprujen täyttöön meni pari päivää ja ennnen reisua vein ne Kelalle... Reisun aikana olivat tehneet päätöksen... Onhan toi paketin sisältö ihan ihana. Mies tuumasi, että miten noi osaa laittaa toiselle päälle.. Samaa minäkin mietin. :) Siis ikinä oo aatellu mitä pikkukansalaisilla on päällä... Montako kerrosta ja silleen... No taitaa tulla aika persoonallisesti puettu vekara meille...
Ens maanantaina tulee töihin mun tuuraaja, jolle pitäis ruveta opettamaan mun työtehtävät... 3 viikkoa tehokasta aikaa... ja tää mun toimiala on vähä spesiaali, enkä oikeesti tiedä, että näitä silleen missään koulussa opetettaisiin... Eli ohjelmatoimittajat kouluttavat ja jokaisessa vastaavassa työpaikassa on ne omat tapansa toimia.. Meillä on meijän malli ja sillä siisti... Ja mä itte tiijän parhaiten miten mun työt tehdään, toki muutkin jotain osaavat, mutta on asioita, jotka on vain mun hallussa... (jopas oon taas täynnä itteeni...) Masusta kyselit... Parina päivänä mulla on ollu äippähousut jalassa. Omat mahtuis vieläkin, mutta tää vyötäröresori on oikeesti ihan kiva. Mahanympärys on kasvanu muutaman sentin, paino on laskenu 1,5-2kg raskausaikana. Läskit on ehkä tiivistyny... tai oisko toi "kaljamaha" mikä on lähteny ja tilalle tullu vauvamaha... Tänään työpaikan naiset kävi joukolla hehkuttamassa kun saivat tietää raskaudesta... miehet ei vielä joko tiijä tai sitten ne ei välitä...

Peukutukset Keijulle... muistahan napsia luget säännöllisesti - toivottavasti tuottavat tulosta.

Viimehetken tsempit safiirille synnytykseen! :)

Helinälle ja annukalle peukkuja piän täällä!! :) Sais tulla jo taas plussaa tähän ketjuun :)

Kukkiksella tuloillaan suunnittelukäyntiä..toivotaan että nopsasti pääsetten ivf hoitoihin ja että hoidot tuottavat tulosta :) eiköhän :)

Senorallakin enää 3 viikkoa äippälomaan!! :O hurjan nopsaan mennyt aika...:)

Voisko keiju olla kiinnittymisvuotoa ;) Täällä menossa koopee 12 tai 13 riippuu alkaako laskeen siitä päivästä milloin ei kunnolla lorissu eikä kyl tiputellukkaan vai siitä päivästä kun padot aukes oikee tulvimalla..no joo...eka oili testi tehty ja hyvältä näyttää että olettaisin että saan tasavahvat viivat viimeistään lauantaina...tänään jo yritin innostaa ukkoa petipuuhiin mutta se nukahti sohvalle...meinasin vaan ku ei olla oltu nyt laisinkaan aktiivisia, edellinen kerta (noloa myöntää) tais olla viime oviksen aikaan niin oishan se hyvä että sais laukastuu "vanhat" tavarat ukosta ulos...tai sit täs käy niin että meil "kokeillaan" nyt sitä panttausta....on tää kans, tuntuu et ollaa ku mikäki vanhoista vanhoin pariskunta ku tää petielämä on aika hiljasta....onhan seki tietty kausi luontoista...mut työvuorotki menee aikalailla päällekkäin, nytki oli alkuviikko niin ettei nähty toisiamme pariin päivään ku mies on aamu kuudesta iltakasiin asti töissä ja jos mulla sattuu oleen yövuoroo niin oon lähteny jo ennenku se tulee kotiin...että semmosta selitystä taas tällä kertaa :D

Sori keiju, mult tasi mennä ihan ohi et tikutitko ovista?

Jep, huomen viel vapaa päivä :)

Onpas täällä koiravauvasta haaveilevia! ;) On ne kyllä vaan niin lutusia..

Senorallakin jo maha näkyy, oih ois se vaan niin ihanaa ihailla omaaki vauvamasua..
Helinälle bdbdb että täti ei kuitenkaan tulis.
Keijulle bdbdb että luget tuottas tulosta.

Keiju: Mulla on nyt menossa kp 23/26-28, että aikasintaan sunnuntaina pitäs alkaa jos pysyy kierto kurissa. Olen tänään epäillyt että ois mahatautia tai flunssaa tulossa kun on välillä niin myllertänyt mahassa ja pala ollut kurkussa, ja palellut ja väsyttänyt niin pirusti.. HYI! :P Mut onneksi se on sitten helpottanut aika nopeesti, toisinaan tuleepi aina noita äklöjä oloja.. Älkääkä nyt vaan alkako epäillä mitään muuta. =) Epäilen kovasti mitään raskauden mahdollisuutta.

Mitähän muuta mun piti tänne rustailla.. tyhjä pää.. Täytynee palata asiaan myöhemmin.
Plussatuulia kaikille!

Ainiin Safiirille tsempit huomiseen käynnistykseen!

Huomenta kaikille!

Täällä taas työpöydän ääressä. Olin eilen Helsingissä yhdessä työhön liittyvässä tilaisuudessa. Olipa ihana nähdä tuttuja, jotenkin piristävä koko reissu. Aamulla odottelin tunnin ja vartin taksia Kampissa, hermoja raastavaa hommaa mutta sainpahan uuden tuttavan kohtalo-/juttutoverista. Vaihdettiin sähköpostiosoitteita ja pitäisi varmaan tänään jo laittaa postia tälle henkilölle.
Oi joi, olipas paljon uutta tekstiä ketjussa. Täytyy yrittää kommentoida...
Senoralle ensimmäiseksi onnittelut äippäpakkauksesta, varmasti ovat ihania ne pikkuruiset vaatteet... Odotapas, kun ne alkavat tuoksua sille omalle pikku käärölle... Tulee ihan kyyneleet silmiin...
Mari. Musta on ainakin ihana lukea teidän perheen arjesta. Jatka siis samaan malliin vaan.
Safiirille onnea synnytykseen. Nopeasti se aika menee ja tänään hän jo syntyy :-)
Kultainen noutaja on meilläkin ollut haaveissa jo useamman vuoden tai vaihtoehtoisesti berninpaimenkoira...tiedä sitten jääkö haaveeksi vai miten...Näillä meidän nykyisillä "resursseilla" ei varmaankaan ole järkevää ottaa koiraa.
Täällä Keijun kanssa samanlaisia oireita. Keskiviikkoiltana paperiin rusehtavaa tuhrua, eilen sama juttu. Kovin vähäistä mutta kuitenkin. Tänään taas ihan puhdasta, ainakin toistaiseksi. Toivottavasti ei ihan vielä ala kunnon tuhrut, tässä on kuitenkin oikeisiin täti-aikoihin aikaa vielä varmaan viikko. Ne mahakivut loppui tiistaina nyt siis vaan odotellaan tuomiota.
Kuulostaapa tikru tutulta. Ei voi sanoa, että meilläkään olis mitenkään aktiivista tuo petielämä. Ollaan siitä juteltukin. Ei mies (enkä minä) sitä kuitenkaan minään ongelmana pidä, onneksi. On meillä tuota hellyyttä riittämiin sitten muulla tavalla, ettei olla kuin toisiinsa leipiintynyt pari. Mikä lie vaihe menossa.

Töitä...