Wish a Baby 88

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tikruliini84

Vieras
Wish A Baby 88
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Helinä, vm -77,
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (poika,11/06), pohjois-pohjanmaa tjot/Y
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Sonia, vm-71, toinen haaveissa, Y 6/06, km 01/07, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

Plussanneet poistakaa itse itsenne listalta! :)

Oli niin paljon viestii edellisessä ketjussa että tekasimpa uuden. Täällä pikkuhiljaa elävien kirjoissa...huhuh, oli kyllä kamala tauti!!! kuudesta kahteentoista, oksensin sen 11 kertaa...ei pysyny juomakaan yhtään sisällä...

Täällä ei oo täti vielä näyttäytynyt mutta kuten sanoin ni on täs näitä päiviä aikaa sen vielä tulla...pessimisti mikä pessimisti...mut jos nyt jostain ihmeen syystä kävis niin että vielä maanantainakaan tätiä ei näkyis ni sit testaisin..

tikru ja koopee 29

Voi pahus, Tirku! Sait sitten kuitenkin sen taudin. Toivottavasti menee ohi eikä jää vaivaamaan enempää. Josko se tätikin olisi eksynyt/pelästynyt jonnekin.. bd bd bd

En vielä uskalla poistaa itseäni listalta, pitää odottaa sentään ekan neuvola käynnin verran. Jestas, kuinka kipeät rinnat ovatkaan ja koko ajan.

Oletan, että Tikru oli copupastettanut edellisen ketjun ekasta viestistä ryhmäläiset, sillä minä olin jääny pois. Enkä oo ainakaan vielä plussannu:-D Jospa tämä oli enne;-))

Mutta alla siis päivitetty lista:

Wish A Baby 88:
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Helinä, vm -77,
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (poika,11/06), pohjois-pohjanmaa tjot/Y
Oona, vm -76, esikoinen haaveissa, Y 1/08 Etelä-Suomi
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Sonia, vm-71, toinen haaveissa, Y 6/06, km 01/07, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

Tikrulle pahoittelut noron saamisesta, josko se täti olisi lentänyt tiehensä haistaessaan oksennuksen :D

Hilma: Tottaikai täällä saa löpistä raskaudesta, mikäs sen mukavempaa kuin uuden elämän alun seuraaminen :)

Tikulle bdbdb

Tänne ei kummempaa, saunasta tulleena koneella istuskelen. Tänään sain siivottua ihan kunnolla, mutta syöminen sitten jäikin taas kerran väliin. Pitää lähteä raapimaan jääkaapin seiniä ;P Jos tänään sain ton ukkelin kellistettyä, ja sitten aloittaisi sen joka toinen päivä taktiikan. :D

hedelmällisiä aikoja toivottelen. =)

Joo, Oona, empä huomannu ollenkaan...kopsasin tosiaan tuon listan ekalta sivulta...mutta hyvä ku itse huomasit! toivotaan et se olisi merkki ++++ :):)

Marille tsemppiä ukon kaatoon!! :)

Mä oon vähän samoilla linjoilla Hilman kanssa... "Ilmoittauduin" jo ex-kermiteihin, mutta en uskalla vielä tässä vaiheessa poistua tältäkään listalta :)

Tikrullako ei vieläkään näy tätiä, kuulostaa hyvältä bdbdbdbd

Ovistelijoille onnea ajoitukseeen ja jännääjille plussapuhuri!!!!!

Heipä hei taas kaikki! Kovasti oli kiireinen viikko ja viikonloppukin on mennyt taas ihan liian nopeasti. Talvilomaa jo odottelen... Mutta kiva kun olitte kaipailleet :)

Kiitos peukuista, mutta uutta kiertoa täällä taas mennään, nyt jo kp 5. Aika masentunut ja toivoton olo alkaa olla tämän suhteen. Että ehkä en senkään takia niin ole jaksanut palstailla..

Kovasti pidän vielä peukkuja Tikrulle!! Niin soisin teidänkin jo onnistuvan.

Nyt ei kerkee taas muuta. Palaillaan!

Voihan kökkö keiju, että piti sitten sen tädin tulla sinne!! Kyllä niin toivoisin teille jo plussaa!!

Mä vähän luulen että täti kiusaa nyt vaan tässä kierrossa ku kuitenkin on niin sellanen olo et hetkenä minä hyvänsä losahtaa...ei uskalla edes toivoa mitään jotta ei sitten tulis pudotusta korkeelta...

tikru ja koopee 30

Minäkin jännäilin Keijua, odottelin kuumeisesti tuloksia :) Harmillista että sieltä ne taas vaan alkoivat, prkl...

Tikrua kans olen jännännyt kovin, toivottavasti tärppi on käynyt bd bd bd

Hilmaa en ole muistanut onnitella plussasta, tosi ihana juttu. Tervetuloa tuonne odottajien puolelle!

Sonia myös kirjoittelemaan odottajiin! Niin ja onnea kovasti plussasta!

Piitu

Hui, vai noro iski Tikruliiniin, ikävää! Kuinka pitkään jouduit heittämään yrjöä pyttyyn?

Mä bongasin digitikullani oviksen jo lauantaina, eli jostakin syystä oon kierrossa etuajassa. Ja heti alkoi illalla ukon kellistelyt. Täytyy viritellä tänään uudelleen. :)

Helinälle onnittelut ovisplussasta!! toivotaan että tuo tulosta ukon kellistelu ;)

Perjantaina siitä iltakuudesta oisko ollu noin puoleenyöhön ku morjestelin pyttyä, yhteensä siis 11 kertaa...ei pysyny limukaan sisällä puoltatuntia kauempaa...kuumetta oli kans lähes 38...eilen sit olin vielä ihan vesiripulilla...ei mikään kiva tauti...:S mutta onneks jo ohi :)

Tikru: toivotaan että tuo on nyt sitten sitä itseään ;D Koskas aattelit testailla, olikos se huomenna?

Helinälle onnea oviksen bongailusta ja miehen kaadosta, toivotaan että tuottaa tulosta =)

Keijulle pahoittelut menkkojen alkamisesta *lohtuhali*. Ehkä se pieni "tauko" tekisi hyvää ja jäisi se stressi vähemmälle, silloinhan saattaisi onnistaakkin. Toki haluan sinut täällä pitää, vaikka mieluummin kattelisin sua tuolla odottajien puolella, niinku kaikkia teitä! =D Olipas sekavaa.. :P

En sitten saanut eilen kellistettyä miestä.. Mutta tänään vaadin petipuuhia jo heti aamusta lähtien, ja kun poika oli nukahtanut hyökkäsin kylmänrauhallisesti ukkelin kimppuun.. Onnistuin kuin onnistuinkin. Eli alotetaanpas sitten tästä päivästä se joka toinen päivä. Hyvä ettei tiistain tule enää Pakoa, niin ehkä ukkeli lämpenis silloin uudemman kerran ;D

Kukakohan oli tämä mysteerinen vierailija? :D:D:D:D

En varmaan uskalla testailla vielä huomenna jos täti ei tule vaikka niin uhkailinkin...odottelen varmast kuiteski ainaki koopee 32 asti ja jos ei silloinkaan täti näy ni josko sit koopee 33 testailis...eli se olisi keskiviikko...mikäli nyt sinne asti edes päästään..

No jo on markkinat! Laitoin kyllä varmasti sen nimimerkin, mutta ei sitten jostain syystä tullukkaan näkyviin. =)

Eli minähän sen laitoin. Sokeena ku olin, niin en edes kattonu et mites se viesti tuli perille :D Pitänee tästä lähtien sitten aina vissiin kirjautua :P

Tikrulle vielä kerran bdbdbd

Voi itku, Tikru! Mä olin jo niin varma, että teitä on onnistanut! Iso lohdutushali!

Marille paljon onnea ukonkaatoon, toivottavasti tärppää!

Helinälle onnittelut ovisplussasta!

Keijukin taas uudella kierroksella, harmi. Olisin teille jo plussa saanut tulla :(

Täällä ollaan ja ihmetellään :) Ja toivotaan, että säästytään pahoinvoinnilta. Olen "näppärän" teorian kehittänyt siitä, miksi mulle ei välttämättä tule pahoinvointia. Eli mulla on aika huono hajuaisti (kiitos jatkuvan nuhan), joten hajut eivät rupea ällöttämään kun niitä ei haista! Tai jotain...

Mukavaa viikon alkua kaikille!

Hah! Nyt olen taas jaksanut kirjautua. =) Josko nyt näkyisi lähettäjäkin.

Tikru: Ei saa luovuttaa enenkuin punaista on näköpiirissä =D *puhaltaa positiivista energiaa ja plussatuulia* :D

Onkos meillä jännäyslistaa koossa, oliskos joitakin siihen tulossa?

Hilma: Sun täytyy olla iloinen ettei ole kummoista pahoinvointia. Mullakaan ei ollut kovin pahaa tietyt voimakkaat hajut laitto hiukka yökkimään, mutta kertaakaan en joutunut halailemaan posliinia. Ja iloinen olen siitä =)

Vitsit että on nälkä, en vain jaksa alkaa vääntään ruokaa, oottelen että ukkeli tulee kotiin, jos sitten yhdessä kaiveltais jääkaapista jotain ruoan tapaista.

Kuulostaa itkarista päätellen että pikkumies on heräämässä, joten täytyy lopettaa :D

Plussatuulia kaikille!

Keijulle *lohtuhali*, olishan tuo täti voinut jo jättää tulematta :(

Tikrulle vielä tsemppiä vai tuliko sieltä täti ihan oikeasti??

Helinälle ovisonnittelut!!! Toivotaan että nyt tärppää!!

Mari täällä haamuillut :D Arvasin tuosta miehen raa'asta hyväksikäytöstä kukas siellä tarinoi :D

Hilma, ei mullakaan oo pahoinvointia... melkein toivois että olis...
Tytöstä oli tosi huono olo, muttei tarvinu ulos asti päästää.

Sain keskiviikolle neuvola-ajan ja yksityiselle ultra-ajan perjantaille, jos niitä nyt tarvii... eilen tuli paperiin vähän "aprikoosivalkkaria" ja äsken vielä runsaammin :(
Toivon kovasti, että olis limakalvoista!!!

Sonia: Toivotaan parasta että kyse ei olisi mistään vakavammasta. Aina täytyy yrittää ajatella positiivisesti, sulla toki varmaan vielä enemmän mietityttää noi kaikki asiat, ku eikös teillä ollut se yksi km takana? Mutta lähetän litratolkulla vauvaliimaa ja läjän tarrasukkia, että maha-asukki pysyisi mukana! =D

Sonialle lähetän myös kovasti vauvaliimaa, toivotaan et kaikki ok!

Täällä ruskeaa vuotoa tänään ollu mutta aamulla pyttyyn lorahti kyllä verta. Huomenna voi sanoo virallisesti että koopee 1. Ketutus vielä päällä...tosi inha täti ku oli myöhässä, aina tulee aateltuu et jospa nyt vaikka tietää mahajomotuksista että missä mennään...Jotain hyvää tässäkin päivässä, meinaan vihdoin oli teekoossa aikoja gynelle helmikuulle eli mulla ois aika 12.2...saadaan vihdoin kaikki kokeet otettua ja asia menee eteenpäin...

Ja taas alkaa rumba alusta...pitää varmaa yrittää "terästäytyä" jollain koppaskonsteilla...ne jotenki aina luo uutta uskoa,hehehe...et sais jostain ees sitä uskoa tähän taas...nyt ollaan vielä ahkerampia...tai sit jos kokeilis tota safiirin mainostamaa panttausta...Eipä tässä auta kyllä surkuttelu, onneks se kestää aina sen surullisen kuuluisat 2 päivää, sit on kaikki taas paremmin :):)