Wish a baby 86

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tikrulle tsempit oviksen bongailuun, ja toivotaan että pupuilut tuottaa tulosta =)

HIlmalle bdbdb että vatsavaivat johtuis jostain muusta kuin tädistä ;D

Mites Sonialle on käynyt? Onkos täti jos tunkenut näsäviisaan nenänsä ovesta sisään? Toivottavasti ei! =)

Ynnäilin eilen sitä ovista, ja kyllähän se sit vissiinki siirty päivällä aikasemmaksi, ja niin noi laskuritkin vihjaili, eli ei se kummakaan ole kun ei ole mitään tapahtunut, kun on olettanut oviksen olevan tiettynä päivänä ja se onkin ollut aiemmin. Vaikka eihän meillä muutenkaan suuria mahdollisuuksia ole ollut, mutta josko nyt.

Moikka

Täällä taas työpöydän ääressä. Reissut meni ihan hyvin. Kyllä on upeita ihmisiä tuolla "maakuntien" toimistoissa, kiva tehdä töitä sellaisten kanssa.
Hilma. Ovistesteri oli n. 36e. Siinä on 7 testiä mukana. Eipä ole ovista löytynyt vielä. Onko tulossa vai eikö tulekaan, saa nähdä. Ei ole kyllä ollut mitään nipistelyjäkään tms.,joten toivotaan, että tulossa on...
Meilläkin oli miehen kanssa varmaan noin vuosi sitten 1000 palan palapeli olohuoneen pöydällä iltapuhteena. Melkein valmiiksi saatiin, kunnes korjasin sen siitä siivotessani pois. Tässä oli paljon sinistä taivasta ja kuusimetsää niin oli tosi hankala tehdä. Pitäis hommata joku mielenkiintoisempi. On mukavaa hommaa telkun katselun tilalle.

Kas meillä on uusi haaveilija. Tervetuloa mukaan Helinä! Ja peukkuja, että vierailusi jää lyhytaikaiseksi, vaikka mielellämme me sut täällä pidettäis. Mä olen nyt tässä kierrossa testaillut tuollaisella digivehkeellä ovista mutta kuten kerroin ei ainakaan vielä ole löytynyt ovista... Perinteisiäkin löytyy jokunen kaapista mutta eiköhän se näkyis tuolla digilläkin, jos olis tulossa?!

Pakko jatkaa hommia... Päivystän tänään ja töitä pukkaa...Mukavaa viikonloppua kaikille.

Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Joada, vm -75, tyttö 2v, toinen haaveissa, km 07, pääkaupunkiseutu
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (poika,11/06), pohjois-pohjanmaa tjot/Y
Mi-iu, vm-85, esikoinen haaveissa, Y 08/07 päijäthäme, pluss 11/07
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Sonia, vm-71, toinen haaveissa, Y 6/06, km 01/07, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

Otin itseni pois listalta, ultra oli ti ja veitikka energinen.

Sonialle ja muille jännäilijöille kauheasti plussia!

Terkkuja, Aurea

Kiva kuulla Aurea, että kaikki on mennyt hyvin!

Toivotaan, että ovis Annukan löytää bd bd :) Kiva, että sinäkin ehdit työkiireiltäs täällä välillä pyörähtämään :)

Mari, joskus nuo laskuritkaan ei laske oikein sitä ovista, kannattais melkein jollain kierrolla tikuilla ihan kokeilla. Minä tilasin netistä, oli tosi halpoja ja jonkun oviksen oon saanut niillä bongattua. Digitestit taitaa olla kuitenkin niitä varmimpia!
Mutta hienoa siis jos väärin laskit ja mahdollisuus on sittenkin olemassa :D

Huh, ehdin jo hukata tämän tekstin tässä välissä...

Tätiä ei ole näkynyt, välillä tulee kuin vettä siis ei mitään jälkiä jätä, vaan on märkää :O
En tiiä millon vois testata kun en pysty pidättämään 4 tuntia. Aamulla aina kova kiire vessaan ja tilkka vaan tulee.
Lähden kohta asioille, jos siellä se neljä tuntia vierähtäis.

Niin mua ei siis päästetty tänne kirjautuneena :/

Sateista perjantaita! Viikonloppua kohden mennään :)

Hurjan jännää Sonialla! bd bd bd bd bd

Kiitos tiedosta Annukka. Ei tuo ovismittari sitten olekaan niin kovin pahan hintainen...

Tikrulle onnea oviksen bongailuun ja miehen kaatoon ;)

).( Vatsa rauhoittui yhtä salaperäisesti kuin oli aloittanutkin. Ei mitään normaalista poikkeavaa.. Turhaa taitaa olla muu kuin tädin oottaminen :/

Hilmallekkin hurjasti tsemppiä ja plussatuulta!!! ++++

Jesh! testiviiva tummempi kuin kontrolliviiva et ehkä huomen aamusta ois vielä mahkuja...ja alavtasaan sattunut vasemmalle puolelle kovasti tänään...:)

Kovasti puhaltelen täällä plussatuulia Sonialle ja Hilmalle! Koskaan ei saa luovuttaa ennekuin täti on saapunut. =) Ja tämähän ei sitten päden minuun ;D

Tikrulle tsempit miehen kaatoon, toivotaan että simpat läytää perille!

Annukkakin taas kotiutunut, mukavaa että reissu oli mennyt hyvin. Ja toivotaan että se ovis sieltä löytyisi, niinkai ne sanoo että se digitaalinen ovistesti ois parempi.

Pitää itsekkin tässä alkaa pohtimaan niitä ovistestien hankkimista, ukkeli on vain jyrkästi vastaan. Ei kuulemma olla kunnolla vielä yritettykkään, onkos se kumma kun ei koskaan ole kotona niihin aikoihin :P Meikäläinen on tässä naureskellut että kuiva kausi pitäisi olla meneillään, ja hiusut on märkänä ku ois pissat tullu.. Siis valkkaria vaan valuu ja valuu....

Sateista perjantaita! Määlyä, kun lumi hupenee, kohta sitä ei liene enää rantuakaan jäljellä. Höh.
Katselitteko eilen Rimiksen? Ihanaa, kun vauva tuli, mutta kyllä mua aina huvittaa, kun tv- synnytyksissä ne vauvat on heti niin puhtaita kun uunista pullahtavat, pyöreitä ja sileitä... Ei taida IHAN niin hommat tosielämässä mennä...
Mulla on niin kipeet tissit ja alavatsaa juilii! Huomenna tai ylihuomenna on täti saapumassa vieralemaan. Ikävä kyllä.
Mulla on vähän sama juttu kuin Sonialla; saa nähdä, miten tikkujen kanssa puuhailu luonnistuu, meikäläisellä kun on ehkä maailman huonoin seurustelurakko.
Iloa viikonlppuun!

Hilmakaan ei nyt vielä luovuta bd bd bd!!! Mulla on kans ollu noita tätituntemuksia ja maha sekasin, vaan ei tätiä näy. Huomennako sulla sitten pitäis selvitä?

Tikrulle bd bd, että yhteistyöhaluinen munis on paikalla bd bd!!!

Rimistä aloin eilen katsomaan digiboksilta, mutta nukahdin jossain välissä. Pitää ottaa uusiksi parempaan aikaan.
Sitä vauvasarjaa ei tänään tainnu tulla, jäi eilinen näkemättä. Oisko sit maanantaina uusinta...

).( aamulla testaan, kävi miten kävi... ei tätä odotustakaan kauaa jaksa.

Huisaa, Sonia pääsee testaileen! Voi kun olis kaksi viivaa/plussa (riippuen testistä)!!

Jep, huomenna olisi normaalin kierron mukaan kp1, mutta koska vaihteluväliä on hiukan, niin oikeasti ovat myöhässä vasta jos eivät tule edes sunnuntaina.

Viikonloppua kohden! Aah, huomenna kampaaja :)

Tikrulle peukut oviksen hyödyntämiseen! Kyllä varmasti vielä huomenna ehtii, jos tänään tuli vielä vahvemmat viivat kuin eilen. Mun ovistikkujen ohjeessa ainakin sanotaan, että vahvojen viivojen päivä + sitä seuraava olis parhaat ajan pupuilulle. Joten hommiin vaan ;D

Toivottavasti nyt digiovistesteri toimii Annukalla! Ainakin sen hintainen oli, että parasta olisi ;) Niin säkö et ole "tavallisilla" tikuilla ovista löytänyt?

Eipä ollut pahan hintainen Helinän kylpyläreissu! Me kanssa tykättäis pienistä kylpylälomista, mutta on vähän turhan tyyristä täällä kotimaassa :/ Tuntuu, että pitkälti toista sataa yöltä...

Peukkuja Hilmalle ja Sonialle, lupaavalta kuulostaa!! Ja Helinälle kanssa, vaikka itse tätiä odotteletkin :) Kyllä tästä kolmikosta nyt luulis jo jonkun plussaavan..

Omaan napaan ei juuri uutta kuulu. Ovis bongattu, mutta lämmöt ei tunnu nousevan millään. No, kai se ovis silti oli, kun tikkukin näytti ja tuntemuksiakin oli.. Vaikka tuntuu kyllä, että näissä clomi-kierroissa on kaikenlaista nippailua ja nappailua koko ajan, että ovista ei niin selkeesti erota.

Mitäs muuten Kukkikselle kuuluu, kun ei oo pitkään aikaan kuulunut mitään? Toivottavasti kaikki ok! Samoin Sara, kukkuu? Kuulumisianne kaivataan! :)

Tuntuu, että taas jäi miljoona asiaa kommentoimatta, mutta seuraavalla kerralla taas lisää. Ja nyt, hauskaa viikonloppua!!

Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Helinä, vm -77,
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (poika,11/06), pohjois-pohjanmaa tjot/Y
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Sonia, vm-71, toinen haaveissa, Y 6/06, km 01/07, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

Päivittelin vielä lisää.. Mi-iukin plussasi ajat sitten ja Joada ei ole tainnut kesän jälkeen kirjoitella. Helinän lisäsin, ja voit itse lisäillä tietojasi! Lyhyeksi käy meidän lista :O

Iltaa!

Keijulle bd bd bd, että simpat on löytänyt hyvän kasvualustan tai edes yksi :)
En mäkään tässä kierrossa oo huomannut että lämmöt olis selvästi kohollaan, ollu sellasta välillä kuuma ja välillä kylmä.

Tuossa töistä äsken tulin ja sain pidäteltyä 4 tuntia, enkä malttanut aamuun asti oottaa testausta... heti ilmesty selvä +... meinaa vaan itku olla herkäsä, nyyh..
mutta päivä kerrallaan näin aluksi mennään. Sitten kun saa varmuuden onko kaikki ok, niin sen jälkeen en aio iloa pantata. Murheita tulee sitten jos on tullakseen!

Nyt kaikki mahdollisuuksien mukaan kyytiin, juna odottaa matkustajia 9 kk:n tripille :)

SONIALLE hujasti onnea!!!!!!!!! Mä tiesin, että sä plussaat... Nyt Hilma samaan junaan!! Iiiiiiiiiikkkkkkkk... onnenkyyneleet valuu pitkin poskia ja kylmät väreet seilaa pitkin selkää! JEEEEEE!! Lisää positiivisia uutisia..., pliiiiiiiissssssss........ MIten kerroit miehelle ja mitä kommentteja tuli!!

Onnea valtavasti Sonialle!!! Ihanaa! Tulin tuolta naapuriketjun puolelta tänne hetkeks kuokkimaan, kun kukaan ei siellä vielä ole maisemissa... Ette pahastune?... Kaipaan juttukaveria, kun töissä on niin äärettömän tylsää, ei jaksa keskittyä nyt oikein duunijuttuihin... Mulla menossa 33. päivä ilman pillereitä ja tätiä ei vaan edelleenkään ole näkyny... Tulis jo vauhilla, jos on tullakseen, kun ei jaksa tätä odotusta...hmph!