Wish a Baby 74

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WAB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Senoralle jaksamista kielen ulkoiluttamisen kanssa. Minulla edelleenkin hyvässä muistissa olo aamulla kun heräsi ja pönttöä piti halailla..... Eihän se kivaa ole, mutta nyt toisaalta toivoo että olispa edes siinä vaiheessa....... ;)

Tulihan sitä ke iltana puuhasteltua, jospa niistä olisi muutama löytänyt perille asti.
Tänään mies on iltamyöhään pois kotoa, että katsotaan nyt kaatuko suorin jaloin sänkyyn.

Se on muuten oikeasti jännä, että yleensä minä olen se joka illalla valittaa, että väsyttää ja vois vaikkapa hyvin alkaa heti nukkumaan, mutta mies kyllä jaksaa puuhastella. Mä sanoinkin sille eilen, että on se per...le, että jos kuussa lähes 29 päivänä seksi kiinnostaa ja yhtenä päivänä ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No ei meillä nyt ihan joka päivä sentään, mutta melkein.........

Sonia mulla oli lähellä etten sanonut miehelle, että turha vongata kuukauteen yhtään mitään. Hillitsin itseni.....

Nyt täytyy jatkaa taas työn tekoa

Katzu: ymmärrän ihan täysin sun kilarit! Meillä vähän vastaava tilanne toissapäivänä... Ovis päällä, ilmoitin siitä miehelle (jolla btw on kauhee vauvakuume oikeasti) ja hän meni sit illalla ihan lukkoon ja alkoi höpisemään kuinka hänen seksuaalivietti on laskenut (TOSI oikea hetki kertoa sellaista...) ja ettei hän ole mikään kone... No ei siitä paljon actionia sen jälkeen tullut. No onneksi eilen tajus tilanteen ja otti ihan aloitteenkin rakasteluun. Mutta kyllä täytyy sanoa ettei tämä ole mitenkään helppoa! Kateeksi käy melkein kaikille jotka "vahingossa" tulee raskaaksi! Eipä tarviis suunnitella niin paljon ja sit ärsyyntyä kun ei mitään tapahdukkaan. Itse en suostu tässä vaiheessa hieromaan vaikka mies pyytääkin - kyllähän se siitä nukahtaa. Toivottavasti sun mies ottaa ohjat käsiinsä tänään!! bdbd

Kyllä oot mun mielestä Katzu kilahtanu ihan aiheesta, saman oon tehny pari kertaa. Sulla on nyt sama tilanne ku mulla viime ovisaikaan, paitsi jos se mies sut vielä tänään viettelis ;)

Meillä mies tykkää ite olla se aloitteen tekevä osapuoli, huomaan et on hieman vaivaantunu ku meen ehotteleen jotain.
Kait siinä tulee joku paniikki kun on pakko suoriutua ja heittää vielä elinvoimaset simpat liikkeelle :D

Sanoin kerran, et näin ne osat muuttuu, nainen on viriilein siinä 40 tienoilla. Se meinas vaan, et joo, kerran kuussa... :)

Mutta tosihan se on (kait???), ettei pelkkä haaveilu saa tuloksia aikaan....

Senoralle tsemppiä kestää pahoinvointi, vaikia ajatella siinä pöntöllä roikkuessa, että se on hyvä merkki!
Mun mielestä tuo oli just raskausajan pahin vaihe *haikeana muistelee*

Aurealle kans peukut pystysä, että simpat vikkelinä kavereina löysi mitä pitikin bddbbddb :)

Jotenkin kaiken tämän tahkoamisen jälkeen on vaikea uskoa että joku voi ihan vahingossa tulla raskaaksi... ;) Joskus sitä tikuttaa oviksen ja hyötykäyttää miestä ihan oikeaan aikaan ja täti kurvaa säännöllisesti neljän viikon välein kylään. Sitten kun jättää huolehtimatta ja stressaamatta, niin sitte saa ne kaksi viivaa r-testiin...

Bongasin tänään ovistikkuun haaleahkon viivan. Eilen ei tullut minkäänlaista viivaa eli pitäisikö todeta, että ovis kenties lähestyy? Tuli eilen puuhasteltua miehen kanssa, joten kylvöt on aloiteltu, vaikkei vielä ihan "se hetki" olekaan. Onhan se kiva harjoitella, viime kerrasta on aikaa... ööh.. liian kauan. Seuraavan kerran mahdollisuus aikaisintaan huomenna. Pitää tikutella tässä ihan rennosti vaan ja kuulostella, että hokaisinko ihan itsekin oviksen tällä kertaa.

Katzulla ollut vähän huonompi tuuri... Sattuipa just nyt se "haluttomuus", kun nimeomaan pitäis haluta. Meillä varsin tavallista, jospa tässä kierrossa tehtäisiin poikkeus.

Katzulle pahoittelut...tiedän tunteen ja myös itse olen vastaavanlaiset kilarit saanut!! Kyllä turhautti silloin!!

Aurean miehellä ollut hyvät jutut! Anteeksi, ei pahalla mutta mua nauratti nuo sun miehen sanomiset =D Hassuja nuo miehet... =)

Meillä mies tykkää kun mäkin välillä teen aloitteen...ja varmaan aika tasaan ne meneekin mutta kyllä meillä mieskin osaa sanoa ei...ja että väsyttää.

Annukka tsemiä oviksen bongailuun!! toivotaan että se tosiaan tulee ja se säädään hyödynnettyäkin ; )

Täällä kp 22 ja olo ihan normaali...tänään ei ole enää väsyttänytkään niin paljoa. Nukuin kyllä viime yönä 10h joten sekin vaikuttaa. Yritän täällä tsempata itseäni...ettei se ole maailmanloppu vaikka viikon päästä menkat tulisivatkin...sitten vaan uutta yritystä...mutta kyllä se vähän pelottaaki...kun tietää että pettyyhän sitä kuitenkin jos ne menkat alkaa. Mutta tjot:llahan me ollaan menossa joten ei pitäisi ottaa liian vakavasti. =) Vaan rauhallisesti... =)

Jahas pyykkikone kutsuu...mentävä siis.

Kaikille mukavaa/rentouttavaa viikonloppua!!

Tutkimus ohi ja hengissä selvisin!! :) Ja nyt pitäisi olla aihetta hymyyn pitkästä aikaa, sillä putket oli auki ja jopa munasolu siellä kasvamassa! =) =)
Itse tutkimus ei ollut kovin paha. Katetrin vieminen kohtuun tuntui aika ilkeältä, menkkakivulta, kuten Kukkiskin asiaa kuvasi. Mutta se olikin tutkimuksen pahin vaihe, ja onneksi aika nopsaan ohi. Veden ja ilman suihkuttaminen kohtuun tuntui lähinnä paineen tunteena. Vähän tosin ehdin säikähtää, kun lääkäri tutki vasenta puolta niin kauan ja sanoi sen näyttävän jotenkin oudolta, mutta siinä olikin ollut vain joku suolenmutka (?) munatorven edessä. Eli ovulaatio pitäisi tapahtua ihan lähipäivinä, joten viikonloppuna pitäisi pupuilla ahkerasti ihan lääkärin määräyksestä. Hih ;) Sain myös Clomit seuraavaan kiertoon ovista tukemaan, joskin lääkäri epäili teoriaani ovuloimattomuudesta. Siis kohtalon ivaa, että ovis onkin aina silloin, kun lääkäri ultraa... Hyviä kuulumisia siis vaihteeksi täältäkin! =)

Katzulle iso sympatiahalaus! Ihan aiheesta vedit kilarit, kyllä miehen pitäisi otollisina aikoina olla touhussa paremmin mukana. Mutta onneksi olitte saaneet siemeniä matkaan jo keskiviikkona, ja tänään kun vielä uusitte, niin pitäisi olla hyvät mahkut. Onnea ovisplussasta, sekin on jo hieno bongaus :)

Meilläkin mies kyllä tykkää, jos mä teen aloitteen (mikä tosin usein ajoittuu juuri oviksen aikoihin *kröhöm*), ja yrittää tsempata, jos sanon että olisi just ne tärkeät päivät meneillään. Mutta on sitä eitä kuultu täälläkin ja vedetty hernettä nenään :/ Vaikeaa kyllä tuo ajoitus, kun ei ihminen tosiaankaan ole mikään kone! Parasta olisi, kun voisi ottaa vain rennosti eikä laskea päiviä. Varsinkin kun Senora taisi juuri todistaa sen teorian toimivaksi!!

Jaksuja Senoralle pahan olon kestämiseen! Yökkääminen on kyllä niin inhaa... :/ Koita kestää ja ajatella palkintoa!

Peukkuja ovisbongareille, että saisitte viivoja tikkuun! Mikäs kp Hilmalla on? Jospa ovis tulee vielä myöhemmin? Annukalla ainakin viivat vahvistumassa, hyvä hyvä! Koita saada mies kaadettua vielä vahvan viivan päivänäkin ;) Uskaltaiskohan itsekin kusaista tikkuun, jos siellä nyt jotain olis kasvamassa...

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille ja hauskoja Venetsialaisia niille, jotka niitä juhlivat! Me luultavasti tyydytään nauttimaan omasta terassista ja grillaillaan siinä.

terkuin hiukkasen toiveikkaampi Keiju =)

Tulipa oikein hyvä mieli tuosta Keijun kirjoituksesta! Ihana lukea positiivisia uutisia sieltäkin suunnalta, jokohan se olis teidän vuoro? Vieläkö ei mitään kipuja? Eikös se Kukkis kertonut, että hartiapistos alkoi vasta ajan päästä?! No jospa välttyisit siltä. Kovasti olis joo tarkoitus kellistää mies jo huomenna, eiköhän tuo onnistu...kotona pitäis ainakin olla, jos saan kiinni :))

Toivotaan nyt Minttu kuitenkin, että täti pysyis poissa. Pyykkikone täälläkin jo kolmatta koneellista...lakanoiden ja pyyhkeiden vaihtopäivä...

Viikonloppuja kaikille minunkin puolestani!

Wish a Baby 74
MinttuO**:Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Aurea76, vm-76, esikoinen haaveissa, Helsinki
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Joada, vm -75, tyttö 2v, toinen haaveissa, km 07, pääkaupunkiseutu
Katzu, vm-77, km 12/2006, esikoinen haaveissa, K-laakso
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (poika,11/06), pohjois-pohjanmaa tjot/Y
Mi-iu, vm-85, esikoinen haaveissa, Y vasta syksyllä -07
MinttuO, vm-78, kolmas haaveissa, pohjois-pohjanmaa, tjot
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Sonia, vm-71, toinen haaveissa, Y 6/06, km 01/07, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma , vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

Laittelin nyt itteni tonne listalle =) Eli virallisesti nyt sit yritellään tai mennään tolla tjot-periaatteella =)

Wish a Baby 74
MinttuO**:Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Aurea76, vm-76, esikoinen haaveissa, Helsinki
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Joada, vm -75, tyttö 2v, toinen haaveissa, km 07, pääkaupunkiseutu
Katzu, vm-77, km 12/2006, esikoinen haaveissa, K-laakso
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (poika,11/06), pohjois-pohjanmaa tjot/Y
Mi-iu, vm-85, esikoinen haaveissa, Y 08/07 päijäthäme
MinttuO, vm-78, kolmas haaveissa, pohjois-pohjanmaa, tjot
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Sonia, vm-71, toinen haaveissa, Y 6/06, km 01/07, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma , vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

Huomenta

Onpas kylmän tuntuinen aamu. Ei ole elimistö vielä tottunut tällaiseen.

VIikonloppuna oli kaveri kylässä ja tuli pitkästä aikaa käytyä yöelämässä. Ravintolassa oli tosi hyvä bändi soittamassa ja oli ihan kiva kuunnella ja jorailla. Bändin nimi oli Playa, oletteko koskaan olleet keikalla?

Kp 17 ja kolme Teroa otettuna. Eilen ja tänään mahassa ollut nipistelyä, muuten aika normi olo. Huvikseni mittailen lämpöjä ja ne heittelenät aika mielenkiintoisesti. Just äsken 36.8, pari tuntia sitten 35.9.

Muuten täällä ei mitään sen ihmeempää tai akuutimpaa, kun että piinaviikkoja elellessä.
Mukavaa viikonalkua kaikille

Hieno juttu Keiju, että putket on auki... ja munis kasvamass... Nyt sitten kylvöjä tasaiseen tahtiin...
Katzu... outo bändi... mutta ihana nimi Playa... hiekkaranta... Tsemppiä piinaviikkoihin...
Teretulemast mukaan Mari..
Kiva-kiva Miu-ulla on nyt sitte yritys alkanu virallisesti...
Toivottavasti pääsette pian kaikki tuonne odotuspuolelle. Me yritetään Riikan kans vielä jutututtaa veturinkuskia, jotta tää huhtikuun plussajuna vielä odottelis täällä lisää väkeä kyytiin

Maanantai taas...=)
Kauppaan pitäisi poikien kanssa lähteä. Pakko heti aamusta piipahtaa täällä ja lukea kuulumiset. =)
Minäkään en tunnista bändiä. Katzulle peukutukset kylvöön!!! =) bd bdb bd

omaa napaa sen verran että kp 25/32? on menossa. Enpä osaa sanoa mitään mistään oireista...monenlaisia tuntemuksia on viikonloppuna ollut, mutta...?? jos tärppi tulisi niin tämän lapsen laskettuaika olisi toukokuussa...=) aikaisemmat lapset syntyneet syksyllä/talvella...olisi ihanaa saada kevät/kesävauva =)

Tänään riittää hymiöitä =D heh heh...

Nyt pukemaan lapset ja itsensä ja sit sinne kauppaan...
Kaikille kivaa viikkoa!!

Minutulle bdbd!! Itsellä ovistikku osoitti selkeää viivaa eilen ja saatiin yksi satsi simppojakin liikenteeseen. Pitäisköhän yrittää vielä tänään... :)

Oli kahdet tuparit viikonloppuna, aika rauhallisesti tuli otettua eikä onneks kukaan kommentoinut mitään! Sitten nähtiin vielä itsetyydyttäjä kotikulmilla yöllä niin tuli poliisi-ilmoituskin tehtyä siinä samalla - inhottava feelis kun ei uskalla/voi kävellä yksin kotiin enää öisin.

Miten senoran olo? Oksettaako vielä pahasti?

No niin, hommien pariin...

kiitos kysymästä Aurea... kyllähän sitä aamulla pitää puklata... Ja melkoinen kaasulaitoskin pyörisi ihan meikäläisen päästöillä ;) Siis ei mua oo pahasti koko aikana oksettanu. Mutta joka aamu pitää puklata vähä...kuiitenski...

Maanantaita naiset!

Hyvä uutinen Keijulla että putket on auki ja muniskin juuri kasvamassa! Kyllä teillä varmasti pian tärppää, mullon sellanen kutina:) bd bd bd

Ja tervetulotoivotuksia uusille! Jengiä siirtyy tasaisesti plussajunaan, joten mukaan kyllä mahtuu aina! :)

EI ole kyllä tuo Katzun kuulema bändi mullekaan tuttu. Täytyy koittaa bongata jostain.

Aurea oli nähnyt ällötyksiä, hyi että! Ei kyllä varmasti tuon jälkeen tee mieli yksikseen tosiaan liikkua! Toivottavasti poliisit bongas vemppaajan!

Senora moikkailee pönttöä aktiivisesti, hö! Sehän on kuitenkin hyvä merkki et on oireita! Koitahan jaksaa!!!

Vitsit maanantai, ei millää jaksais tehä töitä. Pakko kuiteski.

Mukavaa viikkoa!

Huomenta

Taas pitäis jaksaa taas sitä arkea. Töitä olis vaan kuka ne tekis?! Hei, se viedään jo elokuun viimeistä viikkoa. Eilen päätin, että tällä viikolla saatava verhot vaihdettua ja matot lattialle. Toivottavasti saan itsestäni edes sen verran irti. Sentään jo kohta syyskuu...
O-tikku näyttää edelleen hentoa viivaa eli vielä ihan positiiviset fiilikset, että vahvistunee tässä lähipäivinä.
Viikonloppu meni pihahommissa. Eilen kävin moikkaamassa mummoa sairaalassa. Toipuu hiljakseen tiistaina tehdystä lonkkaleikkauksesta.

Tässäpä ne suurimmat kuulumiset...

Moikka kaikille!

Mä nyt en oo vielä niin perillä teidän nimistä joten peukutan kaikkia tasapuolisesti oviksien yms etsiskelemisestä =) bd bd bd

Hyi, kauheeta ku pitää nähdä jotain noinki epämiellyttävää, toivotaan tosiaan et poliisit on saanu istensätyydyttäjän kiinni..

Mulle ei kuulu kurjuutta kummempaa, eilen hiukka peuhailtiin, mut ku eihän mulla oo haisuakaan et missä vaiheessa tää kierto on menossa, ku ei ne menkat näemmä alkanukkaan (ei kyl haittaa =)) Joten pitää kyövää hartaasti pitkin kuukautta ;)

palataan

Käykää tuolla kotisivuilla, sieltää löytyy mm. kuvia (niistä jo välittyy hyvä fiilis) ja keikkakalenteri

www.playaband.com

Mulla on kanssa yksi samantapainen kokemus kun Aurealla. Tosi monta vuotta sitten olin Ranskan rivieralla ja makasin yksin rannalla (oli huhtikuu ja rannalla ei ollut juuri muita kuin mitä, kauempana näkyi muita ihmisiä). Siihen minun lähelle tuli istumaan joku mies joka alkoi vetämään käteen, heitti mällit ja kuivasi vehkeensä pyhkeeseen. Sit jatkoi matkaa. Oli siis suoraan minun näkökentässäni. Hyi hitto.....

kiitti senora!
sä aina jaksat muistaa kaikkia :) ihana olet!

Mä tajusin viimeviikolla joskus kp17-18 paikkeilla töissä että hemmetti, tän on oltava sitä ovis valkkaria... ja illalla kun pääsin kotiin niin pitihän se käyttää hyväksi... sitten seuraavana päivänä tein vielä o.testin varmistaakseni oonko oikeassa, ja kahta yhtä tummaa viivaa se näytti.. joten vielä sillon illalla piti käyttää hyväks, ja seuraavana aamuna ja ja ja... :DD heh!

No saa nähdä tapahtuko mitään... olen yrittänyt olla miettimättä liikoja ja olla keksimättä oireita,mutta välillä kyllä tulee mieleen onko tämä nyt sitä.. ja vaikkei tässä vaiheessa pitäis mitään kummoisia tuntemuksia ollakaan..
Jännäyspäivä on tossa viikon lopulla.. 30.8-1.9, yritän tosin olla tekemättä testiä samantien..
Ja jos menkat alkaa, niin pettymys on kyllä todella suuri :( saa nähdä miten sitä skarppaa itsensä seuraavaan kiertoon...

En nyt ehdi tämän enempää...
palataan taasen!!