Wish A Baby 81

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi rähmä... Kukkikselle ja Keijulle lohtuhalit...
Onnea Kukkikselle kuitennkin, että pääsitte julkiselle puolelle hoitoon... Taitaa olla kallista lystiä siltikin... Toivotaan että tässä kierrossa sitten tärppäis.
Ja jospas Keijulla kävis samoin kuin sillä, jota tuuraamaan olet menossa...

Hei!
Sonia: kuullostaa tosi rankalta! Mutta hyvä kun saitte psykologille ajan, toivottavasti osaa auttaa. Kyllä tuollainen stressi jo rasittaa suhdetta, toivottavasti asiat helpottuu pian!

Taidan kohta liittyä Kukkiksen ja Keijun seuraan... Täti kolkuttaa kovasti ovella. Lämmöt on ollut oviksesta lähtien 35,9 aamuisin ja eilen illalla iski ihan menkkaolo. Aiotaan kokeilla vielä yksi kuukausi ja sitten viedään mies simppa-analyysiin. Tietää sit senkin asian. Mieli menee ylös alas MONTA kertaa päivittäin.

Aion kokeilla nyt, etten syö ainuttakaan tulehduskipulääkettä, juon greippimehua, syön foolihappoa ja raskausmultivitaa. Ainaa pitää olla "uusi" metodi käytössä...

Hyvää viikkoa kaikille!

Huomenta

Jumankeuta, että pelästyin, kun kirjauduin. Tuo alareunan KappAhlin mainos soittaa musiikkia ja mulla on tuon BB takia äänet koneessa aikas kovalla... HUH!

Täällähän on tapahtunut, kun mä poistuin... Täytynee kadota useammin :)
Katzulle lämmin hali ja onnittelut. Ihanaa!
Keijulle ja Kukkikselle pahoittelut tädistä.

Mulla jäi tikuttelut ja hyödyntämiset tässä kierrossa väliin, jos ovis oli loppuviikosta. Sen verran ollut kiirettä ja kaikenlaista muuta hommaa, ettei oikein ole ehtinyt vauvahommiin. Risteily meni tosi kivasti. Keli oli hieno ja seurassakaan ei ollut valittamista. Nyt meillä on sitten makuuhuoneesta tapetit pois ja uusi maali pinnassa. Hyvä tuli, vaikka itse sanonkin :)

Tänään varovasti meilin aukaisin ja ihan kivasti on töitä tiedossa loppukuuksi. Täytynee jostain suunnasta aloittaa.. Mukavaa päivää kaikille!

Huomenta!

Kovasti haluaisin teidän kanssa jännäilemään. Olen jo pitkään seuraillut teidän juttuja, mutta ei vaan ikinä ole tullut mitään kirjoteltua...
Olen 24 ja mies 23. Yritystä takana 2vuotta. Alussa mentiin ihan TJOT meiningillä ja tulinkin raskaaksi 6/06 mutta km sitten viikolla7. Sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään ja stressattua on tullut ihan kiitettävästi. Välillä on tuntunut että antaa olla sitten! ei kai meille kuulu vauvaa tullakkaan... Kuitenkin kun olen teidän juttuja seuraillut olen saanut lisää toivoa että voisi se plussa joskus meillekkin vielä pärähtää :) Kiitos siitä. Plussanneita olikin nyt aika monta, onnea oikeinoikein paljon!!
Itselläni on kp25/31 ja oireita löytyy vaikka kuinka, mutta niin se on ollut tässä vaiheessa kiertoa aina ennenkin ja aina ne menkat on tulleet... Sen verran optimisti olen kuitenkin että r-testin kävin äsken tilaamassa ja ajattelin testata sitten ensi ma jos vaan menkkoja ei kuulu...
Eipä tässä muuta. Toivottavasti kelpuutatte minut "jengiin" :)

Hyvät päivän jatkot kaikille!

Pahoittelut Keijulle! Samassa veneessä ollaan.. :( Mullakin oli l-vaihe ihanteelliset 14 päivää eli olihan niistä lugeista se hyöty. Insseillä jatketaan julkisellakin. Lääkkeet on kalliita (reilut 200,- per hoito), mutta ultrat ja toimenpiteet maksaa vaan sen poliklinikkamaksun eli olisko se nyt 22e/käynti. Yksityisellä meillä maksoi yks hoitokierros 420,-. Onneksi kuitenkin tehtiin yksityisellä yks hoito, kun siellä kyseltiin ja kerrottiin asioista ja vaihtoehdoista yms, kun taas julkisen lääkäri ei pahemmin kysellyt eikä kertonut mitään! Samalla kaavalla ja lääkityksellä nyt mennään tämä toinenkin inssi.

Hups.. pomo seikkailee mun selän takana..

Tervetuloa ellaM joukkoon! Me tarvitaankin vahvistuksia, kun noita plussia on ropissut viime aikoina!

Ja heti päästään jännäämään sua! bd bd bd

Keijulle pahoittelut tädistä :( Ja voimia seuraavaan kiertoon.

Minkäs väriseksi maalasitte makkarinne, Annukka? Syntisen punaiseksi, vai.... ;)

Tosta mun optimisuudesta vielä, sain piiitkästä aikaa ovulaatio testiin vahvat viivat. Sen takia on odotukset aika korkeella...näkeet sit :)
onkos täällä nyt muita jäännääjiä?

Hilma no miten sen nyt ottaa... .) Tuo tähti tämän sivun taustakuvassa on aika lähellä...
Aikaisemmin oli vaalealla pohjalla sinertäviä "tuhruja"...vaihtelu virkistää kummasti...
Takaisin töihin..

Järkky päivä tänään, KIIIIIIIIIIIIIIRE

Keijulle pahoittelut :( Tsemppiä kovasti

Omaa oloa sen verran,että kuvottaa ja kuumottaa. Muuten vissiin aika normi olo.

Nyt pakko rynnätä syömään.............. Sit loppupäivä juoksua palaverista toiseen

Pahoittelut menkanneille!! =(
Aurealle ja ellaM:lle peukut! bd bd bd =)

Tervetuloa joukkoon ellaM!! =)

Kukkikselle onnea julkisenpuolen hoitoihin! Aika paljon halvempaa näytti olevan! Tsemiä isosti!!

Nyt jatkamaan surffailua...äidin lepohetki menossa!!

Hei. Täällä olis kans yks maanantai liittyjä (anelee päästä mukaan joukkoonne:) )
Jonkin aikaa olen kirjoittelujanne lukenut ja nyt en enään osannut pitää sormia irti näppiksestä vaan oli pakko tulla kommentoimaan.
Mutta tosiaa täällä kirjottelee tyttönen vm 87 elikkäs varmaankin nuorin tähän mennessä.
Siltikin samalla päämäärällä kun muut täällä. Pitkällisen mietinnän ja pähkäilyn jälkeen avon kanssa päätettiin viime menkkojen jälkeen jättää ehkäisy (pillerit)pois. ensimmäinen totuuden hetki koittaa ensi lauantaina. Menkkojen tulisi alkaa ja varmaan alkaakin kun vasta ensimmäinen kierto menossa ehkäsyn jätön jälkeen, odotukset ei vielä kovin korkeella. (vaikka onkin siitä ei vaan puhuta)

Musta tuntuu että mä olen täällä koko ajan! =)

Tervetuloa festus!

Mä varasin ajan sinne ultraan ja otin sen jo ensi viikolle 18.10. Silloin pitäisi olla rv 6+5 joten sydämmen lyönnit pitäisi näkyä. Kyllä alkoi jännittämään. Todentui ihan eri tavalla taas tämä raskaus...hui! ja pelottaa ihan kamalasti. Tulisipa tuo päivä jo pian!!

Nälkä on...pitää lähteä välipalalle!

Tervetuloa ellaM ja festus!!

Olen koko aamupäivän lukenut ensioireista (joo, työt sujuu hyvin...) ja kävin äsken jostain syystä mittaamassa lämmöt. Oli 37!! Olenkohan psyykannut itseni siihen! Kun muuten on alle 36! Nyt olen sit ihan hermona... Anteeks oma napa...

Kiitosket kaikille tervetulotoivotuksista.

Helpatkaas tietämätöntä mistä tuo ihmeelline "pistely, kihelmöinti-kutitus" tuola lantion seudulla navan alapuolella johtuu? iha ihmeellinen tunne :)

Heips taas kaikille!

Tervetuloa festus ja ellaM!

Jos nyt taas oikein huomasin niin tänään tuli hiukka erilaista limaa elikkäs oiskos ehkäpä ovis menossa/tulossa, tiedä sit. Tänään ei ainakaan sitä hyödynnetty, ehkäpä huomenna sit taas. =) Ja jos se meni noin, niin kierto ois nyt semmosen 30pv, eli ihan mukavasti ois tasottunu heti toisesta kierrosta =)

Miten oli muuten ton ketjun avaamisen kans, vieläkös se avataan maanantaisin vai kuinka? Ku mulle näytti nappi naksahtavan ens kerraksi, niin jos siitä ois sit sitä taianomaista hyötyykin ;)

Huh onpas tullut paljon kirjoituksia. Sen siitä saa kun ei ehdi koneelle ;)

Lämpimästi tervetuloa festus ja ellaM :)

Mari: eikös uuden ketjun saa aloittaa aina kun sata viestiä menee rikki. KOrjatkaa jos olen väärässä.

Mulla on tänäänkin yhtä kiireinen päivä kun eilen, oikeastaan koko viikko näyttää melko kamalta.....

Arvatkaas monelta menin eilen nukkumaan????? Klo 20. No sit heräsin klo 00.20 vessaan ja sit taas alkoi kaikki ajatuksen pyörimään päässä. Mietin tätä nykyistä olotilaani ja meneekö kaikki hyvin. Sit oli jotain työasioitakin päässä jne. Kyllä mä sit vissiin jossakin vaiheessa nukahdin uudelleen. Aamulla kyllä väsytti ihan yhtä paljon siis suhteessa siihen, jos olisin mennyt klo 23 nukkumaan. :)

Muuten täällä ei sen erikoisempaa

Mintullahan on ihan pian jo ultra :) Mulla vielä se kolmisen viikkoa kärvistelyä.

aurealle peukkuja :)

Huomenta!

Ensiksi pahoittelut Kukkikselle ja Keijulle tädin vierailusta! Ja Kukkis onnea jo valmiiksi seuraavaan hoitokertaan! Hyvä, että pääsitte julkiselle, säästää rahaa. Oon kyllä kans huomannut et palvelun laatu on "pikkusen" parempaa yksityisellä. Toivottavasti saatte kuitenkin asianmukaista kohtelua!

Tervetuloa uusille ellaM:lle ja festukselle. Festus, noista nippailuista mahassa en osaa sanoa, kun ei oo itellä ollut.

Mintulla on tosiaan pian ultra. Mä kärvistelen kans kaksi viikkoa vielä, ärsyttävää vaan miettiä ja odottaa et onkohan kaikki ok, huh! No, toisaalta kaks viikkoa on lyhyt aika. Mä tsempitän meijän kaikkien ultrakäyntejä jo valmiiksi bd;)

Mari, muistelen kans et ketju avataan kun 100 viestiä on täynnä,ei vissii oo viikonpäivällä väliä.

Aurean lämmöt vaikuttaa erittäi lupaavilta! bd bd

+++++++ peukut kaikille!

Pahoittelut Aurea!! =( Ikävä täti aloitti taas kierroksen!

Mä heräsin viime yönä vessaan ja sit en saanu heti unta. Nyt väsyttää ihan kamalasti. Ja kuvotustakin on ollut. Ultra tosiaan jo reilun viikon päästä. Kun sykkeen pitäisi näkyä jo kuudennella raskausviikolla niin ajattelin että rv 6+5 on hyvä aika. Ja olin käynyt näköjään ed. raskaudessa samoilla viikoilla ultrassa ja syke näkyi vaikka ultrasi mahan päältä! Toivotaan tosiaan että kaikille ultrat menee hyvin!!

Mä olen ollut lyhyen aikaa mukana ringissä mutta muistelen myös että kun 100 viestiä täynnä on aloitettu uusi ketju.

festus...enpä minäkään osaa sanoa kihelmöinnistä mitään...osaan kyllä kuvitella tunteen mutta hankala sanoa mitä tarkoittaa =)

Nyt "pyyhkimään".... =)

Aurealle pahoittelut ja lohtu hali :( Inha täti!

).( Hieman taas kränää parisuhteessa. Tunnen itseni välillä niin hankalaksi kumppaniksi :( *äh* Tää on tämmöistä. Toisinaan toisenlaista.

Kukkikselle, Keijulle ja Aurealle tätipahoittelut :( Höh sentään.

Tämä on edelleen saikulla. Kävin kokeilemassa eilen ja tänään työntekoa, mutta vatsa sanoi ai heti ku kökötti liikaa yhessä kohtaa tai muutenki liikkui tai teki jotain. Toivottavasti maha rauhottuu pian. Tuo viimeviikkoinen levähtely ainaki teki tosi hyvää - sekä henkisesti että ruumiillisesti.

Nyt matka jatkuu. Kovasti plussauksia toivottaen,

Safiiri

Kommentoin tännekin vain omaa tilannetta. Tulin just töistä kotiin (kävin yhdellä kaverilla suoraan töistä). Mutta kuitenkin, menin äsken vessaan ja pyyhkiessä paperiin tuli selkeää kirkasta verta. Arvatkaa mikä nyt on fiilis??? Olen niin paskana ja pelkään pahinta..... Tiedossa varmaan tosi hyvin nukuttu yö....

Voi ei Katzu, mikä nyt tilanne? Onko tullut lisää? Tuliko paljon?! Mä pitelen edelleen kyllä todella paljon peukkuja että kaikki menis hyvin!!! bd bd Tuu pitämään meijät ajantasalla. Onko sulla vatsakipuja? Niinkun menkkamaisia kouristuksia ollut? Toivotaan, että matkari pysyy kuitenkin mukana!