Wish A Baby 81

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta

Yöllä ei ole vuotoa näkynyt eikä nyt aamulla. Mahaa nipistelee aika inhasti. Lämmöt edelleen 37.0 Tuntuu ihan kuin rinnoista olisi hävinnyt se "täyteläisyys" joka kerkesi olla viikon ajan. Ei auta muu kun kärvistellä....

Piti tulla kurkkimaan tänne puolelle toi Katzun tilanne... Jospa se vuoto oli vaan ärtyneistä limiksistä??? Oireet kyllä vaihtelee alussa puoleen ja toiseen... En minäkään aina jaksa uskoa tähän olotilaan, kun ei oo oikeesti muuta oiretta kuin aamupuuro+hampaanpesu-syndrooma... Tissit on kai ny vähä turvonu ja nännejä aristaa, kun ne melkein koko ajan jöpöttää... Huomenna olis se np-ultra...

Toivotaan Katzu, että tosiaan ei tulisi enää ja olis ollut vaan esim. limiksistä! bd bd Pidä meidät ajantasalla. Nyt toivotaan parasta! Kyllähän mullakin tuli tuhrua ja silti näkyi se ruskuaispussi ultrassa, että voi kait jonkun verran vuotaakin ja olla vaaratonta.

Senoralla huomenna ultra, kiva! Tuu sitte meille kertoon kuulumiset:)

Hyvää keskiviikkoa kaikille! :)

Huomenta

Katzu, jospa tuo vuoto olis tosiaan vaan "asiaankuuluvaa". Ymmärrän kyllä, että hermot on varmaan riekaleina tässä vaiheessa, niin olis mullakin. Peukkuja ja jaksamista!

Senoran korkeuksillako oli satanut jo lunta? Täällä aamulla n. 4 astetta lämmintä, nyt 7. Sain eilen lähes kaikki kesäkukat pois pihalta. Osa kukkii vielä niin saavat viikonloppuun asti olla. Mistähän johtuu, ettei tänä vuonna juuri syystyöt innosta... Onneksi meillä ei pahemmin haravoimista edes ole.

Päivystystä taas pari päivää...jaksellaan...

Kiitoksia tsemppauksesta :) Sitä kyllä tarvitaankin.

No niin äsken kävin vessassa ja ei punaista ainakaan vielä näkynyt. Mitenköhän mä kuvailisin tätä minun mahaa??? Ihan kun olisi kauhea paine tuolla mahassa.

Tänään pitäisi seistä jököttää muutama tunti päivällä ulkona, menen seuraamaan yhtä harjoitusta. Täytyy pukea lämpöisesti päälle. Tuulee jonkun verran ja lämpöä noin +5

Raportoin tilanteen kehittymistä.

Katzulle peukut, että tosiaan on vain jotain harmitonta vuotoa!!! Oon henkeä pidätellen lukenut sun viimeaikaisia kuulumisia...

Pahoittelut kaikille tädin kiusaamille :(

Jätin tytön aamulla koululle, pian kuraattori soittikin, että siellä tyttö oli... mummi meni sitten mun puolesta täksi päiväksi, ois niin kovasti hommia, mutta mitään ei ehdi tehdä.
Sunnuntai ainoa vapaa ja tuntuu, että ois mukava nukkuakin kunnolla välillä.

Täti sitten tuli neljän päivän tuhrujen jälkeen ja parina kertana on esiintynyt tätä uutta oiretta eli välillä näyttää, että alkaa hiipumaan vaan kohta taas lorottaa ihan kirkasta. Yleensä on mennyt loppupuolella niukaksi ja rusehtavaan suuntaan.

Muistaako kukaan mistä tämä vois johtua? Oon jostain lukenut mitä merkkais, vaan nyt en löydä tietoa mistään.... :/ Meinaa jo hermot mennä kun ei sitten millään voi palautua :(

Voimahalit Katzulle. Tuo jo mikä säikäyttää. Toivotaan että vuoto tajuaa pysyä nyt poissa. Iso rutistus vielä!

Sonialle myös jaksuja tuohon tilanteeseen. Onneksi olet saanut apuvoimia paikalle.

Tänne ei kummempaa...eilen kävin jumppailemassa ja pikkasen varovaisemmin yritin ottaa...Kovasti jännittää ultraan meno nyt jo. Varmasti jännitän enemmän kuin aikaisemmin vaikka mies väitti että ihan samanlainen olen ollut joka kerta. Onhan tämä jännää ja viime yönä jäi unet taas lyhyeksi kun heräsin vessaan ja sit ei uni tullut. Mietin ja funtsin pääni puhki kaikkia asioita. =/ Pitäisi vaan ottaa rennosti!
Helpommin sanottu kuin tehty. =)

Hui, kylläpä Katzu pelästytti! Kovasti vauvaliimaa ja tarrasukkia!!

Sonialle tsemmpiä! Toivottavasti asiat selkiintyvät.

).( Kovasti yritän mennä rennosti ja tähän asti suht' hyvin onnistunut.

Kovasti tsemppejä Katzulle!! Olipas ikävä ylläri.. Hyvä kuitenkin, jos ei enää tänään ole vuotoa näkynyt :)

Nyt ei taas ehdi muuta.. Kiireiset pari viikkoa tulossa ennen töiden alkua, kun yritän saada opiskelut pois alta. Joten nyt toisenlaisiin kirjoitushommiin... Halit kaikille ja pitäkäähän lippu korkealla! =D

Pikaisesti juoruan... =)

Siirsin ultraani viikolla eteenpäin joten se on vasta 25.10. Kävin lukemassa odotuspuolella keskustelua varhaisesta ultrasta ja se sai pelkäämään ettei sydämen sykettä vielä 6+5 välttämättä näy...joten rv 7+5 pitäisi olla paremmat näkymät!

Viikolla piteni odotusaika =/ voi voi =)

Tänään tullut ihan hitusen tuhrua. Maha on edelleenkin oudon turpea. Lämmöt äsken 37.3

Minttu minulla olisi neuvola silloin kun sinulla uä :) Ja sit seuraavana maanantaina uä.
Joo tää epätietoisuus on kaikkein raastavinta kun ei tiedä et onko kaikki hyvin.

Taidan lähteä kotiin ajelemaan

täällä täti tuli ja kaiken lisäksi kovin ajoissa kamalien kipujen kera. Vuosia sitten on viimeksi ollut menkoista mitään tuntemuksia kaippa se johtuu ehkäsyn pois jätöstä, tiedä häntä. Noh olihan ne ihan odotettavissa. Ei kai muuta kun häntä pystyssä eteenpäin ja lisää yritystä kehiin!

Katzulle onnea, koitahan jaksaa!

Festukselle halaukset tuon ilkeän tädin saapumisen johdosta!!!! Nyt vain nenä kohti uuutta yritystä :)

Tilannekatsaus: ei tuhrua näköpiirissä toistaiseksi. Ylävatsan ilkeä turvonneisuus jatkuu...

Oi, tsemppiä Katzulle et vuoto olisi jotain muuta kui sitä pahinta mahdollista pelkoa!

Pahoittelut niille joiden luokse ilkeä täti oli tiensä löytänyt!

Ahaa, vuodessa ehtii tapahtua, sen takia kyselin sitä ketjun avaamista, ku me avattiin uusi aina joka maanantai. mut tiedänpähän tulla kurkkimaan, mä en vaan välttis ehdi joka päivä koneelle, niin muistakaa, et nyt on mun vuoro sit =D

Katzu, mulla oli myös tuota ylävatsan oireilua, lähinnä niinku se olis täynnä jotain :)

Stressi vaikuttaa muhun niin, että muisti pätkii välillä pahasti tai unohdan joitain sanoja... joka tapauksessa...TERVETULOA uudet palstailijat!!!!! :D

Festukselle tätiosanotto :( Mennään sitten lähes samaa kiertoa :)

Huomenta vaan!
Heräsin vessaan ja nyt ei uni tuu millään....
En päässyt pariin päivään koneelle kun miehellä oli jotain "tärkeitä asennusjuttuja"

Tsemppiä Katzulle!! Jos verta tuli vain vähän niin eiköhän kaikki ole ok ja olen käsittänyt että tuollaiset tuhrut on aika yleisiäkin...?

Pahoittelut tädin vierailusta festus. Lisää yritystä kehiin vaan! :)

(.) lämpöä 37, tissit turvoksissa, vessaan pitää herätä öisinkin, väsymys, pahaolo->tulee ja menee
Oireita löytyy! :) tai sit mä taas kuvittelen...? yhtä mahdollisia kumpikin eli täytyy vaan odotella...
Kovat on odotukset kun ovistesti näytti pitkästä aikaa plussaa :)
kp28/31

Plussatuulia!

ellaM:llä lupaavalta kuulostavia oireita eli täällä on sinulle peukut pystyssä!!!!!!!!!!

Omaan napaan että oksensinpa aamulla ekan kerran. Yllättävän aikaisessa vaiheessa???!!!

Muuten täällä ei mitään uutta

Huomenta!
Ellam:llä tosiaan lupaavat oireet. bd bd pitelen peukkuja et nyt ois just niitä oireita:)

Katzu, mulla kans eilen tuli tuhrua taas paperiin, joten saa nyt kattoo miten käy. Ihana sama fiilis kun sulla. Niin turhauttavaa vaan odottaa kun ei tiedä kuinka käy! Kun ei mitään voi tehä muuta ku tsiikailla vessapaperia et onko tullu vai ei :D

Ja tuo oksennus! Kyllä kait sitä voi näin aikaisessa vaiheessakin tulla. Ite en oo oksentaan joutunut, mutta kokoajan on niiiiiin kuvottava olo, aamulla, päivällä illalla sellanen et tekis mieli oksentaa. Jos syö niin sitte helpottaa hetkeks, mut kun ei viitti syödä kokoaikaa:D

Plussa bd bd jännääjille ja tarrasukkia odottajille:)

Thelma: monella on niitä vuotoja ja tuhruja alkuraskaudessa... Positiivisella mielellä eteenpäin... Tuolla neuvolassa kun sanoin siitä oksentelusta, niin neuvolantäti vaan lohdutteli, että se on hyvä vaan... merkki siitä että istukka toimii... just joo --- paljon lohdutti.
Tänään sitten sinne np-ultraan. Hitsi kun tuolla kaupungissapäin on tummat pilvet. TOivottavasti ei sada lunta.

ellaM peukutan kovasti! Oireet kuulostavat hyvältä!! bd bd bd db

festukselle pahoittelut tädistä!!

Katzulle ja Thelmalle tsemiä! Nuo tuhrujutut on kyllä niin ikävä vaiva...kun tosiaan painavat mieltä koko ajan! Toivotaan että ne loppuu ja pikkumatkalaiset ovat tiukasti kiinni!! Tiukka rutistus teille molemmille!

Mä olen yökkäillyt pari kertaa vessan puolella mutta oksennusta ei ole vielä tullut. Pahoinvointi on melkein pahinta heti kun herää ja sitten illalla päivällisen jälkeen. Muuten väsymys painaa ja hikoilu/palelu kohtauksia tulee. Ultraa odotan isosti kovasti. Sitten näkee on siellä masussa ketään ja jos ultrassa menee hyvin voi vähän jo huokaista. Toivotaan parasta! Meille kaikille!

Mä ajattelin venata sinne ultraan asti ennen kuin siirryn tuonne odotuspuolelle. Haluan omin silmin nähdä että kaikki ok. Pitkältä aika tuntuu... mutta malttia.

senora...tule sitten kertomaan ultrakuulumiset. Kysyn, vastaa jos siltä tuntuu mutta voit hyvin jättää vastaamattakin =) ...mutta siis...mihin menet ultraan?

ellaM, oireet kuulostaa kyllä todella lupaavilta, peukutan sen minkä kerkeän. =)

Itselle ei yhä edellenkään kummempia, tänään tuli taas enempi valkkaria, joten olen jo ihan pihalla, et menikö se ovis jo, vai onko se vasta tuloillaan????