Wish A Baby 92

  • Viestiketjun aloittaja Mari_
  • Ensimmäinen viesti
c¨,)~
Kiitokset opintohetkestä! :) Kyllä minä taidan ihan näillä hapoilla mennä, onhan noita lapsia iän kaiken hapottomanakin maailmaan saatettu.. Kyllä mä kausittain käytän vitamiiniporeita, jospa sitä sen kautta sais.. :) Ilmankos se R&D mehu on niin hyvää jos siinä tosiaan on sokeria sairaasti! :D Jännä vaan, että toisen ketjun puolella joku on sanonut vasta toukokuussa, että "Paras greippimehuista on Rybb & Deckers greippimehu, se on vähiten sokerinen" Nooh, tiedäppä näistä kun ei oo ite purkin kylkeä tavannu. :D
 
Sars76 (kirjautumatta)
Mulla on kans jäänyt noit foolit ja greipit testaamatta - kait oon yrittänyt mennä sillä meiningillä, että jos kelaa liikaa noita systeemejä homma ei oo enää tjot ajatuksella...
Tosin saas nähdä...

c¨,)~, kiitti pikku linkkivihjeistä. Kävin vähän kurkkimassa ja mietin, et uskallanko tilaa...Sit ajattelin, et paree odottaa maanantaihin ja käydä ostamassa testi apteekista - oon vähän vainoharhainen, enkä haluu maalata piruja seinille...
Tosin olo on ollut melkoisen sekava tässä pari päivää: vatsa on ihan solmussa. Se mouruaa ja porisee ja on niiiiin älyttömän turvoksissa - ihan ko olis vetäny hirveet ruoka-ähkyt. Lisäks öklöttää oikeastaan koko päivän.
Mutta onko nää nyt näitä oman pään tepposia? Kehitänkö mä liikaa näitä "oireita"? Kiertopäivä on kuitennii vasta/ jo 26/29...

Ehkä mä oon sekoamassa :)

Pakko mennä nukkumaan. Miehenkin kanssa on jo sovittu typerä eilinen riita, heh.

 
c¨,)~
Huomenta!

Sarspa oireilee.. Mulla oli sillon viime kierrossa kans jos jonkinmoisia oireita, mutta pistän ne nyt sen hormoonihäiriön piikkiin. :) Nyt en uskalla ees kovin tarkkaan kuulostella mitä se kroppa sanoo, kun kuvittelen kuitenki. Se on todettava, että väsymys on ollu viime päivinä ihan törkee. Eilenki illalla otin reilu 2h tirsat ja yönkin sain nukuttua hyvin. Hyvä että saitte Sars sovittua! :)

Nyt kun on tullu laiteltua nuita pupuiluja ylös, niin huomasinpa, että minä olen saanu viimesen 1½ viikon aikana yhden ainoan kerran!!! Useampana päivänä/iltana olen yrittäny lämmitellä, mutta ei oo syttyny. Aina väsyttää tai on joku paikka kipeenä. Ja sitte se valittaa, että "ku ei voi olla vaan lähellä, vaan aina ku koskee niin tietää että joutuu hirveään suoritukseen hiki otalla".. :eek: Että tämmönen kiihko se meillä sitte on!!! Musta se on niin hankala aatella, että oma mies kokee sen tuommosena.. Mulla kun se on aina ainoastaan positiivinen kokemus. No, minä aattelin kylmästi pistää pillit pussiin ja pihdata seuraavan kuukauden ainaki! Noh, nää on näitä mun uhoamisia.. Nähtiinhän se miten kävi sen testinki kans.. :D
 
Hilma77
Sars, toivon, että oireesi ovat merkki plussasta! Eihän sitä koskaan tiedä... bdbdbd

*rumpujen pärinää* KYYYYY-YYLLÄ!!! Melkein viiden kuukauden odotuksen jälkeen HÄN on tullut kylään!!! Merkkasin tänään kalenteriini KP 1. Kipuja tuli kyllä enemmän kuin laki sallii, mutta selviän hengissä :) Ah, lopultakin!

Hilma kp 1
 
Sars76 (kirjautumatta)
c¨,)~, oon samaa mieltä kanssas: oireilen, mutta taitaa olla pää joka oireilee, ei keho. Tänään on siis "fidut mä mitään raskaana oo, tuskin tuun ikinä ees olee" -fiilis.
Olishan se nyt melkoinen ihme, jos tää daami olis "pamahtanut" :) Heittänyt pullat uuniin niin sanotusti.
Eli epäusko tänään päällä. Sunnuntaina pitäis monkuloiden alkaa ja mun ongelmahan on se, ettei mul ikinä oo mitään menkkaoireita. En siis voi tehdä mitään paitsi odottaa.

Ja tosta pupuilusta - mä oon yrittänyt pitää kaikki kierrot ja muka-hyvät-päivät poissa miehen tiedosta. Se kaveri on nimittäin sellainen tyyppi, että kävis heti stressaa isosti, jos "vaatisin" seksiä tai sanoisin, et nyt tai ei koskaan. Toisaalta mies on asennoitunut niin, että lähes jokaisen petikerran jälkeen se tyytyväisenä virnistellen hehkuttaa, et nyt varmasti tulit raskaaksi, koska satsi lens niiiiin pitkälle. Selkeästi mieskin siis miettii tätä raskautumista.

Kaipa loppupeleissä ajattelen, että tää on sellainen asia, mistä ei kannata hirveesti puhua, koska se vaan asettais tiettyjä paineita sille siittiöitä tuottavalle osapuolelle. Heh.

Ja c¨,)~, ootko ihan varma, ettet tee sitä testiä taas uudemman kerran? Eikös väsymys oo melkoisen yleinen alkuraskauden oire?

Hyvää tsemiä kaikille ja Hilma77, onpas mahtavaa, että joku on noin fiiliksissä kuukautisista.
 
c¨,)~
Onnea onnea onnea Hilma!!! (enpä ois uskonu tällä palstalla ketään näin kovin onnittelevani tätin tulosta.. :) ) Mutta tosi hieno juttu, jospa se kierto siitä lähtis rullaamaan!

Sars; Tilasinhan mä sen testin, mutta en oo varma millon se tulee ja millon sen tekis.. Mietin, että jos tulee tänään niin vois huomenna aamupisusta tehä, mutta toistaalta viimenen työpäivä menis täysin perseelleen jos/kun sieltä se nega tulee. Taidanki siis tehdä vasta lauantaiaamuna niin saa märehtiä yksin viikonlopun sängynpohjalla.. Tänään on taas saanu koko aamun juosta vessassa kattomassa että joko se ny vuotaa. Koko ajan tuntuu siltä.. Mut nyt ruokikselle...
 
Sars76 (kirjautumatta)
c¨,)~, tosiaan, niinhän sä mainitsitkin jo aikaisemmin. Siis, että tilasit sen testin. Hitto mä oon lahopää (eli se tosiaankin on pää, mikä oireilee...)
Onneks pikkusisko tulee kavereidensa kanssa meille sunnuntaina (ma Avril Lavignen keikka) ja lähtee tiistaina. Saapa ainakin muuta ajateltavaa, kun pitää teinejä huseerata.

Mä meen nyt syömään. Pää jumissa. Eli jumipäänä.

 
Illusia77
Voi Hilma minkäs teit! :) Kiva kun kuitenkin homma toimii, tiedät ainakin että asiat on taas kohdallaan. Kuinka kauan söit niitä teroja? Olen itse tulossa vainoharhaiseksi niiden kanssa, kun neljättä päivää yli mennään, eikä tietoakaan mistään ylimääräisistä vuodoista.

Ja olo on muutenkin...kummallinen. Tunnen itseni turvonneeksi ja lihavaksi, ja voisin nukkua kellon ympäri, muuten ei mitään. Toisaalta en osaa sanoa johtuuko tämä nyt sitten viruksesta tai jostain muusta...ja hirveä jogurttihimo.???

Onnistuin sitten ajamaan autoni korjaamolle, kun keskellä tietä oli valtavia kuoppia eikä minkäänlaista varoituskylttiä mailla halmeilla...seurasi jännä ongelma, kun ykkösvaihde ei enää sitten mennytkään päälle. Kaikki muu kyllä toimii. Korjaamolta terveisiä, 120 € kiitooos... Saakohan tämmöiset turhat laskut lähettää suoraan kunnalle?

Jatkan sohvan kaivamista, jos sattuisi löytymään rahoja raoista...
 
Sonia...
Nyt on varmaan onnittelut paikallaan... Hilma, kiva kuulla, että se täti nyt sitten viimein tuli paikalle! Onhan tuota jo odoteltukin :) Kauan tosiaan piilotteli!
Toivotaan, että seuraavan kerran kun tuon tempun tekee, niin syy on positiivinen ;)

Illusia, mulla oli kans nuo terot. Ja vuoto tuli aina kuten normaalisti ois tullu eli n. kp 35. 10 päivää vimpasta terosta vasta aukes hanat. Toivottavasti sulla kuitenkin tuo on merkki plussasta... hmmmm.... jotain oirettakin pukkaa ;)

Sonia rv 28+6 ja Pötkylä :)
 
Hilma77
Illusia: sulla on kyllä takana aika paha sairastuminen, joten _ehkä_ oireita voi selittää sillä. Mutta tietenkin pidän peukut pystyssä ja toivon plussaa! bd bd bd
Tämä oli toinen kierros Teroja - ekalla kertaa ei tapahtunut mitään. Mutta nyt tuli ihan täysin aikataulussa eli neljä päivää vikasta Terosta alkoivat. Vielä olisi yksi kierros jäljellä. Kurja tuuri sulla auton kanssa! Eipä taida kunnalta rahaa irrota, vaikka niiden vika onkin (tai tienhoitajan).

Täällä paistaa aurinko! Jee!
 
c¨,)~~
Morjens.. Loputkin työpäivästä meni vessassa rampatessa. Tuntuu siltä, että alkaa vaan ei ala. Mies tuossa juuri soitti, että sulle on tullu apteekkipostia.. Mitähän tuolla ois...? :) *busted*

Täällä sataa vettä.. Tää taitaa alkaa lähtemään kotia päin. Enää yks herätys ja sitte se loma olis!!! :D
 
c¨')~
Niin juu, ja Illusian oireet kuulostaa enemmän kuin lupaavilta!! :) Etkö ole vielä testannut? Ei nyt saa aikasempia kirjotteluja mieleen..... Mites Sars, joko testi on huomista varten kaapissa? :D
 
Sars76 (kirjautumatta)
Illusia77, ehdottomasti otat yhteyttä kuntaan ja kysyt kenen piikkiin kyseinen tienpätkä kuuluu...Ja korvaushakemusta kehiin. Eihän siinä oo mitään järkeä, ettei ihmisiä varoiteta tierikoista...
Ootko muuten tehnyt testiä vielä? Koska eikös noi sun oireet oo aika varmasti jonkin sortin raskaus-painotteisia?
Heh, huomaan, et meikäläinen kehottaa kaikkia koko ajan testailemaan. Lupaan rauhoittua asiassa.
 
Sars76 (kirjautumatta)
c¨,)~, testiä ei todellakaan oo vielä - jos housuun lorahtaa, se tapahtuu sunnuntaina (jos kierto pitää paikkansa tällä(kin) kertaa) eli nyt menossa vasta kp27/29.
Mutta sun paketti on sitten tullut :)
Tiedät mitä tää merkitsee...Ehkä sun plussat jeesii meikäläistäkin plussaamaan...

Sain just kuulla, et mun ystävää on kosittu - niillä oli ehtona, et lapsia ei tuu ennen papin aamenta. Oon todella todella iloinen, mutta samalla ehkä myös kateellinen. Mustakin olis mahtavaa mennä naimisiin - tosin häitä en jaksais pahemmin suunnitella, koska vihaan kaikennäköistä säätämistä ja stressaamista ja venkaamista ja vänkäämistä. Maistraatti olis mulle jees ja isot kekkerit kavereille ja näin. Ja tietty mieletön puku...Uuh.
Eli c¨,)~, me niin kehitetään jotain naittamis-systeemejä mulle syksyks. Heh.

Pakko viel vähän möllötellä täällä töissä- käyn läpi sit vaiks sähköpostit. Jee.
 
c¨,)~
Heipparallaa!

Tässä sitä taas tulee, omaa napaa.. Mitähän tämä ny sitte taas on.. Töistä tulin, laitoin siinä ruuan ja söin. Sittenhän tietysti hetkisen päästä alko väsyttämään ihan älyttömästi ja menin hetkeksi pitkälleni.. Siinä sitte kuitenki virkistyin ja hörppäsin pienen kupillisen kaffea. Sitten hetkisen päästä lähdin kävelylle (n. 1½ h syönnin jälkeen) ja ihan reipasta tahtia kävelin. Noin 2km kävelyn jälkeen ihan varottamatta pukkasi oksennuksen kurkkuun!!! Sitten siinä hetkisen nieleskelin ja syleskelin. Hyi saakeli.. Kävelin jonku matkaa vähän hitaampaa, ja vielä nieleskelytti. Pikkuhiljaa olo parani ja sain käveltyä lenkin loppuun. Varmaan se kahvi teki tuon tepposen. En uskalla aatella muuta...

Mieheltä kysyin tänään, että teenkö testin huomenna vai vasta lauantaina. Se siihen, että entä jos oottelet sen viime kierron verran ainaki jos ei ala siihen mennessä!! Sen mukaan saisin testata vasta 11.7.!!! Hulluksi kai sitä siinä ajassa ehtis tulla...

Sars; Juu, meitsi on sun wedding planner sitte. Tulee kuule semmoset karkelot, että oksat pois. Se miehen houkuttelu on pientä siinä kuviossa. :) Itellä oli niiiin mahtipontiset häät, että!! Maistraatissa käytiin muutaman ihmisen voimin farkut jalassa ja sitte huoltsikalle kahville.. :D No keittelin mä sitte illalla kotonaki kahvit, kun sukulaiset halus käydä. Vaikka se oli se 5 min ja "aamen" niin tippa tuli silti linssiin..

 
Sars76 (kirjautumatta)
c¨,)~, ethän sä voi mitenkään oottaa heinäkuun puoleen väliin - mä kannatan testiä nyt ja jos se on jotenkin omituinen, nii sitten toinen 11pvä ellei menksut oo alkanu.
Toi sun kävelyretken puklu ja yleinen väsy on melkoisen vahvoja oireita...Let me tell yah!

Mä oon tänään taas kelaillut näitä raskautumisasioita ja ajattelin jutella miehen kanssa myöhemmin illalla. Iski taas melkoinen pelkokerroin päälle, kun mietin, että saatan olla raskaana. On jotenkin hämmentävää odottaa jotain tapahtuvan ihan uskomattoman paljon ja sitten samanaikaisesti kelata, että kaikki pelottaa hirveesti...
Hmmm, kuten oon sanonut aikaisemmin: ei se oo keho mikä oireilee vaan pää.
Pitäis antaa asioiden vaan lutviintua omalla painollaan eikä turhaan venkoilla...

Ja jos jatkan vielä näitä omien asioiden puimista niin jotenkin ärsyttävästi aina iltaisin tää mun maha alkaa mouruta ja elää ihan omaa elämää. Tuntuu, että maha on täynnä ilmaa...
Onko kellään muulla ollut jotain samansuuntaista? Vai oonko mä vaan jonkun vatsapöpön uhri?

Ja c¨,)~, mahtavaa, et mul on oma wedding planner :)
Katotaan mitä me keksitään. Heh.

kp 27/29
 
c¨,)~
Huomenta huomenta.. Pakkohan mun oli tänä aamuna se testi tehä. Edelleen niiiiin puhdas nega ku olla ja voi. Pitänee alkaa uskomaan, että ei sitä nyyttiä oo meille tarkotettu. Vielä en uskaltanu kertoa miehelle, kun se aina ottaa niin raskaasti.. Mistähän nuo mun megakierrot nyt sitte johtuu..? Onkohan se tämä ressaaminen ja ootastelu? Hohhoijaaa.. No jotain positiivista - LOMALOMALOMA.. :D Viimenen aamu lähti ja ei tarvi kuukauteen nousta töihin!!!
 
c¨,)~
No nyt kerroin ukkelillekkin. Komensi lääkäriin, ku eihän tämä ole enää mistään kotosin.. :) Nooh, lomailla ny välissä ja sitten syssymmällä "vuosihuollon" yhteydessä mainita asiasta..
 
Annukka.
Huomenta kaikille.

Täällä taas, työajalla. Tämä viikko mennyt reissuhommissa. Ens viikolla ehkä vielä yhtenä päivänä, jos tulee tavaraa, mitä asentaa. Viikon verran pitäis töitä tehdä ja sitten alkais loma. Lähdetään heti lauantaina reissuun, Ahvenanmaalle taas, tullaan sitten tiistaina pois. Teen kyllä siinä reissunkin aikana vajaan tunnin verran töitä, on yks työjuttu Maarianhaminassa. Ei kovinkaan iso juttu mutta kun sinne menen niin voin sen hoitaa, ei tarvitse kenenkään sitä varten sinne asti matkustaa. Saahan siitä korvauksen.
Muita lomasuunnitelmia ei olekaan, miten teillä muilla? Jos vaikka ehtis tännekin vähän useammin, vaikka tarkoitus kyllä on olla mahdollisimman paljon ulkona ja mahdollisimman vähän tässä työhuoneessa.

Täti tuli ja meni. Viikonloppuna meinasin miehen kellistää, jos vaikka tärppäis.

c¨,)~ hali negasta. Kyllä se nega mielen matalaksi vetää, sitä kun kuitenkin toivoo jo vaikka mitä... On niitä täälläkin jokunen testattu :-(

Sarsille peukkuja, että se pahainen täti pysyy pois.

Hilmalle onnea tädistä. Jospa se nyt siitä lähtis menemään normaalisti. Koskas sulla alkaa loma?

Auroralle oikein paljon onnea plussasta! Marilla ihania uutisia ultrasta. Onnea odotukseen edelleen.

Ei vaan kyllä se on mentävä laittamaan aamupalaa, näyttää sähköpostikin vilkastuvan kivasti jo... Ihanaista viikonloppua!

Annukka ja kp 11
 
Illusia77
Päässä viiraa täälläkin.

Jotakin punertavaa sinne housuihin oli ilmestynyt, mutta ei mielestäni kuitenkaan niin selvästi että sitä voisi menkoiksi kutsua. En aio kuitenkaan mitään testailla, jos vaikka homma lähtisi käyntiin viikonlopun aikana kunnolla. Jos ei maanantaina ole vielä muutosta tapahtunut, sorrun kyllä.

Eilen menetin malttini kaiken suhteen täydellisesti, ja totesin olevani jotakuinkin masentunut. Mieliala on heitellyt edestakaisin monta viikkoa jo, ja eilen sitten kiehui yli. Liian paljon negatiivisia asioita on tapahtunut viime aikoina, olisi aika jollekin positiivisellekin tapahtumalle välillä. Työ-, raha ja rakennushuolet painavat päälle, ja taidan ottaa turhaa stressiä vauvastakin, mikä nyt ei auta asiaa yhtään. Ahdistavaa.

Kyllä nämä ajatukset varmaan hälvenevät päivän ja auringonpaisteen myötä. Anteeksi omanapaisuuteni tällä kertaa!
 
senora
Annukalle vilkutukset ja tsempit miehen kellistykseen... Mukavaa Affenanmaanmatkaa.

Hilmalle onnittelut koopee ykkösestä...tai taitaa kyl olla tänään jo kakkonen.. Jospas nyt kierrot tasaantuis ja pääsisitte yrittämään...

senora ja pikkuN 9vk
 
Sars76 (kirjautumatta)
c¨,)~, hitto, mä olin kyllä niiiiin varma sun plussauksesta; oon pahoillani negasta, mutta ei luovuteta vielä. Eikä heitetä kirvestä kaivoon tai muutakaan. Naisen kroppa on kyllä ihmeellinen, todellakin. Mullakin on tänään olevinaan pahaolo ja tukkoinen olo, mut esmes eilen ei mitään...
Me naiset olemme hämmentäviä :)

Illusia77, toivottavasti sun punerrukset housuissa ei muutu padoiksi viikonloppuna. Mikä kp sulla on nyt meneillään? Meinaan, että mäkin meinaan pissailla testiin maanantaina, jos tätiä ei kuulu viikonlopun aikana...Ajattelin vaan, että ollaanko jotenkin samoissa vaiheissa menoillaan.
Tsemppiä muutenkin rakennushommeloihin ja muihinkin. Lainaan tässä isävainaan sanoja: kyllä asiat aina lutviintuu parhain päin. Niin nytkin.

Mä en saanut juteltua miehelle eilen - en jaksanut nostaa kissaa pöydälle ja taas vaihteeksi puida...Toisaalta nää mun pelonaiheet on jotenkin hassuja ja ne tulee ja menee vähän miten sattuu.
Nyt yritän keskittyä tähän vikaan työpäivään ja sitten lähden lomille.
Kaverit on pyytäny illalla drinksuille, mutten oikein tiedä mitä tehdä...On pakko olla juomatta, mutta en haluaisi mitenkään herättää kummastusta käytökselläni, enkä todellakaan kertoa, että saatan olla raskaana.
Testiä en myöskään tee, koska enpä usko, että se mitään näyttää vielä. Tai ainakaan sitä plussaa, heh.
 
Illusia77
Paistaahan se aurinko risukasaankin. Sanoo hän jota äsken ei meinannut jaksaa mitään, ja nyt sitten kun mies soitti hakevansa minut lounaalle ja pienen auringonoton jälkeen on taas oma itsensä.

Niin no, jotakuinkin. Lääkäri soitti taas arvoja, ja edelleen ovat heitteillä, tosin paranemaan päin, mutta joudun menemään terkkarille maanantaina hakemaan lisää sairaslomaa, hän kun ei voinut sitä etukäteen kirjoittaa, ja oli sitä mieltä että tarvin vielä ainakin viikon kun maksa-arvot ovat vielä sen verran korkealla.

Täällä nyt sitten meneillään kp1, ihan selvästi alkoi tulvia. No, ainakin on kierrokset jotakuinkin tasallaan, laskin että 31 päivää pitäis olla pituus. Ja uusia yrityksiä kehiin...

Muille plussatuulia ja hyvää lomaa lomalaisille!
 

Yhteistyössä