Wish A Baby 92

  • Viestiketjun aloittaja Mari_
  • Ensimmäinen viesti
Aurora Vee
c¨,)~, pah ja pöh sanon testituloksestasi... No, ehtiihän se vielä muuttua! Sinuna testaisin vielä juhannuksena, enkä ehkä vetäisi ihan täysiä lärvejä... jos sulla kerran voi kierto olla jopa 37 päivää.

Sain eilen (eilen siis taisi olla vasta rv 3+1?) taas haamun Apteekin testillä, jonka arvelen olevan vähemmän herkkä kuin vaikkapa Clearblue. Mutta uskon vasta jos ja kun menkat jäävät pois juhannuksen jälkeen. :)
 
Hilma77
Huisaa Aurora Vee! Ja paaaa-aaljon onnea!!! Kyllä se plussa on!

Illusialle pikaista paranemista. Kuulostaa tosi kurjalle sun tauti.

Ja c¨,)~, olen samaa mieltä Auroran kanssa. On hyvin mahdollista, että viiva vielä tulee. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun liian aikainen testaaminen on suotta vienyt toivoa.

Ah, sadekin on hellittänyt taas hetkeksi.
 
Illusia77
Oire olikin sitten ihan muuta.

Eilinen iltapäivä ja ilta vietettiin sitten sairaalassa, kun rintakivut eivät ottaneet hellittääkseen, ja huimasi aivan hirveästi. Terkkarilta lähettivät ambulanssilla suoraan sairaalaan kun sydämessä havaittiin sivuääniä ja rytmihäiriöitä...kouristukset jatkuivat koko illan, enkä saanut muuta kuin yhden buranan ja 1/4 nitron kun eivät osanneet sanoa mikä minulla on, pitääkö sille tehdä jotakin. Kuumetta oli 39 astetta kun sairaalaan pääsin.

No, klo 23 kivut alkoivat hellittämään, ja iski hirveä väsymys kuumeen ansiosta, ja siinä vaiheessa lääkäri vihdoinkin ehti tulla katsomaan. Oli kuulemma sydänkäyrä rauhoittunut sen verran että he totesivat ettei siinä ole mitään kuitenkaan (vaikka pulssi oli päälle 90 koko ajan) mutta että keuhkokuvassa oli jotain hämärää. Eli selvin sanoin: virustulehdus keuhkoissa.

Ja uusiin kokeisiin huomenna, muuten saan laittaa 6 buranaa ja 6 panadolia kehiin / päivä. Pahimmasta pelosta selvinnyt mies ehti jo naureskella että "jollakulla tulee olemaan hauska juhannus, ei tarvitse edes juoda ollakseen sekaisin".

Äh. No, hengissä ollaan, ja eiköhän tämä tästä. Mutta en kyllä luule että meilläkään tärppää tällä kierroksella, olen kyllä syönyt liikaa särkylääkkeitä.

Muille lisää "haamuja"!
 
c¨,)~ kirjautumattatattatattatöttöröö
Voi kauhistus Illusia, toivotaan että kokeissa kaikki on ok ja että olo paranee ja että beibi on tulollaan! :)

Auroora & Hilma; Juu, en vedä pönttöä sekas, ei tee ees mieli.. Vaikka ihan varma olen ettei mun masussa ole mitään.. :/

Auroora; Voi ku ihanaa!!! Siitä se vahvistuu, minoon ihan varma siitä!
 
Sonia...
Tervetuloa uusille minunkin puolestani, toivotaan pikaisia plussia ;)

Auroralle uskallan laittaa jo onnittelut tulemaan eli hurjasti onnea plussasta :)

Illusian sairaus kuulosti pelottavalta... toivottavasti aiheuttaja on nyt löydetty ja paraneminen pääsee alkuun, pikaista paranemista sinne!

Oon ollu niin kiireinen, ettei juuri toisellekaan puolelle oo ehtinyt kirjottelemaan :O
Vielä viikko tän jälkeen ja sitten alkaa "loma", ja elokuun 8:s alkaa sitten äippäloma :)

Kaikille hauskaa ja aurinkoista juhannusta sateista huolimatta!!! :):):)

Sonia 27+5
 
Mari_
Tervetulotoivotukset täältäkin suunnalta uusille! Meiramin kans on kyllä varmaan kirjoiteltu tuolla odotuspuolellakin yhtäaikaa, =)

Oikein suuret onnittelut Auroralle haamusta! :) Eikös sulla ennenkin ole molemmista tullu vain ne haamut? Eli eiköhän sitä voi sanoa että plussa se on, kun noinkin pienillä viikoilla plussan näytti! ;D

Illusialle pikaista paranemista, toivotaan että syyllinen löytyy pian ja saat siihen sopivan lääkityksen mikä toiv. toimii nopeasti! Voimia!

c¨,)~ Mäkin olen samaa mieltä noiden neitojen kanssa siitä, että mikäänhän ei ole varmaa ennenkuin täti huristaa paikalle, toivottavasti jättää teidät rauhaan. ;)

Soniakin jo noin pitkällä, aika menee niiiiiiin nopeasti. Jotenkin tuntuu että vastahan sä plussasit ja elokuussa jo äippälomalle ;D

Tänne ei kummempia. Tahtoo äkkiä seuraa tonne toiselle puolelle, kaikki nyt vain Auroran mukaan! ;D
 
Aurora vee
Hui kauhistus Illusian vointia! Voiko keuhkotulehdus aiheuttaa noin pahoja oireita?! Toivottavasti on jo selvinnyt mikä on vialla.

Kiitos kaikille onnitteluista! En ihan usko tätä vieläkään, mutta tänään tai huomenaamuna täytyy vielä testata ennen juhannuksen viettoa. Uskoisin viivan vahvistuneen tähän mennessä.

Mari, kummastakin edellisestä lapsesta on tullut vain ns. haamuja, silloin olen testannut päivän, pari ennen menkkojen alkua. Eli samalla tyylillä mutta hieman aikaisemmin edetään. Mulla oli ilmeisesti ovis melko varhain (kp 11-13?).

Vielä epäilyttää, etteikö testit vaan näyttäisi ovista - jotkut kai tekevät niin. Mutta tuskin kun tein kolmella eri merkillä?

Rentouttavaa juhannusta teille kaikille ja varsinkin Illusialle pikaista paranemista!
 
Annukka.
Täällä vielä kiireinen työpäivä edessä ja sen päätteeksi hikinen kauppareissu edessä. Pitää jatkaa hommia... Asiakkaat jää lomille, heidän pitäisi saada työt tehtyä valmiiksi sitä ennen ja koneet kenkkuilee niin meillä riittää työsarkaa pitkälle iltaan..

Mukavaa juhannusta kaikille!
 
Hilma77
Hui, Illusia! Kylläpäs se menikin pahaksi! Toivottavasti olet jo paranemaan päin.

Aurora, ei kai r-testit ovista näytä? Toisinpäin kyllä, mot.

Annukalle jaksamiseta työpäivään ja piii-iitkiä hermoja kauppareissuun. Me tehtiin juhannus ostokset jo tiistaina, tänään pitää hakea vain jotain "turhaa"... Mutta ihan huoltikselta vain.

Kaunista juhannusta kaikille, toivon, että kelit suosivat!
 
c¨,)~~
Heissan. Pikaisesti piti tulla vielä vilasemaan tälle päivää.. Hiljaistahan tuo näyttää olevan täälläkin. :)

Omassa navassa ei tapahdu yhtikäs mitään. Kp on ny vissiin 31 eikä vielä ole lurahtanu. Aamulla oli vttumainen olo maha/selkä-akselilla niinkuin aina ennen menkkoja on, lisäksi toiseen nivuseen juilii jos vähän nopeampaa kävelee.. Lieneekö jotain alkaavaa endometrioosia tuo kipu. Totta kai se mun tuurilla on!!!

Mutta pitääpä tästä lähteä pihalle pyllistelemään kukkapuskiin, kun näyttää hetkellisesti kelikin suosivan (lähes 20 lämmintä ja aurinko paistaa).

 
Illusia77
Juhannuksia kaikille tasapuolisesti!

No niin. Uusien kokeiden jälkeen tulos on seuraava: Viruksia on 200. Pick one. Kaikki heitteillään olevat arvot sopivat melkein kaikkiin, eivätkä lääkärit tiedä mikä niistä minulla on. Antoipahan taas uutta luottamusta Suomen terveydenhuoltosysteemiin.

Onneksi vointi on parempi, ja uusiin kokeisiin mennään maanantaina katsomaan onko arvot palautuneet ennalleen, vai vieläkö jokin mättää. Oli sentään kiva lääkäri hoitamassa, otti oikein asiakseen selvittää mistä on kyse, joten ainakin joku ottaa minut vakavasti.

Tätiä odotellessa...
 
c¨,)~~
Hyvää Juhannusta minunkin puolesta!

Illusia; Hyvä, että olosi alkaa jo helpottaa. Kuulostaa melko hurjalta tuo diagnosointi.. hohhoijaa..

Täällä edelleen tätiä ootellaan. Pää ollut kipee koko juhannuksen ajan ja masussa ja selässä tuntunu siltä, että kyllä se täti on jo puoli tiessä matkalla tänne päin. Vielä ei oo näkyny.. Kp 33....
 
c¨,)~
Moikkelis! Minä tässä aikani kuluksi jatkan yksinpuheluani.. :)

Tätsyä ei vieläkään näy, ja olo on edellen semmoinen että saa veskissä rampata kattomassa, että joko se nyt alko tippasemaan. Voisi tulla jo jos on tullakseen, että pääsis uuteen kiertoon taas yrittämään.

Juhannus meni suhteellisen kuivasti noin juominkien suhteen, perjantaina kaks saunaolutta ja eilen ruuan kanssa lasillinen punaviiniä ja illalla sitten yksi olut.. Ihan kotosalla kullan kanssa oltiin, grillailtiin ja saunottiin. Ihan prklsti hyttysiä täällä päin!!!!!

Mitenkäs muilla juhannus meni? :)
 
Hilma77
Huh, Illusia! Kylläpä on vaihtoehtoja virusten suhteen. Mites olo nyt, joko helpottaa?

c¨,)~ Älä vielä luovu toivosta, saattaahan olla että täti ei tulekaan. bd bd bd

Jep, jussi meni tosi rauhallisesti ja vielä vähemmillä juomilla kuin c¨,)~:lla. Eli vai 12 cl punaviiniä terassilla. Ja hyttysiä tosiaan on! *yh* Ja terot loppuivat taas, odotellaan tuloksia...
 
sars76
Heis taas kaikille.

Jussi on nyt vihdoin ja viimein ohi. Tosin rauhallisesti se meni meilläkin - perjantaina riekuttiin ja valvottiin, mutta lauantaina suunnattiin jo kotiin ja otettiin iisisti. Ja se sopi kyllä meikäläiselle. Juhannus on aina jotenkin ollut sellaista "pakkopullaa" mulle (kuten myös uusvuos ja vappu), joten ei paljon napannut dokaaminen/ bailaaminen.

Ainoa hyvä puoli viikonlopussa oli kunnon keskustelu, mikä saatiin aikaiseksi miehen kanssa. Kaveri oli kelaillut muutaman päivän, että saatan olla raskaana ja sen mielestä se olis niiiiiin mahtava juttu. Tulin tosi hyvälle mielelle siitä - antoi taas pientä tsemppausta ja toiveikkuutta plussauksen suhteen. Nyt vaan odotellaan - heh. Kp 24/29 menossa ja yritän ottaa "rennosti" - yritän olla kuullostelematta itteäni liian paljon ja kehittelemättä turhia raskausoireita...

Mitenkäs muilla meni juhannus? Ja onko kellään ollut "hedelmällisiä" keskusteluja kumppanin kanssa? Meinaan, että meillä mies myös puhui peloistaan ja mm. siitä, että mitäs jos sitä lasta ei alkuun rakastakkaan ihan hirveesti...Kokemuksia?

Hyvää alkuviikkoa kaikille! Mulla olis vielä tää viikko töitä ja sitten alkais kesäloma. Jippii!
 
Illusia77
Hei taas!

Olo alkaa olla jotakuinkin normaali taas, hirveä väsy vaan saattaa iskeä hetkellä minä hyvänsä, ja se on sitten nukkumatin paikka kun ei muutakaan jaksa. Uusissa kokeissa tänään, arvot ovat tasaantumassa, mutta vieläkin hieman heitteillä. Sain käskyn lähteä hetimiten sairaalaan jos kuume nousee uudestaan, ja torstaina tehdään vielä uudet kokeet.

Kaiken muun tylsän lisäksi en saa edes korvausta sairasloma-ajasta työnantajalta, kun olen ollut alle kuukauden töissä. Pitää yrittää vonkua liitolta.

Kiitos kaikille kuitenkin hyvinvointitoivotuksista! Mahaa on nipistellyt siihen suuntaan että täti taitaa tulla tällä viikolla, ei vauvoja tälläkään kierroksella. Uusia yrityksiä sitten ensi viikosta taas.

Juhannus meni hiljaa-hyvä-tulee-meiningillä, kun ei paljon muuta jaksanut. Keskustelua on täälläkin päässä ollut, tällä kertaa enemmän talonrakentamisasioita kuin vauva-aiheesta, mutta on se joskus vaan niin ihanaa kun se mieskin puhuu suoraan tunteistaan ja peloistaan, tulee joskus minulle sellainen fiilis että naisena minä tunteilen enemmän ja mies on kallio. Ollaan me ilmeisesti samaa rotua :)
 
Mari_
Hienoa Illusia että arvot ovat lähteneet laskuun, toivotaan että näin jatkuisi ja tulokset senkun vain paranesivat. Voimia! ;)

Vai on sulla Hilma terot loppunu taas tältä erää, toivotaan että se täti nyt vihdoinkin tajuaisi tulla sun luokses. On se kumma akka, silloin ku sitä ei halua niin silloin se kyllä tuppaantuu koko ajan, ja nyt sittn ei millään. bdbdbdb että saapuu, kyllähän tuo varmasti rassaa mieltä, ja sekin sitten saattaa siirtää niitä menkkoja..

c¨,)~ bdbdbdb siihen asti kun punaista näkyy/tietenkin toivotaan ettei näy ;D

Täällä juhannus meni aikas normaalisti, pe käytiin anoppilassa grillaamassa, ja muuten oltiin kotosalla, mitä nyt käytiin kylässä kaikissa paikoissa missä ei ole käyty aika kausiin ;D
Pikkasen meinaa pala alkaa nousemaan kurkkuun ku huomenna ois se np-ultra ja pikkasen niinku jännittää että onko kaikki kunnossa. Yritän ajatella positiivisesti, miekkonen ei muuta ajattelekkaan, se on oikein kovasti mukana ja jaksaa tsempata.
 
c¨,)~
Heipparallaa..

Sars; Meillä oli juhannuksena saman tyyppistä keskustelua.. Mies jaksaa kysyä joka päivä, että joko alko tai monesko päivä se nyt on menossa.. :D On ne niin sulosia öttiäisiä nuo ukkelit! :) Toivon niiiiiiin että teillä on tärpänny!!!

Illusia; Minäkin täällä tätiä kovasti ootastelen.. Piakkoin pitäis alkaa tulemaan. Mutta voihan se olla, että se sun nipistely olis jotain muuta ja se köyttäminen silloin pari viikkoa sitten olis tuottanu tulosta.. XD

Niin, täällä ei siis tätsyä vieläkään. Tänä iltana on ollu aivan kamala olo. Mahaa nipistelee ja kuvottaa.. samalla tavalla kun aina joskus ennen menkkoja. Päivällä oli ihan semmonen fiilis että no ny ne alko, mutta ei!! On tämä venailu niin rasittavaa. Alan olla ihan 100 varma, että ei se nega plussaksi muutu. Päätinki kovasti olla ostamatta uutta testiä, kun kuitenki rahat menee hukkaan ja se pettymys on ihan kamala. Tiiättehän te..

 
c¨,)~
Mari ehti väliin.. :) Laittelehan sitten kuulumisia sieltä npultrareissulta. Älä ressaa, kyllä siellä kaikki on hyvin! Sullakin on aivan mahtava ukkeli, mistä me onkin löydetty tuollaset helmet..? :D

Juu, vaan meitsillä alkaa olemaan turhan vaaleanpunaset höpötykset. Pitää palata maan pinnalle! Kolauttaisko joku..? :}
 
c¨,)~
Pitää kai tätä meidänki ketjua tälle päivää nostaa, kun kukaan ei ole vielä sanaista arkkuaan aukassu.. :(

Juu, koska tässä yksin puhelen, niin saatte syyttää täysin itseänne tästä mun omanapaisuudesta!!! :D Mulla on edelleen olo aivan kamala.. Kyllä se tippa pian pöksyyn tupsahtaa. Just eilen ukkokullalle marmatin, että on niin kipee olo että pian alkaa. Se siihen tuhahti, että johan nuo on viikon ollu alkamassa kun jatkuvasti on siltä tuntunu. Hmph.. Minkä sille voi että se siltä tuntuu.. :/ Valkkaria on kyllä tullu ihan reilusti viime päivinä, välillä jopa niin reilusti, että on tuntunu että ny se täti sieltä tuli. Koopeet siis nyt 36/27-37. Koko ajan tekis mieli painella apoteekkiin ja hakea se testi. Mutta en anna periksi!!! =D
 
Sars76 (vierailija)
c¨,)~, nyt meet kipin kapin sinne apteekkiin ja ostelet niitä testejä niiiin hitosti. Kyllähän toi pitää selvittää. Ja plussahan sieltä pamahtaa - mä luotan siihen.
Ite sain tänään ihan hirveen kohtauksen - tuli kummallisen pelokas fiilis siitä, et mitä jos oonkin nyt raskaana. Kävin kelaa kaikkia komplikaatioita ja ongelmia ja vanhan ensisynnyttäjän riskejä yms. Nyt naurattaa ja tajusin, et mul on ihan liikaa aikaa tääl duunis kelailla näitä syntyjä syviä :)
Hiljaa hyvä tulee ja nyt on kuitenkin vasta kp25/29, ettei tartte ihan viel panikoida. Onko kelleen muulle tullut tällaisia fiiliksiä?

Mut joo, paree jatkaa viel vähän tääl töis.
 
c¨,)~ kirjautumatta
Älä Sars yritä yllyttää mua.. minä pidän pääni!!! Kiva kun joku ees jaksaa uskoa siihen mun plussaamiseen.. :) Tuosta sun kohtauksesta - mulla tulee niitä vähä väliä. Tai no enemmänki siitä aiheesta, että miten osaan olla oikein sen raskausajan ja että haluanko nyt ihan varmasti sen vauvan ja osaanko mä ees tehdä ja hoitaa semmosta... Mitä sinä noita vanhan ensisynnyttäjän riskejä selailet - nainen parhaassa iässä!!!?? ;D Mullakin taitaa olla liikaa aikaa täällä töissä, kun jatkuvasti selailen näitä keskusteluja vaan.. Tuuraaja on jo puikoissa, kun 3 pv päästä olen lomalle jäämässä.. Pehmyt lasku. :) Me ollaankin Sars:n kans samaan aikaan lomalla, saas nähä tuleeko tästä oikee chätti sitte ku "joutilaina" päivät pitkät ollaan..hehh..
 

Yhteistyössä