K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huvittavaa että täällä kritisoitiin Bojanin mahdollista tyttöystävää siitä että kaikki amerikkalaiset näyttelijät on leikeltyjä. Kuitenkin K:n tyttöystävän ulkonäköä kehutaan vaikka ilmiselvästi on naamaa ja huulia täytelty. Itse asiassa K:n lähipiirin naisilla tuntuu kaikilla olevan enemmän tai vähemmän täytteitä kehossaan. Sadie puolestaan on hyvinkin naturellin näköinen. No, eri ihmisiä nämä kirjoittelijat varmasti ovatkin mutta huvittavia nämä kaksoisstandardit täällä.
Sadie on 22 ja rikas. Nuori ja tosi freesi vielä, mahdolliset korjailut on tehty hienovaraisesti ja taidolla. NM:n estetiikka on vähän toista. Niissä ihanteissa saa näkyä, että täytettä on. Hänkin siis myös luonnostaan ihan nätti, mutta tavoittelee erilaista kauneutta kuin Sadie tiimeineen. On myös n. 30 v. "jo".
 
vierailija
Mulla se instan joku tutki ominaisuus tai sellainen mikä ilmeisesti profiloi mulle sisältöä (painan sitä nappulaa joskus vahingossa) tuuttasi pitkään lähinnä vaan naisten etumuksia ja takamuksia ja jotain fitnessjuttuja. Mieluummin olisi katsellut miehistä kauneutta. En keksi tuohon muuta syytä kuin K lähipiiriin kuuluvan stoorit jotka katson silloin tällöin. Vasta nyt se on vihdoin täyttynyt viisusisällöstä ja halleluja myös miehisiä vartaloja on alkanut näkyä. Eipä mulla muuta, ajattelin vaan ilmoittaa.
 
vierailija
Tämä! Mulle on ihan selvää, että oli vahvaa ihastumista viisuissa, jopa molemmilta puolilta, mutta tällä hetkellä en enää näe sitä, vaan näen että ovat jääneet vain ystäviksi. Kyllähän se heidän kemiansa oli viisuaikana ja jonkin aikaa sen jälkeenkin ihan käsinkosketeltavan selvää. Mutta ei sitä enää näy.
Joo, aika vähiin täällä varmaan keskustelijat kävisi, jos sääntönä olisi se, ettei ole koskaan nähnyt kemiaa tai ihastusta tuon kaksikon välillä. Kun suhteesta ei tullut mitään ja kemiakin on nyt erilaista, se ei tarkoita että se alkuperäinen ajatus siitä oli virheellinen. Maailma ei ole niin mustavalkoinen, tunteita on eri aikoina erilaisia, asiat muuttuu ja ne tunteetkin muuttuu. Suuri osa tietää tämän omasta elämästä. Jos olit joskus ihastunut johonkin, juttu ei toimi ja ihastus laantuu, ei se tarkoita että sitä ihastusta ei koskaan ollutkaan. Musta tärkeintä on että K ja B näyttävät olevan ihan hyvissä väleissä edelleen. Voihan se olla että saadaan heiltä joskus myöhemmin ihan kivaakin sisältöä vielä, vaikka siinä ei sellaista flirttiä enää olisikaan.
 
vierailija
Tämä! Mulle on ihan selvää, että oli vahvaa ihastumista viisuissa, jopa molemmilta puolilta, mutta tällä hetkellä en enää näe sitä, vaan näen että ovat jääneet vain ystäviksi. Kyllähän se heidän kemiansa oli viisuaikana ja jonkin aikaa sen jälkeenkin ihan käsinkosketeltavan selvää. Mutta ei sitä enää näy.
Mä en enää ole ihan varma edes siitä ystävyydestä. Minusta on yllättävää, että niin vähän näyttää jääneen jäljelle. Ja varmuuden vuoksi lisään, että tämä on siis minun näkemykseni nyt.
 
vierailija
Mä en enää ole ihan varma edes siitä ystävyydestä. Minusta on yllättävää, että niin vähän näyttää jääneen jäljelle. Ja varmuuden vuoksi lisään, että tämä on siis minun näkemykseni nyt.
Tämmösiä nää yhteisymmärrys-promosuhteet on. Mun mielestä Käärijä on koko ajan ollut tässä epäsymmetrisesti antajapuolella. Sitäpaitsi Bojanin huumori on liian kepeää ja tekopirteää kaikellehirnumista - oikeaan kontaktiin tarvitaan samanhenkiset jutut. Minun mielestä Joostilla ja Käärijällä on parempi kemia (jos promohomoilut unohdetaan)

Ja Bojania kiinnostaa nyt menestyneenpi, rikkaampi ja nuorempi Sadie. Maailma pyörii taas kuten sen kuuluukin.
 
vierailija
Mä en enää ole ihan varma edes siitä ystävyydestä. Minusta on yllättävää, että niin vähän näyttää jääneen jäljelle. Ja varmuuden vuoksi lisään, että tämä on siis minun näkemykseni nyt.
No jos ne ei ois enää ees ystäviä ni ihmettelisin suuresti et miks Jesse(?) tyrkkäs Bölen settilistaan Bojanin kuvan.
 
vierailija
No jos ne ei ois enää ees ystäviä ni ihmettelisin suuresti et miks Jesse(?) tyrkkäs Bölen settilistaan Bojanin kuvan.
Vittuilumielessä, kääntääkseen veistä haavassa? Vitsi vitsi, eiköhän ne oo edelleen ystäviä. Varmaan vähemmän yhteydessä nyt mut silti.
 
vierailija
Mä en enää ole ihan varma edes siitä ystävyydestä. Minusta on yllättävää, että niin vähän näyttää jääneen jäljelle. Ja varmuuden vuoksi lisään, että tämä on siis minun näkemykseni nyt.
He ovat molemmat kivoja ihmisiä, eivät ehkä ole niin jyrkkiä, että pistäisivät välejä poikki, vaikka välit olisivat muuttuneet erilaisiksi. Osa ihmisistähän on sellaisia etteivät halua olla esimerkiksi entisten ihastusten kanssa missään tekemisissä, eikä siinäkään mitään väärää ole, jos joku kokee niin. En kuitenkaan usko tätä B:n ja K:n kohdalla. Luulen että kyllä välittävät toisistaan edelleen ystävinä ja tämähän me varmaan tullaan näkemään vielä, miten se on. Vaikka voisi tietysti mennä niinkin, että pitävät yhteyttä mutta eivät julkisesti, niin itse kyllä uskon että jotain yhteiskontenttiakin vielä tulee, vaikka erilaista kuin ennen.
 
vierailija
Vittuilumielessä, kääntääkseen veistä haavassa? Vitsi vitsi, eiköhän ne oo edelleen ystäviä. Varmaan vähemmän yhteydessä nyt mut silti.
Tiesi että lista vuotaa ja mittava vakiporukka odotti edes jotain Bojania. No. Muuta ei sitten saatukaan, ei tarvinnu sotkea Bojanhöpinöitä spiikkeihin ja shippaava maksava faniporukka on tyytyväinen.

Mistä muuten tuo kuva pääsi "vuotamaan" Twitteriin. Siksi kun sen oli tarkoituskin.
 
vierailija
Samoin minä, kyllä siinä oikeita tunteita oli, ne eivät vaan kestäneet.
Aivan varmasti ollut, mä oon alusta asti nähnyt K:lla aidompia tunteita, mikä tietysti vähän kummastuttaa, kun gf mukana kuvioissa. Toisaalta jos ei osaa piilottaa tunteita ja on muutenkin avoin, niin näkyyhän se. Mäkin ajattelen, että himmailut on B:stä johtuvaa, vaikutti ehkä väleihin viime keikkojen aikana, ehkä tyttis ehkä joku muu. Tai ehkä molemmilla ollut asioita mielen päällä. Kuitenkin jos tunteet ja puheet ystävyydestä olleet niin suuria, niin kyllä ne edelleen siellä pinnan alla on.
 
vierailija
Tiesi että lista vuotaa ja mittava vakiporukka odotti edes jotain Bojania. No. Muuta ei sitten saatukaan, ei tarvinnu sotkea Bojanhöpinöitä spiikkeihin ja shippaava maksava faniporukka on tyytyväinen.

Mistä muuten tuo kuva pääsi "vuotamaan" Twitteriin. Siksi kun sen oli tarkoituskin.
Se vuoti siksi kun sen settilistan saaja postas kuvan siitä keikan jälkeen
 
vierailija
Musta tuo asenne on vähän outo, ihan kuin realistista olisi vaan se, että kaikki tässä maailmassa on heteroseksuaaleja. Ei ole mitään syytä uskoa B:n käytöksen perusteella, että se olisi ollut kukaan muu kuin K.
Se käytös on ollut sun omaa tulkintaa. Se B:n ihastus on todennäköisesti ollut sellainen, jonka on halunnut pitää piilossa.
 
vierailija
Tuosta ei voi päätellä yhtään mitään. Vitsi.
Jos eivät olisi edes väleissä enää, niin miksi Jesse laittaisi ystävälleen keikalle eteen katsottavaksi jonkun toisen ystävän kuvan, sellaisen jonka kanssa välit olisi menneet poikki. Ei kai Jesse (tai kuka sen laittoikin) nyt sillä tavalla toimisi. Jos välien poikki meneminen taas olisi K:n mielestä hyvä vitsi, olisi hän taas tosi kylmä ihminen. Ei pidä kyllä sekään paikkaansa. En tiedä mitä huumoria tuo oli, mutta selvästi välit on K:n ja B:n välillä edelleen hyvät ja kuva toi K:lle hyvää fiilistä keikalle. Jos olisi päinvastoin, ei kukaan crew:sta olisi niin hölmö, että laittaisi huonoja fiiliksiä tuovan kuvan tärkeälle keikalle K:n eteen.
 

Yhteistyössä