Wish a baby 90

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No moi.

Minäkin tässä elelen kp:ää 28/25-28, kuten Marikin.

Tätiä ei näy, mutten uskalla vielä ajatella oikein yhtään mitään - muistatte ehkä, kun ennustin, että täti viipyy stressin vuoksi... Ehkä niin... Mutta toivottavasti ei! Toivottavasti se on painunut jonnekin maan rakoon. Aateltiin miehen kans, että testailemme vasta ke- aamuna, jos tarpeen...

Viime yönä oikein heräsin menkkamaiseen kourintaoloon mahassa, ja ne nännit on ihan älyttömän arat... En mä nyt tiiä, täytyy yrittää jaksaa odottaa rauhassa...

Oi, Marille, Hilmalle ja Annukalle peukkuja pitelen, voi kunpa täti ei saapuisi... Voi kunpa se ei saapuisi kenenkään meidän luo!!!

Liian jännäksihän tämä jo menee:-D Mulla on sellainen tunne, että kohta ropisee plussiaaaa+++++++++++

Täällä sitä jo voidaan pahoin:-S Toivottavasti ei ylly ihan mahdottoman pahaksi.

oona ja 5+2

No niin käy jännäksi joo. Ei tätiä, nyt ei enää tissikipujakaan, mutta lievää tätijuilintaa ihanihan alavatsassa.

Tiätteks, nyt kun alkaa jo toivo herätä, niin musta tuntuu, et mä en uskalla testata - entä jos täti onkin vain saapumatta tässä kierrossa, kun oon niin kovin jännittänyt ja stressannutkin työhommissa. On niinkin käynyt joskus aiemmin. Äääh!

Mitäs muut jännääjät?

Ja mitä Tikru, ei ole sinusta kuulunut?

Oona olit oikeassa!

Mun täytyi testata mehen kanssa vasta huomenaamuna, mutta enhän mä pystynyt pitämään näppejäni erossa testistä, joka lojui kaapissa.

Mies ei vielä itsekään tiedä, on vasta kotimatkalla, mutta kerron vasta kasvotusten, haluan nähdä hänen ilmeensä, kun kerron:
Meille tuli plussa!!

Hiukan haaleahko, mutta selkeä plussa...

Oon ihan sekaisin. Kävin toisenkin testin ostamassa, se tehdään sitten yhdessä...

Oi ei! Hui! Jee! Oi!

Eihän se toinen viiva siihen testiin voi tulla edes haaleahkona, jos ei ole raskaushormonia veressä? Eihän?

VOI EI HELINÄ!!!!!!!!!!! JEEEEEEE!!!!!!!!!!! JJJJJJJJJIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHUUUUU

tanssin täällä inkkaritanssia sun puolesta... Vai et siten malttanu pitää näppejä erossa testistä! iiiiiiikkkkkkkkkkk..... Meinaatkos näyttää miehellle haamutestin vai teetkö toisen testin sitten miehen läsnäollessa...
Nyt kovasti suojelusenkeleitä sulle mukaan odotukseen...

Miten meijän muut jännäilijät Mari?? Annukka?? Hilma??? Ei suotta roudattu Meiramin plussajunaa paikalle... Nyt muutkin Kyytiin... Lippunsa on jo lunastanu Oona ja Helinä... Voi jumpe...

Oikein paljon onnea Helinälle plussasta!! =)

Sellasia ne testit osaa olla ettei niistä saa pidettyä näppejä erossa :D

Tänne ei kummempaa, vessassa en ole vähäänaikaan käynyt, joten en tiedä onko puna-armeija hyökänny.. Mutta yhä edelleen olen pessimistinen ja sanon että kyllä ne menkat sieltä tulee..

Helinälle oikein paljon onnea plussasta! Mieletön sanko vauvaliimaa lähtee sinne :)
Kyllähän tässä sellainen tutina oli varmaan kaikilla, että positiivista näyttää ;)
Onkos se nyt sitten marrasvauva?

Taitaapi olla, että niitä plussia tulee vielä lisää tässä kuussa ;)
Miten Tikru, kävit vaan pyörähtämässä, miten siellä menee?

Jesh! Suuret onnittelut Helinä! Jee, jee, jeeeeee:-D
Oon ihan täpinöissä teidän puolesta!

Ja kyllä se plussa on, jos siihen se viiva tulee. Hyvä meikäläisen nyt sanoa, kun kannatin testifirmoja usean ihmisen edestä;-)

Marrasvauvahan se - nyt vaan tonne Marrasmamma-ketjuun.

Onnittelut Helinälle! Kyllä mullakin oli tutinat, että plussa sinne tulee. On kyllä hieno homma!!!

Omaa napaa sen verran, että enää ei juurikaan kupli ja aika ajoin kyllä niin tätiolot, että eiköhän se lorina taas ala.. Testit pysyköön apteekin hyllyllä niin kauan kuin niihin ei ole mitään aihetta.

Tikru, ymmärrän kyllä. Masentaahan tämä jatkuva toivominen ja pettyminen. Ota vaan aikaa ja käy moikkailemassa, kun siltä tuntuu :)

Mikäs on Marin kp? Peukkuja kuitenkin sinnekin, vaikka tuntuiskin muulta.

Mää jatkan töitä...

Tikru: Nenu pystyyn ja reipasta mieltä...

Annukka: kun näin että sun viesti oli jo tältä aamulta, niin heti aattelin, että oot sinäki pissiny purkkiin ja dipannu... Jotenki sellainen olo ettei nää plussat tässä vaiheessa jää kahteen (eli Oonaan ja Helinään...) Nuo täti- ja r-oireet ovat toisinaan niiiiin samanmoisia.. Montakos päivää meinaat ootella ennen kuin alat rikastuttamaan r-testi-firmoja??

Hilma. Sulla varmaan se km sotkee tuota kiertoa. Toivottavasti kuitenkin palautuis mahdollisimman nopeasti niin pääsisitte jatkamaan yritystä. Voihan tietysti olla, että on jo nyt tärpännyt...

Senora. Täällä vasta kp 27/28-34, että vielä ei mitään kiirettä testailemaan.

Kukkis ilmottautuu ja häipyy samantien taka-alalle... Pyrin (Tikrun tavoin) mahd. vähän miettimään näitä vauvatouhuja. Viikon loma pohjosessa oli tosi ihana ja hauska ja piristi mieltäkin kummasti :)

Onnittelut Oonalle ja Helinälle plussasta!!

Palailen astialle, kun jotain konkreettista alkaa tapahtua tän asian suhteen.. se on moro!

Pitääköhän tässä kohta laittaa alulle haaveilijoiden hankinta kampanja, sen verran on katoa tässä tuutissa.
Ymmärrän hyvin Kukkiksen ja Tikrun häipymisen, kun on tämä aikamoista soutamista ja huopaamista tämä haaveilu. Teillä vielä pidempi historia täällä kuin minulla.
Toivottavasti teillekin ne plussat piakkoin suodaan.
Keijukin taisi vähentää? Muistelisin jotain tällaista.
Jaahas, taidan jatkaa töitä...

Annukka, olisi kyllä kiva jos ketjuun eksyisi uusia tulokkaita. Tulee näitä plussia näköjään kerralla aina useampi, mikä on tietysti hieno juttu! Ainoastaan ketjun kannalta huono.

Mulla pitää älyttömän kiirettä töissä; omistussuhteiden vaihdokset rasittavat. Toisaalta olen kyllä hyvin täynnä tätä työtä tässä firmassa. Haluaisin vaihtaa työpaikkaa, mutta toisaalta haluaisin sen plussan mahd. pian, joten sitä kautta ajateltuna työpaikan vaihdos ei kannata. Keikun kahden taikka kolmen vaiheilla ;)

Hyvin kyllä minäkin ymmärrän Kukkiksen ja Tikrun ajatusmaailman. Onhan se, teille varsinkin, rankkaa tämä odottelu ja toivominen, ja sitten se ainainen pettyminen kun ei sitä plussaa tule. Tsemppiä kuitenkin teille molemmille jaksamiseen! =)

Annukalle bdbdbd että saisit sen plussan siihen r-testiin, niin sitä toivoisin ;D
Olette muuten oikeessa tytöt siinä että täällä alkaa kato käymään ja pitäs saada uutta verta porukkaan ;)

Mulla menossa nyt kp30/26-28 ja täti ei vielä näy (vessareissua en ole kyllä käynyt tekemässä vähään aikaan).. Ja jotta en ressais kauheesti ja että menkat ei sen takia myöhästys, niin liruutin liuskaan ja nega oli. Eli odottelen nyt niitä menkkoja ihan rauhassa. Olin ilmeisesti oikeessa että ovista ei sitten ilmeisesti tässä kierrossa tullu.. Ja kannattaa olla tämmöinen pessimistinen luonne, niin pettymytskin oli (yllättävän) pieni.

bdbdbdb kaikille muille!

Lämpöinen kiitos kaikille onnittelijoille! On kyllä ihanaa, ja samaan aikaan on sellainen jännä arkinen jalat maassa- olo... Nyt kun vain kaikki menisi oikein hyvin!

Vähän aattelinkin, että Tikru varmaan ottaa nyt etäisyyttä, kun ei susta kuulunut vähään aikaan. Tajuan sua ja Kukkista hyvin, ja jos tuolta tuntuu, niin kannattaa ottaa etäisyyttä ihan rauhassa. Kaikki kääntyy vielä parhain päin, varmasti!

Vai näytti Marilla negaa, vaikkei tätiä näy. Voi hittolainen...

Nyt vaan Annukalle ja Hilmalle kauheasti plussatuulia ja bdbdbd oikein urakalla! Ois ihanaa, jos hyppäisitte samaan junaan!

Sonia ja Oona, kyllä vain marrasvauva on tulossa, täytynee liittyä joukkoon iloiseen! :)

Iloa kaikille tasapuolisesti!

ps. Mies meni ihan mykäksi ja sitten vain rutisti varmaan kolme minuutia putkeen mua lättänäksi. :)