Wish a Baby 88

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ah, Senoralle tullut äitiyspakkaus! Varmasti ihanaa hypistellä niitä pikkuisia vaatteita.

Safiirille paljon voimia synnytykseen.

Aamulla peläistyin "hieman" kun tuli pikkuisen verta. Ei tullut kuin vähän, mutta mutta. Nyt alavatsa kipeä. Kovasti yritän ajatella, että kohtu se siellä vain kasvaa, mutta pelko hiipii silti sydämeen. Tahdon uskoa, että kaikki on hyvin, mutta kun ei voi olla varma :(

Paljon plussatuulia! +++

Hilma: Tuu jutteleen tuonne wab+ -ketjuunkin... !! Noi vuodot kyllä säikyttää... Onneksi mulla ei oo ollu mitää... Kyllähän se pakkaus on ihana... Mies tuumasi että onhan pikkuisella nyt vaatetta. Ei taija mies tietää mikä rumba tässä on vielä tulossa...

Toivottavasti Hilma kaikki on hyvin! Luin tuolta odottajista, että sulla olis normaalisti kuukautiset alkamassa eli vois hyvinkin olla sitä.
Mun gyne sano, kun kyselin vuodoista, että siellä voi joku pieni verisuonikin katketa joka sitten vähän vuotaa.
Ja eikö kohdunsuun päällä oleva istukkakin voi vuotaa.

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia!!

Ei noi kivut mua haittaa, mutta vuoto säikytti. Odottaja puolella tuli mieleen, että saattaa liittyä kuukautiskiertoon. Ja kun laskin hieman päiviä, niin - jos en olisi raskaana - ihan näinä päivinä pitäisi alkaa vuoto. Ehkä tämä tästä...

Hilma, toivotaan parasta että pikkuisella olisi kaikki kunnossa ja vuoto olisi ollut jotain muuta. Mutta jos sitä ei tullut kuin pikkuisen, niin sehän voisi liittyä juuri siihen kuukautisten alkamisajankohtaan.

Tirku: ei meilläkään olla mitään pupuja, jos ihan rehellisiä ollaan niin heilutellaan peittoja varmaan pari kolme kertaa kuussa, ja näin on ollut aina. Elikkäs meillä ainakin panttaillaan ja kunnolla ;D

Annukkakin oli piipahtanut. Miksihän sulla tuhruttaa, josko se ois sama syy kuin Keijullakin, eli jospa teillä on kiinnittymisvuotoa ollut, kuten tikrukin ehotteli?? bdbdbd

Onnea Senoralle äippäpakkauksen saamisesta, ne on niin lutusia ne kaikkein pienimmät vaatteet, ah.. Se pienen lapsen pukeminen on yhtä ydinfysiikkaa, kun ei sitä tiedä kuin kokeilemalla että mikä vaatekerros on tarpeeksi ja mikä liikaa.. Kietaisubodyt ja kietaisupaidat oli musta helppoja käyttää silloin alussa, ja sit tuli se kaamee ensikokemus kun piti ujuttaa se body pään yli. Neuvolassa nauroivatkin, että se on yleensä kaikille vanhemmille se "pahin" asia pukemiseen liittyen =)

Annukka: Berninpaimenkoiraa mekin ollaan joskus mietitty, mutta olen jostakin lukenut, että ne olisi niin pitkälle jalostettuja että niillä saattaa olla niin pahoja sairauksia että jotkut kuolevat jo siinä 4 vuoden iässä.

Tikru ja Annukka. Kyllä meillä ainakin nuo lakanoiden huljuttamiset toteutuu täysin kausiluontoisesti. Riippuen töistä, muista kiireistä, rentous/kireysasteesta jne... Tärkeintä kuitenkin lienee, ettei mitään ekstrapaineita ota kumpikaan niistä hommista. Ja juuri niinkuin Annukka sanoit, jos hellyyttä on muuten paljon, niin se "korvaa" kausittain aktiivisen seksielämän puutteita. Kosketus noin ylipäänsä on niin tärkeä juttu. Ja meillä ainakin aina välillä aiheesta puhutaan enemmän kuin varsinaisesti tehdään, ja se on kans aika ihanaa. :)

Mitäsmitäs mahatautia Marilla pukkaa...??

Mä oon lakannut arvuuttelemasta, mitä viikonloppu tuo mun kohdalla tullessaan. Nyt pari päivää ollu mielettömän arat rinnat ja mahaa kouristellut, mutta vielä ei ketään näy. Vaan tutultapa tämä vaikuttaa...

Tänään syntyy Safiirille vaavi, vai lieneekö jo syntynyt, oi kuinka suloista!! Toivottavasti kaikki siellä hyvin!

Jahhas, ryhdynpä työ tekoon tästä...

Helinälle db bd... jospas noi sun oireet olis THE OIREET...
Safiirin kuulumisia voi käydä kurkkimassa ex-kermeistä odotuspuolella ja tällä haavepuolella Isommasta pesueesta... Suppareita tulee, mutta salit oli varattuja...