Wish a baby 86

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olin eilen niin hätäinen, että aivan unohdin... Siis Kiitos peukutuksista ja tsempeistä, ilman teitä en olis tässäkään pisteessä :) Yöllä vessareissun jälkeen kipuili kovasti, mutta uni oli tullu kuitenkin.

Ja kiitos kaikille onnitteluista <3

Mies ei oikeen kommentoinut mitenkään, en tiiä tajusko etes mitä se testi tarkoitti..
Mutta uskon, että on hyvin ylpeä suorituksestaan :)

Hilmalle sitkeästi peukutan bdbdbdbd, ovet säppiin ettei täti pääse!!!

Tervehdys!

Otattekos te vielä uusia aloittelijoita joukkoon? Yritys olisi mahdollisesti aluillaan ja hiukka vielä jänskättää koko touhu. Alankohan nyt päivittäin seurailemaan itteäni suurennuslasin kanssa:-D Taipumusta kun on;-)

Sonia unohdin laittaa vielä purkillisen vauvaliimaa ja paketillisen tarrasukkia mukaan!!!

Kyllä tänne joukkoon koreaan vielä uusia mahtuu, meitä onkin vaarallisen vähän =) Mikä on tietenkin vain TODELLA hieno asia ;D

Oon minäkin - just tilasin netistä ovis-ja raskaustestejä:-) Oon monta vuotta odottanut tätä hetkeä, että pääsis yrittämään, ja nyt kun se on totta, olo ei oo kummonen:-) Jotenkin kummallisen rauhallinen olo, kp 9/28.

Huomenta

Luin viimeisimpiä viestejä ja mitä täällä onkaan tapahtunut: Sonia plussannut! ONNEA!
Tuntuupa hienolta aloittaa viikkoa näin mukavilla uutisilla!

Täällä ei ovista löydy, vaikka tikulla kaivais. Täytyy odotella tätiä ja sitten vaan täyttä höyryä uuteen kiertoon.

Pimeää viikonalkua! Mutta kyllä se valkenee!

Vielä kerran onnnea Sonialle ja tarrasukkia ja vauvaliimaa!!

Tänne ei täti löytänyt tietään vkonlopun aikana. Tänään haen töiden jälkeen testin, jos aihetta edelleen on... Oireista en osaa sanoa mitään, enää..

Hilma, mulla sama juttu, täti on myöhässä tai eksynyt matkalla... Oon aivan hämilläni ja sydän jyskyttä kurkussa ja yritän tässä rauhoittua parhaani mukaan ja jaksaa oottaa huomisaamuun, jolloin teen testin, jos aihetta edelleen on. Oireet oli aivan selkeät menkkaoireet, ei kerrassaan mitään poikkeavaa niistä, joten en tiedä mitä ajatella tai olettaa...

uuuuu, täällähän on jännät paikat.. bdbdbd Hilmalle ja Helinälle, että täti olisi todellakin eksynyt, ja pysyisi poissa ainakin vuoden päivät =)

Annukalle lohtuhali oviksen biongaamattomuudesta! Uutta voimaa ja rytinällä kohti uutta kiertoa. =)

Onkos teistä kukaan muuten tietoinen siitä, kumman puolelta kaksoset periytyy?? Mua nimittäin rupes nyt vaivaan toi kun olen saanut niin ristiriitaista tietoa. Anopintekeleelle oli lääkäri sanonut että miehen puolelta periytyy, kaveri sano samaa, mutta olen kyllä kuullut että kulkisi naisen suvun kautta.. Ku mieheni isällä on kasoissisko, ja olen koko ajan ajtellut että eihän se meille sitten välttämättä tasahda vaan mieheni siskolla saattaa olla mahdollisuudet, mutta nyt rupes mietityttään.... on mullakin pohdinnat, näin se ajatus kulkee harhailevia reittejä kun odottelee tätiä. Tulis vain nopeesti niin pääsis siitäki sit taas eroon, nyt on vasta maanantai, ja perjantaihin on niiiiiiiiiin pitkä aika. Lämmöt oli näköjään jo tänään laskenu taas pakkasen puolelle, eli mulla siis alilämmön puolelle..

Hyi, me katottiin eilen (piratismiversiona ;D) se I Am Legend, Will Smithin elokuva, ja hyi *piip* ku se oli pelottava...... Näin siitä varmaan jotain painajaistakin..... Kattelin sitä elokuvaa viltin alta ;P

Blääääääh...

Tänään saapui täti, vaikka kuinka yritin pitää ovea lukossa ja laitoin kirjahyllynkin oven eteen...

Oikeesti tuntuu, että keho oikein pitkittää ja venyttää tädin tuloa nyt, kun ei todellakaan haluaisi sen saapuvan. Kaks päivää myöhässä olevat menkat kun ei oo mun tapaista.

Noh, näin tällä kertaa, ei mahda mitään.

Entä Hilma, miltä näyttää???