Täällä taas... En oikein meinaa keretä palstailemaan enää nykyään... Mutta nyt on taas viikon työt tehty ja on aikaa "harrastuksille"
Hilmaa en olekaan tainnut vielä onnitella, joten jättisuuri onnitteluhali sinnekin!! Voi miten ihania uutisia

Mä arvasin
Oona oli pohtinut ovistikkuja. Se vaaleampi viiva tulee siksi, kun elimistössä on aina jonkin verran LH-hormonia. Hormonimäärä kuitenkin kohoaa hetkellisesti juuri ennen ovista, ja siksi tikuissa vasta vahva viiva merkitsee plussaa. Kaikki ei sitä kuitenkaan saa bongattua, mikä ei silti välttämättä tarkoita, etteikö ovuloisi (kuten Hilma juuri todisti

). Muistaakseni Saralla oli sama juttu, mutta onnistui saamaan vahvan viivan, kun testasi aamupissasta. Joten sitäkin kannattaa kokeilla. Mutta kyllä sun kannattaa mun mielestä vielä jatkaa testailua, ovis voi ihan hyvin olla vielä tuloillaan!
Kukkikselle, Marille ja Helinälle tätipahoittelut. Plääh

Onpas tosiaan kaikilla ollut outoja kiertoja! Höh.
Tikrulle peukut, älä vielä luovuta!! Mitenkäs Annukan kävi? Peukutan vielä suakin varmuuden vuoksi
).( Eipä mitään ihmeellistä. Huomenna viimeinen lugepäivä, joten täti varmaan rymistelee paikalle maanantaina. Tosin lämmöt oli laskenut tänä aamuna jo 37,0 -> 36,7, joten aika selvä merkki... Mitään erityisiä tuntemuksiakaan ei ole, joten eiköhän se täti sieltä taas kerran saavu

Koko viikon sitä on taas odottanut jotain oireita, mutta kun mitään uutta ei kuulu, niin se on jo aika selvä tapaus täällä. Kun tietäis, mikä tässä mättää...
Mietin vain, että onkohan vielä jotain tutkimuksia, joilla voisi selvittää, mikä on vikana? Kun nyt on testattu hormoniverikokeet, simpat ja munatorvien aukiolo (olikohan meiltä muuta..). Kukkis, sä kun oot jo pidemmällä tuossa hoitoruljanssissa, niin onko sulta/ teiltä tutkittu vielä jotain muita juttuja, vai sittenkö vain suoraan inssiin?
No, menee nyt niin masentaviksi nää mun pohdiskelut, että taidanpa häippäistä. Mukavaa viikonloppua kaikille!!